Goede dienstverlening!

Uw beoordeling

Mijn contactpersoon mevrouw Melenhorst is 'to the point' en komt zowel deskundig als vriendelijk over.

Matthijs van Santen

Zeer kundige en behulpzame experts.

Uw beoordeling

Wat mij betreft niks meer dan lof en erkenning voor de dienstverlening die men geboden heeft.

Marloes Kramer

Ik ben pragmatisch geholpen met een goed resultaat.

Uw beoordeling

Ik ben heel klantvriendelijk en pragmatisch geholpen met een goed resultaat

Noelle

Denken echt mee en reageren supersnel

Uw beoordeling

Had echt goed contact met ze en kon alles vragen. Dachten mee met me en hebben er voor gezorgd dat alles heel soepel verliep. Kan ze echt aanraden

Fantastisch, persoonlijk, snelle follow-up

Uw beoordeling

Ik zou Juristen Arbeidsrecht Nederland zeker aanraden! Het contact was prettig, immer snelle reactie, goede adviezen, fijne samenwerking, het gevoel gevend dat ze volledig aan jouw zijde staan.

Ik ben op een professionele en kordate manier geholpen. Goede steun en uitleg.

Uw beoordeling

Helaas ben ik bij mijn (inmiddels ex-)werkgever in een arbeidsconflict terecht gekomen. Je weet niet hoe je moet reageren en hebt geen idee wat je rechten en plichten zijn, je verliest je zelfvertrouwen en weet niet waar te beginnen. Gelukkig kwam ik via Google terecht op de website van ArbeidsRecht Nederland. Daar is al veel info te lezen. Tevens de mogelijkheden van de dienst die zij kunnen aanbieden. Na het contact formulier ingevuld te hebben werd ik direct terug gebeld. Mijn vragen werden beantwoord. Wat zou dat gaan kosten? Financieel ben ik niet bij krachten om deze hoge juridische kosten te betalen. Wat schetst mijn verbazing, dat risico neemt ArbeidsRecht NL zelf; Ze proberen de kosten bij de werkgever te verhalen, indien dat niet lukt dan is het risico voor hen. En zo verliep het, ik ben goed geadviseerd, er werd snel geschakeld, de communicatie was correct en ik heb (nagenoeg) gekregen waarvan ik vond waar ik recht op had. Ik stond gelukkig sterk en daar heeft men mij ook in weten te steunen en adviseren. Volgende keer (hopende dat het niet meer nodig is) zal ik zeker weer aankloppen bij Juristen ArbeidsRecht Nederland en zal het zeker aan iedereen adviseren die voor hetzelfde komt te staan. Een echte aanrader!

Professionele en vriendelijke organisatie.

Uw beoordeling

Direct, snel en doelgericht werd ik door jullie geholpen. Moeilijke vaktaal werd me geduldig uitgelegd in "gewone mensentaal". De stappen die moesten worden gezet - voor de onderhandeling - werden met mij van tevoren besproken.
Al met al ben ik zeer tevreden over hoe ik ben bijgestaan. Een vakbekwame organisatie die mensgericht werkt.

Uw beoordeling

Mijn vraag via de mail gesteld en de volgende dag telefonisch een reactie ontvangen.

Positief, Mevr van Kerkhof handelde snel en duidelijk en alles in overleg.

Uw beoordeling

Ben tevreden over het handelen, hierdoor een betere transitievergoeding / voorwaarden ontvangen dan er in eerste instantie was voorgesteld.

Prima ondersteuning!

Uw beoordeling

Ik heb voor mezelf de emotionele kant van het ontslag erg onderschat. De vakkundige kennis en uitleg, maar ook je persoonlijke betrokkenheid heb ik erg gewaardeerd hierbij, en ik wil je dan ook hartelijk bedanken voor alles.