Y.Dardour

Behulpzaam,

Is goed

Juristen arbeidsrecht Nederland Dhr d.t.toai pham.

Geweldig

Dikke 10

M. Commadeur

Het contact met Vivièn Raterink was bijzonder prettig, helder, snel en resulteerde in een goede VSO. Mijn dank voor haar meedenken en juiste verwoording om tot een goed besluit te komen.

Uitstekend

Jan Verstraeten

Komen afspraken niet na

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Geachte heer Verstraeten,
Geachte heer Verstraeten,
U heeft onze telefonische helpdesk gebeld met een aantal vragen. Op 1 vraag hadden we niet direct antwoord en beloofden wij u 1 werkdag later terug te bellen. Er is iets niet helemaal goed gegaan waardoor wij inderdaad verzuimd hebben u op die dag terug te bellen. Onze excuses daarvoor. Later heb ik u nog een aantal maal proberen te bellen om uw vraag te beantwoorden en te kijken of wij u nog op andere wijze konden helpen. Helaas heeft u onze telefoontjes niet beantwoord. Mocht u hierop terug willen komen, dan zijn wij graag bereid uw vragen te beantwoorden en u te helpen. Voor contact kunt u ons altijd bellen op 088 20 50 899 of mailen naar info@transitievergoeding.nl.
Met vriendelijke groeten,
Marius Winter/ Juristen Arbeidsrecht Nederland

M.Schenk

Vertrouwen in mijn genomen besluit

Kundig advies en medeleven

Vivièn Raterink heeft blijk gegeven van een prima deskundigheid, en heeft voortvarend, energiek en zeer solidair met onze zaak het meest haalbare resultaat voor ons weten te bereiken. Veel dank!

Uw beoordeling

De telefonische intake was door collega Robin Sieverdink, die op de website ook prominent als de deskundige gepresenteerd werd. We dachten toen dat we voor hem gekozen hadden toen we ons akkoord... De telefonische intake was door collega Robin Sieverdink, die op de website ook prominent als de deskundige gepresenteerd werd. We dachten toen dat we voor hem gekozen hadden toen we ons akkoord gaven na een heel prettig telefoongesprek. Echter we werden meteen daarna en voor ons onverwacht naar Vivièn overgezet. Dat stukje info op de site en telefonisch zou ik wel verbeteren, want het kwam bij ons vervelend over, alsof je iets koopt wat er dan anders uitziet. Daarom hebben aangedrongen op een persoonlijk kennismakingsgesprek, wat gelukkig kon met alle Corona-restricties. Vivien heeft in die bijeenkomst ons vertrouwen gewonnen. De rest staat hierboven.

Marijke Theunissen.

Vivian Raterink is geweldig een enorme begripvolle vrouw en ontzettend lief en goed ze heeft mij ontzettend goed geholpen ze krijgt van mij een vette 10 plus!!!

Uw beoordeling

Geweldig heel erg bedankt.

Arbeidsconflict Arnhem

Geweldig, precies de hulp die je nodig hebt.

Uw beoordeling

Ik werd gekoppeld aan Vivièn Raterink. Zakelijk en to the point, precies wat ik nodig had. Zij vertelde helder hoe het traject kan verlopen, wat je wel en niet moet doen en het tempo zat er vanaf... Ik werd gekoppeld aan Vivièn Raterink. Zakelijk en to the point, precies wat ik nodig had. Zij vertelde helder hoe het traject kan verlopen, wat je wel en niet moet doen en het tempo zat er vanaf begin af aan goed in. Het hele traject verliep in goed overleg en volledig transparant. Mijn 'conflict' is naar volle tevredenheid opgelost. Ik ben haar hier heel dankbaar voor.

Hemko Wijers

Adequaat en deskundig advies

Uw beoordeling

ik vind dat ik adequaat geadviseerd en geholpen ben door Vivièn Raterink. Telkens in overleg over wat ik wil en niet wil, gecombineerd met deskundige adviezen. Ook de puntsgewijze aanpak vond ik... ik vind dat ik adequaat geadviseerd en geholpen ben door Vivièn Raterink. Telkens in overleg over wat ik wil en niet wil, gecombineerd met deskundige adviezen. Ook de puntsgewijze aanpak vond ik prettig in plaats van steeds een nieuwe versie van de vaststellingsovereenkomst.

Maasstadziekenhuis medewerkster

Een Super professionele ! transparante organisatie

beste Juristen arbeidsrecht medewerksters,
ik heb met groot genoegen gewerkt met Juriste Tara de Rijke.
beste Juristen arbeidsrecht medewerksters,
ik heb met groot genoegen gewerkt met Juriste Tara de Rijke.
Zij is een leuke duidelijke, transparante medewerkster, die ook gelukkig Jip en Janneke taal spreekt en voorzien is van humor.
Wat wil je nog meer als klant toch !! Nee alle credit gaat naar
haar en de organisatie toe en de positieve reviews zijn niet uit de duim gezogen hetgeen je kan lezen uiteraard !
Tara bedankt en eerlijk gezegd liever niet tot ziens ! maar dat is positief bedoeld uiteraard. dus als je nog zou twijfelen ( ik zou niet weten waarom ! ) lees de reviews en ga in zee met Juristen Arbeidsrecht Nederland ( Tara de Rijke ) en dan weet je zeker dat je goed vertegenwoordigd bent !