J.Lips

Prima dienstverlening, helder, to the point en no nonsens.

Uw beoordeling

Dhr. Pham heeft mij een goed onderbouwd advies gegeven.
In goed overleg heeft hij zeer kundig en naar volle tevredenheid mijn belangen behartigd.
Zeer tevreden met het eindresultaat.

D. A.

Geweldige service, goeie bereikbaarheid

Uw beoordeling

Ik ben in deze moeilijke situatie echt geweldig geholpen door het team bij Juristen Arbeidsrecht Nederland. Vivièn Raterink was voor mij altijd bereikbaar en ik kon haar altijd bellen om de... Ik ben in deze moeilijke situatie echt geweldig geholpen door het team bij Juristen Arbeidsrecht Nederland. Vivièn Raterink was voor mij altijd bereikbaar en ik kon haar altijd bellen om de volledige process zo goed mogelijk doorheen te lopen. Ze was erg bereid om mij te helpen en was erg responsief. Haar hulp heeft mij echt enorm geholpen en ik raad haar bijzonder aan.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Wij zijn erg blij met uw positieve aanbeveling. Heel fijn dat Vivièn Raterink u goed heeft kunnen helpen in het hele proces.

Franka Swinkels

Snel en deskundig geholpen met een persoonlijke benadering.

Uw beoordeling

Wij waarderen Tara de Rijke enorm om haar deskundige en persoonlijke behandeling van ons dossier.
ze werkte snel en leefde zich in in de situatie en stond altijd klaar om onze vragen te beantwoorden.
Ze maakte een ervaren indruk en verwerkte snel de aangeleverde gegevens.
Wij zijn dan ook erg tevreden over het bedrijf en zullen het zeker aanraden om met haar in zee te gaan.
Tara nogmaals onze hartelijke dank voor je inzet!
Vriendelijke groeten van Franka Swinkels.

Anja de Jong

Wat een topper jullie jurist Dhr Pham

Uw beoordeling

ik geef hem een dikke 10!!!!!

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Bedankt voor het mooie compliment !

F. Ruiterman / Evides

Ik ben fantastisch geholpen door Mevrouw mr. V. (Vivièn) Raterink

Uw beoordeling

Allereerst wil ik beginnen met aan te geven voor de prima ondersteuning bij het gehele proces.

Daarnaast kan ik laten weten dat ik zeer tevreden ben als het gaat om de inhoudelijke kennis van Mevrouw mr. V. (Vivièn) Raterink aangaande arbeidsrecht, voor mij persoonlijk heb ik te maken gehad met een professional die heel goed wist waar het om ging.
Verder was de communicatie (zowel telefonisch als via mail) zeer helder en duidelijk en daar waar eventueel vragen waren werden deze naar alle tevredenheid opgelost.

Ik kan dan ook laten weten dat (indien dit nodig mocht zijn) ik Mevrouw mr. V. (Vivièn) Raterink zeker zou aanbevelen bij anderen.

Haan

Fijne begeleiding bij een lastig conflict

Uw beoordeling

Ik ben door Emerald goed geholpen. Ik kon haar meerdere malen bellen en mailen en ze stond mij altijd prettig te woord. Ik had een wat lastige situatie met zowel een conflict als ziekte. Ze heeft... Ik ben door Emerald goed geholpen. Ik kon haar meerdere malen bellen en mailen en ze stond mij altijd prettig te woord. Ik had een wat lastige situatie met zowel een conflict als ziekte. Ze heeft mijn vragen beantwoord en we zijn er redelijk snel uitgekomen met een ongelofelijk koppige en stugge werkgever.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Goed nieuws dat uw lastige situatie opgelost is en dat onze jurist Emerald Dunbar daar een nuttige rol in heeft kunnen spelen. Dank voor uw positieve beoordeling. Vriendelijke groeten, Juristen... Goed nieuws dat uw lastige situatie opgelost is en dat onze jurist Emerald Dunbar daar een nuttige rol in heeft kunnen spelen. Dank voor uw positieve beoordeling. Vriendelijke groeten, Juristen Arbeidsrecht Nederland.

Judith

Prettige samenwerking en een mooi resultaat dankzij Tara de Rijke.

Uw beoordeling

Juristen Arbeidsrecht Nederland zijn duidelijk in de communicatie en geven gas. Hun kennis en onderhandelingen hebben ervoor gezorgd dat het einde van mijn arbeidscontract tot een beter dan verwacht... Juristen Arbeidsrecht Nederland zijn duidelijk in de communicatie en geven gas. Hun kennis en onderhandelingen hebben ervoor gezorgd dat het einde van mijn arbeidscontract tot een beter dan verwacht eindresultaat hebben geleid.

Luuk

Vakkundige (juridische) begeleiding en afstemming van het traject rondom de vaststellingsovereenkomst.

Uw beoordeling

Graag wil ik Emerald Dunbar hartelijk bedankt voor de genomen moeite en het op vakkundige (juridische) wijze begeleiden en afstemmen van het traject rondom de vaststellingsovereenkomst. Ik kan nu... Graag wil ik Emerald Dunbar hartelijk bedankt voor de genomen moeite en het op vakkundige (juridische) wijze begeleiden en afstemmen van het traject rondom de vaststellingsovereenkomst. Ik kan nu met een goed gevoel afscheid nemen van mijn werkgever, en weer positief aan de slag met de toekomst.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Bedankt voor uw reactie over de goede afwikkeling -en de hulp van Emerald Dunbar daarbij- van uw vaststellingsovereenkomst met uw werkgever. U staat er positief in. Ik wens u veel succes in de... Bedankt voor uw reactie over de goede afwikkeling -en de hulp van Emerald Dunbar daarbij- van uw vaststellingsovereenkomst met uw werkgever. U staat er positief in. Ik wens u veel succes in de toekomst.

J.J.Eijzinga

Vakkundig geholpen en goed overwogen keuze kunnen maken.

Uw beoordeling

Dankzij de vakkundige hulp van Vivian Raterink en het bedingen van goede voorwaarden heb ik een wel overwogen keuze kunnen maken.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Fijn om te horen dat u blij bent met onze hulp en mede daardoor de juiste keuze heeft kunnen maken. Veel succes.
Met vriendelijke groeten, Juristen Arbeidsrecht Nederland

Fam. Jongejan

In 1 woord prima!

Uw beoordeling

Hulp hehad van mevr. Raterink. We hadden niet dit resultaat verwacht, dus erg blij mee.
Het gesprek aan de telefoon was vriendelijk, duidelijk en deskundig, net als alle mails. Het ging vlot, en ze hield ons goed op de hoogte van al het mailverkeer.
Ook toen de werkgever met vakantie was, en weer terug, hield ze zelf in de gaten of er een bericht van m kwam. Al met al zijn we heel erg tevreden!