9.8/10
9.7/10
9.7/10

Esther

Fantastisch, blij met mijn aankoop, de snelle levering en de communicatie. Raad Eric aan en bestel er graag nog een keer.

Fijne communicatie en snelle levering.

Richard vd Woude

Oudjaarsdag een gouden letter voor aan een ketting besteld. Smiddags kreeg ik via de Whatsapp netjes een berichtje dat mijn bestelling was verstuurd en kreeg ik de beste wensen voor het nieuwe...

Een apje dat mijn bestelling was verstuurd en daarbij de beste wensen voor het nieuwe jaar.

J Kop

Snelle reactie op mail en ook de afhandeling van de bestelling. Toppie

Ja de bestelling was niet voorradig, werd gelijk op de hoogte gebracht hierover en werd een vervangend artikel voor aangeboden. Vond ik echt super.

Myra Kooijmans

Mijn eerste ervaring is heel positief.
Prettige manier van online aankoop..Goede communicatie en heel gelukkig met de bestelling. Wat

Wat men toezegd maakt men waar dat schept vertrouwen...

Kim

Altijd even vriendelijk , enorm fijne service en kom je voor een reparatie van een sieraad is het ook zo gedaan en geen enkel probleem, prachtige sieraden van hoge kwaliteit en klantvriendelijkheid...

Erg klantvriendelijk !

Op de website zou er iets meer extra informatie van het sieraad mogen weer gegeven

Ans

Ring besteld via internet. Kreeg meteen na bestelling een app-bericht dat de ring verzonden werd.

Duidelijk of iets op voorraad is. Snelle levering. Geen verzendkosten.
Persoonlijk bericht via whats-app.
Artikel was goed verpakt verzonden.

Geen verbeterpunten.

Astrid Timmer

Via de site een verzilverd tanden-/haarlokdoosje gekocht.

Snelle reactie en verzending van mijn bestelling

Ed Kalkhoven

Uitstekend !!
Prima ondersteuning en snelle response op vragen en/of informatie.

Zeer snelle levering van het bestelde product en prima ondersteuning.

Website zou iets verfijnder kunnen. Te denken valt aan het in kunnen stellen van filters, waardoor zoeken makkelijker wordt.
Bijv. mogelijkheid filtering op Man of Vrouw en metaalsoort Goud, zilver, titanium etc..

Alanah Ackx

Pakketje op tijd en heel mooi ontvangen! Zeker een aanrader om hier jouw juwelen te bestellen!

Pakketje mooi ingepakt

Denise

Super .. hele snelle en goede service .
Echt top !!!

Snel en klantvriendelijk

Geen het liep perfect ..kunnen anderen nog wat van leren !!