Marian Stoop

Goede samenwerking met JAN . Vertrouwd.

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden op de manier zoals Roegsanah mij heeft bijgestaan.

H.Aydogdu

Duidelijke afspraken

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden over super resultaat.

J.buschbaum

Zeer tevreden over dit bedrijf.

Uw beoordeling

Tara de Rijke heeft mij prima ondersteund én passend advies gegeven op het juiste moment.

Bertel Damhuis

Erg deskundig en klantvriendelijk

Uw beoordeling

Ik ben door Tara de Rijke bijgestaan in het ontslag proces.
zij is zeer deskundig en erg vriendelijk
Ik had geen betere hulp kunnen wensen

P. Favre

Zeer snel en correct geholpen

Uw beoordeling

Zeer snel en correct geholpen.

P.Zuijdwijk

Ben haar zeer dankbaar, voor het geleverde werk en resultaat

Uw beoordeling

Ben mevr.R. hassankhan, zeer dankbaar voor, dat ze zich zo heeft vastgebeten en voor mij heeft onderhandeld, met een tevreden eind resultaat. Dat het loont om overeenkomsten te laten checken en niet... Ben mevr.R. hassankhan, zeer dankbaar voor, dat ze zich zo heeft vastgebeten en voor mij heeft onderhandeld, met een tevreden eind resultaat. Dat het loont om overeenkomsten te laten checken en niet alles voor lief neemt.

P.Zuijdwijk

Zeer positief behaald resultaat transitievergoeding.

Uw beoordeling

Roegsanah hassankhan heeft zich vastgebeten in mijn transitievergoeding en het maximale voor mij eruit gehaald. Hield me constant op de hoogte bij wijzigingen, ik ben haar daar zeer dankbaar voor.... Roegsanah hassankhan heeft zich vastgebeten in mijn transitievergoeding en het maximale voor mij eruit gehaald. Hield me constant op de hoogte bij wijzigingen, ik ben haar daar zeer dankbaar voor. Het is altijd zinvol je vaststellingsovereenkomst te laten checken en niet alles voor lief te nemen.nogmaals dank je wel voor alles. Ik kan haar van harte aanbevelen.

anoniem

Goede kennis van zaken en met een fijne klantvriendelijke uitstraling

Uw beoordeling

Ik ben geholpen door Roegsanah en dit voelde voor mij erg goed. Zij heeft voor mij de goede vertaalslag gemaakt met een fijne manier van uitleggen en communicatie. Ik beveel haar van harte aan.

Maarten Tromp

Goed samengewerkt, snelle service

Theodoor

Goed en snel geholpen met een betere ontslag regeling.

Uw beoordeling

Door werkgever aangeboden ontslag vergoeding was lager dan het wettelijke minimum, met hulp van de jurist er meer uit weten te halen dan het wettelijke minimum.