Blom

Alles perfect geregeld

Telefonisch contact gehad over het bevestigingssysteem van de matten, een duidelijke en vriendelijke uitleg gekregen.

Gerhard

Prima. Dit is de 6de bestelling. Prima product, prima service. Kan alleen maar aanbevelen. Top

Nvt

Michel Mahy

Carpets passen perfect niets op aan te merken

Carpets passen perfect

Geen verbeteringspunten

Ajb

Top

Helder en snelle levering

Zijn er niet

C. Sprangers

Prachtige kwaliteit matten, goede pasvorm, lekker stevig. Hakstuk is aan te bevelen en ziet er ook nog eens goed uit.

Wat een verschil met die dunne instapmatjes die we kregen van de dealer toen we onze auto kochten. Lekker stevig, goede pasvorm en dat voor een derde van de prijs die je kwijt bent bij de dealer.... Wat een verschil met die dunne instapmatjes die we kregen van de dealer toen we onze auto kochten. Lekker stevig, goede pasvorm en dat voor een derde van de prijs die je kwijt bent bij de dealer. Volop keus in kleur/uitvoering. Top!

Joop vd Weerd

Snelle levering van de matten. Helaas was de bestelde kofferbakmat niet (snel) leverbaar, maar goed geholpen met alternatieve bestelling. Klantenservice doet goed werk en handelt correct af.

tevreden over kwaliteit matten

Particulier

Snelle levering van uitstekende set matten voor mijn auto.

snelle levering

Jelke

Kwaliteit en pasvorm vallen tegen.

Snelle verzending

Betere controle op kwaliteit en pasvorm

Reactie Just Carpets:

Beste Jelke,
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de pasvorm en kwaliteit.
Beste Jelke,
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de pasvorm en kwaliteit.
Ik kan helaas in ons mailbestand niet terugvinden of je ons hierover al een bericht hebt gestuurd en of er dus misschien een oplossing voor is gevonden of niet.
Ik zou je daarom willen vragen of je misschien (alsnog) een mail kunt sturen naar vragen@justcarpets.nl

Leo Lievens

Na de 2 de bestelling en retour nog steeds geen goede pasvorm. Teleurgesteld en dus nooit meer helaas. Sorry voor Natasja want dat is wel een topper,

Goede lay-out

Pasvormen nakijken en niet inmeten bij dealer maar mal van originele mat maken !!

Reactie Just Carpets:

Beste Leo,
Beste Leo,
Bedankt voor je feedback. Tot mijn spijt heb ik inderdaad geen andere oplossing kunnen aanbieden in jouw geval. Ik hoop dat we je in de toekomst misschien wel weer verder kunnen helpen, het contact heb ik als prettig ervaren en ik wil je toch bedanken voor je geduld.

JP