Transitievergoeding.nl

Uitstekende dienstverlening

Uw beoordeling

Erg tevreden over de vakkundige, vriendelijke en meelevende manier waarop ik geholpen ben.

Barbara

Super goed geholpen

Uw beoordeling

Goede hulp met goed resultaat

Lucas

Dank voor uw snelle expertise !

Uw beoordeling

Onlangs contact gezocht in een te late fase van de onderhandelingen eigenlijk, toch nog goed geholpen door hun zeer snelle reacties en contact. Dank daarvoor !
Het werd snel duidelijk dat ze...
Het werd snel duidelijk dat ze echt de situatie begrijpen en dit binnen hun expertises viel. Ik zou anderen aanraden aan het begin van hun 'traject' eens contact te leggen om gesteund te voelen en ellende te voorkomen.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Fijn dat we jou goed hebben kunnen helpen en je tevreden bent over onze dienstverlening. Het mooiste is inderdaad als onze juristen al aan het begin van het traject de onderhandelingen kunnen... Fijn dat we jou goed hebben kunnen helpen en je tevreden bent over onze dienstverlening. Het mooiste is inderdaad als onze juristen al aan het begin van het traject de onderhandelingen kunnen opstarten. Dan verloopt het traject meestal soepel en dat geeft het beste eindresultaat. Dank voor jouw compliment en succes met jouw verdere carriere.

Vluchtelingenwerk

Echt geweldig geholpen

Uw beoordeling

Enorm goed ik raad het iedereen aan in de zelfde situatie.

Roland

Erg goed geholpen!

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden over hetgeen wat mevrouw Raterink heeft betekend, in deze voor mij, lastige situatie.
Met name het snelle handelen en reageren is fijn.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Bedankt voor uw positieve feedback. Het is goed om te horen dat onze jurist mevrouw Raterink een belangrijke rol heeft gespeeld in het oplossen van uw ontslag situatie.
Vriendelijke groeten,...

N v Leth

Professioneel advies, snel en begrijpelijk verduidelijkt

Zeer Goed

Sjarina Abdoel/Worley NL B.V.

Top Service!

E. Oord

Helder en deskundig begeleiding bij het ontslag traject

Uw beoordeling

Ben geholpen door Tara de Rijke, Heb deskundig en helder advies en een juiste ondersteuning in het ontslagtraject ontvangen. Altijd een goede bereikbaarheid en snelle reactie op mails of... Ben geholpen door Tara de Rijke, Heb deskundig en helder advies en een juiste ondersteuning in het ontslagtraject ontvangen. Altijd een goede bereikbaarheid en snelle reactie op mails of telefoontjes. Zeker aan te raden.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de dienstverlening van onze jurist Tara de Rijke. Hartelijk bedankt voor uw positieve aanbeveling.

X

Snelle en heldere reacties.

Ronald

Snel en duidelijk.

Uw beoordeling

Heel netjes en duidelijk geholpen door heer Robin Sieverink.