Ik heb goed advies gehad, blij mee omdat ik er zelf helemaal geen verstand van heb!

Uw beoordeling

De communicatie en de dienstverlening heb ik als zeer prettig, deskundig en geruststellend ervaren. Duidelijke communicatie en een snelle reactie op mijn vaststellingsovereenkomst en het oppakken daarvan.

Het moet eerlijk gezegd nog even tot me doordringen dat mijn werkgever heeft besloten alles in te trekken, het geeft me ruimte om nu voor mezelf naar een andere geschikte baan te zoeken.

Nogmaals heel erg bedankt en mocht ik weer hulp nodig hebben dan weet ik de weg en ik zal ook zeker vrienden en bekenden naar jullie dienstverlening verwijzen.

Uitstekende dienstverlening

Uw beoordeling

De dienstverlening en de communicatie waren uitstekend. Ik ben op ieder moment op de hoogte gehouden , en de snelheid van handelen was prima

Peter

To the Point, transparant en heldere adviezen

Beste Anne,

Wat heb je mij reuze goed ondersteund in deze lastige kwestie. Uiteindelijk is het met jou hulp naar mijn tevredenheid opgelost en kan ik me nu weer richten op mijn verdere toekomst.

Correcte en snelle behandeling gehad van Juristen ArbeidsRecht Nederland!

Goedemorgen mevrouw Van Kerkhof,

Ik heb gisteren inderdaad getekend zoals ik u meldde. Het was voor mij best een emotioneel moment maar ik weet ook dat ik hier goed aan heb gedaan. Met uw hulp c.q. uw advies is het dan ook precies gegaan zoals ik heb gewenst. Mijn dank aan u is daarom uitermate groot. Ik ben heel tevreden op de (duidelijke) manier waarop u alles in gang heb gezet en afgerond. Ik kan dit hoofdstuk uit mijn leven dan ook rustig en naar tevredenheid afsluiten.

Als ik nog vragen heb zal ik u uiteraard bellen of mailen.

Nogmaals hartelijk dank voor uw duidelijke adviezen en correcte werkwijze en ik vind het heel fijn dat dit positief is afgerond.

Cees Hendriks

Ik ben uitstekend geholpen en bijgestaan.

Hoi Anne,

Ik wil je langs deze weg ontzettend bedanken voor jou juridische hulp in mijn zaak.
Je bent al die tijd erg betrokken geweest en je was ook altijd snel bereikbaar.
Ben ook heel blij met het resultaat die we door jou deskundiheid hebben behaald.

Tot slot wil ik jou en jou bedrijf ontzettend veel succes toewensen voor nu maar ook voor in de toekomst.

Nogmaals reuze bedankt voor alle goede zorgen.

Met vriendelijke groeten
Cees Hendriks

Zeer correct en meedenkend.

Uw beoordeling

Erg fijn geholpen, snel, correct, klantvriendelijk, objectief en meedenkend. Top!

Snel, accuraat en behulpzaam

Uw beoordeling

Juristen Arbeidsrecht Nederland hebben ons snel geholpen en voorzien van de nodige support. Super geregeld.

Arjen

Professionele ondersteuning.

Uw beoordeling

Vriendelijke, rustige en duidelijke communicatie. Zeer tevreden.

Goede informatie vooraf, duidelijke uitleg.

Uw beoordeling

Op hele korte termijn telefonisch contact met duidelijke uitleg met betre─Ěking tot mijn vraag/ wens en het eventuele gevolg.

Prima, snel en deskundig geholpen.

Uw beoordeling

Goede service, snel en vriendelijk.