Ellen

Een organisatie waarbij je een goed gevoel overhoudt.

Uw beoordeling

Zij nemen alles uit handen. Je kunt je zaak gerust uit handen geven en kunt er van op aan dat alles uiteindelijk naar wens zal verlopen. Het geeft een stuk rust. Ik ben zeer tevreden.

Erg snel, correct, voortvarend en vriendelijk geholpen!

Uw beoordeling

Bedankt voor de onderhandelingen, het gaf mij veel rust. Ik had het zelf niet gekund.

De communicatie was prettig en snel.

Je hield mijn werkgeefster aan haar woord door haar te wijzen op het feit dat de vso nog niet binnen was terwijl zij dit gezegd had. Fijn!

Zeer snel, correct, voortvarend en vriendelijk geholpen.

Uw beoordeling

De communicatie was prettig en snel.

Snel geholpen, iemand die de tijd neemt om mee te denken en kritische vragen te stellen.

Helder, snel en efficiënt

Uw beoordeling

Ik ben door mr. Julia Groen op een zeer nette, bekwame en snelle wijze geholpen met mijn vaststellingsovereenkomst. Ik werd van alle kanten geadviseerd om er toch een advocaat bij te betrekken en ik ben heel blij dat ik dat gedaan heb. Zij heeft alles van me overgenomen en ik heb gekregen wat ik hebben wilde. Fijn dat er in deze moeilijke tijd iemand zonder emotie en met verstand van zaken voor je op kan treden. Heel hartelijk dank.

Bibi

Supersnel en helder

Uw beoordeling

Mevr. Boks heeft mij geweldig geholpen. Ze is snel en betrouwbaar en je kunt altijd terecht met je vragen. Ik ben erg blij met de uitkomst.

Ank

Snel, zakelijk en goed!

Uw beoordeling

Ik heb hulp gevraagd n.a.v een ontslagprocedure wegens ziekte omdat ik totaal niet wist waar ik op moest letten door de wirwar van regels en brieven van zowel mijn werkgever als het UWV. Ik was heel blij dat ik het uit handen kon geven aan de professionele juriste Julia. Zij heeft het voor mij perfect geregeld met mijn werkgever. Echt een last minder voor mij en alles goed geregeld!

JenS

Juristen ArbeidsRecht Nederland hebben mij op professionele-, duidelijke- en prettige wijze met open communicatie ter zijde gestaan.

Uw beoordeling

Ik ben door mr. (Julia) Groen van Juristen Arbeidsrecht Nederland geholpen bij de vaststellingsovereenkomst met mijn werkgever. Zij heeft mij op een heel professioneel- en prettige wijze geholpen een zo ginstig mogelijke regeling voor mij te treffen. Alle communicatie (zowel telefonisch als ook per e-mail) was snel, open en duidelijk. Alle lof!

Aria

Prima ondersteuning

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden over uw dienstverlening en communicatie. Ook heel fijn dat u mij nog geïnformeerd heeft over hoe nu verder betreffende de ww.

Maarten de Radder

Uitstekend!! en zeer bekwaam.

Uw beoordeling

Hierbij wil ik graag mevr Anne van Kerkhof benoemen, in een eerder geschreven email.

U vraagt mij hoe ik uw dienstverlening heb ervaren. Die was zoals ik u al eerder aangaf in de email van 15aug jl accuraat, besluitvaardig, zeer betrouwbaar en to the point.

Graag laat ik mij in een mogelijke volgende zaak, absoluut!!! zeker bijstaan door u als advocaat.

Hartelijke groet,
Maarten de Radder

Dank wat u voor mij heeft betekend.