Lian van der Mierden

Een dikke pluim voor het geduld dat getoond is en de deskundigheid van Anne Kerkhof

Uw beoordeling

Alle lof voor alle moeite en geduld

Hein Salentijn

Ik ben zeer tevreden over de professionele manier waarop Anne van Kerkhof mijn dossier heeft afgehandeld.

Uw beoordeling

Bij deze wil ik u mededelen dat ik de contacten met Anne als zeer prettig heb ervaren. Zij reageerde snel op mailwisselingen/vragen. Verder ging zij zeer accuraat te werk en was zij zeer attent op... Bij deze wil ik u mededelen dat ik de contacten met Anne als zeer prettig heb ervaren. Zij reageerde snel op mailwisselingen/vragen. Verder ging zij zeer accuraat te werk en was zij zeer attent op momenten dat er veranderingen aan zaten te komen in mijn dossier. Het eindresultaat is zeer bevredigend en mocht ik in de toekomst nog eens op zoek moeten (of vragen krijgen uit mijn omgeving) dan zal ik zeker aan haar denken. Nogmaals hartelijk dank voor de inzet/gedrevenheid en wie weet, tot horens en/of tot ziens.

Heel vlot geholpen zoals ik vroeg

goed

J. Feijtel/ Sanquin

Prima, we zijn snel en goed geholpen door Anne van Kerkhof

Uw beoordeling

we zijn heel tevreden met het resultaat

Snel, goede samenwerking en correcte afwerking met werkgever.

Uw beoordeling

Na eerste overleg, is er een snelle terugkoppeling en wordt je goed op de hoogte gehouden. Uiteindelijk een goed resultaat behaald en een goede verstandhouding met de werkgever gehouden. Perfect

Anne van Kerkhof

Correcte behandeling, perfect geregeld, professionele hulp!

Uw beoordeling

Na mijn ontslag ben ik door Anne van Kerkhof prettig behandeld en heeft ze mijn transitievergoeding aanzienlijk kunnen verhogen en ook diverse nevenzaken perfect geregeld. Toppers!

Uw beoordeling

Ik ben zeer positief over de dienstverlening. Handig om het onderhandelen over te kunnen laten aan een "onpartijdige derde", die in mijn voordeel weet wat haalbaar is en de juiste juridische... Ik ben zeer positief over de dienstverlening. Handig om het onderhandelen over te kunnen laten aan een "onpartijdige derde", die in mijn voordeel weet wat haalbaar is en de juiste juridische terminologie kan toevoegen. Voor elk vak is specifieke kennis nodig en dat geldt ook hier. Ik kreeg in ieder geval het gevoel dat ik dit deel rustig aan mijn adviseur kon overlaten.

Dick Mink

Een zeer gedreven en deskundige club in arbeidsrecht

Uw beoordeling

Uitstekende club adviseurs als je juridische hulp zoekt bij zaken die spelen tussen jou en je werkgever

Albert

Fijn om een partner te hebben in de gesprekken met je werkgever over de overeenkomst. Je staat er niet alleen voor.

Uw beoordeling

Dank je wel Mw. mr. E. (Emerald) Dunbar voor je hulp en ondersteuning in een lastige tijd.

Yaslin Visser van der Mei

Fantastisch geholpen.

Uw beoordeling

Wat een simpele vaststellingsovereenkomst controle moest zijn werd een langdurig proces met mijn werkgever die van alle kanten niet wilde meewerken. Met behulp en doorzettingsvermogen van mevr.... Wat een simpele vaststellingsovereenkomst controle moest zijn werd een langdurig proces met mijn werkgever die van alle kanten niet wilde meewerken. Met behulp en doorzettingsvermogen van mevr. Emerald Dunbar heeft ze het uiteindeljk toch voor elkaar gekregen dat alles netjes werd opgelost en afgesloten. Mijn grote dank, niet alleen voor het afhandelen maar ook het bijstaan en steun geven in deze lastige periode.