Marjon

Fantastische advies en resultaat

Uw beoordeling

Bas Wielink heeft mij uitstekend bijgestaan tijdens de onderhandelingen met mijn werkgever en alle zorgen uit handen genomen. Het resultaat was fantastisch. Bas is zeer accuraat, vriendelijk en... Bas Wielink heeft mij uitstekend bijgestaan tijdens de onderhandelingen met mijn werkgever en alle zorgen uit handen genomen. Het resultaat was fantastisch. Bas is zeer accuraat, vriendelijk en heeft veel kennis van het arbeidsrecht.

Anja Hes-Opstroom

Zeer goed geholpen en de zaak uitstekend behandeld

Zeer goed

Wim Molendijk

Netjes geholpen bij afhandelen VSO, helaas zonder uitbetaling maar i.i.g. met recht op w.w.

Uw beoordeling

Goed naar me geluisterd wat ik graag wilde

Marco

Heel tevreden

Vaststellingsovereenkomst laten controleren
Snel telefonisch contact kunnen leggen , daarna alles op de mail gezet
Dag erna werd ik al terug gebeld met alle informatie over de vso Vaststellingsovereenkomst laten controleren
Snel telefonisch contact kunnen leggen , daarna alles op de mail gezet
Dag erna werd ik al terug gebeld met alle informatie over de vso
Duidelijke uitleg , perfecte service
Aanrader *****

Jeroen Meijer.

Mevrouw Tamkin Neshat heeft mij op een uitstekende wijze geholpen door duidelijke adviezen en mij de soms onduidelijke taal zeer helder uitgelegd.

Uw beoordeling

Mijn oordeel is dan ook dat ik Mevrouw Tamkin Neshat aan iedereen kan adviseren als Jurist om je bij te staan bij een conflict met de werkgever.

Dennis Badaltjawdharie

Perfect geholpen. Super.

Uw beoordeling

Erg goed geholpen met veel geduld en goede uitleg van zaken. En binnen enkele dagen al concrete antwoord op mijn zaak.

voorheen HPE

Heel goed, kundig, directe en duidelijke communicatie

beste Daniel,
na aanbeveling door diverse collega´s ben ik bij jou terecht gekomen.
beste Daniel,
na aanbeveling door diverse collega´s ben ik bij jou terecht gekomen.
Je hebt mij perfect geholpen met financiele zaken waar ik zelf niet uitgekomen zou zijn, met een mooi resultaat.
Door jouw ervaring met het sociaal plan van mijn toenmalige werkgever is alles vlot verlopen.
Je communicatie is direct, begrijpelijk, en laat nooit lang op zich wachten.
Mocht ik nog eens financieel of juridisch advies nodig hebben, dan kom ik zeker bij je terug.

R. Hartog

Ter zake kundig

Uw beoordeling

prettig gesprek gehad, voortvarend opgepakt, helaas niet helemaal het gewenste resultaat.
Maar al met al prima geregeld.

Doorn

Geweldig sommige feiten lees je zelf anders dan jurist dus zeker aan te raden.

Uw beoordeling

Als je met juridische zaken te maken krijg zijn deze echt goed .

Gerda

Super goed en fijn geholpen.

Uw beoordeling

Netjes en goed geholpen. Goed advies gekregen en de zaak tot tevredenheid geregeld.