Sanne

Zeer goede en snelle afhandeling

Uw beoordeling

Erg goede en snelle afhandeling mogelijk gemaakt door Tara de Rijke.

Tara

Goed geregeld

Netjes afgewerkt

Edison

Geweldig

Uw beoordeling

onlangs, boodt mijn werkgever mij een vaststellingovereenkomst aan om te vertrekken. ik was het er niet mee eens en vooral niet met de vergoeding. Ik heb contact gezocht met de nationale... onlangs, boodt mijn werkgever mij een vaststellingovereenkomst aan om te vertrekken. ik was het er niet mee eens en vooral niet met de vergoeding. Ik heb contact gezocht met de nationale adviesbalie. mw Linda heeft me toen goed geholpen en advies gegeven, daarna heeft ze mij doorverwezen naar, Juristen arbeidsrecht nederland. mw Vivién Raterink heeft mijn zaak opgepakt en tot mijn verbazing heeft ze mij op afstand geweldig bijgestaan. zonder persoonlijk contact is mw. raterink in staat een zaak in het voordeel van client op te lossen. en tevens geef zij ook goed advies. met andere woorden als je ontslagen dreigt te worden en er wordt je een vaststelling overeenkomst aangeboden door werkgever, adviseer ik, informeer eerst, teken niets, en neem contact op met juristen arbeidsrecht nederland. Zij halen alles uit de kast om je zo goed mogelijk bij te staan. mvg Edison

Peter Kruithof

Professionele, prettige en correcte wijze van communiceren

Uw beoordeling

Als je hulp nodig hebt bij een arbeidsrechtelijk conflict dan raad ik je aan om contact te zoeken met J.A.N. Pragmatisch, professioneel, prettig, snel en correct in het handelen. Je kunt er op... Als je hulp nodig hebt bij een arbeidsrechtelijk conflict dan raad ik je aan om contact te zoeken met J.A.N. Pragmatisch, professioneel, prettig, snel en correct in het handelen. Je kunt er op vertrouwen dat je belangen goed worden behartigd, je constant wordt geïnformeerd en je min of meer afstand kunt nemen van een moeilijke situatie.

Ton Amama

Daadkrachtig, helder, duidelijk en zeer vriendelijk

Uw beoordeling

Ten zeerste aan te raden

Broich

Snelle duidelijk afhandeling van zaken.

Uw beoordeling

zie vorige vraag. alles top geregeld , neemt een hele hoop zorgen en stres weg.

Jan

Goed snel en vakkundig geholpen

Uw beoordeling

Verdiend een 9 voor snelheid en onderhandelingen waardoor je zelf veel stress bespaard blijft

M. van der Kaay -Beelen

Prima geholpen door Vivièn Raterink

Uw beoordeling

Heldere uitleg, snelle terugkoppeling en een goed resultaat.

Nathalie

Erg tevreden met de hulp die ik van de jurist heb ontvangen

Uw beoordeling

Ik wil Tara de Rijke heel erg bedanken voor haar hulp, zonder haar was dit niet gelukt. Ik hoop dat ik nooit meer in een situatie kom waarbij ik een arbeidsjurist nodig heb, maar anders zou ik haar... Ik wil Tara de Rijke heel erg bedanken voor haar hulp, zonder haar was dit niet gelukt. Ik hoop dat ik nooit meer in een situatie kom waarbij ik een arbeidsjurist nodig heb, maar anders zou ik haar zeker weer inschakelen.

Adam Vermaat / Takeaway

Deskundig oordeel

Uw beoordeling

Ontzettend goed geholpen met uitstekende voorwaarden.