Goede feed-back mbt de voorgestelde vaststsellingsovereenkomst

Uw beoordeling

Mr. Anne van Kerkhof van Juristen Arbeidsrecht Nederland heeft mijn vaststellingsovereenkomst juridisch getoest en ik heb veel aan haar opmerkingen en bevindingen gehad.
Het is zeker aan te...
Het is zeker aan te bevelen om een vaststellingovereenkomst juridisch te laten toetsen, zeker ook als een bedrijf hier weinig 'ervaring' in heeft.

Juristen arbeids recht nederland

Geweldig geregeld

Linda

Goed en snel geholpen

Reinier M.

Hele goede hulp gehad van Roy, iemand die ook iets deed met de vragen, wie ik had, en de communicatie was perfect.

F. B.

Deskundig, oplossingsgericht, goed

Uw beoordeling

Ik ben door mw. mr. A. van Kerkhof heel goed geholpen in mijn situatie. Ik heb het als heel prettig ervaren, vooral door haar inhoudelijke en duidelijke aanpak, vlotte communicatie en doordat zij... Ik ben door mw. mr. A. van Kerkhof heel goed geholpen in mijn situatie. Ik heb het als heel prettig ervaren, vooral door haar inhoudelijke en duidelijke aanpak, vlotte communicatie en doordat zij goede oplossingen en ruimte wist te vinden in de onderhandeling.

Achteraf zou ik al eerder contact hebben opgenomen om me te laten bijstaan, er komt veel bij kijken en dat had mij stress gescheeld.

marij

Netjes en diskrede

Uw beoordeling

Professionele en snelle aanpak, duidelijke communicatie.

Uw beoordeling

Ik was zeer te spreken over de dienstverlening en de communicatie.

Rita de Roos

De dienstverlening en communicatie waren uitstekend.

Zeer goede aanpak.
Erg ondersteunend en vlot.

L. v. Wingerden

Heel tevreden over de reactiesnelheid op mijn vragen.

Uw beoordeling

Prima organisatie, snelle reacties op vragen en opmerkingen

N. Huig-Kossen

Prima en professionele service

Uw beoordeling

Wij zijn zeer content met uw dienstverlening en willen u in het bijzonder bedanken voor de snelheid van uw service en deskundigheid.
Ook het eindresultaat van de onderhandelingen die door uw...
Ook het eindresultaat van de onderhandelingen die door uw bemiddeling zijn gedaan ervaren wij als zeer positief.
U heeft er in ieder geval voor gezorgd dat u bij mijn echtgenote de stress heeft weggenomen en zij nu een beetje tot rust is gekomen. Het blijft natuurlijk altijd vervelend als je wordt ontslagen.
We gaan in ieder geval positief het nieuwe jaar in en hopen dat zij gauw weer een baan vindt.
Nogmaals heel erg bedankt voor uw medewerking.