Carel de Mari

Altijd snelle en deskundige reactie op vragen mijnerzijds. Zonodig begeleiding op maat

Prima hostingspartij met uitstekende en snelle service.

Altijd vriendelijke, vlotte support!

Mariska

Mijn ervaringen zijn echt alleen maar positief. Goede service, binnen een dag (of zelfs een paar uur) een goede oplossing, er wordt met je meegekeken en gedacht.

Sonja van Vuren, Soncere Marketing en Communicatie

Just Host is een betrouwbare, stabiele hosting provider en het team reageert snel, rustig en professioneel als er iets aan de hand of onduidelijk is. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Wordt direct geholpen

Reactie Just Host:

We hebben geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen maar je telefoonnummer bleek onjuist. We hebben per mail geĆÆnformeerd naar het juiste nummer (ook voor je domeinregistraties) maar niet gekregen. Per e-mail gaf je aan deze klachten al eerder gemeld te hebben maar we kunnen daar niks over terugvinden. We hadden gehoopt de onduidelijkheden weg te kunnen nemen door je uitleg te geven maar je hebt helaas niet meer op onze contactverzoeken gereageerd.

TeamDier

Prima service, snelle antwoorden op je vragen en denken goed mee.

Anna

Ik zocht hosting voor mijn eerste website en na een korte zoektocht online, kwam ik uit bij Just Host. Ik was overtuigd door de recensies en besloot een pakket af te nemen. Hierna heb ik nog twee...

vanderWissel Dienstverlening / ScubaOriginal

Hele goede, snelle en persoonlijke service!

Dico Krommenhoek / apptiviteiten.eu

Alleen maar positief