Bianca Kwappenberg

Goede service en vlotte afhandeling

Uw beoordeling

Wij zijn geholpen door mevrouw Melenhorst en zijn haar daar zeer erkentelijk voor.
Mede dankzij haar is onze zaak vlot en netjes afgehandeld. Dit hadden wij alleen niet gekunt.
Mochten wij in de toekomst nog eens hulp nodig hebben zullen, wij mevrouw Melenhorst dan ook zeker weer benaderen.

Ik ben goed, snel en duidelijk geholpen.

Uw beoordeling

Ik ben goed opgevangen, heb duidelijke uitleg gehad en ze hebben mij enorm geholpen in het proces. Ik heb alles nu op een goede manier kunnen afsluiten op het werk.

Nienke Schieven

Zéér tevreden en echt dankbaar voor de hulp van Anne van Kerkhof. Professionele begeleiding, luisterend oor en Anne hield mij bij de zaak waar het over ging.

Uw beoordeling

Anne reageerde heel snel op mijn mail door mij te bellen of te mailen. Ze geeft richting zonder te oordelen en dat vind ik super goed.

Y. Van der Hoeven-Beyeman

Degene die mijn zaak heeft behartigd, heeft dit zeer integer en adequaat gedaan

Uw beoordeling

Ik beoordeel het bedrijf zeer positief en zal deze ook aanbevelen mocht een keer op mijn pad komen
Ze houden zich aan hun woord en geven goede adviezen waar nodig

Snel en correct

Uw beoordeling

De dienstverlening van Mevr. Anne van Kerkhof heb ik als zeer prettig ervaren. Zij is goed bereikbaar. Tevens heeft haar snelle correcte afhandeling, zelfs in deze vervelende situatie, voor een goede uitkomst gezorgd.

P. Leenheer

Ik was zeer verrast over de enorme inzet van mijn arbeidsjurist Mevr. mr. Anne van Kerkhof.

Dikke pluim hiervoor!!!

Uw beoordeling

Ik voelde mij gehoord en serieus genomen.
Alles is positief bij jullie.
Prettige samenwerking, erg vriendelijk en naar mij zeer duidelijke communicatie.
Zaak goed afgehandeld!!!
Zeer tevreden klant.

Gepko Roggeveen

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening.

Uw beoordeling

Ik heb de dienstverlening van Wendela Melenhorst als prettig, deskundig en doortastend ervaren. Het enige wat mij soms enigszins verwarde was het schakelen tussen vousvoyeren en tutoyeren…;-)
Ik wens haar ook al het goede toe en wil haar hierbij nogmaals danken voor haar bijstand

Snelle en vriendelijke ondersteuning in een ingewikkelde situatie.

Uw beoordeling

Wendela Melenhorst was goed bereikbaar, had deskundig advies en hoorde ook goed mijn gedachten en wensen. Een prettig contact, advies en overleg in begrijpelijke taal en met een goed oog voor mijn belangen.

Remco Feijten

Zorgeloos professionele juridische ondersteuning met aandacht voor het individu.

Uw beoordeling

Zeer goede support, maar vooral geruststellend en goede afhandeling.

R.dijkstra

Echt supper

Uw beoordeling

Ik ben echt heel goed geholpen door mevrouw wendela melenhorst .voor mij was dit allemaal nieuw om t zo online te regelen.maar zou jullie zo aanraden aan een ander.