9.7/10
9.9/10
9.7/10
9.8/10

Vriendelijke medewerkster. De bestelling was de volgende dag al binnen. Keurig en zorgvuldig ingepakt.

Snelle afhandeling.

Zeer goed.

Goede en duidelijke communicatie met de klant.

Neen , ben 100% tevreden.

A de Jong

Heb een horloge gekocht via de webshop
En deze af wezen halen na telefonisch contact met de zeer vriendelijke juwelier ..gelijk pas laten maken ...topklasse .inclusief garantiebewijs en ik...

Zeer behulpzaam

V.Haarman

Bestelling was snel binnen en keurig verpakt

Betaling was eerste keer mislukt en ik werd gebeld door dhr. Van der Heijden. Hij vroeg of hij mij ergens me kon helpen en heeft mijn bestelling gereserveerd.

Ik vind de service al fantastisch

Super

Communicatie

P. Boekee

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. specifieke vraag gesteld, waarop het antwoord positief was. perfecte bezorging van het product.

zie bovenstaand

ik heb swarovski gekocht, misschien een link naar een bijpassend stolp

Na telefonisch contact een horloge uitgezocht in samenwerking met de juwelier en uitvoerig gezocht naar een passende band ivm kleine pols mooi verpakt en verzonden.

W.H.Pruisscher

Zeer snelle reactie over de te leveren Swarovski produkten, helaas was er nog maar 1 item beschikbaar van mijn keuze maar door snelle reactie en een goed alternatief toch het gewenste aantal kunnen...

Snelle en correcte levering van de bestelde produkten.

Helemaal Prima!

Al mijn wensen werden vervuld!

Geen; of misschien toch: het plastic doosje waar het horloge in werd geleverd was stevig, maar niet echt representatief. Dat had wel wat chiquer gemogen.

Lilian Smit

Voor het eerst een aankoop gedaan. Snelle afhandeling. Keurig geinformeerd over de aflevering. En keurig op tijd ontvangen.

Het artikel was fraai ingepakt en de 'persoonlijke' noot erbij vond ik attent.

Nee.