9.5/10
Tevreden met uw aankoop
9.5/10

nee

Uitstekend.

Er wordt zeer snel gereageerd

nee

internet

Lidy

Meerdere malen sieraden gekocht, naar zeer tevredenheid.

Goede dienstverlening en mooie verpakking van de sieraden.

Vandaag mijn collier ontvangen, echter door vervoer, kan het sieraad alle kanten op bewegen,
waardoor mijn collier op verschillende plekken geknikt was.
Tip; een papiertje bovenop het sieraad in het doosje doen,
zodat het mooi blijft liggen en verschuiven minder is.

Internet

Reactie Juweelwinkel:

Bedankt voor de tip om het sieraad beter te verpakken met een papiertje. Hier gaan wij zeker wat mee doen. Veel plezier met het dragen van dit prachtige collier. Mvg. Jeremy

Johanna

Snelle levering, mooi verpakt. En een presentje. Top-prestatie, ben zeer tevreden !

Levering, verpakking, prijs/kwaliteit.

VVV-cadeaubon, internet.

Mandy

Inmiddels drie keer hier wat gekocht, en elke keer een zeer goede ervaring.

Persoonlijk contact indien nodig, snelle levering en de producten zijn in werkelijkheid zelfs nog mooier dan op de foto.

internet/google

Jutta Uiterwaal

De vintage armband die ik kocht had, na een week, een ‘probleempje’.
Mocht ‘m zó insturen, probleem werd verholpen en ik kreeg weer 3 maanden herroepingsrecht.
Wat een TOP-winkel! Ze...

Betrouwbaar en goede service.

Betalen met creditcard niet mogelijk.

Marielle

Snelle levering, mooi product!

Het pakketje is een cadeautje!! Zo veel moeite gedaan....top!!

Latoya Du Bois

Zeer aangenaam verrast door het aanbod van mooie en unieke juwelen!

Enorm tevreden om een winkel te hebben gevonden die juwelen verkoopt maar mijn smaak. Betaalbare geelgouden ringen met gekleurde stenen is moeilijk te vinden, maar bij jullie heb ik een pracht ring gevonden waar ik zeer tevreden mee ben.

Aangezien de ringen telkens unieke stuks zijn, zou het een meerwaarde zijn moest er ook een service worden aangeboden waarbij aangekochte ringen een klein beetje verkleind kunnen worden zodat ze perfect passen

Via Google.

Reactie Juweelwinkel:

Bedankt voor de tip. Wij gaan het overwegen om ook deze service toe te passen bij Juweelwinkel.nl. Heel veel plezier met het dragen van uw ring. Mvg. Jeremy

Charlotte

Prachtige authentieke ring ontvangen. Hij was mooi schoongemaakt en en in goede staat (gezien de oudheid van het product; vintage). Hele snelle verzending en duidelijk zorgvuldig ingepakt. Erg blij...

Hele mooie website met live chatfunctie. Eenvoudige en overzichtelijke bestelfunctie. Unieke en goed uitziende producten.

Geen, ik ben hartstikke tevreden.

Via de winkel in Hengelo

Robbert

Perfecte klantenservice en mooie producten! Verpakking zag er erg leuk uit en wordt goed verpakt voor de verzending.

Geweldige klantenservice

Zou prettig zijn om ook aan andere maten van de sierraden te kunnen komen.

Reactie Juweelwinkel:

Alle sieraden zijn uniek en dus maar 1 van op voorraad. Om hetzelfde sieraad in een andere maat te krijgen is helaas niet mogelijk. Mocht hier ooit verandering in komen dan zullen wij dit kenbaar maken op de Website. Mvg. Jeremy

Jutta

Prachtig assortiment en erg goede webshop!

Helder aankoopproces met adequate communicatie.
Zeer snelle levering en de armband was mooi verpakt. Dank voor het presentje!

Mogelijkheid tot betalen met creditcard(s) zou fijn zijn.
Pas bij afrekenen werd duidelijk dat het gratis verzekerd werd verzonden. Topservice! Bij de algemene info over verzending staat daar niks over. Wellicht handig het daar ook te zetten.

Google afbeeldingen

Reactie Juweelwinkel:

Bedankt voor de tip. Wij gaan het in overweging nemen om ook creditcard betalingen te ontvangen. Mvg. Jeremy