Vincent Dekker

Ik had een probleem en heb dat via Twitter aangekaart. Supersnel kwam er een reactie van Petra, die me vervolgens via e-mails heel goed en snel heeft geholpen. In een paar stappen heeft ze me zeer... Ik had een probleem en heb dat via Twitter aangekaart. Supersnel kwam er een reactie van Petra, die me vervolgens via e-mails heel goed en snel heeft geholpen. In een paar stappen heeft ze me zeer deskundig door een proces geleid dat alles oploste. Petje af!

Rop Verheijen

Fantastische zorg voor klanten

WPman4U

Zeer klantgericht, deskundig en snel!

Rineke de Jong

Uitstekend

Robertoart.nl

Snelle en professionele afhande

Secret Talent - bureau voor virtuele assistentie

Weer snel geholpen, geen vraag is teveel.

Rob / Foto Hafo

Goede ervaringen, snelle reactie, super snelle hosting

SennaSkincare

Ik heb een positief ervaring met Just Host. Alles was snel en kundig opgelost. Echte een aanrader.

Walter

De klantenservice van Just Host is echt super! Ik heb zelf weinig verstand van websites en ik word goed en heel snel geholpen. Heel fijn!

M.J.Kho-Sutjahjo

Ik probeerde om een simpele website te maken. Ik was zeer geholpen door de klantenservice/support. Alles is al goed maar na 4 maanden is nog niet te zien als je de site oproep. Ik weet niet wat ik... Ik probeerde om een simpele website te maken. Ik was zeer geholpen door de klantenservice/support. Alles is al goed maar na 4 maanden is nog niet te zien als je de site oproep. Ik weet niet wat ik verder moet doen behalve wachten.