Zeer goede en adequate hulpverlening.

8,5

S.C.M Vizee

Zeer kundig bijgestaan de periode die nodig was !

Uw beoordeling

Zomer 2018 heb ik Mw v Kerkhof gevraagd om mij bij te staan Ivm mijn slapende contract te beëindigen bij mijn werkgever, dit met de juiste transitievergoeding. Er waren veel mails en telefoontjes nodig, om tot een besluit te komen waar Mw v Kerkhof en ik tevreden over waren. De hele periode vond ik dat ik heel prettig contact hebt gehad met Mw v Kerkhof, zij was zeer kundig en zat er boven op .
Ik werd telkens goed geïnformeerd hoe het er voor stond .
Ik ben erg blij dat Mw v Kerkhof bij heeft bijgestaan en heel blij met het eindresultaat, dit dankzij haar !!!

e h de kruijff

Een zeer vakkundige afhandeling

ben zeer tevreden

Stella Veldkamp

Fantastisch bijgestaan door Anne van Kerkhof!

Uitmuntend

Wout Koek

Vasthoudend en kennis van zaken

Uw beoordeling

Mijn beoordeling over de gang van zaken is zeer positief te noemen. Een bedrijf die weet waar deze mee bezig zijn.

Mevr Neida

Top kwaliteit geleverd zeker aan te bevelen

Uw beoordeling

Dhr Veenstra is een topman alles verliep op rolletjes via hem; communicatie telefonisch en via de mail met mijn werkgever. Kwaliteit dat hij levert als jurist is een 10 waard
Het leek of ik dhr Veenstra persoonlijk kende zo goed heeft hij mij geholpen. Voor dit soort mensen wil je een bedankje en een bloemetje brengen. Van mij krijg jij een symbolisch bloemetje en een dankzegging vanuit het hart want dat heb jij verdient met als eindresultaat ONS MISSIE GESLAAGD.

Netjes en snel geholpen

Snelle en doeltreffende hulp

Uw beoordeling

Ik ben uitermate tevreden over het handelen van de juristen. Er is mij door de jurist (mw. Tamis) veel (denk)werk uit handen genomen, waardoor de onderhandeling met de werkgever uiteindelijk rustig is verlopen en tot een gunstige uitkomst is gekomen. De communicatie was helder en verliep vlot. Hartelijk dank!

F.Najafi

Uitstekend

Beste mevrouw  Vivièn Raterink
Ik ben fantastisch geholpen door mevrouw Vivièn Raterink bij het onderhandelen met werkgever en tot stand komen van mijn vaststellingsovereenkomst. Nam altijd de tijd om goed te luisteren en zaken uit te leggen. Zeer betrouwbaar, professionele, vriendelijk en geduldig. Perfect

Heel hartelijk dank hiervoor en heel veel succes in alles

Theo van der Meer

Geweldig

Uw beoordeling

Geweldige hoe het is gegaan.