Anton Lingbeek

Ik ben uitstekend geholpen door Vivièn Raterink bij de onderhandelingen over de inhoud en totstandkoming van de vaststellingsovereenkomst tussen mij en mijn (ex) werkgever, Bedankt!

Uw beoordeling

Vivièn heeft me zeer adequaat en tot volle tevredenheid bijgestaan met juridisch advies en aanpassingen doorvoeren bij het vastleggen van de vaststellingsovereenkomst tussen mij en (ex)werkgever.... Vivièn heeft me zeer adequaat en tot volle tevredenheid bijgestaan met juridisch advies en aanpassingen doorvoeren bij het vastleggen van de vaststellingsovereenkomst tussen mij en (ex)werkgever. Ten eerste natuurlijk om de concept overeenkomst te controleren op onjuistheden maar daarnaast ook nieuwe punten of gewijzigde punten zodat ik uiteindelijk een afspraak op papier had staan die beide partijen recht deed en tot beider partijen hun tevredenheid kon worden ondertekent. Het overleg ging kordaat en van concept tot uiteindelijke finale versie duurde niet langer dan een week. Ontzettend bedankt!

Max Visser

Behulpzaam en doeltreffend

Uw beoordeling

Fantastisch geholpen. De service stond voorop en daarna pas de kosten. Alles werd haarfijn uitgelegd en er werd meegedacht. Was reëel, beleefd en adequaat.

Ik heb vooral hulp gehad van...

Ik heb vooral hulp gehad van Dhr. Pham.
Dank voor de hulp!

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Graag gedaan en u ook bedankt voor het compliment. In ontslag-situaties is het altijd zeer belangrijk dat de jurist u als werknemer van elke stap op de hoogte brengt en in overleg de zaken aanpakt.... Graag gedaan en u ook bedankt voor het compliment. In ontslag-situaties is het altijd zeer belangrijk dat de jurist u als werknemer van elke stap op de hoogte brengt en in overleg de zaken aanpakt. Goed om te horen dat u tevreden bent. Jurist Pham is inderdaad een uitstekend jurist.

N.boer

Goed en geduldig geholpen

S.

Top! Goede service.

Uw beoordeling

Ik ben echt prima geholpen van begin tot einde. Ik zou dit bedrijf dan ook echt aanbevelen.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening en bedankt voor uw positieve aanbeveling.

André

Top! Eerlijk aangegeven dat het niet nodig was om ze in te schakelen.

Uw beoordeling

De jurist heeft mijn concept vaststellingsovereenkomst doorgenomen. Ik kreeg (gratis!) nog enkele tips. Verder gaf hij eerlijk aan dat het een prima overeenkomst is en dat het daarom niet nodig is... De jurist heeft mijn concept vaststellingsovereenkomst doorgenomen. Ik kreeg (gratis!) nog enkele tips. Verder gaf hij eerlijk aan dat het een prima overeenkomst is en dat het daarom niet nodig is om hem in te schakelen en extra kosten te maken. Complimenten voor deze houding!

Kees borst

Geweldig

Uw beoordeling

Ik kan die iedereen aanraden

Henny Disseveld

Begripvol

positief

Meridiaan College

Zeer prettig contact

zeer goed

Juristen Arbeidsrecht Nederland

Vivièn Raterink heeft me snel en goed geholpen, en rekening gehouden met mijn wensen, ook als het voor haar vergoeding iets minder goed uitpakte; complimenten!

uitstekend

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Bedankt voor uw compliment. Het belang en de wensen van onze klanten staat altijd voorop. Wij zijn blij dat wij u daarin goed hebben kunnen helpen en zijn u graag van dienst... Bedankt voor uw compliment. Het belang en de wensen van onze klanten staat altijd voorop. Wij zijn blij dat wij u daarin goed hebben kunnen helpen en zijn u graag van dienst geweest.

Nissen

Ik ben zeer goed geholpen.

Uw beoordeling

In conflict gekomen met mijn werkgever en Juristen ArbeidsRecht Nederland gevraagd om te bemiddelen. Dat is zeer goed gegaan.
Dus dik tevreden over hum manier van werken en het resultaat.