Postelmans

Fantastich geholpen met mijn vaststellingsovereenkomst!!!! ??

Uw beoordeling

Transitievergoeding is veel veranderd de laatste jaren. Met hun hulp halen ze toch zoveel mogelijk uit waar je recht op hebt. Nu krijg ik meer dan de werkgever voorstelde. En je hoeft die vervelende... Transitievergoeding is veel veranderd de laatste jaren. Met hun hulp halen ze toch zoveel mogelijk uit waar je recht op hebt. Nu krijg ik meer dan de werkgever voorstelde. En je hoeft die vervelende gesprekken aan te gaan. Hun regelen alles. Voor mij krijgen jullie een dikke 10+

A. de Waard

Snel en netjes

Uw beoordeling

Ik ben blij met de stress die ik niet heb hoeven doorstaan

Yolanda Buijs-Pet

Ibrahim Alami

Repelsteeltje

Deskundige en vlotte hulpverlening

Hilda Hendriks-Lindeboom

In één woord; fantastisch hoe ik ben geholpen door jullie!

Uw beoordeling

De wijze waarmee mevrouw Vivièn Raterink mij heeft bijgestaan heb ik allereerst als zeer vakkundig en plezierig ervaren.
Ze reageerde altijd heel snel, hetzij via de mail of telefoon, dat was...
Ze reageerde altijd heel snel, hetzij via de mail of telefoon, dat was bijzonder fijn in deze voor mij onzekere periode.
Op mijn vragen werd door Vivièn ook steeds weer geduldig en rustig één en ander uitgelegd, héél fijn.
Dit was, om tot een goede oplossing te komen, mijzelf niet gelukt.
Nogmaals heel erg bedankt voor uw hulp hierin!

Vivien Raterink

Erg goed geinformeerd, de zaak opgepakt en gezorgd voor een juiste overeenkomst met mijn werkgever.

Ik vind het erg prettig dat ik zo goed op de hoogte ben gehouden, en dit snel is opgepakt.

Rose

Professionele vriendelijke hulp die voor rust zorgt.

Uw beoordeling

Ik kan alleen maar positief zijn over de juridische hulp die er voor zorgde dat alles goed werd afgehandeld en beveel iedereen die in een vergelijkbare situatie terecht komt aan om met hun contact... Ik kan alleen maar positief zijn over de juridische hulp die er voor zorgde dat alles goed werd afgehandeld en beveel iedereen die in een vergelijkbare situatie terecht komt aan om met hun contact op te nemen. zeer vriendelijk en behulpzaam.

Marjolein

Fantastisch geholpen

Uw beoordeling

Praktische juridische bijstand in een voor mij hectische tijd waar van alles op je af komt en dat niet alleen; er is ruimte om je verhaal te vertellen en je voelt de empathie. Een rots in de... Praktische juridische bijstand in een voor mij hectische tijd waar van alles op je af komt en dat niet alleen; er is ruimte om je verhaal te vertellen en je voelt de empathie. Een rots in de branding voor mij geweest en een goed resultaat geboekt dankzij de goede onderhandelingen van Floor Tamis.