TeamDier

Ik ben buitengewoon tevreden over de service die Just Host levert. Je hebt altijd snel antwoord, ze denken en kijken met je mee totdat er een oplossing gevonden is.

Altijd een uitstekende service, zeer betrokken.

Rudi De Smet

Ik krijg altijd snel een antwoord op mijn vragen

Paul Franke

Snel, correct en zeer hulpvaardig

Ger Heimans, (VVO Achterom 15-63)

Niet eerder een servicedesk meegemaakt die zo snel en volledig in actie komt als de servicedesk van Just Host.
Fijne mensen die altijd staan voor wat ze leveren.
Top hosting provider.

Mary-Ann

Snel, service gericht, vriendelijk, behulpzaam. Binnen no time was alles geregeld.

Marjolein

Nogal fanatiek met een incassobureau. Justhost stuurt je ter incasso als de betaaltermijn met 2 weken is verstreken.
Dat de facturen in de spam beland zijn, daar is geen begrip voor. Ook...
Dat de facturen in de spam beland zijn, daar is geen begrip voor. Ook andere communicatiemiddelen worden niet gebruikt, bellen of een brief sturen kan schijnbaar alleen een incassobureau.
Niet klantvriendelijk dus.

Reactie Just Host:

Hoi Marjolein,
Hoi Marjolein,
We hanteren voor alle klanten dezelfde betalingstermijn en dezelfde vervolgstappen bij het uitblijven van de betaling: de standaard betaaltermijn is 30 dagen. Jouw factuur van € 5,99 dateerde van 1 december 2022 en was na ruim 7 weken nog niet voldaan, ondanks herinneringen. In zulke gevallen rest ons niks anders dan de vordering uit handen te geven.
Overigens zag ik dat vorig jaar exact hetzelfde gebeurd is, met dat verschil dat je toen na de laatste aanmaning wel het bedrag inclusief incassokosten hebt voldaan. De situatie ligt nu niet anders natuurlijk.
Verder zijn andere mailtjes via ons mailadres wel bij je aangekomen, en andere klanten met een Gmail-adres ontvangen de mail ook gewoon in de inbox.

Ger Heimans

Just Host doet wat ze beloven en eigenlijk nog meer dan dat. En dat voor een prima prijs.