Jeanette Riet van 't

Snel, goed en professioneel

Uw beoordeling

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik professioneel geholpen ben en zeer tevreden ben met de uitkomst.

Jan-Willem de Rouville

Ervaren als zeer behulpzaam en gerustgesteld.
Vooral voor de snelheid en duidelijkheid van de antwoorden en adviezen heb ik grote waardering.

Zeer goede en adequate juristen die net een stapje dichter gaan staan bij de zaak.

Uw beoordeling

Voor mij persoonlijk zijn deze juristen allen zeer bekwaam gebleken, oplossingsgericht en mee voelend.
En ik zou juristen arbeidsrecht Nederland willen aanbevelen omdat ik een positieve ervaring heb opgedaan. Naast de zakelijke kwesties heb ik dus ook het persoonlijke contact als zeer waardevol gevonden.
De juristen zijn oprecht gericht naar ' het recht moet zegevieren ' zich hierin voor 100% inzetbaar stellen , daarbij de hulpvrager ten alle tijde willen bijstaan waar nodig op het persoonlijke vlak.
Mijn zaak heeft 2 jaar geduurd en men is altijd beschikbaar geweest.
Een zeer heldere communicatie en feedback.

Uitstekend geholpen door JAN

Uw beoordeling

Hi, de begeleiding in het hele proces is goed geweest. Er is duidelijk gecommuniceerd en er is niet onnodig veel getouwtrek ontstaan. Hoewel de situatie voor mij bijzonder onplezierig was heeft Wendela Melenhorst er voor gezorgd dat ik toch met een redelijk goed gevoel naar het einddoel toe kon werken. Ik kan je de service aanbevelen.

Goede begeleiding en professioneel

Uw beoordeling

De vaststellings-oveeenkomst die ik van mijn werkgever ontving leek in 1e instantie wel acceptabel maar omdat ik een volkomen leek op dit gebied ben leek het me niet onverstandig e.e.a. door een arbeidsjurist te laten doornemen. Al gauw bleek dat er nog veel ruimte voor verbetering was. Mw Groen heeft kundig , accuraat en professioneel ondrhandelingen gevoerd met de jurist van mijn bedrijf. Voor mij heeft dat op meerder punten in mijn voordeel uitgepakt. Allezinds de moeite waard geweest.

Maik Krause

Ze hebben hun best gedaan en we zijn bij een tevrede oplossing kommen voor iedereen. Van harte bedankt nogmaals.

Jolanda Offerman - van Doorn

Professioneel en bekwaam en to the point.

Uw beoordeling

Julia Groen is erg vriendelijk en geheel in dienst van de cliënt.
Ze doet alles om er het uiterste er uit te halen. Ze doet alles in overleg en is zeer duidelijk en accuraat.

Ton der Kinderen

Kundige juristen !

Uw beoordeling

Ben zeer tevreden over Mw. Groen. Zij heeft me van het begin tot het eind vakkundig begeleid en goede tips gegeven.
Ongeacht het uiteindelijke resultaat van mijn rechtsgang, heb ik voortdurend het gevoel gehad dat mijn belangen voortreffelijk behartigd zijn.

JPM Bastiaansen

Zeer tevreden over Juristen ArbeidsRecht Nederland : een goed en compleet advies - en een vlotte afhandeling

Uw beoordeling

Juriste mevrouw mr. Melenhorst heeft mijn zaak (beoordeling en advies bij een beeindigingsovereenkomst) binnen de door mij gevraagde termijn afgehandeld .

Over haar dienstverlening ben ik zeer tevreden en het lijkt mij - als niet-deskundige op dit gebied - zeer compleet. Ook waardeer ik haar allerlaatste tips mbt de ondertekening en voor een eventuele ww-aanvraag.

Karin

Perfect geholpen door Floor Tamis. Snel, correct, kwaliteit en kennis van zaken. Fijn ook dat deze mogelijkheid er is. Was voor ons in een vervelende situatie een uitkomst. Dank daarvoor!

TOP!