Positief, Mevr van Kerkhof handelde snel en duidelijk en alles in overleg.

Uw beoordeling

Ben tevreden over het handelen, hierdoor een betere transitievergoeding / voorwaarden ontvangen dan er in eerste instantie was voorgesteld.

Prima ondersteuning!

Uw beoordeling

Ik heb voor mezelf de emotionele kant van het ontslag erg onderschat. De vakkundige kennis en uitleg, maar ook je persoonlijke betrokkenheid heb ik erg gewaardeerd hierbij, en ik wil je dan ook hartelijk bedanken voor alles.

RR Wasman

Uitstekend advies en informatie

Uw beoordeling

Mevrouw Wendela Melenhorst heeft mij perfect en op op zeer vriendelijke manier geholpen.

Zeer goede dienstverlening!

Uw beoordeling

Ik heb de dienstverlening van Wendela Melenhorst als positief ervaren.
De afspraken die zij en haar collega’s maakte met mij zijn allemaal nagekomen, zoals afgesproken. In onze
contactmomenten kreeg ik informatie, uitleg en kon ik vragen stellen. De manier van communiceren was laagdrempelig,
waardoor het voor iedereen goed te begrijpen was. Er werd proactief meegedacht om het voor beide partijen op een nette
manier af te sluiten. Dit heb ik als erg fijn ervaren. Ik zal u zeker aanraden bij anderen ongeacht of hun verzekerd zijn ja of nee.

j.dorchain

Prima snelle service.

Uw beoordeling

Ik ben er bijzonder over te spreken. Er wordt snel gereageerd.

Dienstverlening heb ik als zeer prettig ervaren , duidelijke en snelle reacties over en weer .
In een korte periode zoveel kunnen bereiken , alle energie is van uw kant gekomen , ik...

Uw beoordeling

Geef Anne van Kerkhof alle lof , ze heeft me ontzettend deskundig en snel geholpen .Goed advies gegeven .Zonder haar had ik dit niet kunnen bereiken in zo ´n korte tijd .

Beekum

Ik ben uiterst tevreden over de hulp, snel, secure, duidelijk, vriendelijk ..alleen maar positief !!

Uw beoordeling

Ik kan juristen arbeidsrecht nederland aanbevelen bij juridisch advies/ transitievergoeding check oid .
Ik ben bijgestaan door mevrouw A Kerkhof, zij is snel, duidelijk en zeer hulpvaardig, gaat direct aan de slag en heeft bij mijn ex werkgever wel direct reactie verkregen !!

Perfect geregeld.

Uw beoordeling

Helaas werd ik noodgedwongen ontslagen.
Aangezien ik een rechtsbijstandsverzekering bij Achmea had wendde ik mij eerst tot hen. Nadat ik de juriste vele malen wees op de fouten die zij maakte heb ik besloten om naar transitievergoeding over te stappen.
Had ik dat maar eerder gedaan.
In korte tijd wist mevrouw Melenhorst de case over te nemen en, voor mij, zeer naar tevredenheid positief af te sluiten.
Misschien onnodig om te zeggen dat ik mijn verzekering bij Achmea rechtsbijstand direct heb opgezegd.
Echt petje af voor transitievergoeding.nl en petje af voor mevrouw Melenhorst die een case moest overnemen die eigenlijk al was gestart.

Ad van Horen

Super geholpen

Uw beoordeling

Erg prettig geholpen, geadviseerd in duidelijke taal door Wendela Meulenhorst. Resultaat was zeer bevredigend. Zal een ieder graag JAN aanbevelen als ze in een dergelijke situatie terecht komen.

Een juristen kantoor die staat voor wat ze zeggen.

Uw beoordeling

Na een reorganisatie wilde mijn werkgever mijn ontslaan, in het bedrijf werkte er op dat moment nog meerdere uitzendkrachten ik was zelf al erg lang werkzaam in het bedrijf voor mij voelde dit niet goed, ik heb dan ook niet de vaststellingsovereenkomst getekend die mij werd aangeboden het gevolg was dat het bedrijf naar het UWV moest om een ontslagvergunning aan te vragen voor mij.
Van af dat moment heb ik contact gezocht met Juristen Arbeidsrecht Nederland en kreeg ik als jurist aangewezen mevrouw Wendela Melenhorst, na een prettig kennismaking gesprek heb ik mijn dossier naar haar op gestuurd en heeft zij alles doorgenomen, via de mail hielden wij contant over diverse lopende zaken.
Nadat ik van het UWV mijn ontslagaanvraag had ontvangen heb ik een afspraak gemaakt bij mevrouw Melenhorst op kantoor, in een tijds bestek van 1.30 uur spitte zij het bedrijf door en ik moet zeggen mijn werkzaamheden zijn best uitgebreid, mevrouw Melenhorst deelde mij mede dat zij een goede kans van slagen zag om deze zaak bij het UWV te gaan winnen, vervolgens heeft zij haar eerste verweer voor mij geschreven, de uitslag van het UWV was dan ook verrassend er volgde een tweede ronde naar opnieuw weer veel bewijs last te hebben aangeleverd heeft mevrouw Melenhorst voor mij het tweede verweer schrift geschreven en ik moet zeggen dat ook dit verweer schrift uitstekend in elkaar zat, de uitslag van het UWV was in mijn voordeel de werkgever kreeg geen ontslagvergunning, dank zij Wendela Melenhorst heb ik mijn zaak gewonnen, alleen was mij dit nooit gelukt, de kennis en vakbekwaamheid van mevrouw Melenhorst hebben er tot toe gedragen dat voor mij de zaak tot een goed einde is gekomen.
Juristen Arbeidsrecht Nederland en in het bijzonder Wendela Melenhorst hartelijk dank voor al dat geen wat jullie voor mij hebben gedaan.