Enrico

Snel geholpen

Martha Humble

Er is altijd een snelle reactie geweest gevolgd door duidelijk te nemen acties.,

Uw beoordeling

Laagdrempelig en snel contact.

Josine Beijersbergen

Fantastische snelle hulp!

Uw beoordeling

Super snelle hulp zeer tevreden! Goed te bereiken en snel ook. Alles is goed uitgelegd. De heer van Pham heeft ons top geholpen

Robert Siezenga

Goede, snelle bijstand in arbeidsrecht

Uw beoordeling

Ik ben heel tevreden over de hulp die ik heb gekregen. Alles is mij duidelijk uitgelegd, en op een vriendelijke manier. Ook is het kantoor zeer goed te bereiken. Ik kan het alleen maar aanraden.

Tessa

Goed geholpen door Trude Feuilletau de Bruyn

Uw beoordeling

Toen ik een VSO aangeboden kreeg wist ik even niet wat ik moest doen. Buiten dat je je niet goed voelt doordat je je baan kwijt raakt en mijn contact met mijn werkgever erg stroef verliep heb je... Toen ik een VSO aangeboden kreeg wist ik even niet wat ik moest doen. Buiten dat je je niet goed voelt doordat je je baan kwijt raakt en mijn contact met mijn werkgever erg stroef verliep heb je simpelweg niet voldoende kennis over deze materie. Via Google stuitte ik op vaststellingsovereenkomst.nl. Ik stuurde een mail over mijn situatie en werd snel teruggebeld. Hierna heb ik als jurist Mevrouw Trude Feuilletau de Bruyn toegewezen gekregen. Zij heeft mij geholpen om tot een akkoord te komen met de VSO en een veel betere deal weten te regelen.
Vanaf het eerste telefoontje met haar viel er een last van mijn schouders. Een zeer hartelijke dame met een hoop kennis. Ze heeft alle communicatie en onderhandelingen met mijn werkgever tot zich genomen. En met elke beslissing heeft ze mij uitgebreid met mij overlegd en mij geïnformeerd. Achteraf gezien ben ik zo blij dat ik contact heb opgenomen met deze firma.

Sander

Uitstekende service, zeer snel en met top resultaat

Uw beoordeling

Zeer goede hulp gekregen in een proces waar ik zelf geen ervaring mee had. Goede uitleg en heldere communicatie hebben tot een zeer positief resultaat geleid. Met alle medewerkers een zeer... Zeer goede hulp gekregen in een proces waar ik zelf geen ervaring mee had. Goede uitleg en heldere communicatie hebben tot een zeer positief resultaat geleid. Met alle medewerkers een zeer vriendelijk contact gehad en door allemaal goed en snel geholpen.

Promat/IGC

Zonder jullie was ik flink tekort geschoten.

Beste Toai Pham,
Enorm bedankt voor je hulp.
U legt de zaken zeer duidelijk uit en neemt daar de tijd voor.
Uw kunde en scherpte worden enorm door mij gewaardeerd.
Te maken...
Beste Toai Pham,
Enorm bedankt voor je hulp.
U legt de zaken zeer duidelijk uit en neemt daar de tijd voor.
Uw kunde en scherpte worden enorm door mij gewaardeerd.
Te maken krijgen met juridische zaken is wel interessant maar niet leuk maar door u kon ik mijn afscheid bij mijn werkgever goed afsluiten om me weer te gaan richten op de toekomst.

Danuta Sońta-Emmink

Deskundig, professionele advies, alles snel geregeld.

Uw beoordeling

Zeer intelligente en betrokken jurist dhr. Pham is hier aan het werk! Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat en de snelle afhandeling. Bedankt voor uitstekend en deskundig hulp. Ik kan iedereen... Zeer intelligente en betrokken jurist dhr. Pham is hier aan het werk! Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat en de snelle afhandeling. Bedankt voor uitstekend en deskundig hulp. Ik kan iedereen aanbevelen om van de diensten van Juristen Arbeidsrecht Nederland gebruik te maken.

Verstegen

Goed geregeld

Uw beoordeling

communicatief prima, inhoudelijk zeer professioneel

Peter

Professioneel geholpen met als resultaat een vaststellingsovereenkomst waar ik zeer tevreden mee ben.

Uw beoordeling

Een tien met een griffel.