Jeroen

Deskundig advies in lastige omstandigheden

Uw beoordeling

Ik heb Juristen Arbeidsrecht Nederland (J.A.N.) ingeschakeld omdat ik tijdens ziekteverzuim ontslagen ben.

Ik heb de diensteverlening als zeer prettig en deskundig ervaringen. Zonder de inspanningen van J.A.N. had ik nooit zo'n goede deal eruit kunnen halen als nu het geval is. Enge opmerking die ik hierbij wil maken is dat het traject langer heeft geduurt dan ik vooraf had verwacht. Een medewerker had tijdens de intake namelijk aangegeven dat alles binnen een week of twee zou zijn afgehandeld (uiteraard afhankelijk van de situatie en reactiesnelheid van de werkgever). Uiteraard kan J.A.N. hier verder niets aan doen. Het enige dat ik hierme wil zeggen is dat ik de periode als zeer stressvol heb ervaren en het daarom snel afgehandeld wilde hebben. Gelukkig kan ik dit hoofdstuk nu met een goed gevoel afsluiten!

Ron van Ewijk

Uitstekend

Uw beoordeling

Juristen ArbeidsRecht nederland heeft me prima geholpen met de beoordeling van mijn VSO. Niet alleen waren ze kritisch op de inhoud, maar ook op de tijdige afhandeling. Het gaf mij het gevoel dat ze echt hun best deden me zo goed mogelijk te helpen. Ik zou ze iedereen die met een VSO zit willen aanbevelen.

H.Dollee

Ben zeer tevreden alles verliep snel en soepel.
Ik heb het als zeer geruststellend ervaren dat ik door u werd bijgestaan,
de communicatie was zeer duidelijk en alles werd goed...

Uw beoordeling

De Juristen ArbeidsRecht Nederland zijn zeer zorgvuldig en gaan snel aan het werk voor je.
Ik zou ze zeer zeker aanbevelen.

Toon van Bommel

Snel, duidelijk en correct

Uw beoordeling

Uw hulp en adviezen zijn bijzonder op prijs gesteld en heeft geleid tot een mijn inziens afdoende en mooie afsluiting van een helaas wat mindere periode. De contacten waren altijd zeer prettig en, mede gezien de tijdslimiet, altijd zeer snel (zeker gezien u vrije dag op donderdag).

Pim Smits / CTAC

Snelle afhandeling, duidelijke en goede communicatie

Uw beoordeling

Als je gerechtelijke steun nodig hebt, is dit het juiste adres.

Hans

Goede klant- en servicegerichte organisatie, waar afspraak ook afspraak is.

Uw beoordeling

Ik ben mw. Wendela Melenhorst dankbaar en erkentelijk voor de cliënt- , probleem- en servicegerichte opstelling om mij te adviseren. Als gevolg van mijn persoonlijke omstandigheden ben ik blij, dat zij als deskundige belangenbehartiger heeft opgetreden.

Ik zal u en uw organisatie zeker aanbevelen bij familie, kennissen en vrienden.

Mijn vaststellingsovereenkomst is snel en adequaat opgepakt en naar alle tevreden afgehandeld.

Uw beoordeling

Juristen Arbeidsrecht zou ik van harte aanbevelen door hun snelle afhandeling en expertise. Anne van Kerkhof heeft met haar kennis goede argumenten gebruikt, waardoor het onderste uit de kan is gehaald.

Ik heb de dienstverlening/hulp als zeer fijn ervaren!

Uw beoordeling

Ik heb de hulp/dienstverlening als zeer fijn ervaren. Anne van Kerkhof was scherp, duidelijk en vooral zeer snel met reageren/actie ondernemen. Ze zat er bovenop!

M Groen

Houden zich aan afspraken en zijn betrokken

Uw beoordeling

Als je met een probleem zit mbt ontslag zou ik eens bellen met JAN

Professionele en snelle service

Uw beoordeling

Deze juriste was zeer betrokken , kundig en adviseerde ons waar wij de bomen door het bos niet meer zagen. Het dossier werd ook meteen opgepakt, geen wachttijden!