Jelke

Kwaliteit en pasvorm vallen tegen.

Snelle verzending

Betere controle op kwaliteit en pasvorm

Reactie Just Carpets:

Beste Jelke,
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de pasvorm en kwaliteit.
Beste Jelke,
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de pasvorm en kwaliteit.
Ik kan helaas in ons mailbestand niet terugvinden of je ons hierover al een bericht hebt gestuurd en of er dus misschien een oplossing voor is gevonden of niet.
Ik zou je daarom willen vragen of je misschien (alsnog) een mail kunt sturen naar vragen@justcarpets.nl

Leo Lievens

Na de 2 de bestelling en retour nog steeds geen goede pasvorm. Teleurgesteld en dus nooit meer helaas. Sorry voor Natasja want dat is wel een topper,

Goede lay-out

Pasvormen nakijken en niet inmeten bij dealer maar mal van originele mat maken !!

Reactie Just Carpets:

Beste Leo,
Beste Leo,
Bedankt voor je feedback. Tot mijn spijt heb ik inderdaad geen andere oplossing kunnen aanbieden in jouw geval. Ik hoop dat we je in de toekomst misschien wel weer verder kunnen helpen, het contact heb ik als prettig ervaren en ik wil je toch bedanken voor je geduld.

JP

Dave

Goede prijs voor goede kwaliteit

Makkelijk te vinden en goed materiaal

Roy Bruil

De matten zijn gemakkelijk te bestellen en aan te passen naar je eigen wensen. De bestelling werd na 3 dagen al bij mij thuis bezorgd dus super snel! De kwaliteit van de matten zijn erg goed, goed... De matten zijn gemakkelijk te bestellen en aan te passen naar je eigen wensen. De bestelling werd na 3 dagen al bij mij thuis bezorgd dus super snel! De kwaliteit van de matten zijn erg goed, goed verpakt en het past allemaal perfect in de auto. Het hakstuk ziet er in het echt beter uit dan op de website wordt afgebeeld. Dus altijd doen om de levensduur van de matten te verlengen. Top bedrijf en zal het aanbevelen!

- Makkelijk te bestellen
- goede informatie tijdens leverings proces
- betrouwbaar

Iets betere foto's voor op de website maken. Want kwaliteit is beter dan op de foto's zichtbaar wordt gemaakt.

Brandse

Zeer goed

Goede communicatie

Van der weyden

Mooie matjes maar chauffeurkant beetje te klein, 3 dagen levertijd.

Kwaliteit

Combinatiesets uitbreiden

Rene Schepers

de goede pasvorm

nee niet

Debora Dooreman

Maat is perfect. Correcte en snelle service.

Maat is perfect. Snelle en correcte service.

Niet direct…

Kris

Perfect

Kwaliteit en prijs

Meer kleuren van tapijt en meer type logo’s