M. van der Werf

De juriste van dit bedrijf heeft mijn zaak degelijk en accuraat behandeld.

Uw beoordeling

De werkzaamheden van de juriste heb ik als zeer accuraat en zorgvuldig ervaren. Ik denk ook dat zij steeds de juiste toon getroffen heeft, passend bij hoe mijn werkgever en ik dit traject wilden... De werkzaamheden van de juriste heb ik als zeer accuraat en zorgvuldig ervaren. Ik denk ook dat zij steeds de juiste toon getroffen heeft, passend bij hoe mijn werkgever en ik dit traject wilden doorlopen. Zij heeft meteen veel vertrouwen gewekt bij mij, mede doordat zij alles aan mij voorlegde voordat zij mijn werkgever benaderde. Natuurlijk ben ik ook blij met het resultaat. Door haar snelle en adequate reacties hebben we dit traject op tijd kunnen afronden.

Ron

Vlotte reactie en goed afgehandeld

Uw beoordeling

Na upload van voorstel kreeg ik binnen een uur telefoontje dat deze gecontroleerd was. In overleg besloten om de opdracht te geven om namens mij te onderhandelen met werkgever op onderdelen van het... Na upload van voorstel kreeg ik binnen een uur telefoontje dat deze gecontroleerd was. In overleg besloten om de opdracht te geven om namens mij te onderhandelen met werkgever op onderdelen van het voorstel. Dit resulteerde in een goed resultaat waar zowel ik als werkgever mee akkoord zijn gegaan. Blij dat ik dit heb gedaan want de kosten voor deze juridische bijstand komen voor rekening van werkgever en kost mij uiteindelijk geen extra geld.

Huib

Geweldig deskundig bedrijf met prettige medewerkers.

Uw beoordeling

Dit bedrijf is zeer deskundig en goed op de hoogte van je rechten en plichten als werknemers. De medewerkers zijn zeer prettig in de omgang en staan volledig tot jou beschikking.

Ed Verbeek

Doordat mevrouw Raterink perfect aanvoelde wat er speelde heeft zij dit uitstekend kunnen verwoorden naar mijn werkgever en tegelijk heeft zij mij op een kundige wijze op mijn gemak gesteld.

Uw beoordeling

uiteraard geef ik een positieve beoordeling ,echter wanneer het gelijk niet aan onze zijde was gekomen zou ik haar inzet met een ruime voldoende beoordelen.
uitgedrukt in een cijfer geef ik...
uitgedrukt in een cijfer geef ik mevrouw Raterink een 8.

S Gielen

Nauwkeurige en netjes

Uw beoordeling

Ik heb zeer goede ervaringen zeker met de Mw die als laatste alles heeft nagekeken en berekend heeft

Meister

Onbetwistbaar

Uw beoordeling

Jullie bedrijf kan trots zijn op
Meltem Celikkaya.
Ze weet waar ze over praat & is bijzonder klantvriendelijk.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Bedankt voor uw compliment. We zijn inderdaad zeer trots op onze jurist Meltem. En ook op onze andere juristen Robin, Vivien, Emerald, Tara, Floor en Toai. Binnenkort bereiken we onze 1.000 ste... Bedankt voor uw compliment. We zijn inderdaad zeer trots op onze jurist Meltem. En ook op onze andere juristen Robin, Vivien, Emerald, Tara, Floor en Toai. Binnenkort bereiken we onze 1.000 ste tevreden klant (gemiddelde tevredenheidsscore 9,4). Dat is voor ons en onze klanten weer een mijlpaal. We zijn u graag van dienst geweest.
Met vriendelijke groeten, Juristen Arbeidsrecht Nederland

Thepen R.R

Open, eerlijk, meedenkend, realistisch en gedreven.

Uw beoordeling

Ik ben zeer blij met de dienstverlening van Juristen ArbeidsRecht Nederland. Er wordt goed gekeken naar de kansen en er worden geen valse verwachtingen gewekt. Ook de gedreven en vasthoudendheid... Ik ben zeer blij met de dienstverlening van Juristen ArbeidsRecht Nederland. Er wordt goed gekeken naar de kansen en er worden geen valse verwachtingen gewekt. Ook de gedreven en vasthoudendheid heeft mij zeer postief verrast, mijn zaak had wat meer tijd nodig en ondanks het vooraf, achteraf gezien lage bedrag, afgesproken bedrag heb ik geen moment getwijfeld aan de integritijd van de heer Pam. Uiteraard hoop ik niet nogmaals gebruik te hoeven maken van de diensten van Juristen ArbeidsRecht Nederland, indien noodzakelijk zal ik zeker weer contact met ze opnemen!

Monique Nelen

Geweldig

Keurig

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Fijn om te horen dat u tevreden bent.
Met vriendelijke groeten, Juristen Arbeidsrecht Nederland

JRN

Geweldig geholpen

Uw beoordeling

Mevrouw Dunbar heeft mij goed bijgestaan na mijn onverwachtse ontslag. Gezamenlijk hebben wij de VSO doorgenomen en een tegenvoorstel gedaan die gelijk is geaccepteerd.

Anton Lingbeek

Ik ben uitstekend geholpen door Vivièn Raterink bij de onderhandelingen over de inhoud en totstandkoming van de vaststellingsovereenkomst tussen mij en mijn (ex) werkgever, Bedankt!

Uw beoordeling

Vivièn heeft me zeer adequaat en tot volle tevredenheid bijgestaan met juridisch advies en aanpassingen doorvoeren bij het vastleggen van de vaststellingsovereenkomst tussen mij en (ex)werkgever.... Vivièn heeft me zeer adequaat en tot volle tevredenheid bijgestaan met juridisch advies en aanpassingen doorvoeren bij het vastleggen van de vaststellingsovereenkomst tussen mij en (ex)werkgever. Ten eerste natuurlijk om de concept overeenkomst te controleren op onjuistheden maar daarnaast ook nieuwe punten of gewijzigde punten zodat ik uiteindelijk een afspraak op papier had staan die beide partijen recht deed en tot beider partijen hun tevredenheid kon worden ondertekent. Het overleg ging kordaat en van concept tot uiteindelijke finale versie duurde niet langer dan een week. Ontzettend bedankt!