Arjen van Kaam

Goed geholpen

Uw beoordeling

Pas geleden enkele keren telefonisch contact gehad met mr. Sieverdink van dit bedrijf. Ik ben met zijn advies goed geholpen, en ben erg tevreden.

M. Selten

Ik had mij oprecht geen betere juriste kunnen wensen

Uw beoordeling

Dankzij de deskundigheid en inzet van Vivièn Raterink werd een goede afwikkeling bereikt. Het was voor mij een bijzondere prettige ervaring dat ze alles van mij overnam en mijn zaak behartigde. Dankzij de deskundigheid en inzet van Vivièn Raterink werd een goede afwikkeling bereikt. Het was voor mij een bijzondere prettige ervaring dat ze alles van mij overnam en mijn zaak behartigde.

Woorden die Vivièn Raterink omschrijven zijn zeker: duidelijk, open, eerlijk, snel, netjes, respectvol en kundig.
Ik had mij oprecht geen betere juriste kunnen wensen. Ik zou haar niet alleen aan anderen aan bevelen, maar zou zelf ook direct weer contact met haar opnemen mocht het nodig zijn.

Ezra Kerkhof

Fantastisch

Uw beoordeling

Ik ben heel dankbaar met de hulp die ik van jullie heb gekregen. Ik ben heel goed bijgestaan.

Jennifer Huijer

Heel erg behulpzaam, goed geholpen en super snel!

Trees Rozemeijer

Heel prettig en kundig geholpen door Vivièn Raterink

Uw beoordeling

Ik dank u hartelijk voor alle steun en expertise in deze en mocht iemand een goede arbeidsjurist nodig hebben dan zal ik Vivièn Raterink aanbevelen 😊

Poleon- Buyne

Kennis van zaken en resultaat gericht.

Uw beoordeling

Excellent , uitstekend en subliem.

M. de Jong

Ik heb waardering voor de manier waarop Mevr. Mirjam Boks mij vertegenwoordigd heeft: doortastend, duidelijk, servicegericht en snel.

Uw beoordeling

Op dit moment spreek ik de hoop uit de dienstverlening van Juristen Arbeidsrecht Nederland nooit meer nodig te hebben, maar ik zal zeker reclame maken als iemand in mijn omgeving in een... Op dit moment spreek ik de hoop uit de dienstverlening van Juristen Arbeidsrecht Nederland nooit meer nodig te hebben, maar ik zal zeker reclame maken als iemand in mijn omgeving in een soortgelijke situatie beland. Adequate en prettige samenwerking!

Alles Perfect geregeld!

Uw beoordeling

Mijn ervaring met uw dienstverlening is dat alles perfect geregeld was en dat ik van de voortgang regelmatig door u op de hoogte gehouden ben.

Ik heb met gerust hart de...

Ik heb met gerust hart de vaststellingsovereenkomst kunnen ondertekenen, omdat ik wist dat alles juridisch perfect verwoord was.

Hiervoor nogmaals mijn dank!

Met Vriendelijke Groet,

Henk van Gestel

Öztürk

Professionele en snelle dienstverlening

Uw beoordeling

Ik heb mevrouw Raterink ervaren als een welbespraakd persoon, die duidelijk en snel is geweest in haar communicatie. Ze heeft snel gereageerd op mijn emails en ons duidelijk en zorgvuldig... Ik heb mevrouw Raterink ervaren als een welbespraakd persoon, die duidelijk en snel is geweest in haar communicatie. Ze heeft snel gereageerd op mijn emails en ons duidelijk en zorgvuldig geadviseerd in het traject. Ik vond haar brief richting de werkgever duidelijk en compleet. Ik denk dat we er uiteindelijk het maximale uit hebben gehaald en haar bijdrage hierin groot is geweest.

Goede ondersteuning en resultaat boven verwachting

Uw beoordeling

Emerald was echt vakbekwaam, bij twijfel mijnerzijds was zij doortastend, maakte me bewust van mijn sterke positie in de onderhandeling met mijn werkgever, goed bereikbaar, komt afspraken goed na,... Emerald was echt vakbekwaam, bij twijfel mijnerzijds was zij doortastend, maakte me bewust van mijn sterke positie in de onderhandeling met mijn werkgever, goed bereikbaar, komt afspraken goed na, is duidelijk, kon goed mijn wensen reëel maken m.a.g. Ontslagvoorwaarden waar ik meer dan tevreden over ben.