América

Zeer professioneel, snel en empathisch

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden over jurist Mirjam! Ze heeft me heel goed geholpen bij mijn ontslag. Ze heeft niet alleen aandacht voor de zaak maar ook voor de menselijke kant. Dank u wel ervoor en mocht het... Ik ben zeer tevreden over jurist Mirjam! Ze heeft me heel goed geholpen bij mijn ontslag. Ze heeft niet alleen aandacht voor de zaak maar ook voor de menselijke kant. Dank u wel ervoor en mocht het zo zijn dat ik in de toekomst weer juridische hulp nodig heb, dan zal ik zeker weet Juristen Arbeidsrecht Nederland inschakelen.

JMM Piepenbrock

Ik voelde me echt gehoord door deze jurist.

Uw beoordeling

In de schriftelijke verslaglegging van ons telefonisch gesprek eerder die week bleek dat deze jurist heel goed had gehoord had en heel precies (en vanuit zijn expertise zelfs nog veel meer) wist... In de schriftelijke verslaglegging van ons telefonisch gesprek eerder die week bleek dat deze jurist heel goed had gehoord had en heel precies (en vanuit zijn expertise zelfs nog veel meer) wist weer te geven wat mijn argumenten waren en hoe ik in de zaak stond.
Heel alert reageerde hij voortdurend op de stappen die tussentijds genomen moesten worden.
Ik zou deze jurist zeer aanbevelen!

M

Zeer adequate dienstverlening,

Uw beoordeling

In een eerste contact werd snel duidelijk wat de dienstverlening in zou houden en wat de kosten zouden zijn. Vervolgens ben ik door Tara de rijke enorm goed geholpen en zijn er in de VSO... In een eerste contact werd snel duidelijk wat de dienstverlening in zou houden en wat de kosten zouden zijn. Vervolgens ben ik door Tara de rijke enorm goed geholpen en zijn er in de VSO verschillende dingen toegevoegd en gewijzigd, zo ook de transitievergoeding (werkgever wilde deze in eerste instantie niet toekennen).

De afwikkeling met werkgever was vervelend, na een lange, belastende tijd, maar de manier waarop ik geholpen ben is een zeer positieve ervaring. Dit is ontzettend waardevol, bedankt!

A. Kayser

Toppers aan het werk!

Uw beoordeling

Er wordt een zeer snelle service en vakkundig advies gegeve. Tevens wordt bemiddeling met de werkgever verzorgd.

Henk van den Berg

Prima geholpen

Uw beoordeling

Vaststellingsovereenkomst, ik twijfelde over de inhoud of die wel gunstig voor mij zou uitpakken. Juristen benaderd, ik werd snel gebeld. Zij hebben het bekeken en gecommuniceerd met werkgever.... Vaststellingsovereenkomst, ik twijfelde over de inhoud of die wel gunstig voor mij zou uitpakken. Juristen benaderd, ik werd snel gebeld. Zij hebben het bekeken en gecommuniceerd met werkgever. Prima. De overeenkomst is aangepast op de punten die jurist heeft aangegeven.

Mascha oudendorp

Ontzettend fijn geholpen door , Mvr raterink, duizendmaal dank, ik was zo onzeker over alles maar dankzij deze topper was dat weg!

W.heesakkers

Uw beoordeling

Ben erg geholpen met het beoordelen van mijn VSO en wat er nog veranderd moet worden.

H.verschuur

Juristen arbridsrecht Nederland zorgt voor een juiste en fijne afwikkeling van de vaststellingsovereenkomst.

Uw beoordeling

J.a.n kan ik je zeker aanraden. Al hrt handelen word door de jurist uitgevoerd. Wel word dit eerst overlegt met jou als cliënt. Ze adviseren jou in dit proces, maar ze leggen je niks op.... J.a.n kan ik je zeker aanraden. Al hrt handelen word door de jurist uitgevoerd. Wel word dit eerst overlegt met jou als cliënt. Ze adviseren jou in dit proces, maar ze leggen je niks op. Uiteindelijk beslis jij maar wel aan de hand van een kundig advies.

LOVE

LOVE

HPOPE

A

Snelle reactie en goed resultaat.

Uw beoordeling

De vaststellingsovereenkomst van de werkgever klopte vrij goed. Er stond voor mij wel een ongunstig punt in. Toch maar even laten controleren door ?eze juristen. Hieruit kwam een nieuw voorstel... De vaststellingsovereenkomst van de werkgever klopte vrij goed. Er stond voor mij wel een ongunstig punt in. Toch maar even laten controleren door ?eze juristen. Hieruit kwam een nieuw voorstel aan
de werkgever. Die daarmee intemde. Niet alleen mijn puntje werd opgepakt maar de gehele overeenkomst werd een stuk beter.