Paris

Heel tevreden

Uw beoordeling

Heel tevreden met de hulp van Tara voor het onderhandelen van mijn vaststellingsovereenkomst. Was heel aardig, goed bereikbaar en reageerde ook erg snel (zelfs op haar vrije dag).

L.

Prima professionele ondersteuning

9, 5

Evelyn

Snelle,goede afhandeling arbeidsovereenkomst.

Uw beoordeling

Na onverwachts mijn ontslag te hebben gekregen ben ik zeer fijn bijgestaan door Tara de Rijke met advies en duidelijke uitleg over de vaststellingsovereenkomst. Zij heeft dit correct netjes... Na onverwachts mijn ontslag te hebben gekregen ben ik zeer fijn bijgestaan door Tara de Rijke met advies en duidelijke uitleg over de vaststellingsovereenkomst. Zij heeft dit correct netjes afgehandeld met de werkgever.

Douma

Kundig bijgestaan

M.F. Theewis

Zeer vakkundig en snel resultaat

Adequaat,professioneel en toegankelijk

Jack

Erg goed geholpen door Tara de Rijke

Uw beoordeling

Tara de Rijke heeft mij erg goed geholpen tijdens het conflict met mijn werkgever. Ze is punctueel, en is erg gedreven om het doel te bereiken. Bedankt Tara

Juristen Arbeidsrecht Nederland

Fantastisch

Uw beoordeling

Ik werd super snel gebeld na voorleggen vaststellingsovereenkomst. Ze wist precies waar ze over sprak, zeer kundig en duidelijk! Ook jagen ze je niet onnodig in de kosten. Zeker een aanrader.

Patrick

Tara van Juristen AN heeft mij uitstekend geholpen om tot een acceptabele VSO te komen

Nat. Nederlanden

Snelle en proffesionele afhandeling !

8,5

M

De begeleiding van Juristen Arbeidsrecht NL is iets wat je absoluut nodig hebt bij een VSO of ontslag, zij maken het begrijpelijk voor jou als leek kijken zonder emotie, dus rationeel naar het... De begeleiding van Juristen Arbeidsrecht NL is iets wat je absoluut nodig hebt bij een VSO of ontslag, zij maken het begrijpelijk voor jou als leek kijken zonder emotie, dus rationeel naar het probleem en weten ook nog het best mogelijke resultaat te behalen, AANRADER dus!

Uw beoordeling

Een zeer goede jurist van Juristen Arbeidsrecht NL heeft mij bijgestaan toen ik volledig onverwachts door mijn werkgever met een VSO werd geconfronteerd na een smetteloos dienstverband van bijna 27... Een zeer goede jurist van Juristen Arbeidsrecht NL heeft mij bijgestaan toen ik volledig onverwachts door mijn werkgever met een VSO werd geconfronteerd na een smetteloos dienstverband van bijna 27 jaar. Dit heeft hij meer dan goed gedaan, het is en blijft een heftige gebeurtenis, maar zijn inspanningen zorgen er wel voor dat ik op een acceptabele manier op zoek kan gaan naar een andere werkkring, vooral ook omdat hij mij ook nog op het spoor van outplacement heeft gezet. Niets dan complimenten voor Juristen Arbeidsrecht NL!