Henk van den Berg

Prima geholpen

Uw beoordeling

Vaststellingsovereenkomst, ik twijfelde over de inhoud of die wel gunstig voor mij zou uitpakken. Juristen benaderd, ik werd snel gebeld. Zij hebben het bekeken en gecommuniceerd met werkgever.... Vaststellingsovereenkomst, ik twijfelde over de inhoud of die wel gunstig voor mij zou uitpakken. Juristen benaderd, ik werd snel gebeld. Zij hebben het bekeken en gecommuniceerd met werkgever. Prima. De overeenkomst is aangepast op de punten die jurist heeft aangegeven.

Mascha oudendorp

Ontzettend fijn geholpen door , Mvr raterink, duizendmaal dank, ik was zo onzeker over alles maar dankzij deze topper was dat weg!

W.heesakkers

Uw beoordeling

Ben erg geholpen met het beoordelen van mijn VSO en wat er nog veranderd moet worden.

H.verschuur

Juristen arbridsrecht Nederland zorgt voor een juiste en fijne afwikkeling van de vaststellingsovereenkomst.

Uw beoordeling

J.a.n kan ik je zeker aanraden. Al hrt handelen word door de jurist uitgevoerd. Wel word dit eerst overlegt met jou als cliënt. Ze adviseren jou in dit proces, maar ze leggen je niks op.... J.a.n kan ik je zeker aanraden. Al hrt handelen word door de jurist uitgevoerd. Wel word dit eerst overlegt met jou als cliënt. Ze adviseren jou in dit proces, maar ze leggen je niks op. Uiteindelijk beslis jij maar wel aan de hand van een kundig advies.

LOVE

LOVE

HPOPE

A

Snelle reactie en goed resultaat.

Uw beoordeling

De vaststellingsovereenkomst van de werkgever klopte vrij goed. Er stond voor mij wel een ongunstig punt in. Toch maar even laten controleren door ?eze juristen. Hieruit kwam een nieuw voorstel... De vaststellingsovereenkomst van de werkgever klopte vrij goed. Er stond voor mij wel een ongunstig punt in. Toch maar even laten controleren door ?eze juristen. Hieruit kwam een nieuw voorstel aan
de werkgever. Die daarmee intemde. Niet alleen mijn puntje werd opgepakt maar de gehele overeenkomst werd een stuk beter.

Smit

Accuraat, snel en to the point

Janny

Uitstekende dienstverlening!

Uw beoordeling

Dhr. Pham heeft mij uitstekend ondersteund bij het afsluiten van de VSO met mijn werkgever door een eerlijk en duidelijk advies en heldere uitleg. Zijn communicatie met de werkgever over de... Dhr. Pham heeft mij uitstekend ondersteund bij het afsluiten van de VSO met mijn werkgever door een eerlijk en duidelijk advies en heldere uitleg. Zijn communicatie met de werkgever over de ontslagvergoeding heeft tot het gewenste resultaat geleid.

D

Top

Uw beoordeling

Heel snel,duidelijk Advies en antwoord indien er vragen zijn

D Ootes BAM Bouw en Techniek

Correct en netjes geholpen