Ir. S. Kordelaar

Ontzettend blij dat jullie me juridisch hebben bijgestaan in deze trieste en vage periode!!!

Uw beoordeling

Juristen Arbeidsrecht NL -in dezen mr. Anne van Kerkhof- heeft mij tijdens de gehele periode van het dispuut tussen mij en mijn werkgever inzake de ontbinding van mijn arbeidsrelatie met raad en daad terzijde gestaan. De intake was adequaat en de vervolgstappen werden duidelijk doorgenomen. Geen onaangename verassingen dus! Ook de after care (de “rekening was al betaald”) getuigde van een committent en klant focus die mij aangenaam heeft verrast! Ik kan Juristen Arbeidsrecht NL daarom van harte aanbevelen. Anne, dank!!

Bedankt voor alle hulp. Ik heb ons contact als deskundig en zeer prettig ervaren

Uw beoordeling

Een prettig en deskundig bedrijf, waar ze alert zijn en snel helpen. Alles gaat in goed overleg.

Prima communicatie en keurige afhandeling

Uw beoordeling

De ondersteuning van Anne heeft mij veel rust gegeven. Geen stress, geen gedoe en alles keurig afgehandeld.

S. Kroon

Duidelijk en to the point alles geregeld.

Uw beoordeling

Door mijn ontslag heb deskundig advies ingewonnen bij JAN uit Soest. Ze zijn gespecialiseerd in jet arbeidsrecht dus steun bij ontslag. Ze hebben mij veel werk uit handen genomen.

Petra

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van mevr A van Kerkhof.

Hallo Mevr A van Kerkhof,

Ik wil u bedanken voor uw goede dienstverlening.

Ik ben zeer tevreden!

Nu kan ik toch mijn opleiding gaan volgen.

Met vriendelijke groet Petra Sinnige

L M Laffa

Geweldig

Uw beoordeling

Mevrouw Anne van Kerkhof heeft ons zeer goed bijgestaan. Wij hebben dit op advies van onze zoon gedaan. En zijn erg blij dat we die stap hebben gemaakt.

Maureen Djomarto

Ik vind Juristen ArbeidsRecht Nederland een geweldige en zeer behulpzame instantie.

Uw beoordeling

Ik ben enorm te spreken over de dienstverlening van Anne van Kerkhof van Juristen ArbeidsRecht Nederland. Zij heeft mij op zeer korte termijn heel veel duidelijkheid gegeven over mijn situatie waarin mijn dienstverband na 6 jaar vrij plotseling werd beëindigd. Ik wist niet wat mijn rechten waren en zij heeft dat haarfijn voor mij uitgezocht. Ik ben haar enorm dankbaar dat zij mij heeft bijgestaan in deze zaak.

Robert

Van a tot z geregeld

Uw beoordeling

Ik ben blij dat ik deskundige hulp heb gevraagd...

Ap Boekholt

Uitermate professionele en adequate inzet, resultaat gericht.

Uw beoordeling

Mr Julia Groen heeft me zeer goed geholpen, zakelijk maar met de juiste "menselijke maat". Mr. Julia groen zegt wat ze doet en doet was ze zegt, snel en adequaat.

Mr. Julia, bedankt voor mij ben je een toppertje :-)

Prettig en adequaat

Uw beoordeling

Er werd snel gereageerd en goed geluisterd naar wat mijn wensen waren. Vriendelijk en zakelijk.