Anna

Ik zocht hosting voor mijn eerste website en na een korte zoektocht online, kwam ik uit bij Just Host. Ik was overtuigd door de recensies en besloot een pakket af te nemen. Hierna heb ik nog twee... Ik zocht hosting voor mijn eerste website en na een korte zoektocht online, kwam ik uit bij Just Host. Ik was overtuigd door de recensies en besloot een pakket af te nemen. Hierna heb ik nog twee websites gehost en bij elke vraag die ik had, ben ik altijd snel, goed en persoonlijk geholpen. Ben heel blij!

vanderWissel Dienstverlening / ScubaOriginal

Hele goede, snelle en persoonlijke service!

Dico Krommenhoek / apptiviteiten.eu

Alleen maar positief

Marloes van Zoelen

Ik host mijn bedrijfswebsite bij Just Host en zij doen het onderhoud ervan. Ze reageren altijd snel en deskundig en communiceren in begrijpelijke taal. Ik heb er amper omkijken naar.

Hans Fransen

Host voor website en mailadressen

Liesbeth van Berkel

Toegankelijk, zeer klantvriendelijk, altijd de beste oplossing zoekend en altijd bereikbaar!

Zeer goede service

Mariëlle

Nooit echt problemen gehad qua werking, maar niet klantvriendelijk.

Reactie Just Host:

Hoi Mariëlle, we zijn erg verbaasd over deze negatieve review. We hebben je net gebeld en je geeft aan dat de tone of voice 'echt vriendelijker' mag. We hebben de communicatie tussen jou en ons... Hoi Mariëlle, we zijn erg verbaasd over deze negatieve review. We hebben je net gebeld en je geeft aan dat de tone of voice 'echt vriendelijker' mag. We hebben de communicatie tussen jou en ons teruggelezen en we kunnen daar geen onvriendelijke toon in ontdekken. Jammer dat je het contact als onvriendelijk hebt ervaren en dat niet eerder bij ons hebt aangegeven.

Blue Bell Agency

Top, snel, attent. Oplossings gericht