Correcte en snelle behandeling gehad van Juristen ArbeidsRecht Nederland!

Goedemorgen mevrouw Van Kerkhof,

Ik heb gisteren inderdaad getekend zoals ik u meldde. Het was voor mij best een emotioneel moment maar ik weet ook dat ik hier goed aan heb gedaan. Met uw hulp c.q. uw advies is het dan ook precies gegaan zoals ik heb gewenst. Mijn dank aan u is daarom uitermate groot. Ik ben heel tevreden op de (duidelijke) manier waarop u alles in gang heb gezet en afgerond. Ik kan dit hoofdstuk uit mijn leven dan ook rustig en naar tevredenheid afsluiten.

Als ik nog vragen heb zal ik u uiteraard bellen of mailen.

Nogmaals hartelijk dank voor uw duidelijke adviezen en correcte werkwijze en ik vind het heel fijn dat dit positief is afgerond.

Cees Hendriks

Ik ben uitstekend geholpen en bijgestaan.

Hoi Anne,

Ik wil je langs deze weg ontzettend bedanken voor jou juridische hulp in mijn zaak.
Je bent al die tijd erg betrokken geweest en je was ook altijd snel bereikbaar.
Ben ook heel blij met het resultaat die we door jou deskundiheid hebben behaald.

Tot slot wil ik jou en jou bedrijf ontzettend veel succes toewensen voor nu maar ook voor in de toekomst.

Nogmaals reuze bedankt voor alle goede zorgen.

Met vriendelijke groeten
Cees Hendriks

Zeer correct en meedenkend.

Uw beoordeling

Erg fijn geholpen, snel, correct, klantvriendelijk, objectief en meedenkend. Top!

Snel, accuraat en behulpzaam

Uw beoordeling

Juristen Arbeidsrecht Nederland hebben ons snel geholpen en voorzien van de nodige support. Super geregeld.

Arjen

Professionele ondersteuning.

Uw beoordeling

Vriendelijke, rustige en duidelijke communicatie. Zeer tevreden.

Goede informatie vooraf, duidelijke uitleg.

Uw beoordeling

Op hele korte termijn telefonisch contact met duidelijke uitleg met betre─Ěking tot mijn vraag/ wens en het eventuele gevolg.

Prima, snel en deskundig geholpen.

Uw beoordeling

Goede service, snel en vriendelijk.

Heel wat zorgen uit handen genomen!

Uw beoordeling

Een ontslagprocedure of vaststellingsovereenkomst is een ingrijpende toestand in je leven. Het is fijn dat er dan mensen zijn die verstand van de juridische kant van het verhaal hebben. In mijn geval was ik een beetje bang voor een 'vechtscheiding', maar met behulp van mevrouw Melenhorst is het allemaal netjes afgerond. Ze was altijd bereid het juridisch jargon toe te lichten en me te helpen met wat voor acties ik moest ondernemen.
Kortom, een aanrader!

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening!

Uw beoordeling

Bedankt voor alles! Ik had niet meer verwacht dat alles tot een goed einde zou komen. Ik vond de dienstverlening van mevrouw van Kerkhof erg goed en ik vond het zeer prettig dat ik goed op de hoogte werd gehouden. Ik zou haar bij iedereen aanbevelen.

Elly

Een fijn bedrijf, waar ik vanaf het eerste moment voelde dat ik in goede handen was.

Uw beoordeling

Vanaf het eerste moment goed contact gehad, en ik voelde mij altijd in goede handen.
Ik vond het fijn dat de reactietijd erg kort was en dat Mevrouw Van Kerkhof het contact met mijn werkgever heeft
overgenomen.
Ik zal jullie zeker, indien iemand hierom vraagt, aanbevelen bij anderen.