Joost Gudde / Iv-Industrie

Snelle, duidelijke, verstand van zaken partij.

Uw beoordeling

Persoonlijk contact, weten waar ze over spreken, duidelijk advies. Doch wat pushend naar werkgever, vernam ik achteraf van mijn werkgever.

Willem Blankwater

In 1 woord FANTASTISCH geholpen door Mirjam Boks! Wat een kanjer!!! In een heftige periode heeft zij bij mij voor voldoende 'comfort' gezorgd. DANK daarvoor!!!

Uw beoordeling

Zeer goed in zowel dienstverlening, communicatie als resultaat. Ook een adequate 'front office' die ook écht de berichten doorgeeft, zodat je verder komt. Bovendien de mogelijkheid van een... Zeer goed in zowel dienstverlening, communicatie als resultaat. Ook een adequate 'front office' die ook écht de berichten doorgeeft, zodat je verder komt. Bovendien de mogelijkheid van een "financieel expert" die je terzijde kan staan, zodat je weet waar de grenzen liggen. Bedankt Daniël!

Stef Pouwels

Verstand van zaken

J ten Hoeve

Professioneel geholpen,snelle afhandeling en duidelijke communicatie

Erg goed bedrijf

Pauw BV

Een betrokken juriste die gelukkig aan alles dacht.

Uw beoordeling

Hulpvaardig, geduldig, professioneel en vriendelijk in de benadering naar de tegenpartij. Een fatsoenlijke manier om twee partijen tevreden te houden en tóch het beste voor haar client te behalen.... Hulpvaardig, geduldig, professioneel en vriendelijk in de benadering naar de tegenpartij. Een fatsoenlijke manier om twee partijen tevreden te houden en tóch het beste voor haar client te behalen. ?top.

Strik

Blij mee

Uw beoordeling

Goed en deskundig, zijn vriendelijk en denken mee.
Ben erg blij met de vlotte afhandeling.

Toine van der Velden

Voortreffelijke professionele begeleiding

Niets op aan te merken

Enrico

Snel geholpen

Martha Humble

Er is altijd een snelle reactie geweest gevolgd door duidelijk te nemen acties.,

Uw beoordeling

Laagdrempelig en snel contact.

Josine Beijersbergen

Fantastische snelle hulp!

Uw beoordeling

Super snelle hulp zeer tevreden! Goed te bereiken en snel ook. Alles is goed uitgelegd. De heer van Pham heeft ons top geholpen