Degelijke, snelle en goede dienstverlening

Uw beoordeling

Heel goed service en steun

Beste mevrouw Raterink,

Ik wil je uit de grond van mijn hart bedanken voor al je steun in de moeilijkste periode in mijn leven.
Gedurende dit hele proces was je heel duidelijk en...
Beste mevrouw Raterink,

Gedurende dit hele proces was je heel duidelijk en professioneel; je beantwoordde elke vraag die ik had en je gaf me het gevoel dat je alles doet wat je kunt om me te ondersteunen, je nam het allemaal uit handen en dat was het beste wat ik kon vragen op dat moment. Hoewel het resultaat niet alles was wat ik kon wensen, is het nog steeds beter dan ik zelf zou hebben gedaan.

Ik zal je iedereen aanbevelen die ik ken, als ze een vergelijkbare situatie tegenkomen. Je bent fantastisch.

Heel erg bedankt,

Piet Houtsma

Kundige en klantgerichte juriste, die van wanten weet

Uw beoordeling

Ook al zit je soms niet helemaal op dezelfde golflengte, er wordt gezorgd dat de gedane beloften volledig worden nagekomen

Ik ben snel en vakkundig geholpen door mw. mr. E. Dunbar.

Uw beoordeling

Na aanmelding is gelijk werk gemaakt van mijn dossier.
Na aanmelding is gelijk werk gemaakt van mijn dossier.
Details waar je zelf niet op let zijn aangedragen en opgenomen in mijn beëindigingsvoorstel. Hierdoor is het voorstel juridisch getoetst en waren de voorwaarden voor mij aanvaardbaar. Dit gaf veel vertrouwen.

E. koenhen-de Wild

We hebben goed contact gehad over en weer.

Uw beoordeling

Dit was ons zeker niet gelukt. Wij zijn A. van Kerkhof zeer dankbaar voor haar hulp.

De heer Veenstra heeft mij zeer goed geholpen

Uw beoordeling

Goede uitleg wat er moest gebeuren en veranderd goed contact gehouden heb dit als zeer prettig ervaren

Vind dat ik correct, op vriendelijke manier geholpen ben

Geweldig, goed

W.de Vries

Zeer betrokken en behulpzaam

De 10% meer dan waard

M. Chamla

Een snel en efficiënt afhandeling van mijn dossier.

Uw beoordeling

Ik heb de ondersteuning van Mevrouw mr. Raterink ervaren als zeer persoonlijk en het heeft mij veel vertrouwen gegeven dat het goed en vooral binnen de gestelde termijnen afgehandeld zou worden. Ik heb de ondersteuning van Mevrouw mr. Raterink ervaren als zeer persoonlijk en het heeft mij veel vertrouwen gegeven dat het goed en vooral binnen de gestelde termijnen afgehandeld zou worden.
In de korte tijdsbestek waar mijn ontslag (te) snel maar ook deskundig behandeld moest worden, vertrouwde ik erop, mede door haar, dat het goed zou komen.
Daarvoor wil ik hier mijn waardering en dank voor haar diensten uitspreken.
Mocht ik in de toekomst (maar hopelijk niet) juridische hulp nodig hebben zal ik opnieuw met haar bureau, Juristen ArbeidsRecht Nederland contact opnemen.

Joost

Zeer adequaat bijgestaan door mevrouw Raterink

Uw beoordeling

Zeer adequaat en snel bijgestaan door mevrouw Raterink in het geschil met mijn werkgever. In mijn geval was dat binnen een week. Ik kan iedereen Juristen Arbeidsrecht Nederland aanbevelen als je je... Zeer adequaat en snel bijgestaan door mevrouw Raterink in het geschil met mijn werkgever. In mijn geval was dat binnen een week. Ik kan iedereen Juristen Arbeidsrecht Nederland aanbevelen als je je vaststellingsovereenkomst wilt laten controleren en aanpassen.