Laura/ Urogyn B.V.

Great experience with all team members of Just Host. Extremely helpful and quick in solving any issues.

gertie@studio-dapper.nl

Fijn bedrijf, vriendelijke medewerkers. Snelle reactie op vragen. Veel info in wiki te vinden. Goede dienstverlening, altijd tevreden.

Anouk

Prima website om een domeinnaam bij te huren.

LindasResources

Super fijne en goede service. Niet te beroerd om je even goed op weg te helpen. Altijd snelle reactie en support. Al 3 jaar zeer tevreden.

Arthur van Veen

Deskundig. snelle response. betaalbaar.

Erg fijn. In het begin snapte ik nog niet zoveel van hostings, Wordpress, een website online krijgen etc en toen hebben jullie mij heel vriendelijk en snel geholpen. Ik vind het ook prettig dat ik... Erg fijn. In het begin snapte ik nog niet zoveel van hostings, Wordpress, een website online krijgen etc en toen hebben jullie mij heel vriendelijk en snel geholpen. Ik vind het ook prettig dat ik emails krijg wanneer er iets mis is met mijn website.

Social Marketing Doctors

JustHost is echt super. Ik werk als webbouwer met vele hostingbedrijven, vaak uit kostenoverwegingen door mijn klanten gekozen. Ik weet waar ik over praat als ik contact moet leggen met een... JustHost is echt super. Ik werk als webbouwer met vele hostingbedrijven, vaak uit kostenoverwegingen door mijn klanten gekozen. Ik weet waar ik over praat als ik contact moet leggen met een hostingbedrijf en mijn verzoeken zijn dan vaak ook niet de simpelste. Meestal loop ik tegen een muur van ticket-systemen of formulieren die binnen 24h worden beantwoord. Daarna krijg ik de leuk bedoelde tips als "heb je dit al geprobeerd...". Het duurt vaak lang voordat ik met iemand in contact ben die kan helpen.
Bij JustHost NOOIT. Ze beantwoorden je vragen, zonder te doen alsof je een noob bent. Snel, simpel en vooral adequaat. Als het even kan verhuis ik mijn bestaande klanten allemaal naar JustHost. Eerst deed ik dat nog in een reseller-pakket, maar ik kan zelf niet eens de service bieden die zij mijn klanten kunnen bieden.
Nergens krijg ik zo'n goede service voor zo'n geweldige prijs, het is niet eens een goede prijs/kwaliteit verhouding, want voor deze kwaliteit is de prijs echt extreem laag.
Ik beveel JustHost.nl dan ook echt bij iedereen aan die het maar wil horen.

Hans Habben Jansen ? JH Ritmeester BV

Indien nodig aanwezig en dat is prettig.

Ester Kuperus

Snelle en duidelijke reactie, goed geholpen!

José Verwey

Altijd snel, duidelijke communicatie (fijn voor iemand die minder technisch is), behulpzaam en geduldig. En betaalbaar. Ben al een paar jaar klant en erg tevreden!