chanoevandijk.nl

Gewoonweg TOP

Ton Jacobs

Ik wilde mijn .com domein verhuizen naar Just Host, dus bij de vorige aanbieder mijn verhuiscode opgevraagd en de verhuizing wordt dan in gang gezet. Duurt een dag of vijf, administratieve... Ik wilde mijn .com domein verhuizen naar Just Host, dus bij de vorige aanbieder mijn verhuiscode opgevraagd en de verhuizing wordt dan in gang gezet. Duurt een dag of vijf, administratieve rompslomp. Vandaag (zondag!) krijg ik een bericht dat de verhuizing rond is en of ik verder nog iets geregeld wil hebben... Eigenlijk wel :)
Er wordt binnen een kwartier gereageerd...

Op zondag.

Ton Jacobs

Zeer snelle reactie nadat ik mijn .com domein wilde verhuizen naar Just Host. Tips over hoe ik mijn (eventuele) website zelf kon verhuizen. In Jip en Janneke taal.
Zeer snel betekent dat de...
Zeer snel betekent dat de iDeal betaling net was voltooid. En na kantoortijd een mail dat de verhuizing in gang wordt gezet.

Bouwsteentjes.info

Supersnelle service, klantgericht en persoonlijk contact, meedenkend en goede hostingoplossingen die wél werken.

Heleen Verkerk | Hdesign. heleenverkerk.nl

Top service!! Sneller dan het licht, altijd vriendelijk, meedenkend en oplossingsgericht. Ik zou iedereen aanraden om met justhost te gaan werken. Thanks!!

Wouter ter Reehorst

Snelle service, beangstigend snel zelfs ;-) ! Veel respect voor jullie professionaliteit en klantvriendelijke aanpak.

WPman4U

Snelle en adequate support

Perfect Portret

Al jaren erg blij! Ik heb een stuk of 5 sites gehost bij JustHost, ideaal in een 'datapakket'. Als er wat is, krijg ik altijd binnen no time antwoord en hoewel ik soms stomme vragen stel of een... Al jaren erg blij! Ik heb een stuk of 5 sites gehost bij JustHost, ideaal in een 'datapakket'. Als er wat is, krijg ik altijd binnen no time antwoord en hoewel ik soms stomme vragen stel of een enorme controlfreak ben, behandelen ze alles met zoveel geduld. En de snelheid is ook top voor een ongeduldje als ik ;)

Ce Steger

€112 kwijt voor één week ellende. Just Host ondersteund géén iPhone waardoor er bij synchronisatie met je email conflicten ontstaan tussen je iMac en iPhone, het werkt dan op beide niet meer. Dit... €112 kwijt voor één week ellende. Just Host ondersteund géén iPhone waardoor er bij synchronisatie met je email conflicten ontstaan tussen je iMac en iPhone, het werkt dan op beide niet meer. Dit wordt pas duidelijk nadat je hebt betaald en vervolgens wentelt de technische service van Just Host het conflict in hun eigen hoofdserver af op de klant. Just Host gebruikt ook dezelfde server voor je in- en uitgaande mail. Zelfs Apple Support constateerde een probleem met de hoofdserver van Just Host. Bij mijn nieuwe host loopt het emailverkeer zowel op de iMac als op de iPhone als een tierelier!

Reactie Just Host:

Hoi Colle, deze kwestie zat wat anders in elkaar dan dat je hier schetst: we hebben lange tijd met je aan de telefoon gezeten om je mailadressen goed in te stellen. Pas als de mail goed zou werken... Hoi Colle, deze kwestie zat wat anders in elkaar dan dat je hier schetst: we hebben lange tijd met je aan de telefoon gezeten om je mailadressen goed in te stellen. Pas als de mail goed zou werken zouden we het domein op jouw seintje verhuizen en dat is ook gebeurd. Jij hebt ons gemeld dat alles in orde was en na de verhuizing is de factuur verzonden. Doordat je instellingen op je iPhone nog niet goed stonden werkte de mail nog niet op je iPhone. Je gaf ons niet de kans je verder te helpen door vragen over je instellingen te beantwoorden. In plaats daarvan stuurde je alleen nog boze berichten over de server die niet in orde zou zijn. Er kan gewoon gemaild worden met een iPhone, mits de instellingen juist zijn. Facturen worden pas na correcte oplevering verstuurd en support kan alleen goed lopen als je zelf de gevraagde input aanreikt. Gezien het vastlopen van de communicatie en de manier waarop je ons hebt bejegend denk ik dat het een goede oplossing is dat je nu elders host.

Nicoline v.d. Heijden

Prima samenwerking met Indigo Webstudio. Snelle reactie. Acties goed doorgevoerd.