anonymous

Heel vlot geholpen zoals ik vroeg

goed

J. Feijtel/ Sanquin

Prima, we zijn snel en goed geholpen door Anne van Kerkhof

Uw beoordeling

we zijn heel tevreden met het resultaat

anonymous

Snel, goede samenwerking en correcte afwerking met werkgever.

Uw beoordeling

Na eerste overleg, is er een snelle terugkoppeling en wordt je goed op de hoogte gehouden. Uiteindelijk een goed resultaat behaald en een goede verstandhouding met de werkgever gehouden. Perfect

Anne van Kerkhof

Correcte behandeling, perfect geregeld, professionele hulp!

Uw beoordeling

Na mijn ontslag ben ik door Anne van Kerkhof prettig behandeld en heeft ze mijn transitievergoeding aanzienlijk kunnen verhogen en ook diverse nevenzaken perfect geregeld. Toppers!

Uw beoordeling

Ik ben zeer positief over de dienstverlening. Handig om het onderhandelen over te kunnen laten aan een "onpartijdige derde", die in mijn voordeel weet wat haalbaar is en de juiste juridische terminologie kan toevoegen. Voor elk vak is specifieke kennis nodig en dat geldt ook hier. Ik kreeg in ieder geval het gevoel dat ik dit deel rustig aan mijn adviseur kon overlaten.

Dick Mink

Een zeer gedreven en deskundige club in arbeidsrecht

Uw beoordeling

Uitstekende club adviseurs als je juridische hulp zoekt bij zaken die spelen tussen jou en je werkgever

Albert

Fijn om een partner te hebben in de gesprekken met je werkgever over de overeenkomst. Je staat er niet alleen voor.

Uw beoordeling

Dank je wel Mw. mr. E. (Emerald) Dunbar voor je hulp en ondersteuning in een lastige tijd.

Yaslin Visser van der Mei

Fantastisch geholpen.

Uw beoordeling

Wat een simpele vaststellingsovereenkomst controle moest zijn werd een langdurig proces met mijn werkgever die van alle kanten niet wilde meewerken. Met behulp en doorzettingsvermogen van mevr. Emerald Dunbar heeft ze het uiteindeljk toch voor elkaar gekregen dat alles netjes werd opgelost en afgesloten. Mijn grote dank, niet alleen voor het afhandelen maar ook het bijstaan en steun geven in deze lastige periode.

Bianca Thangathurai

Fantastisch geholpen door Emerald Dunbar

Uw beoordeling

Ik ben zeer goed geholpen door Emerald Dunbar. Ze was zeer snel in communiceren, heel duidelijk in uitleg en heeft er alles aan gedaan om er uit te krijgen bij mijn werkgever wat maar mogelijk was en met succes! Ik ben Emerald Dunbar enorm dankbaar wat zij voor mij heeft gedaan! Ben enorm blij, tevreden en opgelucht.

Hanneke Otte

Wat een superfijne en deskundige begeleiding heb ik mogen ontvangen van mw. Dunbar.

Uw beoordeling

Ik zou een ieder die, gewenst of juist niet gewenst, uit elkaar gaat met zijn werkgever middels een VSO, adviseren om zich in dit traject te laten bijstaan door een jurist. En als je geluk hebt.. krijg je mevrouw Dunbar.