Thaitanium27

Simpelweg een zeer nauwkeurig bedrijf, dat uiterst zorgvuldige kwalitatief hoogstaande automaten naar wens produceert.

Perfecte uitvoering van de gewenste matten. Pasvorm overtreft de stoutste verwachtingen, samen met de stijlvolle afwerking en prachtig geborduurde tekst en afboording...een absoluut top product!!!!!

Gewoon verder gaan op de ingeslagen weg!!!

renier

Top bedrijf mooie goed passende matten en snelle levering top

Voor de tweede keer automatten besteld bij Justcarpets. Zoals de eerste keer weer heldere communicatie over het bestelproces. Afhandeling snel en correct. Prima kwaliteit automatten.

Communicatie. Kwaliteit materialen. snelheid leveren.

Snelle reactie en goede service!

De mogelijkheden die er zijn omtrent bijvoorbeeld sticksels (kleur)en bevestigingsmateriaal! Prima pasvorm!

Misschien in de toekomst een nog snellere uitlevering.

Jan Baak

Stipt, met de juiste uitvoering voor mijn auto tegen de helft van de prijs van de dealer. Deze website ga ik vaker raadplegen!

Duidelijk.

Alles prima in orde.

Wafellman Patrick

No comments, het was perfect !!

Dennis Zinsmeester

Prima service en kwaliteit

Aanrader voor een aparte mooie mat

Hans Dek

Matten voor mijn Suzuki Splash passen goed en geeft de auto van binnen een luxe uitstraling. De kwaliteit lijkt van een duurdere kwaliteit te zijn in verhouding tot de kosten. Pasvorm is helemaal...

De kwaliteit is goed !

Martin

Erg slechte match van de matten en nog slechtere folow up! Een richtingverkeer waarbij ik moest aangeven waarom het fout ging ! Ik ben er mee gestopt! En he nog steeds een te korte bestuurdersmat

Beroerde pasvorm

Ruil beleid en niet ern continu mailbeleid

A.van Lith

Goede info vooraf over produkten en correcte afhandeling van bestelling.

Betrouwbaarheid en correctheid.

Niet opgemerkt.