Ellen Jacobs

Perfect geholpen. Als er iets was kon ik jullie mailen/bellen.

Melany

Eerlijk, duidelijk en begrijpelijk

Uw beoordeling

Ontzettend goed geholpen door dhr. Pham. Hij is kundig, eerlijk en vriendelijk. Daarnaast legt hij informatie goed aan je uit.

Zorginstelling

Kan adviseren aan mensen in soortgelijke situaties om een jurist te betrekken die namens jou onderhandeld.

Uw beoordeling

Dhr Pham heeft mijn belangen om een prettige manier behartigd, snelle communicatie over de stand van zaken en heeft mij rust gegeven.

Zeldenrust

Zeer kundige juristen die betrokken zijn en je ontzorgen. Goede bereikbaarheid. Ga zo door!

Erg goed

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Bedankt voor uw compliment en fijn dat u zo tevreden bent !
Met vriendelijke groeten, Juristen Arbeidsrecht Nederland

T.Fransen

De Juristen Arbeidsrecht Nederland ontzorgen echt......

Uw beoordeling

In een hele stressvolle periode van dreigend, en uiteindelijk doorgevoerd ontslag heeft mw. T. de Rijke van Juristen Arbeidsrecht Nederland mij perfect geholpen met het vertalen van mijn rechten... In een hele stressvolle periode van dreigend, en uiteindelijk doorgevoerd ontslag heeft mw. T. de Rijke van Juristen Arbeidsrecht Nederland mij perfect geholpen met het vertalen van mijn rechten naar een goed resultaat over het ontslag.
Zij heeft daarmee voor mij heel veel emotie en spanning uit de onderhandelingen met mijn (ex-)werkgever kunnen halen.

Marc Lems

Vriendelijke mensen met verstand van zaken!

Uw beoordeling

Tijdens het eerste contact was het vooral nog de emotie die bij mij de boventoon voerde. Ik werd gerustgesteld en in een vertrouwelijke, professionele benadering geholpen naar een mooie deal met... Tijdens het eerste contact was het vooral nog de emotie die bij mij de boventoon voerde. Ik werd gerustgesteld en in een vertrouwelijke, professionele benadering geholpen naar een mooie deal met mijn (ex)-werkgever.

Leen Flamingo Plant

Ik ben zeer goed geholpen

Gerben Vogel

Goede en korte lijntjes

Cliff

Professioneel, zakelijk, maar toch persoonlijk contact.

Uw beoordeling

Ik ervaarde steun en begrip op het moment dat ik dit juist nodig had

Juristen Arbeidsrecht Nederland

Zeer tevreden!!

Uw beoordeling

Ik ben erg professioneel geholpen. Er werd goed naar me geluisterd en doorgevraagd. Duidelijk advies en een goede bemiddeling waardoor een resultaat waarmee ik met een goed gevoel een vervelende... Ik ben erg professioneel geholpen. Er werd goed naar me geluisterd en doorgevraagd. Duidelijk advies en een goede bemiddeling waardoor een resultaat waarmee ik met een goed gevoel een vervelende periode heb kunnen afsluiten.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons en we een bijdrage hebben kunnen leveren in het afsluiten van deze onzekere periode.
Vriendelijke groeten,
Juristen Arbeidsrecht Nederland