Sarah

Snelle en vriendelijke service. Prijs/kwaliteit is helemaal in orde. Hele goede ervaringen met Just Host!

Simone Janssen Fotografie

Duidelijk, servicegericht, zeer goed bereikbaar: prima dus!

Marck Oostra / Interactief Veranderen

Een droom van een hostingbedrijf! Perfecte en overzichtelijke dienstverlening en interfaces, en altijd snelle, doeltreffende en - voor een leek als mij heel belangrijk! - geruststellende hulp... Een droom van een hostingbedrijf! Perfecte en overzichtelijke dienstverlening en interfaces, en altijd snelle, doeltreffende en - voor een leek als mij heel belangrijk! - geruststellende hulp wanneer er eens iets niet werkt... Grote klasse!

De Digitale wereld

Goede communicatie, snel antwoord. Ik ben al jaren klant van Just Host en in al die jaren is de communicatie, vriendelijkheid, oplossingsgerichtheid, snelheid altijd consistent geweest met hoge... Goede communicatie, snel antwoord. Ik ben al jaren klant van Just Host en in al die jaren is de communicatie, vriendelijkheid, oplossingsgerichtheid, snelheid altijd consistent geweest met hoge kwaliteit!

Martine

Soms loop je als tamelijke leek vast met je website. Het werkt niet meer hoe het zou moeten, nadat je een aanpassing deed. Petra reageert supersnel en adequaat.

Vincent Dekker

Ik had een probleem en heb dat via Twitter aangekaart. Supersnel kwam er een reactie van Petra, die me vervolgens via e-mails heel goed en snel heeft geholpen. In een paar stappen heeft ze me zeer... Ik had een probleem en heb dat via Twitter aangekaart. Supersnel kwam er een reactie van Petra, die me vervolgens via e-mails heel goed en snel heeft geholpen. In een paar stappen heeft ze me zeer deskundig door een proces geleid dat alles oploste. Petje af!

Rop Verheijen

Fantastische zorg voor klanten

WPman4U

Zeer klantgericht, deskundig en snel!

Rineke de Jong

Uitstekend