Professioneel

Uw beoordeling

Ik heb de dienstverlening van Roy Veenstra als heel professioneel en prettig ervaren.

G. Willemsen

Uitstekende hulp, ben dan ook meer dan tevreden.

Uw beoordeling

Mr. mw. Viviénne Raterink heeft mij uitstekend geholpen met het tot stand komen van de transitievergoeding bij mijn werkgever. Mede door haar kordate handelen verliep alles ineens in een... Mr. mw. Viviénne Raterink heeft mij uitstekend geholpen met het tot stand komen van de transitievergoeding bij mijn werkgever. Mede door haar kordate handelen verliep alles ineens in een stroomversnelling. Ik ben dan ook meer dan tevreden.

Degelijke, snelle en goede dienstverlening

Uw beoordeling

Heel goed service en steun

Beste mevrouw Raterink,

Ik wil je uit de grond van mijn hart bedanken voor al je steun in de moeilijkste periode in mijn leven.
Gedurende dit hele proces was je heel duidelijk en...
Beste mevrouw Raterink,

Gedurende dit hele proces was je heel duidelijk en professioneel; je beantwoordde elke vraag die ik had en je gaf me het gevoel dat je alles doet wat je kunt om me te ondersteunen, je nam het allemaal uit handen en dat was het beste wat ik kon vragen op dat moment. Hoewel het resultaat niet alles was wat ik kon wensen, is het nog steeds beter dan ik zelf zou hebben gedaan.

Ik zal je iedereen aanbevelen die ik ken, als ze een vergelijkbare situatie tegenkomen. Je bent fantastisch.

Heel erg bedankt,

Piet Houtsma

Kundige en klantgerichte juriste, die van wanten weet

Uw beoordeling

Ook al zit je soms niet helemaal op dezelfde golflengte, er wordt gezorgd dat de gedane beloften volledig worden nagekomen

Ik ben snel en vakkundig geholpen door mw. mr. E. Dunbar.

Uw beoordeling

Na aanmelding is gelijk werk gemaakt van mijn dossier.
Na aanmelding is gelijk werk gemaakt van mijn dossier.
Details waar je zelf niet op let zijn aangedragen en opgenomen in mijn beëindigingsvoorstel. Hierdoor is het voorstel juridisch getoetst en waren de voorwaarden voor mij aanvaardbaar. Dit gaf veel vertrouwen.

E. koenhen-de Wild

We hebben goed contact gehad over en weer.

Uw beoordeling

Dit was ons zeker niet gelukt. Wij zijn A. van Kerkhof zeer dankbaar voor haar hulp.

De heer Veenstra heeft mij zeer goed geholpen

Uw beoordeling

Goede uitleg wat er moest gebeuren en veranderd goed contact gehouden heb dit als zeer prettig ervaren

Vind dat ik correct, op vriendelijke manier geholpen ben

Geweldig, goed

W.de Vries