H vd Brand

Perfecte begeleiding en eerlijk advies op maat.

Piet Bouts

Heel veel kennis van zaken

Uw beoordeling

Zeer goede ondersteuning voor mij geweest

Asml

Echte professionals en to the point!

5 sterren

J C Raatsie van Bemmel

Ik kan nu alleen nog oordelen over de snelheid waarmee jullie reageren en dat is al een compliment waard!

Zeer goed

Wilma

Vakkundig, duidelijk en opkomend voor mijn belang

Uw beoordeling

Ik heb een fijne ervaring met de bijstand van de jurist. Hij was begrijpelijk, laagdrempelig en gaf goede adviezen. Hij reageerde snel en kwam echt op voor mijn belangen. Van toegevoegde waarde in... Ik heb een fijne ervaring met de bijstand van de jurist. Hij was begrijpelijk, laagdrempelig en gaf goede adviezen. Hij reageerde snel en kwam echt op voor mijn belangen. Van toegevoegde waarde in de onzekere tijd!

Dennis

Zeer professionele vriendelijke en duidelijke hulp

Uw beoordeling

Na mijn telefoon gesprek met Juristen Arbeidsrecht Nederland inzake mijn aanstaande ontslag ben ik zeer snel, professioneel en vriendelijk geholpen door Tara de Rijke.

Zij heeft de case...

Zij heeft de case voor me opgepakt. En in goed overleg met mij al snel tot een goed einde kunnen begeleiden waarin ze altijd duidelijk was met wat wel en niet mogelijk was.

Marjolein

Rots in de branding in een voor mij onzekere tijd

uitstekend

Chantal

Heel goed geholpen, duidelijkheid en ze zijn erg vriendelijk, luisteren ook goed naar je verhaal.

Uw beoordeling

Ik ben heel goed geholpen, ze geven goed en duidelijke informatie en advies wat je wel en niet kan doen, ze luisteren ook goed en tonen begrip voor je situatie. Ik ben blij dat ze mij geholpen... Ik ben heel goed geholpen, ze geven goed en duidelijke informatie en advies wat je wel en niet kan doen, ze luisteren ook goed en tonen begrip voor je situatie. Ik ben blij dat ze mij geholpen hebben, ik ben beter uit mijn situatie gekomen dan als ik het zonder ze zou doen.

rjf kalter

Prima geholpen

Uw beoordeling

Ik ben prima geholpen door mr Tara de Rijke. Zelfs tijdens haar vrije dagen heeft zij zaken opgepakt.

Nvt

Uitstekend geholpen door Roegsanah Hassankahn en Robin Sieverink .

Uw beoordeling

Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen door Roegsanah die het meeste werk en zeer goed werk heeft verricht voor mij zij heeft alles in kannen en kruiken geregeld met de werkgever, zeer goed gedaan... Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen door Roegsanah die het meeste werk en zeer goed werk heeft verricht voor mij zij heeft alles in kannen en kruiken geregeld met de werkgever, zeer goed gedaan en bedankt voor de goede zorgen en succes in de toekomst.??