Bianca

Zeer deskundig en vlug geholpen.

Ed

Perfect!

Uw beoordeling

De heer Pham heeft mij zeer goed geholpen met de vaststellingsovereenkomst. De service is zeer proactief en volledig. Alles wordt heel goed uitgelegd en alle zorg wordt je uit handen genomen. Bij... De heer Pham heeft mij zeer goed geholpen met de vaststellingsovereenkomst. De service is zeer proactief en volledig. Alles wordt heel goed uitgelegd en alle zorg wordt je uit handen genomen. Bij JAN heb je het gevoel dat je zaak in goede handen is. Er is grote kennis van zaken en veel ervaring. Dat merk je. Deze kwaliteit aan service mag een voorbeeld zijn van voor andere bedrijven en instellingen. Een tien met een griffel.

van Geel

Snel geholpen met goede uitleg over transitvergoeding.

Uw beoordeling

Ik ben goed geholpen met mij transitvergoeding die na controle niet in orde was en zeer goede correspondentie gehad en snelle afwikkeling van mij transitvergoeding van werkgever naar werknemer en... Ik ben goed geholpen met mij transitvergoeding die na controle niet in orde was en zeer goede correspondentie gehad en snelle afwikkeling van mij transitvergoeding van werkgever naar werknemer en jurist van arbeidsrecht.
We hebben samen dit probleem opgelost met goede juridische hulp van deze organisatie en daarom adviseer ik hun ter zeerste aan.

Van schaagen

Perfect en contact, vriendelijk maar ook zakelijk.

Ik geef mijn jurist een 9

G.H.Grift

Professioneel

Uw beoordeling

Gelukkig ben ik ze tegen gekomen

Swastini

Uitstekend geholpen!!

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop mevr. Vivièn Raterink mij geholpen heeft met het regelen van de vaststellingsovereenkomst. Enorm veel dank voor uw deskundige hulp, advies en uw... Ik ben zeer tevreden over de manier waarop mevr. Vivièn Raterink mij geholpen heeft met het regelen van de vaststellingsovereenkomst. Enorm veel dank voor uw deskundige hulp, advies en uw uitstekende bemiddeling.

Susan

Super geholpen!

Uw beoordeling

Middels een VSO ga ik weg bij mijn werkgever. Dhr Pham heeft mij voortreffelijk ondersteund met zijn goede kennis van zaken en geduld. Hij wist de situatie goed in de schatten om tot een mooi... Middels een VSO ga ik weg bij mijn werkgever. Dhr Pham heeft mij voortreffelijk ondersteund met zijn goede kennis van zaken en geduld. Hij wist de situatie goed in de schatten om tot een mooi resultaat te komen waar beiden partij tevreden mee waren.

Dick den Hertog / BAM international

Heel goed advies, snelle behandeling, goede communicatie en zeer resultaat gericht

uitstekend

Uitstekend geholpen

Uw beoordeling

Uitstekend bijgestaan door mevr. Raterink. Ze deed dit heel professioneel.

Douwe

Prima geholpen

Uw beoordeling

Heel correcte en vriendelijke afhandeling