L M Leider

Ben van vaning dat meer mensen van Juristen ArbeidsRecht Nederland mogen weten/horen. Misschien bekendmaking via social media.

Uw beoordeling

Goede gerichte en professionele hulp

Isala kliniek Zwolle

Heel fijn dat er professionele hulp is wanneer je in een vervelende werksituatie terecht komt.

Uw beoordeling

Ik ben heel tevreden met de hulp hulp die ik gekregen heb van mevrouw Raterink. Zij heeft mij op een zeer prettige en professionele manier bijgestaan.
Ik zou de beoordeling als cijfer een 10...
Ik zou de beoordeling als cijfer een 10 geven.

P Zirbi

Correcte,snelle en kundige hulp wil mn mevrouw Harterink hierin noemen,zie kader beoordeling.

Uw beoordeling

U vraag voor een reactie op u dienstverlening kan ik alleen maar positief van mijn kant beantwoorden daar u mij gericht heeft bijgestaan naar mijn werkgever toe waar het gaat om directheid en... U vraag voor een reactie op u dienstverlening kan ik alleen maar positief van mijn kant beantwoorden daar u mij gericht heeft bijgestaan naar mijn werkgever toe waar het gaat om directheid en duidelijkheid van u vragen en handelen in deze.
groetend,
Peter Zirbi

Postelmans

Fantastich geholpen met mijn vaststellingsovereenkomst!!!! ??

Uw beoordeling

Transitievergoeding is veel veranderd de laatste jaren. Met hun hulp halen ze toch zoveel mogelijk uit waar je recht op hebt. Nu krijg ik meer dan de werkgever voorstelde. En je hoeft die vervelende... Transitievergoeding is veel veranderd de laatste jaren. Met hun hulp halen ze toch zoveel mogelijk uit waar je recht op hebt. Nu krijg ik meer dan de werkgever voorstelde. En je hoeft die vervelende gesprekken aan te gaan. Hun regelen alles. Voor mij krijgen jullie een dikke 10+

A. de Waard

Snel en netjes

Uw beoordeling

Ik ben blij met de stress die ik niet heb hoeven doorstaan

Yolanda Buijs-Pet

Ibrahim Alami

Repelsteeltje

Deskundige en vlotte hulpverlening

Hilda Hendriks-Lindeboom

In één woord; fantastisch hoe ik ben geholpen door jullie!

Uw beoordeling

De wijze waarmee mevrouw Vivièn Raterink mij heeft bijgestaan heb ik allereerst als zeer vakkundig en plezierig ervaren.
Ze reageerde altijd heel snel, hetzij via de mail of telefoon, dat was...
Ze reageerde altijd heel snel, hetzij via de mail of telefoon, dat was bijzonder fijn in deze voor mij onzekere periode.
Op mijn vragen werd door Vivièn ook steeds weer geduldig en rustig één en ander uitgelegd, héél fijn.
Dit was, om tot een goede oplossing te komen, mijzelf niet gelukt.
Nogmaals heel erg bedankt voor uw hulp hierin!