Onze ervaring met Just host is voorlopig ok. Wij hebben geen klachten. Alles loopt hoe het hoort.

Echter, van onze oude host bedrijf kregen wij naar ons gevoel meer service. Als voorbeeld, het bedrijf voerde bepaalde dingen zelf uit. Wij konden af en toe langsgaan als wij met iets niet uitkwamen en daar werd het opgelost.

Bij Just Host krijgen wij de indruk dat dingen op "doe-het-zelf" manier afgehandeld wordt, dus waarbij Je als klant alles zelf doen uitvoeren. Je wordt uiteraard heel goed begeleid, alleen uiteindelijk moet je alles doen. Dat is af en toe lasti.

Hoedanook, wij zouden Just Host altijd aanbevelen.

Prijs prestatie top

Zeer snelle service en oplossingen

Manuel schrijft uw tekst

Steeds stand-by en op elk moment klaar om advies of hulp te verlenen.

Annigje

Fantastisch team met veel kennis van zaken. Elke vraag wordt snel en goed beantwoord op een heel begrijpelijke manier. Ben al jaren een zeer tevreden klant.

Hermannus Stegeman

Uitstekend!

Fiscalect

Prettige en bovenal snelle service

Van Pel

Na issues met onze oude hosting zijn we dit jaar overgestapt, hierbij geweldig geholpen overigens! Uptime en ondersteuning zijn geweldig, fijn ook het snelle (en Nederlandstalig) contact!

WPman4U

Sinds een jaar gebruik ik een managed VPS voor mijn WP klanten. Uitstekende prestaties, goede service, snelle responsetijden en vriendelijke medewerkers met kennis van zaken.

Jet Mattiesing

Heel heel heel erg tevreden ! Niks is teveel !