Een goede jurist en de rest

Beste Julia,

Uw dienstverlening heb ik als heel professioneel en prettig mogen ervaren. Ik had al bij het allereerste gesprek het gevoel dat er serieus naar mij werd geluisterd en dat heb ik ook steeds weer in uw terugkoppeling mogen ervaren. Ook punten/onderwerpen waar ik eerst mijn vraagtekens bij had, werden mij duidelijk nadat ik u had gesproken.

U komt beheerst over,… in mijn ogen heeft u meer dan voldoende expertise, maar ook bij derden die mij hebben bij gestaan. Uw stem brengt eveneens rust en vertrouwen bij mij op.

Nogmaals bedankt, en heel veel succes in alles wat u graag zou willen ondernemen.

Peter Zuiverloon

Ik heb aan een woord genoeg; TOP

Uw beoordeling

Ik heb uw dienstverlening als zeer prettig ervaren, eerst in een telefonisch gesprek en daarna per email. De snelheid waarmee u mails beantwoord is uitzonderlijk, veelal per omgaande en inhoudelijk van een goed advies voorzien, waaruit blijkt dat u zich goed heeft ingelezen in de materie.

Zeer waarschijnlijk zal ons bedrijf per 1 januari 2019 nog verder afslanken en ik zal mijn collega's zeker adviseren met U in zee te gaan.

P.P.F. Tossaint

Wat betreft jouw ondersteuning ben ik uitermate tevreden, zowel over de schriftelijke en mondelinge ondersteuning. De wijze waarop wordt gecommuniceerd vond ik zeer prettig en in een zeer duidelijke...

Uw beoordeling

De ondersteuning , zowel schriftelijk als mondeling is in een heldere, duidelijke en begrijpelijke taal. De wijze waarop wordt gecommuniceerd vond ik zeer prettig.

De snelheid waarop alles geregeld is en de korte en directe lijnen heb ik als zeer prettig ervaren.

Uw beoordeling

De dienstverlening van Wendela was zeer goed.

Toppi geholpen

Richard Wesseling

Ik heb geen zin nodig om me hierover uit te drukken. Het was van A tot Z tot in de puntjes goed geregeld

Rene

Prima geholpen door Julia Groen

Uw beoordeling

Snelle respons en goede bereikbaarheid als pluspunten

Alex W.

Uw beoordeling

De aanpak van Juristen ArbeidsRecht Nederland is snel, effectief en transparant. Met daarbij de ruime aandacht voor de menselijke aspecten. Het was voor mij heel prettig dat iemand anders voor mij heeft onderhandeld want je bent als werknemer meestal teveel betrokken. Ik kan het iedereen die in een soortgelijke situatie zit aanbevelen.

Carlo van Bussel

Vakkundig en snel geholpen en altijd in overleg.

Super vriendelijk geholpen dus in dikke 10

R.B.

In een vrij complexe situatie heeft mw. Van Kerkhof mij voortreffelijk geholpen met de juridische beoordeling van het door mij geschreven verweerschrift

Uw beoordeling

Mw. mr. A. van Kerkhof heeft mij juridisch bijstand verleend in de ontslagprocedure die mijn (toenmalige) werkgever had opgestart. De gekozen werkwijze was niet alledaags. Deze hield in dat ik als werknemer/verweerder het verweerschrift heb geschreven en mw. Van Kerkhof dit arbeidsrechtelijk en proces-technisch heeft beoordeeld. Reden voor deze gekozen werkwijze is dat het (omvangrijke) verzoekschrift van de werkgever erg feitelijk van aard was en ik van mening was dat een reactie daarop het beste door mij (de werknemer die van alle feiten precies op de hoogte is) kon worden opgesteld. Daarnaast ben ik bijna 20 jaar als fiscaal redacteur werkzaam en beschik daardoor wel over enige schrijfervaring ook al is dat op een ander juridisch vakgebied. Ik was verheugd dat mw. Van Kerkhof toch bereid was om juridische bijstand te verlenen.

De dienstverlening van mw. Van Kerkhof heb ik als zeer deskundig, prettig en 'to the point' ervaren. Ze is heel duidelijk in haar communicatie. In het begin was dat even wennen, vooral bij de ontvangst van haar reactie op mijn eerste versie van het verweerschrift. Dat was echt recht voor zijn raap. Maar eerlijk is eerlijk: het was wel nodig. Ik realiseerde me daardoor dat schrijven op civiel-juridisch vakgebied toch iets heel anders is dan op fiscaal-juridisch vakgebied. Ook het schrijven volgens de procestechniek in het arbeidsrecht wijkt sterk af van die in de fiscaliteit. Mw. Van Kerkhof heeft terecht hamer en beitel gebruikt om het verweerschrift te modelleren tot iets wat zakelijk/relevant is. Later kon ze de hamer en beitel vaker inruilen voor de vijl.

Mw. Van Kerkhof is heel voortvarend in het reageren op nieuwe versies van het verweerschrift. Dat heb ik als heel prettig ervaren, zeker toen de deadline voor het indienen van het verweerschrift naderbij kwam.
Terugkijkend op dit alles was de gekozen werkwijze een nogal ongewis avontuur. Maar het behaalde eindresultaat was boven verwachting, en dat telt. De door de werkgever aangevoerde ontslaggrond ‘disfunctioneren’ haalde het namelijk niet. De rechter ontbond weliswaar de arbeidsovereenkomst op grond van een verstoorde arbeidsrelatie, maar dat was niet aan mij te wijten. Per saldo kende de rechter een ontslagvergoeding (transitievergoeding plus billijke vergoeding) toe ter hoogte van een jaarsalaris plus een integrale vergoeding van de advocaatkosten. Op eigen kracht had ik dit resultaat nooit behaald.

Rest mij het kantoor Juristen Arbeidsrecht Nederland en mw. Van Kerkhof in het bijzonder hiervoor nogmaals hartelijk te bedanken.

R.B.