Tara de Rijke

Prima deskundige hulp

Uw beoordeling

Mijn zaak tegen de werkgever is behandeld door Tara de Rijke en was erg blij met haar . Wij hebben prima een aantal keren aan de telefoon kunnen sparren en zij is ook de directe contactpersoon met... Mijn zaak tegen de werkgever is behandeld door Tara de Rijke en was erg blij met haar . Wij hebben prima een aantal keren aan de telefoon kunnen sparren en zij is ook de directe contactpersoon met de werkgever geweest. Uiteindelijk hebben we een prima VSO gekregen en daar erg opgelucht mee. Zou het zeker ook aanraden aan anderen om dit zo extern te laten doen .

G. Ramaekers

Uitstekende assertieve benadering van de situatie!

Uw beoordeling

Snel, allert, proffesioneel en realistisch!

Mariëtte

Accuraat, goed bereikbaar, deskundig

Uw beoordeling

Mevr. Raterink heeft mij deskundig bijgestaan, zij was steeds goed bereikbaar. Niet lang van stof maar gebruikte duidelijke en begrijpelijke taal en was doortastend.
Toen ze op vakantie was,...
Toen ze op vakantie was, was er een collega van haar beschikbaar voor mij. Dit was Mevr. Dunbar, ook zij pakte de zaak prima op, trad doortastend op.

Germaine Groenen

Zeer nette en vriendelijke medewerkers. Met dank aan mw Raterink goede afwikkeling werkgever

Zeer goed bijgestaan

Sheila Hehanussa-Schaap

Professioneel en super snel geholpen!

Uw beoordeling

Ik ben goed geholpen door Tara van Dijk! Het was proffesioneel en snel! Nogmaals bedankt Tara! Ga zo door

lassche

Prima duidelijk en begrijpelijk advies

Uw beoordeling

Juristen ArbeidsRecht nederland zou ik zeker aanbevelen omdat het heel belangrijk is de juiste stappen te nemen in dit soort procedures en zij om een zeer goede manier deze begeleiding bieden

C. Van der Horst

Zonder onnodige poespas

Uw beoordeling

Zakelijk contact met ruimte voor medeleven. Er is altijd snel en adequaat gereageerd. Het was prettig zaken doen met Tara

Anneloes van den Berg

Jurist Tara de Rijke heeft afwikkeling van mijn zaak juist afgehandeld.

Michel

Tara de Rijke heeft Mijn VSO fijn afgehandeld

Uw beoordeling

Snelle reactie en binnen no time afgehandeld

Jurist mevrouw Vivien Raterink./Juristen ArbeidsRecht Nederland

Ik ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben door de jurist Vivien Raterink.

Uw beoordeling

Ik heb op internet gezocht i.v.m. vaststellingsovereenkomst en de transitie waar ik recht op heb van mijn werkgever. Toen kwam ik op de site Juristen Arbeidsrecht Nederland. Ik heb contact met dit... Ik heb op internet gezocht i.v.m. vaststellingsovereenkomst en de transitie waar ik recht op heb van mijn werkgever. Toen kwam ik op de site Juristen Arbeidsrecht Nederland. Ik heb contact met dit bureau genomen. En ik ben zeer tevreden over de gang van zaken. En de jurist heeft mij zeer goed en nauwkeurig geholpen.