Social Marketing Doctors

JustHost is echt super. Ik werk als webbouwer met vele hostingbedrijven, vaak uit kostenoverwegingen door mijn klanten gekozen. Ik weet waar ik over praat als ik contact moet leggen met een...

Hans Habben Jansen ? JH Ritmeester BV

Indien nodig aanwezig en dat is prettig.

Ester Kuperus

Snelle en duidelijke reactie, goed geholpen!

José Verwey

Altijd snel, duidelijke communicatie (fijn voor iemand die minder technisch is), behulpzaam en geduldig. En betaalbaar. Ben al een paar jaar klant en erg tevreden!

MWart, Mariëlle van der Wal

Just Host gaat verder dan just hosting. Ze denken echt mee en adviseren uitstekend. Snelle reactietijden. Ik ben zeer tevreden!

Just Host verzorgt de hosting voor mijn 9 websites en heeft voor de eerste/grootste ook de verhuizing geregeld en de beveiliging ingesteld.

Hans Fransen

Prima host voor onze web site. Snelle hulp wanneer nodig en goed info updates via mail en website

House of Woods

Just Host is een bedrijf naar waarde. Ze weten waarmee ze bezig zijn. Superservice voor een hele nette prijs in de maand. De ruime openingstijden bieden absoluut verlichting als je een probleem...

Marica

Hele goede ervaring met Just Host. Bij vragen snelle response tijd en voor iemand zoals ik die niet zo vaardig is met wordpress etc. was er goede, duidelijke hulp.

Prettige service, uitstekende klantenservice. Snel met probleemoplossing. Vriendelijk. En scherp met de prijzen