Zeevonk grafisch ontwerp | fotografie

Zeer positief. Betrokken, hulpvaardig, toegankelijk.

KMDB

Eigenljik weinig aan te merken. Alles loopt zoals het zou moeten. Geen bijzonderheden :)

Zeer positief.

Support by Marja

Heel erg blij met Just Host

Jose Been

De medewerkers van JustHost staan altijd voor je klaar en leggen in begrijpelijke taal technische zaken uit zodat je met hun hulp en uitgebreide kennisbank echt veel zelf kunt doen. En altijd... De medewerkers van JustHost staan altijd voor je klaar en leggen in begrijpelijke taal technische zaken uit zodat je met hun hulp en uitgebreide kennisbank echt veel zelf kunt doen. En altijd supervriendelijk!

Invictus b.v.

1e klas service, inderdaad beyond the dot.

chanoevandijk.nl

Gewoonweg TOP

Ton Jacobs

Ik wilde mijn .com domein verhuizen naar Just Host, dus bij de vorige aanbieder mijn verhuiscode opgevraagd en de verhuizing wordt dan in gang gezet. Duurt een dag of vijf, administratieve... Ik wilde mijn .com domein verhuizen naar Just Host, dus bij de vorige aanbieder mijn verhuiscode opgevraagd en de verhuizing wordt dan in gang gezet. Duurt een dag of vijf, administratieve rompslomp. Vandaag (zondag!) krijg ik een bericht dat de verhuizing rond is en of ik verder nog iets geregeld wil hebben... Eigenlijk wel :)
Er wordt binnen een kwartier gereageerd...

Op zondag.

Ton Jacobs

Zeer snelle reactie nadat ik mijn .com domein wilde verhuizen naar Just Host. Tips over hoe ik mijn (eventuele) website zelf kon verhuizen. In Jip en Janneke taal.
Zeer snel betekent dat de...
Zeer snel betekent dat de iDeal betaling net was voltooid. En na kantoortijd een mail dat de verhuizing in gang wordt gezet.

Bouwsteentjes.info

Supersnelle service, klantgericht en persoonlijk contact, meedenkend en goede hostingoplossingen die wél werken.