Boukje Weening

Vlotte correct eerlijke zakelijke contacten vanuit Anne van kerkhof

Uw beoordeling

Anne bleef keurig zakelijk, continue in de u-vorm. Luisterde goed. Kwam na elk contact met mijn werkgever steeds vooraf en achteraf bij mij terug. Ze handelde snel en was 100% bereikbaar.

Jolanda v Bekkum

Ik ben erg tevreden wat jullie voor mijn hebben gedaan.

Uw beoordeling

Ik ben jullie erg dankbaar voor wat jullie voor mijn hebben gedaan zonder jullie had ik dit niet gekund.
Mijn dank daarvoor

Heldere en duidelijke uitleg en prima service.

Uw beoordeling

Ik ben prima en snel geholpen. Deze professionals zijn zeker aan te raden

Hanni de Graaf

Kundige en vriendelijke begeleiding.

Uw beoordeling

Ik ben erg goed geholpen door Mevr. A. vd Kerkhof.
Ben daarom dus ook blij dat ik jullie uitgekozen heb om mij hierin te begeleiden
Hartelijk bedankt tot dusver.
Groet Hanni de Graaf

Top ondersteuning!

Uw beoordeling

Bij deze wil ik Julia Groen nogmaals heel hartelijk bedanken voor al haar hulp in deze moeilijke periode.
Het heeft mij goed gedaan dat mijn belangen bij haar in goede handen waren. Zelf had ik dit zeker niet gekund!

Top ondersteuning!!!

Uw beoordeling

Bij deze wil ik Julia Groen nogmaals heel hartelijke bedanken voor al haar hulp in deze moeilijke periode.
Het heeft mij goed gedaan dat mijn belangen bij jouw in goede handen waren. Zelf had ik dit zeker niet gekund!

Jerrel

Ik ben maximaal ontzorgd in dit nogal pittige traject en ben dan ook buitengewoon content met de geleverde prestatie.

Uw beoordeling

De inhoud van uw website overtuigde mij om niet verder te zoeken en meteen contact op te nemen. Uw dienstverlening, teweten de expertise en duidelijke communicatie zoals punctuele afstemmingen voorafgaand aan de reacties naar de tegenpartij, heeft mij van meet af aan gerustgesteld en vertrouwen gegeven dat er een goed resultaat zou worden bereikt. En eerlijk gezegd, is mijn verwachting overtroffen.

Arbeidsrecht nederland ten zeerste aan te raden

Uw beoordeling

het contact met arbeidsrecht nederland hebben we als zeer correct en fijn ervaren.
Het contact met Julia Groen verliep vlekkeloos en dus zeer proffesioneel .

Doelgericht en duidelijk !

Uw beoordeling

Dank u dat u mij heeft bij willen staan in deze toch wel wat opmerkelijke ontbinding van een arbeidsovereenkomst.
Ik heb uw bijstand in deze als zeer positief ervaren.
Ik ben zeer tevreden over uw snelle respons en duidelijke reacties op correspondentie zowel naar mijzelf als de tegenpartij.

Ik zal u zeker aan bevelen bij derden!

Juristen Arbeidsrecht Nederland hebben gezorgd voor een vlotte afhandeling betreffende mijn vaststellingsovereenkomst en duidelijke informatie verstrekt over de stappen na het tekenen.

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden hoe Jusristen Arbeidsrecht Nederland mijn vaststellingsovereenkomst hebben afgehandeld. De adviezen die zij op de eerste versie hebben gegeven zijn opgepikt door mijn werkgever en aangepast in de overeenkomst.

Ook hebben zij een overzicht van de stappen gegeven die voor mij belangrijk zijn na het ondertekenen van de overeenkomst.

Bereikbaarheid per e-mail en telefonisch was prima.