Wilma

Vakkundig, duidelijk en opkomend voor mijn belang

Uw beoordeling

Ik heb een fijne ervaring met de bijstand van de jurist. Hij was begrijpelijk, laagdrempelig en gaf goede adviezen. Hij reageerde snel en kwam echt op voor mijn belangen. Van toegevoegde waarde in... Ik heb een fijne ervaring met de bijstand van de jurist. Hij was begrijpelijk, laagdrempelig en gaf goede adviezen. Hij reageerde snel en kwam echt op voor mijn belangen. Van toegevoegde waarde in de onzekere tijd!

Dennis

Zeer professionele vriendelijke en duidelijke hulp

Uw beoordeling

Na mijn telefoon gesprek met Juristen Arbeidsrecht Nederland inzake mijn aanstaande ontslag ben ik zeer snel, professioneel en vriendelijk geholpen door Tara de Rijke.

Zij heeft de case...

Zij heeft de case voor me opgepakt. En in goed overleg met mij al snel tot een goed einde kunnen begeleiden waarin ze altijd duidelijk was met wat wel en niet mogelijk was.

Marjolein

Rots in de branding in een voor mij onzekere tijd

uitstekend

Chantal

Heel goed geholpen, duidelijkheid en ze zijn erg vriendelijk, luisteren ook goed naar je verhaal.

Uw beoordeling

Ik ben heel goed geholpen, ze geven goed en duidelijke informatie en advies wat je wel en niet kan doen, ze luisteren ook goed en tonen begrip voor je situatie. Ik ben blij dat ze mij geholpen... Ik ben heel goed geholpen, ze geven goed en duidelijke informatie en advies wat je wel en niet kan doen, ze luisteren ook goed en tonen begrip voor je situatie. Ik ben blij dat ze mij geholpen hebben, ik ben beter uit mijn situatie gekomen dan als ik het zonder ze zou doen.

rjf kalter

Prima geholpen

Uw beoordeling

Ik ben prima geholpen door mr Tara de Rijke. Zelfs tijdens haar vrije dagen heeft zij zaken opgepakt.

Nvt

Uitstekend geholpen door Roegsanah Hassankahn en Robin Sieverink .

Uw beoordeling

Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen door Roegsanah die het meeste werk en zeer goed werk heeft verricht voor mij zij heeft alles in kannen en kruiken geregeld met de werkgever, zeer goed gedaan... Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen door Roegsanah die het meeste werk en zeer goed werk heeft verricht voor mij zij heeft alles in kannen en kruiken geregeld met de werkgever, zeer goed gedaan en bedankt voor de goede zorgen en succes in de toekomst.??

L M Leider

Ben van vaning dat meer mensen van Juristen ArbeidsRecht Nederland mogen weten/horen. Misschien bekendmaking via social media.

Uw beoordeling

Goede gerichte en professionele hulp

Isala kliniek Zwolle

Heel fijn dat er professionele hulp is wanneer je in een vervelende werksituatie terecht komt.

Uw beoordeling

Ik ben heel tevreden met de hulp hulp die ik gekregen heb van mevrouw Raterink. Zij heeft mij op een zeer prettige en professionele manier bijgestaan.
Ik zou de beoordeling als cijfer een 10...
Ik zou de beoordeling als cijfer een 10 geven.

P Zirbi

Correcte,snelle en kundige hulp wil mn mevrouw Harterink hierin noemen,zie kader beoordeling.

Uw beoordeling

U vraag voor een reactie op u dienstverlening kan ik alleen maar positief van mijn kant beantwoorden daar u mij gericht heeft bijgestaan naar mijn werkgever toe waar het gaat om directheid en... U vraag voor een reactie op u dienstverlening kan ik alleen maar positief van mijn kant beantwoorden daar u mij gericht heeft bijgestaan naar mijn werkgever toe waar het gaat om directheid en duidelijkheid van u vragen en handelen in deze.
groetend,
Peter Zirbi

Postelmans

Fantastich geholpen met mijn vaststellingsovereenkomst!!!! ??

Uw beoordeling

Transitievergoeding is veel veranderd de laatste jaren. Met hun hulp halen ze toch zoveel mogelijk uit waar je recht op hebt. Nu krijg ik meer dan de werkgever voorstelde. En je hoeft die vervelende... Transitievergoeding is veel veranderd de laatste jaren. Met hun hulp halen ze toch zoveel mogelijk uit waar je recht op hebt. Nu krijg ik meer dan de werkgever voorstelde. En je hoeft die vervelende gesprekken aan te gaan. Hun regelen alles. Voor mij krijgen jullie een dikke 10+