Heel goed en deskundig geholpen voor een betaalbaar tarief.

Uw beoordeling

Juristen ArbeidsRecht Nederland heeft mij perfect bijgestaan.

Reageren snel, goed en beleefd advies! Goede tarieven!

Het persoonlijke en duidelijke (heldere) contact met de Jurist heb ik als zeer plezierig ervaren.

Ze nemen zo heel wat zorgen weg in een zeer lastige tijd! Ze hebben in mijn geval significant betere voorwaarden gerealiseerd.

Zeker een aanrader!

De snelheid van actie reactie was fenomenaal

Uw beoordeling

Ik zou mevrouw van Kerkhof aanbevelen. Zij luisterd naar je. Reageert enorm snel op je email of telefoon. Zit er als een pitbull bovenop en heeft verstand van zaken.

Over de dienstverlening van uw arbeidsjurist Anne van Kerkhof wil ik het volgende zeggen:
- Ze is zeer deskundig in je vak
- Ze geeft mij goede adviezen in het proces richting de...
- Ze is zeer deskundig in je vak
- Ze geeft mij goede adviezen in het proces richting de werkgever
- Ze reageert snel op mijn mails (telefoon of mail) om het tempo in het proces te houden
- Ze heeft een goed resultaat gehaald m.b.t. de vaststellingsovereenkomst

Zie bovenstaande

Ik ben heel tevreden over de snelle hulp en heldere communicatie van Anne van Kerkhof, ik kan het iedereen aanbevelen.

Uw beoordeling

Joh, als je in de knoop zit met je werkgever en er dreigt ontslag moet je even contact opnemen met Juristen Arbeidsrecht Nederland, daar word je goed geholpen.

Linda

De dienstverlening zeer positief ervaren. Snel, adequaat en vriendelijk!

Uw beoordeling

Ik heb de dienstverlening zeer positief ervaren. Snel, adequaat en vriendelijk!

Mw. van Kerkhof heeft mij boven verwachting goed geholpen.

Uw beoordeling

Ik ben bijgestaan door Juristen Arbeidsrecht Nederland. Na een vrijblijvend gesprek met dhr. Sieverdink ben ik in contact gebracht met Mw. van Kerkhof, die mij boven verwachting goed heeft geholpen. In 1 woord: fantastisch. Alle afspraken zijn keurig nagekomen en ik ben volledig ontzorgd.

Jeanette Riet van 't

Snel, goed en professioneel

Uw beoordeling

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik professioneel geholpen ben en zeer tevreden ben met de uitkomst.

Jan-Willem de Rouville

Ervaren als zeer behulpzaam en gerustgesteld.
Vooral voor de snelheid en duidelijkheid van de antwoorden en adviezen heb ik grote waardering.

Zeer goede en adequate juristen die net een stapje dichter gaan staan bij de zaak.

Uw beoordeling

Voor mij persoonlijk zijn deze juristen allen zeer bekwaam gebleken, oplossingsgericht en mee voelend.
En ik zou juristen arbeidsrecht Nederland willen aanbevelen omdat ik een positieve ervaring heb opgedaan. Naast de zakelijke kwesties heb ik dus ook het persoonlijke contact als zeer waardevol gevonden.
De juristen zijn oprecht gericht naar ' het recht moet zegevieren ' zich hierin voor 100% inzetbaar stellen , daarbij de hulpvrager ten alle tijde willen bijstaan waar nodig op het persoonlijke vlak.
Mijn zaak heeft 2 jaar geduurd en men is altijd beschikbaar geweest.
Een zeer heldere communicatie en feedback.

Uitstekend geholpen door JAN

Uw beoordeling

Hi, de begeleiding in het hele proces is goed geweest. Er is duidelijk gecommuniceerd en er is niet onnodig veel getouwtrek ontstaan. Hoewel de situatie voor mij bijzonder onplezierig was heeft Wendela Melenhorst er voor gezorgd dat ik toch met een redelijk goed gevoel naar het einddoel toe kon werken. Ik kan je de service aanbevelen.