MWart, Mariëlle van der Wal

Just Host gaat verder dan just hosting. Ze denken echt mee en adviseren uitstekend. Snelle reactietijden. Ik ben zeer tevreden!

Just Host verzorgt de hosting voor mijn 9 websites en heeft voor de eerste/grootste ook de verhuizing geregeld en de beveiliging ingesteld.

Hans Fransen

Prima host voor onze web site. Snelle hulp wanneer nodig en goed info updates via mail en website

House of Woods

Just Host is een bedrijf naar waarde. Ze weten waarmee ze bezig zijn. Superservice voor een hele nette prijs in de maand. De ruime openingstijden bieden absoluut verlichting als je een probleem... Just Host is een bedrijf naar waarde. Ze weten waarmee ze bezig zijn. Superservice voor een hele nette prijs in de maand. De ruime openingstijden bieden absoluut verlichting als je een probleem ervaart. Al kan je al heel veel antwoorden vinden op hun Just Host wiki. Schouderklopje voor de medewerkers die dit allemaal in goede banen leiden in en buiten kantoortijden.

Marica

Hele goede ervaring met Just Host. Bij vragen snelle response tijd en voor iemand zoals ik die niet zo vaardig is met wordpress etc. was er goede, duidelijke hulp.

Prettige service, uitstekende klantenservice. Snel met probleemoplossing. Vriendelijk. En scherp met de prijzen

Carel de Mari

Altijd snelle en deskundige reactie op vragen mijnerzijds. Zonodig begeleiding op maat

Prima hostingspartij met uitstekende en snelle service.

Altijd vriendelijke, vlotte support!

Mariska

Mijn ervaringen zijn echt alleen maar positief. Goede service, binnen een dag (of zelfs een paar uur) een goede oplossing, er wordt met je meegekeken en gedacht.