Hilda From

Door de kennis van mw Raterink heb ik de juiste beslissing genomen en voelde me gesteund.

Uw beoordeling

Mocht je ooit met je werkgever in een vervelende situatie komen zou ik Juristen Arbeidsrecht Nederland aanbevelen.

Anita k

Erg duidelijk en correct

Uw beoordeling

Duidelijke expertise snel handelingen en een goed resultaat door de goede afhandeling

Deskundige juristen en helder in de communicatie.

Uw beoordeling

Deskundig, Professioneel, Helder in de communicatie.

Petra

Geweldig

Uw beoordeling

We zijn enorm goed geholpen door Mevrouw, Mr, Wendela Melenhorst.
Zeer deskundig, en wat vooral belangrijk is, ze is ten alle tijden bereikbaar voor je. Mevrouw Melenhorst neemt alle tijd om naar je te luisteren en te adviseren. Mevrouw belt, of mailt je direct als je een vraag hebt.
Ze staat je enorm goed bij en haalt alles uit de kast om je zo goed mogelijk te helpen. De kosten zijn het meer dan waard.
Zonder haar hulp was het ons zeker niet gelukt.

Heel goed en deskundig geholpen voor een betaalbaar tarief.

Uw beoordeling

Juristen ArbeidsRecht Nederland heeft mij perfect bijgestaan.

Reageren snel, goed en beleefd advies! Goede tarieven!

Het persoonlijke en duidelijke (heldere) contact met de Jurist heb ik als zeer plezierig ervaren.

Ze nemen zo heel wat zorgen weg in een zeer lastige tijd! Ze hebben in mijn geval significant betere voorwaarden gerealiseerd.

Zeker een aanrader!

De snelheid van actie reactie was fenomenaal

Uw beoordeling

Ik zou mevrouw van Kerkhof aanbevelen. Zij luisterd naar je. Reageert enorm snel op je email of telefoon. Zit er als een pitbull bovenop en heeft verstand van zaken.

Over de dienstverlening van uw arbeidsjurist Anne van Kerkhof wil ik het volgende zeggen:
- Ze is zeer deskundig in je vak
- Ze geeft mij goede adviezen in het proces richting de...

Zie bovenstaande

Ik ben heel tevreden over de snelle hulp en heldere communicatie van Anne van Kerkhof, ik kan het iedereen aanbevelen.

Uw beoordeling

Joh, als je in de knoop zit met je werkgever en er dreigt ontslag moet je even contact opnemen met Juristen Arbeidsrecht Nederland, daar word je goed geholpen.

Linda

De dienstverlening zeer positief ervaren. Snel, adequaat en vriendelijk!

Uw beoordeling

Ik heb de dienstverlening zeer positief ervaren. Snel, adequaat en vriendelijk!

Mw. van Kerkhof heeft mij boven verwachting goed geholpen.

Uw beoordeling

Ik ben bijgestaan door Juristen Arbeidsrecht Nederland. Na een vrijblijvend gesprek met dhr. Sieverdink ben ik in contact gebracht met Mw. van Kerkhof, die mij boven verwachting goed heeft geholpen. In 1 woord: fantastisch. Alle afspraken zijn keurig nagekomen en ik ben volledig ontzorgd.