Chanoe 123superfoods

Snelle, goede, persoonlijke service

JB

Goede service, zeer vriendelijk. Vakkundig en begrijpelijk.

bildirici bewindovering

De prijs is goed

Fort 38

Vergaderlocatie

Reactie Just Host:

Hoi Francis, we hebben elkaar zojuist gesproken omdat we jouw review niet goed konden plaatsen. Omdat je aan hebt gegeven ons niet telefonisch te kunnen bereiken en je dit persoonlijk wel heel fijn... Hoi Francis, we hebben elkaar zojuist gesproken omdat we jouw review niet goed konden plaatsen. Omdat je aan hebt gegeven ons niet telefonisch te kunnen bereiken en je dit persoonlijk wel heel fijn vind heb je ons dit cijfer gegeven. Gelukkig hebben we elkaar kunnen spreken en heb ik je uit kunnen leggen dat we wel telefonisch te bereiken zijn maar dat we dit alleen op belafspraak doen. Mocht er dus wat zijn, vraag even per mail of we kunnen bellen, dan kunnen we het probleem samen oplossen!

WoonAndersLelystad.nl

Snel, duidelijk, behulpzaam, kortweg Top!

R. van Leeuwen

Heel goed en heerlijk snel!

Sarah

Snelle en vriendelijke service. Prijs/kwaliteit is helemaal in orde. Hele goede ervaringen met Just Host!

Simone Janssen Fotografie

Duidelijk, servicegericht, zeer goed bereikbaar: prima dus!

Marck Oostra / Interactief Veranderen

Een droom van een hostingbedrijf! Perfecte en overzichtelijke dienstverlening en interfaces, en altijd snelle, doeltreffende en - voor een leek als mij heel belangrijk! - geruststellende hulp... Een droom van een hostingbedrijf! Perfecte en overzichtelijke dienstverlening en interfaces, en altijd snelle, doeltreffende en - voor een leek als mij heel belangrijk! - geruststellende hulp wanneer er eens iets niet werkt... Grote klasse!

De Digitale wereld

Goede communicatie, snel antwoord. Ik ben al jaren klant van Just Host en in al die jaren is de communicatie, vriendelijkheid, oplossingsgerichtheid, snelheid altijd consistent geweest met hoge... Goede communicatie, snel antwoord. Ik ben al jaren klant van Just Host en in al die jaren is de communicatie, vriendelijkheid, oplossingsgerichtheid, snelheid altijd consistent geweest met hoge kwaliteit!