Jan Kool

levering en product perfect

gewoon doorgaan zo!

Sean

Top zaak

Duidelijke site, makkelijk betalen met veel opties, snelle verzending en nette producten

Giezeman

De prijs

Er zou een schakelinkorter automatisch bijgeleverd moeten worden

Goedemiddag,
Wij leveren inderdaad geen inkortset bij onze horloges, maar bieden de service om de horlogeband voor verzenden alvast op de juiste maat te maken.
Eventueel kunt u ook een...
Goedemiddag,
Eventueel kunt u ook een inkortset kopen.
Veel plezier van uw horloge.

Ulrike

Snel en vriendelijk!

Order werd super snel verzonden en op verzoek ook super leuk ingepakt!

Naomi

Goede en snelle service.

Duidelijke website, goede service, product netjes verpakt.

Cisca Ansem

Een mooie armband. Er werd nog over gebeld voor het opsturen. Heel goed.
Wel blijkt nu het slot heel makkelijk los te schieten. En is dat maken een punt. Want terug sturen?

Service voor en met de aankoop

Goedemorgen,
Wat vervelend dat de sluiting van uw armband te makkelijk open gaat. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
We zien dat u hierover nog geen bericht naar ons heeft gestuurd. Wilt u...
Goedemorgen,
We zien dat u hierover nog geen bericht naar ons heeft gestuurd. Wilt u ons een mail sturen? Dan kunnen we dit voor u oplossen.
We horen graag van u.

Ze hebben veel

Housmans

Juwelier de Grijff Zutphen

Juwelier de Grijff Zutphen

Ik vind de nazorg niet optimaal. Ik heb 2 horloges waarvan 1 bij de juwelier shop aangeschaft. Ik hen de vraag gesteld om deze te repareren maar ik moest hem voo het raam leggen nou hij ligt daar al 4 maanden en doet het nog niet. Geen optimale service
ordernummer 40320. Ik wilde het horloge terugsturen om hem op te starten. Verder geen gehoor gekregen
J.M. Housmans 0619626439

Zie commentaar

Goedemiddag,
Wat vervelend dat uw horloge het niet goed doet, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Goedemiddag,
We adviseren inderdaad altijd als eerste bij een horloge op lichtenergie om deze goed op te laden, zodat we die optie kunnen uitsluiten en het horloge niet onnodig heen en weer gestuurd wordt.
Dit hebben we u ook aangeraden en omdat we daarna niets meer van u hebben gehoord, namen wij aan dat het horloge zijn werk weer deed.
We sturen u nu een formulier waarmee u het horloge voor garantie naar ons kunt opsturen.
Uiteraard zorgen we dat u zo snel mogelijk een goed werkend horloge in huis heeft.

D. Vee

Op zaterdag een mooi sieraad gekocht in de winkel. Na het weekend 20% korting. Terug gegaan naar de winkel. Ze zeggen niet te weten op zaterdag wat er de week erna voor acties komen. Ze doen dan ook... Op zaterdag een mooi sieraad gekocht in de winkel. Na het weekend 20% korting. Terug gegaan naar de winkel. Ze zeggen niet te weten op zaterdag wat er de week erna voor acties komen. Ze doen dan ook niets hiermee.
Als ze iets kunnen verkopen een goede service, maar daarna geen. Zo bind je geen klanten.

Service bij aankoop

Beste Diana,
Wij geven inderdaad, net zoals andere winkels, geen korting met terugwerkende kracht.
Beste Diana,
Op dinsdag heb ik besloten toch een kortingsactie te organiseren ivm Black Friday, de medewerksters zijn ook op die dag daarover ingelicht. Het klopt dus dat de dame die u heeft geholpen dit van te voren niet wist.
We wensen u veel draagplezier van uw sieraad. Mocht er onverhoopt een keer iets aan de hand zijn met het sieraad, dan kunt u uiteraard bij ons terecht.
Vriendelijke groet, Juwelier Martin de Grijff