Erg fijn. In het begin snapte ik nog niet zoveel van hostings, Wordpress, een website online krijgen etc en toen hebben jullie mij heel vriendelijk en snel geholpen. Ik vind het ook prettig dat ik... Erg fijn. In het begin snapte ik nog niet zoveel van hostings, Wordpress, een website online krijgen etc en toen hebben jullie mij heel vriendelijk en snel geholpen. Ik vind het ook prettig dat ik emails krijg wanneer er iets mis is met mijn website.

Social Marketing Doctors

JustHost is echt super. Ik werk als webbouwer met vele hostingbedrijven, vaak uit kostenoverwegingen door mijn klanten gekozen. Ik weet waar ik over praat als ik contact moet leggen met een... JustHost is echt super. Ik werk als webbouwer met vele hostingbedrijven, vaak uit kostenoverwegingen door mijn klanten gekozen. Ik weet waar ik over praat als ik contact moet leggen met een hostingbedrijf en mijn verzoeken zijn dan vaak ook niet de simpelste. Meestal loop ik tegen een muur van ticket-systemen of formulieren die binnen 24h worden beantwoord. Daarna krijg ik de leuk bedoelde tips als "heb je dit al geprobeerd...". Het duurt vaak lang voordat ik met iemand in contact ben die kan helpen.
Bij JustHost NOOIT. Ze beantwoorden je vragen, zonder te doen alsof je een noob bent. Snel, simpel en vooral adequaat. Als het even kan verhuis ik mijn bestaande klanten allemaal naar JustHost. Eerst deed ik dat nog in een reseller-pakket, maar ik kan zelf niet eens de service bieden die zij mijn klanten kunnen bieden.
Nergens krijg ik zo'n goede service voor zo'n geweldige prijs, het is niet eens een goede prijs/kwaliteit verhouding, want voor deze kwaliteit is de prijs echt extreem laag.
Ik beveel JustHost.nl dan ook echt bij iedereen aan die het maar wil horen.

Hans Habben Jansen ? JH Ritmeester BV

Indien nodig aanwezig en dat is prettig.

Ester Kuperus

Snelle en duidelijke reactie, goed geholpen!

José Verwey

Altijd snel, duidelijke communicatie (fijn voor iemand die minder technisch is), behulpzaam en geduldig. En betaalbaar. Ben al een paar jaar klant en erg tevreden!

MWart, Mariëlle van der Wal

Just Host gaat verder dan just hosting. Ze denken echt mee en adviseren uitstekend. Snelle reactietijden. Ik ben zeer tevreden!

Just Host verzorgt de hosting voor mijn 9 websites en heeft voor de eerste/grootste ook de verhuizing geregeld en de beveiliging ingesteld.

Hans Fransen

Prima host voor onze web site. Snelle hulp wanneer nodig en goed info updates via mail en website

House of Woods

Just Host is een bedrijf naar waarde. Ze weten waarmee ze bezig zijn. Superservice voor een hele nette prijs in de maand. De ruime openingstijden bieden absoluut verlichting als je een probleem... Just Host is een bedrijf naar waarde. Ze weten waarmee ze bezig zijn. Superservice voor een hele nette prijs in de maand. De ruime openingstijden bieden absoluut verlichting als je een probleem ervaart. Al kan je al heel veel antwoorden vinden op hun Just Host wiki. Schouderklopje voor de medewerkers die dit allemaal in goede banen leiden in en buiten kantoortijden.

Marica

Hele goede ervaring met Just Host. Bij vragen snelle response tijd en voor iemand zoals ik die niet zo vaardig is met wordpress etc. was er goede, duidelijke hulp.