Marjolein

Fantastisch geholpen

Uw beoordeling

Praktische juridische bijstand in een voor mij hectische tijd waar van alles op je af komt en dat niet alleen; er is ruimte om je verhaal te vertellen en je voelt de empathie. Een rots in de... Praktische juridische bijstand in een voor mij hectische tijd waar van alles op je af komt en dat niet alleen; er is ruimte om je verhaal te vertellen en je voelt de empathie. Een rots in de branding voor mij geweest en een goed resultaat geboekt dankzij de goede onderhandelingen van Floor Tamis.

Maarten

Zeer deskundig en fijn geholpen

Uw beoordeling

Tara de Rijke heeft mij vriendelijk en vakkundig geholpen met het nakijken en aanvullen van een vaststellings overeenkomst. Ze dacht mee, voelde goed aan wat ik wilde en handelde daar ook naar. Alle... Tara de Rijke heeft mij vriendelijk en vakkundig geholpen met het nakijken en aanvullen van een vaststellings overeenkomst. Ze dacht mee, voelde goed aan wat ik wilde en handelde daar ook naar. Alle lof voor haar.

Vos-Bos

Ik ben heel goed geholpen en er wordt goed naar de persoon geluisterd

Bertha de Jonge

Veel vertrouwen in deskundigheid gehad, snelle reactie op vragen.

Uw beoordeling

Tara de Rijke, je hebt mij perfect ter zijde gestaan in mijn strijd tegen mijn werkgever om er zoveel mogelijk uit te halen, na een 45 jarig dienstverband. Je reageerde snel als ik vragen had en kon... Tara de Rijke, je hebt mij perfect ter zijde gestaan in mijn strijd tegen mijn werkgever om er zoveel mogelijk uit te halen, na een 45 jarig dienstverband. Je reageerde snel als ik vragen had en kon mij geruststellen, waar ik twijfels had. Bedankt nogmaals voor je deskundigheid.

Gerard van der reep

Zeer goed geholpen door Tara de Rijke

Zeer tevreden

Marike Van Leent

Goede ondersteuning bij ontslag zaak.

Uw beoordeling

Goede jurist met kennis van zaken, die snel schakelt.

Raymonda Hoeke

Ben zeer goed geholpen door de jurist dhr Toai Dinh Pham

Zeer tevreden

Theo Delsink

Snel en zijn vakkundig geholpen

Uw beoordeling

Tara de rijke heeft mij zeer goed geadviseerd en netjes geholpen van a tot z mijn dank hiervoor

Rigoberto

Uitstekend

Uw beoordeling

zeer tevreden over de service en de efficiëntie van mvr Hassankhan

EP

Bekwaam

Uw beoordeling

Zeer goed geholpen door mevrouw Dunbar