Marion Stam | Mam is de hort op

In een woord goed te nomen: goede bereikbaarheid en snelle service.

Linda Aarts

Just Host is een aanrader. Ze weten waar ze het over hebben en de klantenservice is razendsnel. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel en ze kunnen je werkelijk overal mee helpen, of je nu...

Els van Dongen | Geloof in jezelf

Heb jullie even niet nodig gehad maar mijn eerdere contactervaringen waren naar tevredenheid. Jullie reageerden snel en prettig en boden de juiste ondersteuning.

Albert Buschgens, Wegmetjeangst.nl

Just Host is wat mij betreft een professioneel bedrijf met een snelle service en geweldige kennis. Oplossen staat bovenaan.

Laura/ Urogyn B.V.

Great experience with all team members of Just Host. Extremely helpful and quick in solving any issues.

gertie@studio-dapper.nl

Fijn bedrijf, vriendelijke medewerkers. Snelle reactie op vragen. Veel info in wiki te vinden. Goede dienstverlening, altijd tevreden.

Anouk

Prima website om een domeinnaam bij te huren.

LindasResources

Super fijne en goede service. Niet te beroerd om je even goed op weg te helpen. Altijd snelle reactie en support. Al 3 jaar zeer tevreden.

Arthur van Veen

Deskundig. snelle response. betaalbaar.

Erg fijn. In het begin snapte ik nog niet zoveel van hostings, Wordpress, een website online krijgen etc en toen hebben jullie mij heel vriendelijk en snel geholpen. Ik vind het ook prettig dat ik...