Sylvia Anderson / CWT

Prima, professioneel en zeer tevreden.

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden en het was zeer verstandig dat ik jullie advies heb geraadpleegd. De samenwerking met Emerald Dunbar, zowel mondeling als schriftelijk, was heel verhelderend en ik heb dit als "leek" in zo'n onverwachte, onbekende situatie als fijne ondersteuning ondervonden. Nogmaals mijn hartelijke dank voor haar professionele hulp.

Deskundig advies door betrokken medwerkers!

Uw beoordeling

Gelukkig is een periode van onzekerheid afgesloten met het ondertekenen van de vaststellingsovereenkomst.
Mijn vrouw en ik hebben uw ondersteuning bij de totstandkoming van deze overeenkomst als zeer prettig ervaren.
Vanaf het begin hebben we vertrouwen gehad in uw deskundigheid en betrokkenheid. Dat geldt trouwens ook voor uw voorganger.
U heeft zich goed in het dossier verdiept en de wisseling van begeleiding is daardoor goed verlopen.
U kunt goed luisteren en in de conceptmails die daar meestal op volgden konden wij ons goed vinden.
De opties zijn altijd goed duidelijk gemaakt en u gaf ons de ruimte om keuzes te maken waarbij we ons goed voelden.
Alle ( bel) afspraken zijn nagekomen.
Mocht zich in de toekomst weer een soortgelijk probleem voordoen zullen we zeker een beroep op u doen!

verpieegkundige

Uitstekende dienstverlening.

Uw beoordeling

Heb deze juriste als zeer zakelijk en duidelijk ervaren.
Het eindresultaat ben ik tevreden over

De communicatie en snelle adequate behandeling van mijn dossier heb ik als zeer positief ervaren

Uw beoordeling

De communicatie en dienstverlening met Mirjam heb ik als zeer positief ervaren. Snelle reacties op vragen en communicatie met de werkgever. Om de vaststellingsovereenkomst te verbeteren is het onderste uit de kan gehaald met een zeer positief resultaat.
Mirjam heeft zelf de maximaal haalbare resultaten voorgesteld en deze (financieel) nagenoeg geheel behaald. Verder heeft ze nog extra zaken waaronder outplacement bij de werkgever bedongen.

S. Bouman

Ik heb mij door Anne van Kerkhof laten bijstaan als jurist gedurende de onderhandelingen omtrent mijn vaststellingsovereenkomst. Anne is uitermate vakbekwaam en kon mij goed adviseren. Hoewel Anne...

Snel, kundig, persoonlijk en doeltreffend

Beste Anne van Kerkhof,

Heb al aangegeven dat ik je ga missen omdat we elkaar toch bijna dagelijks aan de lijn hebben gehad in deze voor mij indringende periode.

Was blij met je rustige, gedetailleerde, kordate, kundige ondersteuning en opvolging waarbij je goed aansloot bij de case in combinatie met mij als persoon. Had echt het gevoel dat je er was voor me in het verdedigen en opvolgen van mijn belangen.

Ook tijdens de mediation heb ik je als een professional ervaren waarbij je de afwegingen zakelijk op een rij zette en mij betrok in de voorstellen om er snel uit te komen.

Je persoonlijke motivatie en drive om op te komen voor mensen in een underdog positie heeft hierin een positieve werking die veel vertrouwen wekt.

Hoop dat je baas zuinig op je is want je bent echt een visite kaartje voor het arbeidsrecht!

Rest me je nog veel geluk en wijsheid toe te wensen en sluit ik af met mijn lievelingsgedicht, gewoon omdat het kan en omdat het rust en relativering geeft in mijn bestaan.

De witte waterlelie

Ik heb de witte water-lelie lief,
Daar die zoo blank is en zoo stil haar kroon uitplooit in ’t licht.
Rijzend uit donker-koelen vijvergrond,
Heeft zij het licht gevonden en ontsloot toen blij het gouden hart.
Nu rust zij peinzend op het watervlak en wenscht niet meer……

Het ga je goed.

Gr. Paul de Ridder.

Professioneel, goed met oog voor de betrokkene

Uw beoordeling

Mijn bemiddeling is door mevrouw Anne van Kerkhof behandeld en ik ben er zeer tevreden over. Bekwaam advies, goed overleg. De constructie met de vaste prijs voor de betrokkene is een zeer belangrijke factor die de drempel verlaagd jezelf goed te laten bijstaan door een jurist. Kan jullie alleen maar van harte aanbevelen, wat ik ook zal doen.

L.K.E.M

Prettig contact en zeer deskundige ondersteuning gehad van mevrouw van Kerkhof.

Uw beoordeling

Prettig contact en zeer deskundige ondersteuning gehad van mevrouw van Kerkhof.
Niets is mevrouw van Kerkhof teveel , waar zij een mogelijkheid ziet zal ze deze dan ook gebruiken.
Mevrouw van Kerkhof gaat net zolang door tot dat er een goed resultaat behaald is voor de klant
Dat is mede tot stand gekomen door haar onuitputtelijke energie.
Zij heeft van een uitzichtloze situatie een goed resultaat gemaakt.
Het gehele proces heeft meer dan 3 maanden geduurd tijdens deze drie maanden ben ik van het hele proces netjes op de hoogte gehouden.
Ik kan mevrouw van Kerkhof aan een ieder aanraden.

L.C. van Weelderen

Fantastisch, snel, heel duidelijk, geen gedoe, gewoon top!

Uw beoordeling

Ik ben fantastisch geholpen door Floor Tamis. Zij heeft mij die laatste periode, na maanden enorme stress, er doorheen gesleept. Dat is natuurlijk ook haar taak, maar het voelde heel persoonlijk en vertrouwd aan.

Hilda From

Door de kennis van mw Raterink heb ik de juiste beslissing genomen en voelde me gesteund.

Uw beoordeling

Mocht je ooit met je werkgever in een vervelende situatie komen zou ik Juristen Arbeidsrecht Nederland aanbevelen.