Miriam

Geweldig geholpen.

Uw beoordeling

Ik ben ontzettend goed geholpen door Emerald Dunbar. Ze legt alles goed uit, heeft met mijn werkgever onderhandeld zodat er een heel goed resultaat is behaald. Alsnog hartelijk dank.

Snel, professioneel en behulpzaam!!!

Uw beoordeling

We raden je Juristen Arbeidsrecht Nederland van harte aan. MIjn zaak behandelaar mw. mr. Emerald Dunbar was snel, professioneel en zeer behulpzaam. Ze begreep heel goed de urgentie van mijn zaak en... We raden je Juristen Arbeidsrecht Nederland van harte aan. MIjn zaak behandelaar mw. mr. Emerald Dunbar was snel, professioneel en zeer behulpzaam. Ze begreep heel goed de urgentie van mijn zaak en mw. mr. Dunbar werkte zelfs in het weekend aan mijn zaak. Mijn behandelaar is zeer pro actief en dacht met mij mee in het belang van mijn zaak. Ik bedank mw. mr. Dunbar voor alles.

Heel tevreden over de kwaliteit en snelheid van de ondersteuning

Heel tevreden over de kwaliteit en snelheid van de ondersteuning

Ineke Paulus

Zeer tevreden

Uw beoordeling

Ik heb een goed bedrijf,
Juristen ArbeidsRecht Nederland

Peggy Wielandt

Juristen Arbeidsrecht Nederland, verleent professionele, betrouwbare hulp met een koel hoofd, en een warm hart.

Uw beoordeling

Ik ben fantastisch geholpen door mevrouw Vivièn Raterink. Zij werkte enorm snel en efficient. Onderhield intensief contact, telefonisch en via de mail. Nam altijd de tijd om goed te luisteren en... Ik ben fantastisch geholpen door mevrouw Vivièn Raterink. Zij werkte enorm snel en efficient. Onderhield intensief contact, telefonisch en via de mail. Nam altijd de tijd om goed te luisteren en zaken uit te leggen. Hield me van iedere stap op de hoogte. Deed altijd wat ze beloofde te doen. Zeer betrouwbaar! Wat ik ook enorm fijn vond is dat ik zo warm en vriendelijk geholpen werd. Zowel door mevrouw Raterink zelf als door haar collega's.
Ik heb me enorm gesteund gevoeld, en ben zeer tevreden over de uiteindelijke vaststellingsovereenkomst.

Professioneel, accuraat, betrouwbaar, fijne communicatie

Uw beoordeling

Mevrouw mr. Vivien Raterink, arbeidsjurist, heeft mij professioneel bijgestaan bij het tot stand komen van mijn vaststellingsovereenkomst. Binnen 1,5 week was alles perfect geregeld op een zeer... Mevrouw mr. Vivien Raterink, arbeidsjurist, heeft mij professioneel bijgestaan bij het tot stand komen van mijn vaststellingsovereenkomst. Binnen 1,5 week was alles perfect geregeld op een zeer accurate, vriendelijke en professionele wijze. Heel hartelijk dank hiervoor.

mw. M.Possel-Vissinga

We zijn heel erg geholpen door mw. Boks van Juristen ArbeidsRecht Nederland .

Uw beoordeling

Efficiente werkzwijze en goede communicatie .

Alles is prima verlopen.

Uw beoordeling

Alles was (ondanks de tijdsdruk) mooi op tijd afgerond door Anne van Kerkhof.
De hele dienstverlening heb ik als zeer vriendelijk ervaren (en dus niet als kil/zakelijk)

Vincent uit Soest

Ik kan Juristen ArbeidsRecht Nederland van harte aanbevelen.

Uw beoordeling

Emerald Dunbar heb ik leren kennen als een zeer kordate en vakbekwame jurist.
Ze is prettig om mee samen te werken.
Bij Juristen ArbeidsRecht Nederland gaan ze uit van teamwerk samen...
Emerald Dunbar heb ik leren kennen als een zeer kordate en vakbekwame jurist.
Ze is prettig om mee samen te werken.
Bij Juristen ArbeidsRecht Nederland gaan ze uit van teamwerk samen met de eindklant.

