I.M. van Beek

Uitstekend!

Uw beoordeling

Tara de Rijke heeft mij bijzonder snel en goed geholpen om het voorgestelde resultaat te behalen. Vriendelijk en duidelijk uitgelegd. Ik ben zeer tevreden.

Tanya Burggraaff

Vakkundige professionele hulp

Uw beoordeling

Als je snel en vakkundig geholpen wilt worden ben je hier aan het goede adres! De juristen weten waar ze het over hebben en staan voor het beantwoorden van je vragen klaar. Ik ben geholpen door Tara... Als je snel en vakkundig geholpen wilt worden ben je hier aan het goede adres! De juristen weten waar ze het over hebben en staan voor het beantwoorden van je vragen klaar. Ik ben geholpen door Tara de Rijke en mocht ik ooit weer hulp nodig hebben zal ik haar zeker weer benaderen

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Bedankt voor jouw positieve aanbeveling. In situaties als deze is snelheid en vakkennis inderdaad heel belangrijk. Het is heel mooi te lezen dat onze juriste Tara de Rijke dat voor jou goed heeft... Bedankt voor jouw positieve aanbeveling. In situaties als deze is snelheid en vakkennis inderdaad heel belangrijk. Het is heel mooi te lezen dat onze juriste Tara de Rijke dat voor jou goed heeft ingevuld.

Anneke Rikhof van den Bosch

Uitstekend geholpen

Uw beoordeling

Tara de Rijke heeft snel gereageerd en gehandeld.

Juan Berghout

Ik ben fantastisch begeleid

Uw beoordeling

Ik ben super goed geholpen door Tara de Rijke. Zij was altijd bereikbaar.

Remco

Deskundig advies, aanrader

Uw beoordeling

Goed geholpen door Tara de Rijke, ze heeft veel kennis over vaststellingsovereenkomsten en kijkt met een kritische blik naar de documenten. Ze heeft namens mij onderhandeld en heeft dit goed gedaan.... Goed geholpen door Tara de Rijke, ze heeft veel kennis over vaststellingsovereenkomsten en kijkt met een kritische blik naar de documenten. Ze heeft namens mij onderhandeld en heeft dit goed gedaan. Een advocaat misschien nog een stapje verder gaan vwb een strategie/aanval, echter ben ik content met de uitkomst en is dit in mijn geval dus niet nodig geweest. Zeker een aanrader!

Chantal

ZEER DESKUNDIG EN FIJN GEHOLPEN DOOR EMERALD DUNBAR!

Uw beoordeling

Emerald Dunbar heeft mij ontzettend goed geholpen in een moeilijke periode! Er was altijd een luisterend oor en ruimte voor mijn verhaal.
We hebben alles netjes kunnen afhandelen dankzij de...
We hebben alles netjes kunnen afhandelen dankzij de enorme inzet van Emerald Dunbar! nogmaals bedankt voor alles!Top!!!
Groetjes Chantal.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Goed om te horen dat onze jurist Emerald Dunbar u heeft kunnen helpen om deze moeilijke periode op een goede wijze te kunnen afsluiten. Hartelijk bedankt voor uw compliment.
Vriendelijke...

J.Lips

Prima dienstverlening, helder, to the point en no nonsens.

Uw beoordeling

Dhr. Pham heeft mij een goed onderbouwd advies gegeven.
In goed overleg heeft hij zeer kundig en naar volle tevredenheid mijn belangen behartigd.
Zeer tevreden met het eindresultaat.

D. A.

Geweldige service, goeie bereikbaarheid

Uw beoordeling

Ik ben in deze moeilijke situatie echt geweldig geholpen door het team bij Juristen Arbeidsrecht Nederland. Vivièn Raterink was voor mij altijd bereikbaar en ik kon haar altijd bellen om de... Ik ben in deze moeilijke situatie echt geweldig geholpen door het team bij Juristen Arbeidsrecht Nederland. Vivièn Raterink was voor mij altijd bereikbaar en ik kon haar altijd bellen om de volledige process zo goed mogelijk doorheen te lopen. Ze was erg bereid om mij te helpen en was erg responsief. Haar hulp heeft mij echt enorm geholpen en ik raad haar bijzonder aan.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Wij zijn erg blij met uw positieve aanbeveling. Heel fijn dat Vivièn Raterink u goed heeft kunnen helpen in het hele proces.

Franka Swinkels

Snel en deskundig geholpen met een persoonlijke benadering.

Uw beoordeling

Wij waarderen Tara de Rijke enorm om haar deskundige en persoonlijke behandeling van ons dossier.
ze werkte snel en leefde zich in in de situatie en stond altijd klaar om onze vragen te beantwoorden.
Ze maakte een ervaren indruk en verwerkte snel de aangeleverde gegevens.
Wij zijn dan ook erg tevreden over het bedrijf en zullen het zeker aanraden om met haar in zee te gaan.
Tara nogmaals onze hartelijke dank voor je inzet!
Vriendelijke groeten van Franka Swinkels.

Anja de Jong

Wat een topper jullie jurist Dhr Pham

Uw beoordeling

ik geef hem een dikke 10!!!!!

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Bedankt voor het mooie compliment !