Marc C.

Degelijke kwaliteit en prima afwerking. We zullen jaren plezier hebben van onze gepersonaliseerde mat in onze camper!

Duidelijke voorstelling van de producten en uitgebreide keuze (ook in kwaliteit en personalisatie)

Had graag ook de instaptreden van de camper (Fiat Ducato cabine) van zo'n mooi tapijt voorzien.

Sukru

Goede kwaliteit precieze maat en snelle levering dit is de tweede bestelling van mij zelf

Zeer goed. Matten passen perfect. Aanrader.

Goede omschrijving van het product.

Geen.

werner engels

Heel vlot verlopen en correcte levering

Correcte service en top kwaliteit

Loris Marc

Heel goed

Contact zeer goed, kwalitei zeer goed , leveringstermijn perfect

Hans Heinstra

Super kwaliteit een aanrader voor iedereen die
Auto matten nodig heeft en betaalbaar

Joop de Vos

Klant vriendelijk en zeer goede producten .

Marion

Ik heb de mat rond de verwachte verwerkingstijd ontvangen en hij voelt erg stevig aan. Mijn bus staat bij de garage dus ik heb hem nog niet kunnen passen, maar de vorm komt wel aardig overeen met...

Mat was niet te vaak opgevouwen in de doos en behield daardoor de vorm, dat is fijn. Geen rare geurtjes dus kan gelijk de bus in. Kleuren kwamen overeen met wat beloofd werd.

Misschien de mat in een plastic zak wikkelen in de doos. Er is nu geen beschermlaag en mijn mat zat vol kleine stofjes van het karton.
Ik vond het ook moeilijk om via de website uit te zoeken hoe ik een logo moest bestellen. Uiteindelijk een mat zonder logo gedaan omdat ik er niet uit kwam.

Roman Bogdanowicz

Heel goede ervaring met dit bedrijf. Mooie matten, gorde kwaliteit en een heel goede after sales service.

Matten hebben een uitstekende pasvorm.