Janine

Mevr. Anne van Kerkhof heeft mij uitstekend geholpen.
Een aanrader.

Uw beoordeling

Mocht je hulp nodig hebben van een Jurist is dit bureau zeker een aanrader.

De dienstverlening is echt goed wordt netjes gehandeld en goed geinformeerd.

Uw beoordeling

Ik vindt dat u mij goed heeft geinformeerd ook wat betreft alle bijkomende zaken
Omtrent hoe te handelen.
Ook nu weer in deze laatste mail wat betreft richting UWV.
Al hebben we noooit persoonlijk contact gehad, het voelde toch als vertrouwd zoals u mij benaderde het zij via mail of telefoon.

Clemens

Zeer goed geholpen, dit is echt een aanrader mocht iemand juridisch hulp nodig hebben.

Uw beoordeling

Geachte Mevr. Anne van Kerkhof.
Heb Uw mail gelezen waarvoor mijn dank.
Weet ik weer iets meer van wat en hoe nu verder.
Het kontakt met U en Uw behulpzaamheid heb ik als zeer prettig ervaren, ook naar mijn werkgever toe.
Ik neem graag nog kontakt met U op mocht ik nog vragen hebben betreffende de eindafwikkeling met mijn werkgever.
Nogmaals mijn Hartelijke dank voor Uw fijne hulp.

Uiterst professionele en plezierige juridische ondersteuning

Uw beoordeling

Het was voor mij een bewuste keuze om met Juristen ArbeidsRecht Nederland contact te zoeken en mijn verwachtingen zijn daarbij uitgekomen. Geen loze praatjes maar heldere uitleg en een realistische benadering tijdens een turbulente fase in m’n carriere. Met name die momenten waarop de emotie een rol begon te spelen heeft mr. Anne van Kerkhof mij duidelijke opties voorgelegd waardoor ik bewuste, en zakelijke, keuzes kon maken.

Ik ben uiteraard opgelucht dat het traject is afgesloten maar ook tevreden dat ik me niet met een kluitje in het riet heb laten sturen maar, met uiterst professionele en plezierige juridische ondersteuning, een bevredigende overeenkomst heb kunnen sluiten. Ik zal niet aarzelen dit te delen mocht ik door anderen om advies gevraagd worden.

Ard

Anne heeft mij op een zeer prettige en professionele wijze bijgestaan.

Uw beoordeling

Anne heeft mij goed geholpen in de periode dat mijn werkgever mijn contract wilde beëindigen wegens bedrijfseconomische redenen. Ze heeft mij helder de mogelijke opties in het proces uitgelegd en, naast mij de keuze te laten wat te doen, de mogelijke voor- en nadelen toegelicht, Daarna kon ik een rationele beslissing nemen hoe verder te gaan. Dat was voor mij erg fijn omdat ik op dat moment meer in een "emotie-stand" stond. Anne heeft gedurende het gehele traject snelle en heldere terugkoppeling gegeven met steeds weer een advies. Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in een voor mij meest positieve uitkomst waar ik heel erg blij mee ben. Anne komt haar afspraken heel goed na, communiceert helder en adviseert goed. Ik heb de hulp van en het contact met Anne als zeer prettig ervaren en zal haar zeker aanbevelen bij anderen als die in een gelijksoortige situatie terecht komen.
Als ik een cijfer zou mogen geven (schaal 0 -10) dan is dat een dikke 9 !

ibrahim oglakci

Met resultaat naar wens geregeld in korte tijd

Wendela Melenhorst
ik ben zeer te vrede met de snelle afhandeling van de zaak.

Kees van Impelen

Persoonlijk, professioneel en vooral oplossingsgericht is mijn ervaring met Anne van Kerkhof , jurist bij JAN

Uw beoordeling

Ondanks dat ik een rechtsbijstandverzekering heb ben ik blij dat ik in zee ben gegaan met Juristen Arbeidsrecht Nederland.
De wijze hoe Anne van Kerkhof mij heeft bijgestaan heeft geleid tot een resultaat die ik anders hw niet behaald zou hebben.
Haar persoonlijke inbreng, deskundigheid, professioneel maar vooral oplossingsgerichte werkwijze is door mij, maar ook mijn werkgever, als zeer prettig ervaren.
Dit heeft mede ervoor gezorgd dat ik niet in een arbeidsconflict ben terecht gekomen maar gezamenlijk gezocht is naar de beste oplossing voor alle partijen.
Mijn dank hiervoor is groot.

Kees

Uiteindelijk een goede afhandeling

Uw beoordeling

Een prima afhandeling door de jurist van mijn zaak met mijn ex werkgever. Uiteindelijk er meer uitgehaald. Wel belangrijk om de afspraken mbt de juridische kosten voor jezelf met hun goed vast te leggen. Ik was het niet eens met de factuur maar later is dat toch goed gekomen dus belangrijk om met hun in overleg te gaan als je het ergens niet mee eens bent. Ze zijn dus bereid om tevreden klanten te houden wat wel te waarderen is.

Uitstekende, vakkundige, efficiente en duidelijke communicatie en adviezen.

Uw beoordeling

Uiterst tevreden in alle opzichten. Dank.

albertina

Vlotte afhandeling van een vervelende situatie

Uw beoordeling

Heel erg bedankt voor het duiden van het voor leken complexe proces.