Nathalie

Erg tevreden met de hulp die ik van de jurist heb ontvangen

Uw beoordeling

Ik wil Tara de Rijke heel erg bedanken voor haar hulp, zonder haar was dit niet gelukt. Ik hoop dat ik nooit meer in een situatie kom waarbij ik een arbeidsjurist nodig heb, maar anders zou ik haar... Ik wil Tara de Rijke heel erg bedanken voor haar hulp, zonder haar was dit niet gelukt. Ik hoop dat ik nooit meer in een situatie kom waarbij ik een arbeidsjurist nodig heb, maar anders zou ik haar zeker weer inschakelen.

Adam Vermaat / Takeaway

Deskundig oordeel

Uw beoordeling

Ontzettend goed geholpen met uitstekende voorwaarden.

Tilly

Prima geregeld

Uw beoordeling

Dhr pham was duidelijk, goed bereikbaar en Handelde vlot

m henstra

Goed en vakkundig geholpen

Jos van der Tuin

Voor mij goed geregeld.

Uw beoordeling

Ben goed en naar alle tevredenheid geholpen. Ik had dit zelf niet gekund.

A.

Snelle adequate afhandeling van mijn zaak

Prettige samenwerking met Tara de Rijke

Mike

Alles perfect uitgelegd, neemt de tijd tijdens een telefoongesprek, stelt een realistisch aanbod op én altijd snel reactie!

Uw beoordeling

Ik wil graag mvr. Raterink bedanken dat zij mij afgelopen week heeft bijgestaan in dit traject. Afgelopen vrijdag had ik pas voor het eerst contact opgenomen en zo snel al opgelost!

Mvr....

Mvr. Raterink heeft alles perfect uitgelegd, zij neemt de tijd tijdens een telefoongesprek, stelt een realistisch aanbod op én altijd snel reactie! Alleen maar positieve feedback. Mocht ik in de toekomst voor een kwestie hulp nodig hebben, neem ik direct contact met u op. Ik ga u ook zeker aanraden bij vrienden/familie/toekomstige collega's die hulp nodig hebben.

Woningstichting ROCHDALE

Top !

Uw beoordeling

Mevr Hassankhan is duidelijk een ervaren Jurist. Vanaf het begin zat zij er bovenop om er alles uit te halen(VSO).
Ben zeer tevreden over haar werk.
Bedankt nogmaals voor al u hulp en...
Ben zeer tevreden over haar werk.
Bedankt nogmaals voor al u hulp en samenwerking ?

Professioneel geholpen, duidelijke communicatie, goede begeleiding

Uw beoordeling

Vanaf het begin tot het einde was Mevr. Tamis zeer betrokken. Haar professionaliteit, heldere communicatie, vriendelijkheid en persoonlijke benadering heeft mij er letterlijk doorheen gesleept met... Vanaf het begin tot het einde was Mevr. Tamis zeer betrokken. Haar professionaliteit, heldere communicatie, vriendelijkheid en persoonlijke benadering heeft mij er letterlijk doorheen gesleept met een weloverwogen en mooi resultaat. Daarom zal ik JAN en in het bijzonder Mevrouw Tamis dan ook zeker aanbevelen aan anderen mocht ooit zo situatie zich voordoen bij hen. Nogmaals dank voor de goede dienstverlening!

Loeff

Ik ben erg blij dat u mw. Hassankhan mij heeft ondersteund met de opstelling de VSO. Met name haar drive van uw om tot een zo goed mogelijk resultaat te komen, haar kennis van de regelgeving omtrent... Ik ben erg blij dat u mw. Hassankhan mij heeft ondersteund met de opstelling de VSO. Met name haar drive van uw om tot een zo goed mogelijk resultaat te komen, haar kennis van de regelgeving omtrent de VSO en voor mij het uit handen kunnen geven van toch wel complex administratief gedoe.
Nogmaals hartelijk dank voor de inzet en de samenwerking,

8,5