C.Blokpoel

Duidelijke en goede begeleiding

Uw beoordeling

Na mijn ontslag ben ik snel en goed begeleid in de juiste afwikkeling van mijn onstane situatie

Ik ben erg tevreden over de dienstverlening! De snelheid van handelen, goede bereikbaarheid en duidelijke uitleg/toelichting op alle onderdelen. Het eerste contact met Robin Sieverdink gehad en... Ik ben erg tevreden over de dienstverlening! De snelheid van handelen, goede bereikbaarheid en duidelijke uitleg/toelichting op alle onderdelen. Het eerste contact met Robin Sieverdink gehad en vervolgens heeft Vivièn Raterink mijn dossier in behandeling genomen. Ik zou beiden zeker aanbevelen als ik iemand in mijn netwerk tegenkom die hulp nodig heeft bij een VSO. Zeer tevreden over het resultaat.

Monique van der Wiel

Roegsanah was professioneel en gaf precies de service die ik nodig had. Niets meer en niets minder.

Prima service!

M. Gimpel

Goed luisteren, goed handelen, korte lijnen, snelle acties en dus goede belangenbehartigers.

Uw beoordeling

Ik vind de communicatie van begin tot eind helemaal goed. Er is goed geluisterd naar mijn wensen en darop goed geanticipeerd. Hele prettige samenwerking met hele prettige mensen.

Sharona van Zomeren

Ontzettend professioneel, snel en goed geholpen met medeleven door Jasper Termaat

T . Dijk

Prima te bereiken. Snelle reacties. Secuur, accuraat en adequaat. Erg tevreden!

Uw beoordeling

Perfect bijgestaan in arbeidsconflict door weledelgeleerde vrouwe mevr. E. Dunbar. Met uw uitmuntende kennis en kunde tot overeenstemming gekomen. Ben erg dankbaar en blij dat u op mijn pad bent... Perfect bijgestaan in arbeidsconflict door weledelgeleerde vrouwe mevr. E. Dunbar. Met uw uitmuntende kennis en kunde tot overeenstemming gekomen. Ben erg dankbaar en blij dat u op mijn pad bent gekomen. Naar volle tevredenheid opgelost. Op naar een positieve toekomst!

Castelein & Basmaci accountants

Snel handelen

Grietje Scholing

Ik vind jullie klantvriendelijk en laagdrempelig en begripvol

Uw beoordeling

Als er tegen je gezegd wordt dat je arbeidsovereenkomst d.m.v. een vaststellingsovereenkomst ontbonden wordt, weet je niet wat je overkomt en wat je moet doen. Je begint met Google. Hier kwam... Als er tegen je gezegd wordt dat je arbeidsovereenkomst d.m.v. een vaststellingsovereenkomst ontbonden wordt, weet je niet wat je overkomt en wat je moet doen. Je begint met Google. Hier kwam Juristen Arbeidsrecht Nederland direct naar boven en heb toen gebruik gemaakt van het aanvragen van een folder.
Ik zal dan ook iedereen die dit mocht overkomen aanraden jullie in te schakelen. Ik ben vanaf dag 1 fantastisch geholpen. Gewoon de wijze waarop jullie communiceren met clienten is heel laagdrempelig en ik heb me dan ook altijd goed gevoeld tijdens het traject. Zonder jullie hulp had ik niet dit resultaat bereikt.

Joël

Goed bereikbaar, meedenkend en snel!

Uw beoordeling

Mevr. De Rijke heeft mij vanaf het eerste moment goed geholpen. Ze was, net als haar collega's overigens, goed bereikbaar. De persoonlijke en snelle benadering hebben ervoor gezorgd dat de... Mevr. De Rijke heeft mij vanaf het eerste moment goed geholpen. Ze was, net als haar collega's overigens, goed bereikbaar. De persoonlijke en snelle benadering hebben ervoor gezorgd dat de Vaststellingsovereenkomst spoedig aangepast en ondertekend kon worden. Ik ben erg tevreden en raad Juristen Arbeidsrecht Nederland absoluut aan.

Iem Eska

Zeer professioneel en ter zake kundig

Uw beoordeling

Mw Emerald Dunbar wist mij direct gerust te stellen. Geen loze beloften maar wel slagvaardig en een reële voorstelling van de feiten en de haalbare resultaten. Heel blij met Emerald!