Justcarpets.nl

Justcarpets.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Justcarpets.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company5956
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Justcarpets.nl met 9/10. Gebaseerd op 5956 ervaringen.

Goed (8/10)

Communicatie

Score voor Justcarpets.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Als autobedrijf zijnde al jaren een vaste klant. zeer goede automatten en uitstekende service.

Jan
Onvoldoende (4/10)
Jan

Mooi product, en redelijk snelle levering.

Een mail sturen een dag voor levering om 23:01 met de te volgen link naar UPS over de levertijd die de volgende dag plaatsvind is natuurlijk "chips". Resultaat dat je het zelf kan gaan ophalen bij een afhaallocatie van UPS en daar moet je dan ook nog voor betalen, dit kan echt anders!
Het bevestigingssysteem klopt totaal niet met de aansluitingen in de auto, het is dat de matten wel de goede pasvorm hebben dat ze goed blijven liggen.

Score voor Justcarpets.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Éénmalige ervaring en daar blijft het bij.

Onacceptabel (1/10)

?

Score voor Justcarpets.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Het zou binnen de 4 werkdagen geleverd worden maar dit is zeker niet het geval bij mij ..
krijg geen antwoord op mijn vragen ..
ik wacht nog af.

Bruno
Bruno

Doen wat ze beloven, zonder discussies!

Geen. Doe zo verder!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top service! dit is al het tweede setje automatten. zeer tevreden. de vormen passen perfect zoals beloofd. bij mijn tweede setje kwam de kleur niet goed uit bij mijn interieur van de wagen. zonder problemen en zonder kosten geretourneerd. enkele weken later de juiste kleur. top! niet twijfelen.

Sir George Gelegenheidskleding
Sir George Gelegenheidskleding

Zeer snelle reactie en actie op mijn verzonden e-mail

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Na een helaas verkeerde levering (wat kan voorkomen) is dit direct zeer goed opgepakt door justcarpets en de fout onmiddellijk zonder discussie hersteld.

Score voor Justcarpets.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst en ook deze keer helemaal top!!.

Communicatie en aftersales.

Score voor Justcarpets.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Matten keurig netjes binnen de afgesproken levertijd ontvangen. alleen de ogen in de matten kwamen niet overeen met de bevestigingspunten in mijn auto. netjes gemeld en binnen 2 dagen nieuwe ontvangen. matten zitten als gegoten..
matten zijn van een goede kwaliteit. niet van dat slappe spul. ook het zelf samenstellen van de kleuren op de randjes is een toegevoegde waarde. heel erg tevreden met resultaat.

Guus
Guus

Zeer snelle en goede afhandeling, prijs kwaliteit verhouding is goed

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Matten besteld en snel en correct geleverd, prima bedrijf.

Lilian Kranendonk
Goed (8/10)
Lilian Kranendonk

Goede inmeting en service

Score voor Justcarpets.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In mei nieuwe matten bij justcarpets laten inmeten. binnen 3 weken goede ontvangst. goed materiaal en goede afwerking. helaas was 1 mat niet helemaal naar onze tevredenheid. na enig overleg zelf aangepaste mal gestuurd en nu 1 nieuwe mat ontvangen tot grote tevredenheid. .

Frits
Onvoldoende (4/10)
Frits

De mogelijkheid om teksten te plaatsen is wel leuk.

Zorg dat de maatvoeringen kloppen. Regageer op e-mail...

Score voor Justcarpets.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Niet erg tevreden met de matten voor mijn volvo v70. de bevestigingspunt zitten allemaal ca. 5 mm te ver uit elkaar waardoor mat even bol gaat staan. dan zit er voor de bestuurder versteviging voor de hakken. dat zit alleen op de verkeerde plek: te ver naar voren zodat het helemaal niets beschermd en je hakken gewoon in het tapijt staan. beetje met de franse slag allemaal. overduurzaamheid kan ik nog niks zeggen maar gezien hier boven zal dat minder lang zijn dan gebruikelijk. en dat voor de duurste set...

Bedrijfsinformatie

Pasvorm automatten voor elke auto. Elke automattenset heeft een 100% pasvorm. Deze is door ons gecontroleerd. Ook zijn de matten voorzien van het originele bevestigingssysteem.

De matten worden op maat gemaakt in onze eigen fabriek. Daardoor kunnen we absolute kwaliteit garanderen.
Adres
Eckerstraat 38