Kevin Mertens

Ik heb in 2021 een set matten besteld, en 150000 km later zijn deze nog steeds in prima conditie. Er is zelfs geen slijtage waar de hiel altijd staat. Zéér degelijk materiaal, beter dan de standaard... Ik heb in 2021 een set matten besteld, en 150000 km later zijn deze nog steeds in prima conditie. Er is zelfs geen slijtage waar de hiel altijd staat. Zéér degelijk materiaal, beter dan de standaard die je in de wagens vind. Ik bestel hier zeker nog.

Kwaliteit van hun matten zijn TOP

geen verbeterpunten, niets dan lof

Remon

Mooie matten voor mijn avensis top

Eindelijk een mooie dikke vloer mat

Ron Heisen

Snelle service en goede pasvorm

Goede kwaliteit product

Luc Ysebaert

Super

Goede afwerking

R.Smink

In het verleden ook al eens matten gekocht, zien er nog steeds mooi uit, daarom weer voor andere auto matten besteld bij Just Carpets.

Duidelijke website, Leuk om te zien hoe ze gemaakt worden.

Ga zo door

Adman

Snel, passend en prima kwaliteit

Keuze

MvdB

Top kwaliteit. Zeer mooi!

Nette afwerking. Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Geen.

Bloembinderij Esprit

Top service verkeerde automatten besteld tegen kleine vergoeding gewoon weer nieuwe gekregen die wel goed waren zonder moeilijk te doen.

service

J.A van Leeuwen

Ik heb op 06/03/2024 een bestelling geplaatst voor automatten voor mijn Opel Meriva B. Ik koos voor de Premium matten met een nubuck rode bies. Vandaag heb ik de matten ontvangen en ik moet zeggen,... Ik heb op 06/03/2024 een bestelling geplaatst voor automatten voor mijn Opel Meriva B. Ik koos voor de Premium matten met een nubuck rode bies. Vandaag heb ik de matten ontvangen en ik moet zeggen, ze zien er zeer mooi en stevig uit.

Het materiaal voelt van hoge kwaliteit en de afwerking met de rode bies geeft een luxe uitstraling aan het interieur van mijn auto. De matten passen perfect in de auto en liggen stevig op hun plaats, zonder te verschuiven.

De service van Just Carpets Kovvar was ook uitstekend. De bestelling werd snel verwerkt en geleverd binnen de verwachte tijd. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en kan Just Carpets Kovvar zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar kwalitatieve automatten.

De service van Just Carpets Kovvar was uitstekend

nee

H.J. Wiegel

Kofferbakmatten besteld voor 2 verschillende auto's. De kofferbakmatten werden snel geleverd. Zien er zeer mooi en degelijk uit en passen perfect! Bij mijn vorige auto had ik een originele fabrieks... Kofferbakmatten besteld voor 2 verschillende auto's. De kofferbakmatten werden snel geleverd. Zien er zeer mooi en degelijk uit en passen perfect! Bij mijn vorige auto had ik een originele fabrieks kofferbakmat, maar die had aan alle kanten ruimte over. Deze op maat gemaakte kofferbakmatten van Just Carpets passen perfect en sluiten mooi aan.

Zeer degelijke kofferbakmatten, zien er sterk en mooi uit.

Op maat gemaakt.

Snelle levering!