Laura

Altijd korte lijntjes en behulpzaam, wat je vraag of probleem ook is. Heel persoonlijk en daarom heb ik Justhost ook al aan heel veel andere mensen aangeraden.

Yenvanese Kitchen

Zeer goede en snelle service. Ik was een totale leek op gebied van wordpress website bouwen en de eraan gerelateerde zaken. Al die tijd probleemloze hosting, geen downtime en hoge snelheid van mijn... Zeer goede en snelle service. Ik was een totale leek op gebied van wordpress website bouwen en de eraan gerelateerde zaken. Al die tijd probleemloze hosting, geen downtime en hoge snelheid van mijn website (met een medium pakket). Bij problemen en vragen krijg ik snel duidelijke antwoorden, bieden oplossingen en relevante opties voor mogelijke wensen van mij. Zelfs toen ik overstapte naar een andere webhoster (vanwege een aanbieding) en een probleem had, bleven zij mij helpen op een manier waar de nieuwe webhoster niet aan kon tippen! Uit ieder contactmoment bleek hun professionaliteit!

De Online Salon

Just Host heeft echt een gouden service. Bij trouble-shooting reageren ze binnen enkele minuten en zelfs op een feestdag zijn ze bereikbaar.

Ik ben al vanaf dag 1 (dat ik een website heb)...

Ik ben al vanaf dag 1 (dat ik een website heb) klant en ben enorm tevreden. Meer dan dat!

Astrid zorgt met aandacht

Super klantvriendelijk en snelle reacties!
Zelfs in het weekend kreeg ik een snelle reactie, hierdoor kon ik weer snel verder met mijn site.

Rob Assmann

Ikzelf heb niet veel affiniteit met digitale aangelegenheden. Hierdoor ben ik bijvoorbeeld soms te laat met updates van software programma's, en dergelijke.
Telkens wijst iemand van Just Host...
Telkens wijst iemand van Just Host mij de weg door het digitale landschap (dat mij voorkomt als een doolhof).

Fantastische hulp: Vriendelijke toon in Email contact, geduldig, begripvol, hulpvaardig.

Absolute aanrader voor uw webhosting !

Zeer positief, de site was uit de lucht (gehackt) Petra heeft aan de hand van vragen aan mij 'het lek boven water gekregen', een back up van de site teruggezet en en passant de site weer... Zeer positief, de site was uit de lucht (gehackt) Petra heeft aan de hand van vragen aan mij 'het lek boven water gekregen', een back up van de site teruggezet en en passant de site weer beveiligd. Top top!

TPAdvertising

Altijd een snelle, goede reactie!

Freek Weijler

Goede en snelle Customer Service

Altijd supersnelle en professionele service, zelfs in het weekend.

Stichting Vobula

JustHost heeft ons uit de brand geholpen toen we op heel korte termijn naar ze overstapten. Ze hebben veel meer gedaan dan je van ze mag verwachten. Daar zijn we erg blij mee.