Dankzij het meedenken en inzet van mr. van Kerkhof heb ik, in vergelijking met de eerste aanzet, een veel betere en correcte vaststellingsovereenkomst gekregen.

Uw beoordeling

De communicatie, via e-mail, verliep vlot.

Frans jansen

Zeer goed geholpen door

Anne van Kerkhof

Ik ben zeer tevreden met de hulp die ik van u heb gekregen

Zonder u was mijn dit zelf niet gelukt.

Aanvraag WW bij het UWV kan pas 1 week voor de laatste werkdag, dus nog...
Ik ben zeer tevreden met de hulp die ik van u heb gekregen

Zonder u was mijn dit zelf niet gelukt.

Aanvraag WW bij het UWV kan pas 1 week voor de laatste werkdag, dus nog even wachten.

Nogmaals hartelijk dank voor u goede hulp.

Mvg Frans Jansen

André van der Vaart

Goed, duidelijk en zakelijk contact waarmee zorgen worden weggenomen en goede ondersteuning is gegeven.

Uw beoordeling

De ondersteuning met inhoudelijke kennis op een toch persoonlijke wijze geeft een gerust gevoel de zaak uit handen te geven.

Ina

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop mijn zaak behandeld is .

Uw beoordeling

Ik ben blij dat ik mijn zaak uit handen heb gegeven aan mw mr van Kerkhof. Ik ben erg tevreden over de manier waarop ze de zaak behandeld heeft . Ik heb steeds het gevoel gehad dat het bij haar in... Ik ben blij dat ik mijn zaak uit handen heb gegeven aan mw mr van Kerkhof. Ik ben erg tevreden over de manier waarop ze de zaak behandeld heeft . Ik heb steeds het gevoel gehad dat het bij haar in goede handen was . Ik werd door haar ook goed op de hoogte gehouden over het verloop van de zaak .

Kundig, prettige communicatie

De dienstverlening heb ik als zeer prettig en professioneel ervaren,
dankzij mevrouw Raterink kan ik met een goed gevoel terugkijken op de onderhandelingen en het eindresultaat.

Uw beoordeling

Mevrouw Raterink heeft mij zeer professioneel bijgestaan in de onderhandelingen, mocht ik in de toekomst weer ondersteuning nodig hebben op het gebied van arbeidsrecht dan zal ik zeker weer contact... Mevrouw Raterink heeft mij zeer professioneel bijgestaan in de onderhandelingen, mocht ik in de toekomst weer ondersteuning nodig hebben op het gebied van arbeidsrecht dan zal ik zeker weer contact opnemen met de organisatie.

Vlot en deskundig geholpen.

Uw beoordeling

Ik heb deze als zeer prettig ervaren.
Met name de snelheid van de mailwisseling en de telefoontjes vooraf aan mij gericht, vond ik verhelderend.
Ook de transparantie in de communicatie...
Ik heb deze als zeer prettig ervaren.
Ook de transparantie in de communicatie tussen u en mijn werkgever was prettig.
Het is voor mij een onbekend gebied en met de juridische taal erbij, voelde het vertrouwd dat ik deze overeenkomst aan u kon overlaten.

Hendrik Slotboom

Mijn behoeften zijn perfect behartigd en dit met een uiterst aangename manier van communiceren.

Uw beoordeling

Mirjam & Avner hebben mij door een onplezierig tijd heen geholpen, zorg gedragen voor alle communicatie en al mijn belangen behartigd bij mijn voormalig werkgever. Bovendien deden ze dit op een... Mirjam & Avner hebben mij door een onplezierig tijd heen geholpen, zorg gedragen voor alle communicatie en al mijn belangen behartigd bij mijn voormalig werkgever. Bovendien deden ze dit op een aangename en professionele manier. Ze nemen cliënten uiterst serieus en zijn bereid zich te verdiepen in elke mogelijk voorkomende situatie. Ik had zonder hen nooit hetzelfde voor elkaar kunnen krijgen. 1000 maal dank, jullie zijn geweldig.

Accuraat, Prettig, Verhelderend

Geachte mevrouw van Kerkhof, beste Anne,

Bedankt voor uw hulp en advies.
Geachte mevrouw van Kerkhof, beste Anne,

Bedankt voor uw hulp en advies.
Het was fijn dat u het heft in handen nam en zonder er doekjes om heen te wikkelen de overeenkomst naar tevredenheid te kunnen tekenen.
Correcte behandeling, korte lijnen, duidelijk en snelle respons!

Sylvia Anderson / CWT

Prima, professioneel en zeer tevreden.

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden en het was zeer verstandig dat ik jullie advies heb geraadpleegd. De samenwerking met Emerald Dunbar, zowel mondeling als schriftelijk, was heel verhelderend en ik heb dit als... Ik ben zeer tevreden en het was zeer verstandig dat ik jullie advies heb geraadpleegd. De samenwerking met Emerald Dunbar, zowel mondeling als schriftelijk, was heel verhelderend en ik heb dit als "leek" in zo'n onverwachte, onbekende situatie als fijne ondersteuning ondervonden. Nogmaals mijn hartelijke dank voor haar professionele hulp.