Naïma

Snel, professioneel en goede begeleiding

Uw beoordeling

Zeer tevreden! Fijn contact gehad met mr. T. Pham. Hij is snel, kundig en zeer behulpzaam. Hij gaf me een geruststellend gevoel in een stressvolle situatie. Ben blij dat ik de VSO door hem heb laten... Zeer tevreden! Fijn contact gehad met mr. T. Pham. Hij is snel, kundig en zeer behulpzaam. Hij gaf me een geruststellend gevoel in een stressvolle situatie. Ben blij dat ik de VSO door hem heb laten controleren, er ontbraken een aantal zaken die wel van belang waren.

Vriendelijk en toegankelijk bijgestaan in het proces rond het ontslag

Uw beoordeling

De Jurist had zeer zeker verstand van zaken en vond een punt waarmee we mogelijk iets meer uit de VSO konden halen. Het was dat ìk uiteindelijk zelf klaar was met alles en besloot akkoord te gaan... De Jurist had zeer zeker verstand van zaken en vond een punt waarmee we mogelijk iets meer uit de VSO konden halen. Het was dat ìk uiteindelijk zelf klaar was met alles en besloot akkoord te gaan met de orig VSO, aan de jurist heeft het niet gelegen.

Netty

Prima snelle service met goed resultaat

Uw beoordeling

in eerste instantie nogal sceptisch maar na paar gesprekken toch vertrouwen gekregen dat ze iets konden betekenen voor mij en inderdaad verwachting waar gemaakt!

Martin Schreuder

Ik vind jullie service erg goed in mijn geval, werd snel geholpen en de communicatie verliep goed en vriendelijk.

8.5

Alex Zandhuis

Doortastende anpak

Een prima juridisch bedrijf

Mariela Prosee- Wever

Prettig en professioneel

Uw beoordeling

Hr. Toai Pham was zeer kundig,behulpzaam, goed bereikbaar en snel.

M.Boomsma

Geweldig

Uw beoordeling

Snel en weet wat zij doet,en gaat ervoor

Loes van Kolfschooten

Prettig geholpen, deskundig en met aandacht

Uw beoordeling

Ik heb geholpen door Mirjam Boks. Zij heeft mij zeer deskundig bijgestaan. Waarbij ze naar me heeft geluisterd en ik vertrouwen in haar had. Ze was daadkrachtig en helder. Ze heeft hiermee een hoop... Ik heb geholpen door Mirjam Boks. Zij heeft mij zeer deskundig bijgestaan. Waarbij ze naar me heeft geluisterd en ik vertrouwen in haar had. Ze was daadkrachtig en helder. Ze heeft hiermee een hoop zorgen bij mij weg gehaald.

Gerrie Van Hoof

Geweldig

Super goede onder steuning

Laurentius ziekenhuis Roermond

Geweldig goed geholpen.

Uw beoordeling

Snelle terugkoppeling en goed advies.