Den Bakker Werving & Selectie B.V.

Onderhoudend. Duidelijk. Servicegericht.

Chiel Voerman

Prettige contacten, snelle service, goede antwoorden.

Uitvaartregisseur Hans Scheerder

Snelle reactietijd, prettige contacten

van Breederoode

Mijn ervaring bij Just Host zijn uitstekend! Als er een probleem is word dat snel opgelost.

Marianne Vanderauwera

Mijn vrouw en ik hebben Just Host als provider van onze websites en dat sedert een drietal jaar. Over het algemeen zijn wij tevreden over het bedrijf. De prijs is oké en de dienstverlening prima.... Mijn vrouw en ik hebben Just Host als provider van onze websites en dat sedert een drietal jaar. Over het algemeen zijn wij tevreden over het bedrijf. De prijs is oké en de dienstverlening prima. Zolang dit alles zo blijft, zien we weinig reden om te veranderen.

delaatinge.com / ingaberg.nl

Professioneel, snel, deskundig, laagdrempelig, eerlijk, niet duur, met humor.
Het voelt als een fijn klein bedrijf om de hoek waar je altijd terecht kunt.

Factureren gaat eenvoudig

Marion Stam | Mam is de hort op

In een woord goed te nomen: goede bereikbaarheid en snelle service.

Linda Aarts

Just Host is een aanrader. Ze weten waar ze het over hebben en de klantenservice is razendsnel. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel en ze kunnen je werkelijk overal mee helpen, of je nu... Just Host is een aanrader. Ze weten waar ze het over hebben en de klantenservice is razendsnel. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel en ze kunnen je werkelijk overal mee helpen, of je nu net begint met je website of al gevorderde websitebouwer bent.

Els van Dongen | Geloof in jezelf

Heb jullie even niet nodig gehad maar mijn eerdere contactervaringen waren naar tevredenheid. Jullie reageerden snel en prettig en boden de juiste ondersteuning.