Secret Talent - bureau voor virtuele assistentie

Weer snel geholpen, geen vraag is teveel.

Rob / Foto Hafo

Goede ervaringen, snelle reactie, super snelle hosting

SennaSkincare

Ik heb een positief ervaring met Just Host. Alles was snel en kundig opgelost. Echte een aanrader.

Walter

De klantenservice van Just Host is echt super! Ik heb zelf weinig verstand van websites en ik word goed en heel snel geholpen. Heel fijn!

M.J.Kho-Sutjahjo

Ik probeerde om een simpele website te maken. Ik was zeer geholpen door de klantenservice/support. Alles is al goed maar na 4 maanden is nog niet te zien als je de site oproep. Ik weet niet wat ik... Ik probeerde om een simpele website te maken. Ik was zeer geholpen door de klantenservice/support. Alles is al goed maar na 4 maanden is nog niet te zien als je de site oproep. Ik weet niet wat ik verder moet doen behalve wachten.

Judith van den Berg

Just Host host mijn websites en helpt mij met dingen die ik zelf niet kan

Alexander Roessen / Uitgeverij Neckar

Uitstekende service, snelle reactie, goed aanbod

Ronald Jonker

Goed en behulpzaam

Jasmien

Vragen worden altijd snel beantwoord. Dit is het beste hostingsbedrijf ooit!

Schuldenknooppunt

De offline-ondersteuning is snel en adequaat. Online moet ik als klant voor beheertaken op teveel verschillende plekken zijn.

Reactie Just Host:

Beste Bart,
Beste Bart,
Dank voor je review! Ik ben even benieuwd wat je bedoelt met het gegeven dat er geen centraal portaal is, want het centrale portaal is het klantenpanel en vanuit dat panel is er een 1-click-login naar het controlpanel, dus je hebt maar 1 login nodig. Mogelijk was je daar niet van op de hoogte. Mocht je vragen hebben over het centraal beheren van je gegevens en diensten vanuit het klantenpanel: stuur ons even een bericht.
Gr. Petra