Annemieke

Opgelucht

Uw beoordeling

Ik moest met spoed mijn vaststellingsovereenkomst laten nakijken. Dat hebben ze voor me gedaan. Ze hebben er een slordige fout uitgehaald die me drie maanden loon had kunnen kosten vanwege... Ik moest met spoed mijn vaststellingsovereenkomst laten nakijken. Dat hebben ze voor me gedaan. Ze hebben er een slordige fout uitgehaald die me drie maanden loon had kunnen kosten vanwege onoplettendheid. Super behulpzaam. Vriendelijk. Ik ben zo ontzettend blij en opgelucht.

Lieke

Anne werkte snel en was scherp, precies wat je nodig hebt in zo’n vervelende situatie.

Uw beoordeling

Mijn adviesvraag werd heel snel opgepakt en Anne maakte direct een goede analyse van de situatie. Ze dacht goed met me mee en zorgde ervoor dat ik tevreden kon afsluiten. Ze reageerde ook altijd... Mijn adviesvraag werd heel snel opgepakt en Anne maakte direct een goede analyse van de situatie. Ze dacht goed met me mee en zorgde ervoor dat ik tevreden kon afsluiten. Ze reageerde ook altijd snel op mails en was goed te bereiken. Dat is juist zo waardevol als je in een nare periode zit!

HR

Duidelijk in communicatie en voortreffelijk geholpen door Anne van Kerkhof

Zeer aan te bevelen

Chr. Mavo

Zeer betrouwbaar en het belang van de klant wordt honderd procent behartigd.

Uw beoordeling

Juristen Arbeidsrecht Nederland kan ik een ieder aanbevelen. Ik heb er een zeer positieve ervaring mee gehad betreffende het beoordelen van mijn vaststellingsovereenkomst met mijn werkgever. In het... Juristen Arbeidsrecht Nederland kan ik een ieder aanbevelen. Ik heb er een zeer positieve ervaring mee gehad betreffende het beoordelen van mijn vaststellingsovereenkomst met mijn werkgever. In het kort wil ik er de volgende woorden aan koppelen: Deskundig, accuraat, doortastend, betrouwbaar.

Anita Jager

Ik ben zeer tevreden met de hulp die ik gekregen heb super goed.

Uw beoordeling

Ik ben geholpen door Anne van Kerkhof. Ik ben zeer goed geholpen door haar er was hele goede communicatie, ze hielp me heel goed met alles heel duidelijk was ze, Ik kon haar altijd bellen als ik... Ik ben geholpen door Anne van Kerkhof. Ik ben zeer goed geholpen door haar er was hele goede communicatie, ze hielp me heel goed met alles heel duidelijk was ze, Ik kon haar altijd bellen als ik vragen had enz. Dus ik zou haar zo weer bellen als ik haar nodig ben.

Bart

Ik ben deskundig geholpen en er is proactief meegedacht.

Uw beoordeling

Vivièn Raterink heeft mij op een prettige en deskundige wijze geholpen, waardoor de vaststellingsovereenkomst inhoudelijk goed op mijn wensen werd afgestemd. Ze heeft nog een specialist hiervoor... Vivièn Raterink heeft mij op een prettige en deskundige wijze geholpen, waardoor de vaststellingsovereenkomst inhoudelijk goed op mijn wensen werd afgestemd. Ze heeft nog een specialist hiervoor geraadpleegd om de tegenpartij van een bepaald onderdeel te overtuigen. Wat ik ook prettig vond waren de korte lijnen, waardoor er snel een reactie kwam.

J. Huijer

Er werd naar beide partijen snel, secuur en prettig gehandeld en gecommuniceerd,

Uw beoordeling

Wanneer een moeilijke situatie overzichtelijk gemaakt wordt en er een goed resultaat uitkomt, kan ik alleen maar positief zijn.

Hira

Heel erg tevreden!

Uw beoordeling

Ik ben heel erg tevreden hoe mijn vaststellingsovereenkomst is afgehandeld. Er is tijd en moeite genomen om te luisteren naar mijn wensen en ik ben goed geadviseerd. Op basis hiervan is er een tegenvoorstel gedaan richting de werkgever en zij gingen hiermee akkoord. Met de uitkomst van de nieuwe vaststellingsovereenkomst ben ik zeer tevreden.

Er is goed met mij gecommuniceerd en alles is tijdig afgerond, ik ben zeer goed bijgestaan. Mocht iemand een goede arbeidsjurist nodig hebben dan zal ik Vivièn Raterink aanbevelen.

Martin Abelshausen

Zeer bekwaam en verstand van zaken.

Uw beoordeling

Het is dat we anderhalve meter afstand moeten houden maar ik zou meester Raterink zo een knuffel en een bloemetje willen geven.

Logtenberg

Heel erg goed geholpen door mw.Raterink

Uw beoordeling

Ik ben echt heel tevreden, mw. Raterink reageert snel, kan goed luisteren en vertaald dit goed door naar de andere partij. Daarnaast houdt ze je goed op de hoogte van het proces. Het heeft mij veel... Ik ben echt heel tevreden, mw. Raterink reageert snel, kan goed luisteren en vertaald dit goed door naar de andere partij. Daarnaast houdt ze je goed op de hoogte van het proces. Het heeft mij veel stress bespaard doordat zij de onderhandelingen heeft gedaan. Ik ben blij dat ik hiervoor heb gekozen.