Rita de Roos

De dienstverlening en communicatie waren uitstekend.

Zeer goede aanpak.
Erg ondersteunend en vlot.

L. v. Wingerden

Heel tevreden over de reactiesnelheid op mijn vragen.

Uw beoordeling

Prima organisatie, snelle reacties op vragen en opmerkingen

N. Huig-Kossen

Prima en professionele service

Uw beoordeling

Wij zijn zeer content met uw dienstverlening en willen u in het bijzonder bedanken voor de snelheid van uw service en deskundigheid.
Ook het eindresultaat van de onderhandelingen die door uw bemiddeling zijn gedaan ervaren wij als zeer positief.
U heeft er in ieder geval voor gezorgd dat u bij mijn echtgenote de stress heeft weggenomen en zij nu een beetje tot rust is gekomen. Het blijft natuurlijk altijd vervelend als je wordt ontslagen.
We gaan in ieder geval positief het nieuwe jaar in en hopen dat zij gauw weer een baan vindt.
Nogmaals heel erg bedankt voor uw medewerking.

Ruel

Mevrouw Raterink is een geschenk uit de hemel!

Uw beoordeling

Als u het geluk heeft dat mevrouw Vivien Raterink uw zaak behartigt, dan heeft u er geen omkijken meer naar. Ze spreekt duidelijk, weet waar ze over praat en is straight to the point. Daarnaast is haar spreekstem zo rustgevend. Dit helpt zeker bij het nemen van beslissingen. Zij is een vakvrouw!

bureau voor ambulante begeleiding

Geweldig

Beste mevr. V.d. Kerkhof,

Wat ben ik blij dat U mij in deze zaak hebt bijgestaan. Hierdoor heeft u mij veel stress en zorgen ontnomen .
Ontzettend bedankt voor u zorgvuldige hulp en steun.
Door u heeft de afhandeling van mijn ontslag / transitie vergoeding e.d. mij niet nog meer stress gegeven maar kon ik het loslaten en aan u overlaten.
U was geweldig !
BEDANKT !!!

Groet Ans

n.v.t.

Ik wil jou en Wendela bedanken voor het werk wat jullie voor mij gedaan hebben.

Ik zou ook iedereen Juristen Arbeidsrecht Nederland aan raden

Annie van Druten

Geweldig geholpen!

Uw beoordeling

een dikke tien, Mr. Anne van Kerkhof, heeft mij geweldig geholpen,zonder haar was het resultaat niet zo gunstig voor mij uitgevallen.

S.Wigny

Zeer tevreden over de gehele afhandeling

Uw beoordeling

Alles netjes en duidelijk per e-mail ontvangen

Lian van der Mierden

Een dikke pluim voor het geduld dat getoond is en de deskundigheid van Anne Kerkhof

Uw beoordeling

Alle lof voor alle moeite en geduld

Hein Salentijn

Ik ben zeer tevreden over de professionele manier waarop Anne van Kerkhof mijn dossier heeft afgehandeld.

Uw beoordeling

Bij deze wil ik u mededelen dat ik de contacten met Anne als zeer prettig heb ervaren. Zij reageerde snel op mailwisselingen/vragen. Verder ging zij zeer accuraat te werk en was zij zeer attent op momenten dat er veranderingen aan zaten te komen in mijn dossier. Het eindresultaat is zeer bevredigend en mocht ik in de toekomst nog eens op zoek moeten (of vragen krijgen uit mijn omgeving) dan zal ik zeker aan haar denken. Nogmaals hartelijk dank voor de inzet/gedrevenheid en wie weet, tot horens en/of tot ziens.