Mark

Prettige communicatie en goed inhoudelijk advies

Uw beoordeling

Erg prettig contact gehad met Anne van Kerkhof, goed inhoudelijk advies gekregen, en goed juridisch bijgestaan in mijn conflict

Super snelle en duidelijke uitleg

Uw beoordeling

Dhr. mr. R. Veenstra Van Juristen ArbeidsRecht Nederland, is een fantastische jurist, ik ben enorm blij dat ik een client van hem was.

Goede feed-back mbt de voorgestelde vaststsellingsovereenkomst

Uw beoordeling

Mr. Anne van Kerkhof van Juristen Arbeidsrecht Nederland heeft mijn vaststellingsovereenkomst juridisch getoest en ik heb veel aan haar opmerkingen en bevindingen gehad.
Het is zeker aan te...
Het is zeker aan te bevelen om een vaststellingovereenkomst juridisch te laten toetsen, zeker ook als een bedrijf hier weinig 'ervaring' in heeft.

Juristen arbeids recht nederland

Geweldig geregeld

Linda

Goed en snel geholpen

Reinier M.

Hele goede hulp gehad van Roy, iemand die ook iets deed met de vragen, wie ik had, en de communicatie was perfect.

F. B.

Deskundig, oplossingsgericht, goed

Uw beoordeling

Ik ben door mw. mr. A. van Kerkhof heel goed geholpen in mijn situatie. Ik heb het als heel prettig ervaren, vooral door haar inhoudelijke en duidelijke aanpak, vlotte communicatie en doordat zij... Ik ben door mw. mr. A. van Kerkhof heel goed geholpen in mijn situatie. Ik heb het als heel prettig ervaren, vooral door haar inhoudelijke en duidelijke aanpak, vlotte communicatie en doordat zij goede oplossingen en ruimte wist te vinden in de onderhandeling.

Achteraf zou ik al eerder contact hebben opgenomen om me te laten bijstaan, er komt veel bij kijken en dat had mij stress gescheeld.

marij

Netjes en diskrede

Uw beoordeling

Professionele en snelle aanpak, duidelijke communicatie.

Uw beoordeling

Ik was zeer te spreken over de dienstverlening en de communicatie.

Rita de Roos

De dienstverlening en communicatie waren uitstekend.

Zeer goede aanpak.
Erg ondersteunend en vlot.