Heel snel, kundig en correct!

Uw beoordeling

Was erg blij met de korte lijnen en het advies. Medewerkster was erg vriendelijk en correct.

Snel en deskundig bijgestaan!

Uw beoordeling

Wendela Melenhorst heeft mij goed en met respect geholpen en bijgestaan tijdens mijn geschil en daaropvolgend ontslag bij mijn voormalig werkgever Paleis het Loo.

Snel en correct deskundig advies. Waarbij heel duidelijk is, welke stappen het beste genomen kunnen worden voor het beste financiele resultaat.

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden over je advies en aanpak, waardoor dit resultaat is gehaald.
Voor mij gevoel is dit zo op een correcte manier afgesloten, en kan ik mij gaan richten op een volgende uitdaging.
Ik hoop natuurlijk niet weer in een gelijke situatie terecht te komen, maar mocht dat het geval zijn dan weet ik jullie zeker te vinden.

Een snelle juridische service, professioneel, duidelijk, vriendelijk en behulpzaam.

Uw beoordeling

Hebben mij goed en correct geholpen met de vaststellingsovereenkomst.

Willem Barneveld

Keurig geholpen

A. Schokkenbroek

Ik ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben, het was allemaal heel erg duidelijk de uitleg en wat er gedaan ging worden.

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden hoe ik geholpen ben, alles was heel erg duidelijk en helder.

G.Y.C.M. Römer de Wolf

Zeer snel en deskundig advies

Uw beoordeling

Door Mr. Julia Groen zeer goed terzijde gestaan bij het beoordelen en aanpassen van mijn beeindigingsovereenkomst.

Ik ben erg tevreden over uw inzet, deskundigheid en volharding.

Uw beoordeling

Ik heb het contact met u en uw firma als zeer plezierig ervaren.
Vanaf het eerste moment van mijn aanvraag om bijstand voor het oplossen van de problemen met mijn vaststellingsovereenkomst heb ik mij gesteund gevoeld.

Per mail, telefonisch en met de post heb ik contact met u onderhouden en hebt u mij fantastisch geholpen.
Vooral aan de telefoongesprekken heb ik veel gehad en heeft u mij gerust kunnen stellen.

Joni Huijgen

Fantastisch!!!

Geachte mevrouw Melenhorst,

Ik vind dat u een luisterend oor biedt en.geduldig bent, ook wanneer ik weer vanuit mijn overspannenheid en hierin chaos, u niet uit laat praten. U maakte mij het weer overzichtelijk vervolgens met uw juridische kennis en proffesionele houding.

Ik vind u een goede onderhandelaar en altijd correct naar zowel werkgever als mij.

Tevens voelde ik mij verlicht nu het contact over juridische kwesties in dit traject via u verliepen vanaf onze start. Dit was prettig.

Ik voelde mij oprecht gehoord en serieus genomen in het gehele traject met u.

U was voor mij persoonlijk een goede stok achter de deur als het gaat om tijdig en correct in contact te blijven met u en de werkgever. Dit gaf mij de energie boost die ik op dat moment niet meer had zelf.

U neemt uw baan zeer serieus waardoor u een, in mijn ogen, correcte proffesionele houding aanneemt wat ik persoonlijk dan ook prettig vind. En dit wel met een dosis begrip en warmte ook wat de perfecte combinatie in mijn ogen is. Zakelijk maar ook met hart voor de zaak en de mensen betrokken op een professionele manier.

Wat ik zelf denk te merken/voelen is uw passie voor uw werk waardoor dit een prettig geheel heeft gevormd in een toch voor mij persoonlijk moelijke overgang naar iets nieuws had ik deze houding zonder uitleg naar u, nodig. Mensenkennis en ervaring genoeg dus.

U betrekt mij overal bij en deed niets zonder overleg wat ik prettig vond.

U bent goed bereikbaar geweest voor zowel mij als mijn werkgever e.a. betrokkenen. Toegankelijk.

Joni Huijgen

L. Telalagic

Topjuristen

Uw beoordeling

.. u heeft profesioneel, correct en snel gehandeld…mijn complimenten.