Ahcene

Zeer professionele en objectief

Zeer tevreden

E. Jilleba

Snel, accuraat en eerlijk.

Uw beoordeling

Mevrouw Raterink heeft mijn adviesvraag betreffende de vaststellingsovereenkomst dezelfde dag opgepakt. Ondanks dat het met mijn werkgever niet helemaal soepel verliep zat zij er iedere keer weer... Mevrouw Raterink heeft mijn adviesvraag betreffende de vaststellingsovereenkomst dezelfde dag opgepakt. Ondanks dat het met mijn werkgever niet helemaal soepel verliep zat zij er iedere keer weer boven op. Zij is eerlijk in wat de mogelijkheden zijn en legt alles goed uit.

Ik

Goede steun en toeverlaat in lastige periode

Ben zeer goed geholpen.

Wietze

Geweldig advies,hulp en begrip voor de situatie.

Uw beoordeling

Ik wil graag Anne van Kerkhof bedanken voor alle ondersteuning!
Uitstekende hulp in het complete proces, was goed bereikbaar voor al mijn vragen!

Janet Wielandt

Directe, adequate en snelle hulp

10+

Annemieke

Opgelucht

Uw beoordeling

Ik moest met spoed mijn vaststellingsovereenkomst laten nakijken. Dat hebben ze voor me gedaan. Ze hebben er een slordige fout uitgehaald die me drie maanden loon had kunnen kosten vanwege... Ik moest met spoed mijn vaststellingsovereenkomst laten nakijken. Dat hebben ze voor me gedaan. Ze hebben er een slordige fout uitgehaald die me drie maanden loon had kunnen kosten vanwege onoplettendheid. Super behulpzaam. Vriendelijk. Ik ben zo ontzettend blij en opgelucht.

Lieke

Anne werkte snel en was scherp, precies wat je nodig hebt in zo’n vervelende situatie.

Uw beoordeling

Mijn adviesvraag werd heel snel opgepakt en Anne maakte direct een goede analyse van de situatie. Ze dacht goed met me mee en zorgde ervoor dat ik tevreden kon afsluiten. Ze reageerde ook altijd... Mijn adviesvraag werd heel snel opgepakt en Anne maakte direct een goede analyse van de situatie. Ze dacht goed met me mee en zorgde ervoor dat ik tevreden kon afsluiten. Ze reageerde ook altijd snel op mails en was goed te bereiken. Dat is juist zo waardevol als je in een nare periode zit!

HR

Duidelijk in communicatie en voortreffelijk geholpen door Anne van Kerkhof

Zeer aan te bevelen

Chr. Mavo

Zeer betrouwbaar en het belang van de klant wordt honderd procent behartigd.

Uw beoordeling

Juristen Arbeidsrecht Nederland kan ik een ieder aanbevelen. Ik heb er een zeer positieve ervaring mee gehad betreffende het beoordelen van mijn vaststellingsovereenkomst met mijn werkgever. In het... Juristen Arbeidsrecht Nederland kan ik een ieder aanbevelen. Ik heb er een zeer positieve ervaring mee gehad betreffende het beoordelen van mijn vaststellingsovereenkomst met mijn werkgever. In het kort wil ik er de volgende woorden aan koppelen: Deskundig, accuraat, doortastend, betrouwbaar.

Anita Jager

Ik ben zeer tevreden met de hulp die ik gekregen heb super goed.

Uw beoordeling

Ik ben geholpen door Anne van Kerkhof. Ik ben zeer goed geholpen door haar er was hele goede communicatie, ze hielp me heel goed met alles heel duidelijk was ze, Ik kon haar altijd bellen als ik... Ik ben geholpen door Anne van Kerkhof. Ik ben zeer goed geholpen door haar er was hele goede communicatie, ze hielp me heel goed met alles heel duidelijk was ze, Ik kon haar altijd bellen als ik vragen had enz. Dus ik zou haar zo weer bellen als ik haar nodig ben.