Elly Spronk

Super.

Beste mevrouw Van Kerkhof,

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik u dienstverlening als heel goed heb ervaren.

Snel en goed advies. Mijn complimenten.

Elly Spronk

Thérèse van der Lans

Een zeer goede dienstverlening

Uw beoordeling

Ik raad u aan te kiezen voor Juristen Arbeidsrecht Nederland omdat ik het een zeer goede dienstverlening vind. Ze zitten er
bovenop en reageren ook snel weer terug. Ik heb het als zeer prettig ervaren.

Geweldige hulp

Uw beoordeling

Als je met ontslag gedreigd wordt, raad ik je deze juristen aan

Sjaac Davids

Deskundig advies gekregen waarbij alle zaken aan de orde kwamen die van belang waren om goed afscheid te nemen van mijn werkgever.

Dag Anne,

Bedankt voor je bericht. Het was een kort afsluitend gesprek waarbij we in goede orde en met wederzijds respect afscheid van elkaar hebben genomen. Ik heb je dienstverlening als zorgvuldig en volledig ervaren. Je gaf mij goede tips voor de onderhandelingen met mijn werkgever.
Een groot deel had ik zelf ook al uitgezocht en het was fijn dat de aanbevelingen van jou daarop aansloten, zodat ik de zekerheid kreeg op de juiste weg te zitten.

Ik ben erg tevreden over de service van Juristen Arbeidsrecht.

Uw beoordeling

Ze waren pro-actief en kwamen snel terug ket suggesties. Omdat de afhandeling tijdens mijn vakantie verliep namen zij de primaire communicatie over. Prima resultaat en zeker aan te bevelen voor collega's.

Theodoor Bos/KPN

Naar alle tevredenheid en professioneel bijgestaan.

Uw beoordeling

Ik ben zeer goed geholpen door mevrouw van Kerkhof zowel telefonisch als via mail, in het goed afronden van mijn vaststellingsovereenkomst.
Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren en de professionaliteit van haar kant heeft uiteindelijk geleid dat de vaststellingsovereenkomst naar tevredenheid van mijn kant is aangepast.
Het is fijn om te lezen dat ik altijd weer een beroep op u kan doen en zal dan ook alle correspondentie goed bewaren.

Schenk

Deze jurist is supervakkundig duidelijk meedenkend op"recht"persoon waar menigeen die problemen heeft met zijn werkgever iets aan heeft

Neem contact op met Juristen Arbeidsrecht Nederland daar wordt je ECHT geholpen

Emil

Als je juridisch advies wilt, of als je wilt dat ze het van jouw overnemen, dan moet je bij dit bedrijf zijn.

Uw beoordeling

Anne heeft mij heel goed geholpen. Ik ben heel tevreden over de dienstverlening.

Bedankt Anne!

Sm Goudsblom

Heel vriendelijke medewerkers die verstand van zaken hebben en alles direct oppakken

Hoi,

Geweldige ervaring met dit bedrijf, medewerkers hebben verstand van zaken en doen ook wat ze beloven

Ria Aalders

Sociaal, deskundig

Uw beoordeling

heel hartelijk dank voor de adviezen en afhandeling met de werkgever