Van schaagen

Perfect en contact, vriendelijk maar ook zakelijk.

Ik geef mijn jurist een 9

G.H.Grift

Professioneel

Uw beoordeling

Gelukkig ben ik ze tegen gekomen

Swastini

Uitstekend geholpen!!

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop mevr. Vivièn Raterink mij geholpen heeft met het regelen van de vaststellingsovereenkomst. Enorm veel dank voor uw deskundige hulp, advies en uw... Ik ben zeer tevreden over de manier waarop mevr. Vivièn Raterink mij geholpen heeft met het regelen van de vaststellingsovereenkomst. Enorm veel dank voor uw deskundige hulp, advies en uw uitstekende bemiddeling.

Susan

Super geholpen!

Uw beoordeling

Middels een VSO ga ik weg bij mijn werkgever. Dhr Pham heeft mij voortreffelijk ondersteund met zijn goede kennis van zaken en geduld. Hij wist de situatie goed in de schatten om tot een mooi... Middels een VSO ga ik weg bij mijn werkgever. Dhr Pham heeft mij voortreffelijk ondersteund met zijn goede kennis van zaken en geduld. Hij wist de situatie goed in de schatten om tot een mooi resultaat te komen waar beiden partij tevreden mee waren.

Dick den Hertog / BAM international

Heel goed advies, snelle behandeling, goede communicatie en zeer resultaat gericht

uitstekend

Uitstekend geholpen

Uw beoordeling

Uitstekend bijgestaan door mevr. Raterink. Ze deed dit heel professioneel.

Douwe

Prima geholpen

Uw beoordeling

Heel correcte en vriendelijke afhandeling

JJ de Lang

Erg snel en goed geholpen!

zeer goed

Youri

Erg prettig advies

Uw beoordeling

Correct en snel geholpen, in goed overleg

Van Osch

Vivièn Raterink is Uitstekend!

Uw beoordeling

Ik wil graag gehoor geven aan jouw verzoek tot Feedback.
Ik wil graag gehoor geven aan jouw verzoek tot Feedback.
Op basis van onze samenwerking en de afhandeling door jou van het dossier zou ik jou aan alle vrienden en familieleden aanbevelen. En wel met een 10 omdat jij je modern professioneel opstelt, afspraken nakomt, accuraat bent en plezierig in de omgang. Maar bovenal de zaak keurig hebt afgerond. Het doel is bereikt.

Aandachtspunten zou ik niet kunnen geven omdat het proces, wat ons betreft, goed en plezierig verlopen is.

Vivièn, nogmaals dank voor jouw inspanningen en succes met het vervolg van jouw carrière.