Uitstekend geholpen

Uw beoordeling

Uitstekend bijgestaan door mevr. Raterink. Ze deed dit heel professioneel.

Douwe

Prima geholpen

Uw beoordeling

Heel correcte en vriendelijke afhandeling

JJ de Lang

Erg snel en goed geholpen!

zeer goed

Youri

Erg prettig advies

Uw beoordeling

Correct en snel geholpen, in goed overleg

Van Osch

Vivièn Raterink is Uitstekend!

Uw beoordeling

Ik wil graag gehoor geven aan jouw verzoek tot Feedback.
Ik wil graag gehoor geven aan jouw verzoek tot Feedback.
Op basis van onze samenwerking en de afhandeling door jou van het dossier zou ik jou aan alle vrienden en familieleden aanbevelen. En wel met een 10 omdat jij je modern professioneel opstelt, afspraken nakomt, accuraat bent en plezierig in de omgang. Maar bovenal de zaak keurig hebt afgerond. Het doel is bereikt.

Aandachtspunten zou ik niet kunnen geven omdat het proces, wat ons betreft, goed en plezierig verlopen is.

Vivièn, nogmaals dank voor jouw inspanningen en succes met het vervolg van jouw carrière.

Hasret Delice

Toppers!

Uw beoordeling

Ik ben door 3 collega’s geholpen, en alle 3 waren erg behulpzaam en zij hebben een grote last van mijn schouders af gehaald.

Paul de Ru

Snel, vriendelijk, vakkundig en duidelijk zowel naar de klant als naar de opponent!

Hallo JAN,
Ik ben zeer tevreden over jullie.
Hallo JAN,
Ik ben zeer tevreden over jullie.
Jullie hebben mij vanaf het eerste tot het laatste contact laten zien wat de waarde is van jullie kennis. Door goed te luisteren, mee te denken en informatie te geven waardoor een goed resultaat bijna onvermijdelijk is!
Chapeau voor JAN en in het bijzonder voor Mevrouw Tamis. Door haar vastberadenheid is de overwinning behaald!
TOP dus ga zo door!
Vriendelijke groet,
Paul de Ru en Anita

Van der lugt

Uitstekend geholpen, klantvriendelijk

Super goed

Joost Gudde / Iv-Industrie

Snelle, duidelijke, verstand van zaken partij.

Uw beoordeling

Persoonlijk contact, weten waar ze over spreken, duidelijk advies. Doch wat pushend naar werkgever, vernam ik achteraf van mijn werkgever.

Willem Blankwater

In 1 woord FANTASTISCH geholpen door Mirjam Boks! Wat een kanjer!!! In een heftige periode heeft zij bij mij voor voldoende 'comfort' gezorgd. DANK daarvoor!!!

Uw beoordeling

Zeer goed in zowel dienstverlening, communicatie als resultaat. Ook een adequate 'front office' die ook écht de berichten doorgeeft, zodat je verder komt. Bovendien de mogelijkheid van een... Zeer goed in zowel dienstverlening, communicatie als resultaat. Ook een adequate 'front office' die ook écht de berichten doorgeeft, zodat je verder komt. Bovendien de mogelijkheid van een "financieel expert" die je terzijde kan staan, zodat je weet waar de grenzen liggen. Bedankt Daniël!