I Macy

Na aanrader van een ander bedrijf ben ik bij just host gekomen. Het bedrijf neemt de tijd en leggen alles zorgvuldig tot in detail uit. Waar ik 0% verstand van heb blijven jullie geduldig om mijn... Na aanrader van een ander bedrijf ben ik bij just host gekomen. Het bedrijf neemt de tijd en leggen alles zorgvuldig tot in detail uit. Waar ik 0% verstand van heb blijven jullie geduldig om mijn zoveelste vraag zorgvuldig uit te leggen. Een persoonlijke bel afspraak vond ik bij mijn vragen ook heel fijn!

de Besorhoeve

Top!

Reactie Just Host:

Goedemiddag, we bieden de mogelijkheid een telefoongesprek op afspraak te maken. We bellen jou dan op de afgesproken tijd en telefoonnummer! Mocht je dit willen kan je ons een mailtje of... Goedemiddag, we bieden de mogelijkheid een telefoongesprek op afspraak te maken. We bellen jou dan op de afgesproken tijd en telefoonnummer! Mocht je dit willen kan je ons een mailtje of ticketbericht sturen dat je dit graag zou willen en dan plannen we dit samen in!

Ing Ceramics

To! Top! Top!

tinekeveenstra.nl

Geweldige vriendelijke en snelle service in vergelijking met mijn oude webhosting bedrijf. Ik ben nog maar net klant maar nu al ontzettend tevreden.

Mentaal consulent

Behulpzaam en snel

Jan

Heb een hosting pakket

Praktijk Guido van Dijck

Snelle reactie op vragen, vriendelijk, bereidwillig, kennis van zaken

Phil Schoenmakers

Goede helpdesk service

stadstuinrusthout

Geweldige en snelle service!

Dyslexie Academy

Als er een issue is, pakken ze dit preventief al aan en als ik zelf een vraag heb is dat binnen no-time opgepakt. Heerlijk!