Zeer fijne dienstverlening.

Zeer fijne dienstverlening

Goede begeleiding

Netjes en erg zorgvuldig

Uw beoordeling

Wij hebben de dienstverlening als heel prettig, rustig, vriendelijk en accuraat ervaren.šŸ‘šŸ»šŸ˜ƒ

Misschien hebben ze voor sommige advocaten nog een stageplek
Voor heropvoeding šŸ˜‰

Henny Driessen

Heel goed

Uw beoordeling

Anne vd Kerkhof heeft ons geweldig goed geholpen, altijd als er iets te melden viel werden wij direct op de hoogte gebracht, Anne heeft ons met raad en daad bijgestaan en dat bereikt wat voor ons niet mogelijk zou zijn geweest.

Jeanette de Keijzer/ de Lange

Ik heb het contact als zeer prettig ervaren.

Uw beoordeling

Na een eerste contact via de mail kreeg ik een prijsvoorstel. Later zag ik op hun site dat de eerste controle van een vaststellingsovereenkomst gratis zou zijn. Na een telefoontje heb ik daar gebruik van gemaakt. De jurist die mij geholpen heeft: Geweldig!! We hadden regelmatig contact, via de mail en via de telefoon. Ze hield me goed op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent de vaststellingsovereenkomst. Ik heb het als heel prettig ervaren. Nadat het me even onduidelijk was of ik alsnog een rekening zou moeten betalen werd me verteld dat de controle nog steeds gratis was, dat was een verassing voor mij, omdat de jurist toch wat mailverkeer naar de advocaat van mijn werkgever heeft gedaan en niet te vergeten, ook naar mij. Nogmaals, een hele fijne ervaring om zo fijn te worden geholpen met iets wat voor jou (mij in dit geval) onbekend terrein is.

Prima en naar wens is de zaak opgepakt en afgerond.

Uitstekend geholpen.

Uw beoordeling

Ik heb de dienstverlening van u en uw collega's als zeer prettig ervaren. Vooral de snelle reacties op zaken waren erg plezierig.

Eveline

Uw beoordeling

Een echte aanrader! Ik ben uitstekend klantvriendelijk geholpen, korte lijntjes en altijd op de hoogte van vorderingen.

Ben

Ik heb de dienstverlening van Anne als persoonlijk, vriendelijk, begripvol en behulpzaam ervaren.

Dag Anne,

Hartelijk dank voor je hulp bij het geschil met mijn vorige werkgever.

Tevens vond ik het fijn dat je ook openstond voor suggesties van mijn kant.
Met name na het vastlopen van de correspondentie met een HR medewerkster t.a.v. het financiƫle gedeelte.
Helaas heeft dat gedeelte (ondanks de goede hulp van de heer Rademaker) verder geen resultaat opgeleverd.
Maar gezien het grote financiƫle verschil was dat zeker wel het proberen waard.

Verder is het mijn inziens merkwaardig dat mijn vorige werkgever wel een juridisch/financieel expert adviseert en zelfs vergoeden, maar als het er op aankomt niet openstaat voor kritiek. Uiteindelijk erkennen zij nog wel het (onterechte) financiƫle verschil, maar zeggen doodleuk dat dat nu eenmaal zo afgesproken is met de bonden.
Vreemd is het wel dat de bonden waarschijnlijk geen of geen goede financieel expert raadplegen bij het afsluiten van een Sociaal Plan waarmee zij hun leden eigenlijk ruimschoots tekort doen.

Zoals gezegd ben ik wel tevreden met de juridische hulp die ik van je heb mogen ontvangen.

Ben

Afhandeling van het proces was professioneel en prettig met een zeer goed resultaat.

Uw beoordeling

Ik ben met mijn werkgever overeengekomen om mijn arbeidscontract te ontbinden en hiervoor zou mijn werkgever een voorstel doen met de verschillende bepalingen hierbij (financiƫle vergoeding en andere bepalingen zoals vrijstelling van werk en einddatum van het contract, ect).

Voor de afhandeling van het proces van de ontbinding van mijn arbeidscontract heb ik contact gezocht met Juristen ArbeidsRecht Nederland B.V. in Soest. Dit om een juridisch oordeel te krijgen over de inhoud van het voorstel van mijn werkgever. Na een eerste beoordeling werd mij verteld dat het voorstel erg mager was en dat er een veel beter voorstel mogelijk was. Na het betalen van een vaste eigen bijdrage werd het onderhandelingstraject ingezet met behulp van een advocaat. In dit traject is het volledige proces via de advocaat gegaan. Dit alles in onderling overleg met mij over de inhoud van de communicatie naar mijn werkgever toe (mails, telefoongesprekken).

Het contact met de werkgever is gegaan via mevrouw mr. A. van Kerkhof en de begeleiding in het proces is zeer professioneel verlopen. Dit was te zien in de uiteindelijke inhoud van de overeenkomst. Het resultaat was voor mij zeker naar wens en zelfs beter dan de verwachtingen die ik had na het ontvangen van het eerste voorstel van mijn werkgever. In deze overeenkomst werd namelijk een lage transitievergoeding voorgesteld in combinatie met andere elementen (geen vrijstelling van werk, vergoeding in het geval van vertrek voor einddatum contract, ect) die niet erg aantrekkelijk waren voor mij.

Het verloop van het proces is vanuit mijn werkgever stroever verlopen maar dit is door toedoen van de advocaat goed gekomen. Het contact tussen de advocaat en mijn werkgever heb ik als erg professioneel ervaren en het gaf mij het gevoel dat er alles aan gedaan werd om mijn belangen te behartigen. Tevens heb ik de gang van zaken tussen de advocaat en mij als zeer prettig ervaren. Kortom een professionele en prettige afhandeling van de zaak met een goede uitkomst.