John

Helaas komen de automatten niet uit Nederland, maar uit Polen. De branding op de automat aan bestuurderszijde is dermate aanwezig dat deze hinderlijk is tijdens het autorijden. Het product en de... Helaas komen de automatten niet uit Nederland, maar uit Polen. De branding op de automat aan bestuurderszijde is dermate aanwezig dat deze hinderlijk is tijdens het autorijden. Het product en de ervaring voldoen hiermee niet aan mijn verwachting.

Gebruiksvriendelijke website

Klanten niet misleiden met onjuiste of gebrekkige informatie

Reactie Just Carpets:

Beste John,
Bedankt voor je feedback. Onze automatten worden sinds december 2023 inderdaad compleet
Beste John,
geproduceerd en verzonden vanuit Polen. De productielocatie in Kampen is hiermee inderdaad opgeheven. Verdere activiteiten worden nog wel steeds van Nederland gedaan.
Voor wat betreft uw klacht over de bestuurdersmat zou ik u willen vragen om contact op te nemen met de klantenservice als u dit nog niet heeft gedaan. Als u een mail wilt sturen naar vragen@justcarpets.nl met het ordernummer, de klacht en als het kan een foto hiervan dan gaan we kijken of we hier een oplossing voor hebben. Vanuit deze review kan ik helaas niet zien wat u precies heeft besteld en ontvangen.

M

Nog steeds geen oplossing geworden?!
Referentie: 133071698

Nog steeds geen oplossing geworden?!
Referentie: 133071698

Tapijten veel later geleverd dan aan gegeven, Verpakking beschadigd waar door matten vuil en beschadigd aan gekomen zijn + grote kofferbak mat geplooid opgestuurd waar door deze beschadigd is..

Na meer als een maand dan eindelijk een reactie met sorry het is druk vanwege de feestdagen! Maar nog steeds geen oplossing geen nieuwe tapijten opgestuurd of mijn geld terug gehad!! Klantenservice dikke 0 & zal er alles aan doen om mijn geld of tapijten te krijgen zeer schandalig hoe ze hier te werk gaan!!

Als jullie dit leze graag met een oplossing komen ipv klanten 2 maand te laten wachten!!

Heel slechte service!

Juiste levering datum aan geven alles netjes opsturen en Antwoorden op mails en klanten helpen!!!

Reactie Just Carpets:

Beste M.
Beste M.
Bedankt voor je review. Door de feestperiode was het inderdaad extreem druk waardoor we niet alle mails op tijd hebben kunnen beantwoorden of oppakken. In uw geval was het mijn fout omdat ik uw klacht niet goed heb doorgezet, waardoor deze te lang onbeantwoord bleef. Hiervoor nogmaals mijn excuses. Dat het pakket dan uiteindelijk ook nog beschadigd aankomt betreuren we uiteraard, alleen hebben we geen grip op de bezorging bij UPS zodra de bestellingen onze productielocatie verlaat. We proberen alle klachten zo goed mogelijk af te handelen, in uw geval had dit zeker sneller en beter gekund.

Marckozie

Top ! Afhandeling, duidelijkheid, levering…!

Duidelijke info, afhandeling

Sophie Demeyere

Super

duidelijke info, vlugge levering, kwaliteit

Hennie

Precies zoals verwacht

👍🏼

Ga zo door

Gerritsen

Correcte info, keurig binnen verwachte tijd geleverd. Matten zien er prachtig uit en passen perfect.

Correct informatie

T.Hartog

Mooie automatten keurig netjes gemaakt

Levering op tijd

Geen verbeterpunten nodig

Emile Wagenaar

Zoals aangegeven en afgesproken afgeleverd

J. Mandigers

Zeee aardige mevrouw die voor mij correct
en vaardig mijn probleem oploste. HPwau!

Levertijd nakomen

GEEN!

EGA

Keurig gemaakt en binnen een week geleverd

mooie producten voor vele autotypes

let op het maatverloop