Paul de Ru

Snel, vriendelijk, vakkundig en duidelijk zowel naar de klant als naar de opponent!

Hallo JAN,
Ik ben zeer tevreden over jullie.
Hallo JAN,
Ik ben zeer tevreden over jullie.
Jullie hebben mij vanaf het eerste tot het laatste contact laten zien wat de waarde is van jullie kennis. Door goed te luisteren, mee te denken en informatie te geven waardoor een goed resultaat bijna onvermijdelijk is!
Chapeau voor JAN en in het bijzonder voor Mevrouw Tamis. Door haar vastberadenheid is de overwinning behaald!
TOP dus ga zo door!
Vriendelijke groet,
Paul de Ru en Anita

Van der lugt

Uitstekend geholpen, klantvriendelijk

Super goed

Joost Gudde / Iv-Industrie

Snelle, duidelijke, verstand van zaken partij.

Uw beoordeling

Persoonlijk contact, weten waar ze over spreken, duidelijk advies. Doch wat pushend naar werkgever, vernam ik achteraf van mijn werkgever.

Willem Blankwater

In 1 woord FANTASTISCH geholpen door Mirjam Boks! Wat een kanjer!!! In een heftige periode heeft zij bij mij voor voldoende 'comfort' gezorgd. DANK daarvoor!!!

Uw beoordeling

Zeer goed in zowel dienstverlening, communicatie als resultaat. Ook een adequate 'front office' die ook écht de berichten doorgeeft, zodat je verder komt. Bovendien de mogelijkheid van een... Zeer goed in zowel dienstverlening, communicatie als resultaat. Ook een adequate 'front office' die ook écht de berichten doorgeeft, zodat je verder komt. Bovendien de mogelijkheid van een "financieel expert" die je terzijde kan staan, zodat je weet waar de grenzen liggen. Bedankt Daniël!

Stef Pouwels

Verstand van zaken

J ten Hoeve

Professioneel geholpen,snelle afhandeling en duidelijke communicatie

Erg goed bedrijf

Pauw BV

Een betrokken juriste die gelukkig aan alles dacht.

Uw beoordeling

Hulpvaardig, geduldig, professioneel en vriendelijk in de benadering naar de tegenpartij. Een fatsoenlijke manier om twee partijen tevreden te houden en tóch het beste voor haar client te behalen.... Hulpvaardig, geduldig, professioneel en vriendelijk in de benadering naar de tegenpartij. Een fatsoenlijke manier om twee partijen tevreden te houden en tóch het beste voor haar client te behalen. ?top.

Strik

Blij mee

Uw beoordeling

Goed en deskundig, zijn vriendelijk en denken mee.
Ben erg blij met de vlotte afhandeling.

Toine van der Velden

Voortreffelijke professionele begeleiding