A

Professionele, snelle hulp!

Zeer tevreden

Linda Janssen

Hele goede samenwerking, begrip en meedenken!

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Hartelijk bedankt voor uw compliment. Goed om te horen dat u tevreden bent.
Met vriendelijke groeten, Juristen Arbeidsrecht Nederland

Zeer goede professionals

Uw beoordeling

Ondanks dat mijn oude werkgever niet mee wilde werken aan de vergoeding van de jurist, bleven ze mij proffesioneel begeleiden tot alles was afgehandeld. Ze nemen echt de tijd voor je en begeleiden... Ondanks dat mijn oude werkgever niet mee wilde werken aan de vergoeding van de jurist, bleven ze mij proffesioneel begeleiden tot alles was afgehandeld. Ze nemen echt de tijd voor je en begeleiden je zeer kundig door het hele traject. ( wat voor veel mensen abracadabra is)

Y.Dardour

Behulpzaam,

Is goed

Juristen arbeidsrecht Nederland Dhr d.t.toai pham.

Geweldig

Dikke 10

M. Commadeur

Het contact met Vivièn Raterink was bijzonder prettig, helder, snel en resulteerde in een goede VSO. Mijn dank voor haar meedenken en juiste verwoording om tot een goed besluit te komen.

Uitstekend

Jan Verstraeten

Komen afspraken niet na

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Geachte heer Verstraeten,
Geachte heer Verstraeten,
U heeft onze telefonische helpdesk gebeld met een aantal vragen. Op 1 vraag hadden we niet direct antwoord en beloofden wij u 1 werkdag later terug te bellen. Er is iets niet helemaal goed gegaan waardoor wij inderdaad verzuimd hebben u op die dag terug te bellen. Onze excuses daarvoor. Later heb ik u nog een aantal maal proberen te bellen om uw vraag te beantwoorden en te kijken of wij u nog op andere wijze konden helpen. Helaas heeft u onze telefoontjes niet beantwoord. Mocht u hierop terug willen komen, dan zijn wij graag bereid uw vragen te beantwoorden en u te helpen. Voor contact kunt u ons altijd bellen op 088 20 50 899 of mailen naar info@transitievergoeding.nl.
Met vriendelijke groeten,
Marius Winter/ Juristen Arbeidsrecht Nederland

M.Schenk

Vertrouwen in mijn genomen besluit

Kundig advies en medeleven

Vivièn Raterink heeft blijk gegeven van een prima deskundigheid, en heeft voortvarend, energiek en zeer solidair met onze zaak het meest haalbare resultaat voor ons weten te bereiken. Veel dank!

Uw beoordeling

De telefonische intake was door collega Robin Sieverdink, die op de website ook prominent als de deskundige gepresenteerd werd. We dachten toen dat we voor hem gekozen hadden toen we ons akkoord... De telefonische intake was door collega Robin Sieverdink, die op de website ook prominent als de deskundige gepresenteerd werd. We dachten toen dat we voor hem gekozen hadden toen we ons akkoord gaven na een heel prettig telefoongesprek. Echter we werden meteen daarna en voor ons onverwacht naar Vivièn overgezet. Dat stukje info op de site en telefonisch zou ik wel verbeteren, want het kwam bij ons vervelend over, alsof je iets koopt wat er dan anders uitziet. Daarom hebben aangedrongen op een persoonlijk kennismakingsgesprek, wat gelukkig kon met alle Corona-restricties. Vivien heeft in die bijeenkomst ons vertrouwen gewonnen. De rest staat hierboven.

Marijke Theunissen.

Vivian Raterink is geweldig een enorme begripvolle vrouw en ontzettend lief en goed ze heeft mij ontzettend goed geholpen ze krijgt van mij een vette 10 plus!!!

Uw beoordeling

Geweldig heel erg bedankt.