Rob Assmann

Ikzelf heb niet veel affiniteit met digitale aangelegenheden. Hierdoor ben ik bijvoorbeeld soms te laat met updates van software programma's, en dergelijke.
Telkens wijst iemand van Just Host...
Telkens wijst iemand van Just Host mij de weg door het digitale landschap (dat mij voorkomt als een doolhof).

Fantastische hulp: Vriendelijke toon in Email contact, geduldig, begripvol, hulpvaardig.

Absolute aanrader voor uw webhosting !

Zeer positief, de site was uit de lucht (gehackt) Petra heeft aan de hand van vragen aan mij 'het lek boven water gekregen', een back up van de site teruggezet en en passant de site weer... Zeer positief, de site was uit de lucht (gehackt) Petra heeft aan de hand van vragen aan mij 'het lek boven water gekregen', een back up van de site teruggezet en en passant de site weer beveiligd. Top top!

TPAdvertising

Altijd een snelle, goede reactie!

Freek Weijler

Goede en snelle Customer Service

Altijd supersnelle en professionele service, zelfs in het weekend.

Stichting Vobula

JustHost heeft ons uit de brand geholpen toen we op heel korte termijn naar ze overstapten. Ze hebben veel meer gedaan dan je van ze mag verwachten. Daar zijn we erg blij mee.

Onze ervaring met Just host is voorlopig ok. Wij hebben geen klachten. Alles loopt hoe het hoort.

Echter, van onze oude host bedrijf kregen wij naar ons gevoel meer service. Als voorbeeld, het bedrijf voerde bepaalde dingen zelf uit. Wij konden af en toe langsgaan als wij met iets niet uitkwamen en daar werd het opgelost.

Bij Just Host krijgen wij de indruk dat dingen op "doe-het-zelf" manier afgehandeld wordt, dus waarbij Je als klant alles zelf doen uitvoeren. Je wordt uiteraard heel goed begeleid, alleen uiteindelijk moet je alles doen. Dat is af en toe lasti.

Hoedanook, wij zouden Just Host altijd aanbevelen.

Prijs prestatie top

Zeer snelle service en oplossingen

Manuel schrijft uw tekst

Steeds stand-by en op elk moment klaar om advies of hulp te verlenen.