Een professioneel , betrouwbaar bedrijf die goede dienst levert.

Beste mevrouw Groen, beste Julia,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Fijn dat de vaststellingsovereenkomst rond en getekend is.
Ik wil u hartelijk bedanken voor uw persoonlijke en professionele dienst .
Ik heb het contact met u als prettig ervaren en had alle vertrouwen in u .
Ook hartelijk dank ook voor uw tussentijdse informatie en het beantwoorden van vragen.

Een fijn weekend toe gewenst,

Mvg

U.Chotkan

Top, fijn, aangenaam, professioneel, vertrouwd!

Uw beoordeling

Ik kan niet in woorden beschrijven hoe dankbaar ik mevrouw Anne van Kerkhof ben voor de fijne samenwerking! Ik zou u zeer zeker aanraden bij een ander. Voordat ik met "jullie" in zee ging had ik me twijfels, omdat ik dit nooit
eerder heb meegemaakt, maar ik zou het zo weer overdoen.

Super service van het bedrijf

Uw beoordeling

Ontzettend bedankt voor alle goed hulp van u kant. Heel fijn dat ik zo snel ben worden geholpen met alles en goeie uitleg heb gekregen. Zodat ik nu verder kan met alles en dit op een goede manier hebben kunnen afsluiten.

Gert Feberwee

Professioneel en klantgericht

Uw beoordeling

Juristen Arbeidsrecht Nederland hebben mij van begin tot de afronding van mijn zaak goed begeleid. De communicatie met de Juristen en hun advies was uitstekend.

Dirk van der Leer

Goed en gedegen advies, waarin alle aspecten van mijn ontslag goed zijn meegenomen

Uw beoordeling

Ik ben op zeer klantvriendelijke en kundige manier geadviseerd. De jurist, mw. Groen, heeft mij met kennis van zaken bijgestaan in het hele proces en mijn goed vertegenwoordigd naar de werkgever toe. Ook heeft ze adviezen gegeven omtrent de te volgen stappen bij het eventueel aanvragen van een WW uitkering.

M. Vernooij

Mijn mening is: Juristen Arbeidsrecht helpen graag en professioneel, De mensen houden je goed op de hoogte en geven goed advies. Ik ben erg tevreden!

Uw beoordeling

Ik ben erg tevreden in de mate waarop ik geholpen ben. De Juristen houden je goed op de hoogte in de gang van zaken en de processen die doorlopen moeten worden en geven advies wanneer nodig. Je kan de Juristen altijd via de mail en telefonisch bereiken wat erg prettig is. en antwoord krijg je zo goed als direct.

Debbie

Heel eerlijk en duidelijk! Daarom wil ik mevrouw Kerkhof nogmaals bedanken voor haar werk,tijd en een luisterd oor.

Ronald

We zijn zeer tevreden over de manier waarop wij zijn geholpen door Julia

Uw beoordeling

In deze vervelende situatie zijn we op een zeer fijne, goede en professionele manier bijgestaan door Julia

Duidelijke taal

Uw beoordeling

Fijn dat er iemand zakelijk kan kijken naar de situatie en daar ook naar handeld.

mateijsen

Een top van een juriste die Julia

Uw beoordeling

Julia je bent de beste juriste met welke wij ooit in aanraking zijn geweest je bent echt een toppertje