anonymous

Ik vind het een hele professionele bedrijf.
Alles is netjes afgehandeld.

Beste Mw. mr. E. (Emerald) Dunbar

Ik vind dat u mij heel goed heeft geholpen met het onderhandelen met mijn werkgever.
U heeft naar al mijn wensen geluisterd en het ook waar gemaakt.
Daarvoor zal ik u altijd dankbaar zijn.
U gaf mij goeie tips hoe ik alles het beste kan afhandelen en ook hoe ik hierna verder moet in de maatschappij.
Voor mij was dit een positief ervaring.

Dank u wel en tot ziens

Mark

Prettige communicatie en goed inhoudelijk advies

Uw beoordeling

Erg prettig contact gehad met Anne van Kerkhof, goed inhoudelijk advies gekregen, en goed juridisch bijgestaan in mijn conflict

anonymous

Super snelle en duidelijke uitleg

Uw beoordeling

Dhr. mr. R. Veenstra Van Juristen ArbeidsRecht Nederland, is een fantastische jurist, ik ben enorm blij dat ik een client van hem was.

anonymous

Goede feed-back mbt de voorgestelde vaststsellingsovereenkomst

Uw beoordeling

Mr. Anne van Kerkhof van Juristen Arbeidsrecht Nederland heeft mijn vaststellingsovereenkomst juridisch getoest en ik heb veel aan haar opmerkingen en bevindingen gehad.
Het is zeker aan te bevelen om een vaststellingovereenkomst juridisch te laten toetsen, zeker ook als een bedrijf hier weinig 'ervaring' in heeft.

Juristen arbeids recht nederland

Geweldig geregeld

Linda

Goed en snel geholpen

Reinier M.

Hele goede hulp gehad van Roy, iemand die ook iets deed met de vragen, wie ik had, en de communicatie was perfect.

F. B.

Deskundig, oplossingsgericht, goed

Uw beoordeling

Ik ben door mw. mr. A. van Kerkhof heel goed geholpen in mijn situatie. Ik heb het als heel prettig ervaren, vooral door haar inhoudelijke en duidelijke aanpak, vlotte communicatie en doordat zij goede oplossingen en ruimte wist te vinden in de onderhandeling.

Achteraf zou ik al eerder contact hebben opgenomen om me te laten bijstaan, er komt veel bij kijken en dat had mij stress gescheeld.

marij

Netjes en diskrede

anonymous

Professionele en snelle aanpak, duidelijke communicatie.

Uw beoordeling

Ik was zeer te spreken over de dienstverlening en de communicatie.