M.Zijtregtop

Goede adviezen, snelle reacties , vriendelijke mensen, goed overleg. Top.

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden over de begeleiding bij het tot stand komen van mijn vso. Snelle reacties, goed overleg, vriendelijke mensen. Echt het gevoel dat er voor mij gewerkt werd.

Juriste(n) van Juristen ArbeidsRecht Nederland heeft/hebben mij naar volle tevredenheid geholpen.

Beste .......,

De dienstverlening van Juristen ArbeidsRecht Nederland heb ik als duidelijk en adequaat ervaren. Het is tenslotte 'een vak
apart' ( excusez le mot ) en dan is het heel fijn om op dat specifieke gebied door een professional te worden bijgestaan.
Ik zal het bedrijf dan ook van harte aanbevelen.
Andermaal dank voor je goede raad !
Andermaal dank daarvoor !

Hartelijke groet,

Jacob Kleef

Correct, snel, geheel verloop volgens verwachting.

Uw beoordeling

Na gratis brochure over vaststelling overeenkomst en transitievergoeding, via mail contact gezocht, men werd mij verteld wat de kosten zijn. Daarna contact gehad met een juriste, zij heeft de zaak van begin tot eind goed afgehandeld. Prima.

Ineke Struver- Teunissen

Ik ben vriendelijk, professioneel en met aandacht voor mijn wensen geholpen.

Uw beoordeling

Het was heel fijn dat er met mij werd meegedacht en mijn bezwaren serieus nam. Er werd geregeld contact opgenomen en overlegd. Doordat er niet te hoge eisen zijn gesteld is de werksfeer nog steeds goed en zou misschien door andere beslissingen zijn verstoord.

Fantastische begeleiding.

Uw beoordeling

Snel en goed geholpen bij gedeeltelijk ontslag. Ik ben zeer tevreden over deze juriste. Absoluut een aanrader.

Ahmed Elmi

Ik vind het een top bedrijf, snelle service en erg vriendelijk.

Uw beoordeling

Mevrouw van Kerkhof, ik heb uw dienstverlening heel prettig ervaren en wil u graag 5 sterren geven.
U heeft de tijd genomen met het adviseren en uitleg geven over de punten waar ik geen begrip van heb.
Daarnaast reageert u ook snel op de mail, ik kan alleen maar zeggen dat ik nu met vol vertrouwen de overeenkomst kan ondertekenen.

Cor van den Brink

Zeer accuraat behandelt betreft de vaststelling overeenkomst.

Uw beoordeling

Mevr. Wendela graag een reactie betreft u dienstverlening, ik begrijp heel goed dat het een

beetje moeilijk communiceren is alleen maar via de mail,

maar u heeft het voortreffelijk gedaan alle punten betreft de vo zijn aan bod geweest.

En daarvan zijn sommige punten verbeterd of te wel gecorrigeerd dit gaf mij vertrouwen

om tot daadwerkelijke ondertekening over te gaan.

Ik heb u dan ook aanbevolen bij mijn oud collega`s want zij weten ook dat dit nog maar de eerste stap was betreft het afslanken van de afdeling.………………

vriendelijke groet cor.

Ton Ringenier

Kundigheid, met een fijne persoonlijke benadering.

Uw beoordeling

Wat ik hierboven ook al heb geschreven, vond ik de persoonlijke benadering zeer prettig. Tevens maakte de uitleg van mevrouw Groen de wat lastige materie een stuk eenvoudiger, zodat er ook keuzes gemaakt konden worden. Bovendien zat ze er goed bovenop om het dossier zo snel en nauwkeurig mogelijk af te ronden.

Grondige, volledige (in mijn ogen), proffesionele advisering, to the point.

Uw beoordeling

Ik heb haat hulp/advies in deze als zeer prettig ervaren. Altijd bereid tot uitleg en zeer volledig in de infoverschaffing.

Ik zou haar ook meteen aanprijzen bij anderen die met een soortgelijke kwestie moeten 'dealen'.

Marion Bosvelt

Proffesioneel, concreet, helder, terzakekundig, doortastend, korte lijntjes.

Uw beoordeling

De "begeleiding " van mevrouw mr. Julia Groen was als bovenstaand. Ik werd steeds op een voor mij als niet-jurist, duidelijke wijze op de hoogte gehouden van de voortgang.
Ook was het tegenvoorstel van haar goed onderbouwd en als zodanig in zijn geheel door mijn werkgever overgenomen !!