Cindy Gohij

Een goede en snelle afhandeling van mijn samenstellingsovereenkomst.

Uw beoordeling

Ik heb de samenwerking met Anne van Kerkhof als erg prettig ervaren. Alles is in goed overleg gegaan, snel en goed afgehandeld. Nogmaals heel erg bedankt.

Groetjes Cindy

Diego Matulessy

Zeer tevreden

Hallo Mevrouw Raterink,

Hallo Mevrouw Raterink,

Ik wil u ten eerste hartelijk bedanken voor het bijstaan in deze zaak. Ik het zeer prettig ervaren met name dat u voor mij de tijd neemt om naar mijn herhaal te luisteren en hier op in te spelen. Communicatie wat u heeft gedaan naar mijn werkgever toe was helder duidelijk en is allemaal uiteindelijk snel afgehandeld. Vond het zeer prettig om u aan mijn zijde te hebben gehad als jurist. U denkt goed met mij mee om zo een juiste voorstel op papier te zetten. Wil u nogmaals bedanken voor u tijd en inzet in deze zaak.

Mvg Diego Matulessy

Ahcene

Zeer professionele en objectief

Zeer tevreden

E. Jilleba

Snel, accuraat en eerlijk.

Uw beoordeling

Mevrouw Raterink heeft mijn adviesvraag betreffende de vaststellingsovereenkomst dezelfde dag opgepakt. Ondanks dat het met mijn werkgever niet helemaal soepel verliep zat zij er iedere keer weer... Mevrouw Raterink heeft mijn adviesvraag betreffende de vaststellingsovereenkomst dezelfde dag opgepakt. Ondanks dat het met mijn werkgever niet helemaal soepel verliep zat zij er iedere keer weer boven op. Zij is eerlijk in wat de mogelijkheden zijn en legt alles goed uit.

Ik

Goede steun en toeverlaat in lastige periode

Ben zeer goed geholpen.

Wietze

Geweldig advies,hulp en begrip voor de situatie.

Uw beoordeling

Ik wil graag Anne van Kerkhof bedanken voor alle ondersteuning!
Uitstekende hulp in het complete proces, was goed bereikbaar voor al mijn vragen!

Janet Wielandt

Directe, adequate en snelle hulp

10+

Annemieke

Opgelucht

Uw beoordeling

Ik moest met spoed mijn vaststellingsovereenkomst laten nakijken. Dat hebben ze voor me gedaan. Ze hebben er een slordige fout uitgehaald die me drie maanden loon had kunnen kosten vanwege... Ik moest met spoed mijn vaststellingsovereenkomst laten nakijken. Dat hebben ze voor me gedaan. Ze hebben er een slordige fout uitgehaald die me drie maanden loon had kunnen kosten vanwege onoplettendheid. Super behulpzaam. Vriendelijk. Ik ben zo ontzettend blij en opgelucht.

Lieke

Anne werkte snel en was scherp, precies wat je nodig hebt in zo’n vervelende situatie.

Uw beoordeling

Mijn adviesvraag werd heel snel opgepakt en Anne maakte direct een goede analyse van de situatie. Ze dacht goed met me mee en zorgde ervoor dat ik tevreden kon afsluiten. Ze reageerde ook altijd... Mijn adviesvraag werd heel snel opgepakt en Anne maakte direct een goede analyse van de situatie. Ze dacht goed met me mee en zorgde ervoor dat ik tevreden kon afsluiten. Ze reageerde ook altijd snel op mails en was goed te bereiken. Dat is juist zo waardevol als je in een nare periode zit!

HR

Duidelijk in communicatie en voortreffelijk geholpen door Anne van Kerkhof