(!!! Niet mijn naam en toenaam gebruiken bij de review!!) Vincent uit Soest is oké!

Op 20 februari 2019 nam ik, Jan Guichelaar, namens mijn echtgenote Betty Guichelaar-Prins, telefonisch contact op met de heer mr. R.R.F. (Robin) Sieverdink. Deze naam is bij u vast bekend. Het... Op 20 februari 2019 nam ik, Jan Guichelaar, namens mijn echtgenote Betty Guichelaar-Prins, telefonisch contact op met de heer mr. R.R.F. (Robin) Sieverdink. Deze naam is bij u vast bekend. Het onderwerp waarover ik vragen stelde was de transitievergoeding van mijn echtgenote. Dit gesprek verliep netjes en voor mij erg duidelijk.
Op 25 februari 2019 om 10.07 uur (scherpe tijd) kregen wij een mail van u binnen, met de informatie dat u ons dossier zou gaan beheren.
Er volgden de nodige mailtjes, telefoontjes en acties van uw zijde. Het contact met u was voor ons altijd prettig en duidelijk. Er zat een flinke snelheid in de lijn van actie. Iets dat wij natuurlijk erg konden waarderen .
Soms liep u ook tegen de onmogelijkheden aan en stagneerde het kort. Want de politiek was nog niet altijd duidelijk over dit bijzonder onderwerp. Maar ineens kwam er weer een mail voorbij. En soms bleef het eventjes stil.
Onlangs kwam er ineens actie die wij nog niet hadden verwacht.
U belde ons met de informatie dat er mogelijk snel ontwikkelingen kwamen van de werkgever Visma Raet. Dit omdat er een positief advies van de advocaat-generaal naar de Hoge Raad was gegeven m.b.t. de slapende dienstverbanden. Zo zou de werkgever wel eens mee kunnen gaan met het traject ontslag in combi transitievergoeding. We konden dit nauwelijks geloven. We zouden op kort termijn weer horen. En dat gebeurde…………
U was enthousiast en wij nog meer. Het was ons beiden duidelijk dat u echt voor uw cliënt op kwam. Dat geeft een heel fijn gevoel. Zoals ik reeds de titel “bulterriër” heb genoemd, trouwens positief bedoeld.
De werkgever, in de persoon mevr. Koole van Visma Raet, die ging heel snel akkoord en eigenlijk in een goede week is alles rond gemaakt. Ik blijf er bij dat dit aan u te danken is.
Wij zijn door uw actie en uw inzet heel erg blij dat deze zaak eindelijk afgesloten kan worden.
Wij willen onze complimenten uitspreken naar u en als wij wat woorden mogen noemen zoals wij het ervaren hebben dan denken wij aan:
- Super correct en vriendelijk;
- De inhoud goed weten te benoemen;
- Een prettige verstandhouding;
- Geen dubbele bodems;
- Goede communicatielijn:
- Enthousiasme en gedreven in uw vakgebied;
- Geweldige snelheid in de zaak en daar waar het kon de kans pakken tot een mooie afronding zoals nu het geval is;
- U bent uw afspraken allemaal nagekomen met een zeer goed resultaat;
Als slot merken we op dat we u als een fijn en doortastend mens hebben ervaren met duidelijke uitleg van zaken. Wij zijn erg blij zijn dat we u hebben getroffen. We hebben een rechtsbijstandsverzekering die we niet hebben aangesproken. Maar we durven wel te stellen dat zij niet de snelheid, actie en resultaat hadden kunnen boeken die u heeft geboekt. We spreken dit uit omdat we ervaringen hebben met een andere zaak.
Mevrouw van Kerkhof, nogmaals dank voor uw inzet en het fantastische resultaat.

Uw beoordeling

Zie boven een uitgebreide relaas van onze bevindingen.