K.A.

Snel, professioneel en behulpzaam!!!

Uw beoordeling

We raden je Juristen Arbeidsrecht Nederland van harte aan. MIjn zaak behandelaar mw. mr. Emerald Dunbar was snel, professioneel en zeer behulpzaam. Ze begreep heel goed de urgentie van mijn zaak en mw. mr. Dunbar werkte zelfs in het weekend aan mijn zaak. Mijn behandelaar is zeer pro actief en dacht met mij mee in het belang van mijn zaak. Ik bedank mw. mr. Dunbar voor alles.

Kim

Snel, Professioneel en Behulpzaam!!!

Uw beoordeling

Snel, professioneel en behulpzaam!!!

Heel tevreden over de kwaliteit en snelheid van de ondersteuning

Heel tevreden over de kwaliteit en snelheid van de ondersteuning

Ineke Paulus

Zeer tevreden

Uw beoordeling

Ik heb een goed bedrijf,
Juristen ArbeidsRecht Nederland

Peggy Wielandt

Juristen Arbeidsrecht Nederland, verleent professionele, betrouwbare hulp met een koel hoofd, en een warm hart.

Uw beoordeling

Ik ben fantastisch geholpen door mevrouw Vivièn Raterink. Zij werkte enorm snel en efficient. Onderhield intensief contact, telefonisch en via de mail. Nam altijd de tijd om goed te luisteren en zaken uit te leggen. Hield me van iedere stap op de hoogte. Deed altijd wat ze beloofde te doen. Zeer betrouwbaar! Wat ik ook enorm fijn vond is dat ik zo warm en vriendelijk geholpen werd. Zowel door mevrouw Raterink zelf als door haar collega's.
Ik heb me enorm gesteund gevoeld, en ben zeer tevreden over de uiteindelijke vaststellingsovereenkomst.

Professioneel, accuraat, betrouwbaar, fijne communicatie

Uw beoordeling

Mevrouw mr. Vivien Raterink, arbeidsjurist, heeft mij professioneel bijgestaan bij het tot stand komen van mijn vaststellingsovereenkomst. Binnen 1,5 week was alles perfect geregeld op een zeer accurate, vriendelijke en professionele wijze. Heel hartelijk dank hiervoor.

mw. M.Possel-Vissinga

We zijn heel erg geholpen door mw. Boks van Juristen ArbeidsRecht Nederland .

Uw beoordeling

Efficiente werkzwijze en goede communicatie .

Alles is prima verlopen.

Uw beoordeling

Alles was (ondanks de tijdsdruk) mooi op tijd afgerond door Anne van Kerkhof.
De hele dienstverlening heb ik als zeer vriendelijk ervaren (en dus niet als kil/zakelijk)

Vincent uit Soest

Ik kan Juristen ArbeidsRecht Nederland van harte aanbevelen.

Uw beoordeling

Emerald Dunbar heb ik leren kennen als een zeer kordate en vakbekwame jurist.
Ze is prettig om mee samen te werken.
Bij Juristen ArbeidsRecht Nederland gaan ze uit van teamwerk samen met de eindklant.

(!!! Niet mijn naam en toenaam gebruiken bij de review!!) Vincent uit Soest is oké!