Callaerts g.

De bestelde goederen waren perfect. Enkel dat ik van ups een mail ontvang met de melding dat het op donderdag word bezorgd en op woensdag de dag ervoor krijg ik een mail dat het niet kon geleverd... De bestelde goederen waren perfect. Enkel dat ik van ups een mail ontvang met de melding dat het op donderdag word bezorgd en op woensdag de dag ervoor krijg ik een mail dat het niet kon geleverd worden en dat ik de bestelling dan maar zelf moest gaan afhalen in een afhaalpunt. Dat was niet de afspraak. Wat gaan jullie hier aan doen? Mvg

Snelle reactie na online bestelling

?????

mark uenk

Prima matten ,passen wederom perfect,

goede communicatie..snelle levering

Thijs

Naar verwachting

Kwaliteit

Vaak vertraging, ook bij eerdere orders vaak niet binnen 8 werkdagen.

Voet Theo

Mooie matten.bedankt hiervoor
.goede pasvorm.
Voet Theo

Op de hoogte gehouden van de ontwikkeling

UPS is niet eenvoudig te gebruiken

Mark

Heldere communicatie, juiste levering en goede kwaliteit.

Vlotte levering.

patrick floreal

Het was terug en plezier om te bestellen ,bijna de perfectie

wat beloofd was is ook uitgevoerd

niets

Jack

Kwaliteit wel
Goed bestelt voor me Kia stonic verkeerde gekregen pas vorm niet goed

Kwaliteit

Sneller reageren

Beste Jack,
We nemen je klacht graag in behandeling. Wil je een e-mail sturen naar vragen@justcarpets.nl met vermelding van je klacht en je ordernummer?

Amir

Na 15 dagen nog niet geleverd Ze reageren ook niet op e-mails. Ik zal dit bedrijf NIET aanbevelen

Niks

Levering en klantservice

Beste Amir,
We hebben een technische probleem gehad met de formulieren op onze website, daarom hebben we niet elke formulier ontvangen. Onze excuses hiervoor.
Mocht je nog geen reactie...
Beste Amir,
Mocht je nog geen reactie hebben ontvangen, stuur dan je vraag opnieuw naar vragen@justcarpets.nl. Wij helpen je graag verder.

Marc

Ronduit slecht, na 14 dagen nog niet geleverd. In Nederland geproduceerd??? Zeker geen aanrader!!

Zijn er niet

Leveren volgens afspraak

Beste Marc,
Beste Marc,
Beste E.J. Berkhoff,
Het klopt inderdaad dat je langer dan verwacht heeft moeten wachten op je bestelling. Dit heeft alles te maken met het feit dat we ongekend druk zijn door de oplopende orders. Het is een enorme uitdaging voor ons om alles op tijd de deur uit te krijgen. Helaas is dit niet altijd gelukt en heeft dit geleid tot langere levertijden en slechtere communicatie. Onze excuses hiervoor.
Je kunt altijd contact met ons opnemen via vragen@justcarpets.nl. We zullen dan de status van je bestelling controleren.

E.J. Berkhoff

Erg lange levertijd. Wel correct geinformeerd. 20 maart bestelling geplaatst en vandaag kreeg ik bericht dat het nog wel 5 dagen kan duren voordat er geleverd wordt.

Correcte informatie voorziening

Sneller leveren