Uitstekende juridische bijstand in roerige tijden!

Uw beoordeling

Een emotionele rit als deze kun je niet goed afronden zonder gedegen juridische bijstand, dat blijkt maar weer!
Het was een tenen krommende ervaring waaruit gelukkig een tevreden resultaat is gerold.
Zo zie je maar dat een werkgever gevoelige is voor correct juridisch handelen en communiceren.
Uw communicatie en dienstverlening heeft dan ook ruimschoots voldaan aan mijn verwachtingen waarvoor hartelijk dank.

Petra Gerlach

Betrouwbaar en deskundig.

Uw beoordeling

In contact gekomen met Juristen Arbeidsrecht naar aanleiding van een vaststellingsovereenkomst. Fijn om het aan een jurist over te laten. Geeft rust, fijne contacten telefonisch en via de mail. Deskundig in de onderhandelingen.

Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren, het gaf de extra steun die ik nodig had in deze lastige/vervelende periode.
Ik ben blij met de gesloten overeenkomst en kan nu de draad weer...

Uw beoordeling

Ik ben blij met de gesloten overeenkomst en kan nu de draad weer oppakken.

Schot

Vond het erg fijn om met jullie te werken

Beste Wendela

Als het nodig is ga ik u zeker bellen maar zo als er nu naar uitziet denk ik dat het wel goed komt

Met Vriendelijke groet Jos schot

J.M. Schluep

Er werd goed geluisterd, hierop kwam een heldere voorlichting hoe mijn wensen konden worden bereikt.

Uw beoordeling

Dag MW. Groen, beste Julia, langs deze weg wil ik je bedanken voor jou ondersteuning om tot een afronding te komen na mijn 48 jarig dienstverband bij mijn werkgever.
Mijn vraagstelling aan jou om tot een voor mij zo gunstig mogelijk financieel vaststellingsovereenkomst te komen kan ik alleen maar beoordeling als goed.
Je hebt naar mij toe een eerlijk verhaal verteld wat de mogelijkheden van mijn wens (om Volendam jaar met prepensioen te gaan, dit dan zonder te veel poespas) waren.
Daarom nogmaals mijn dank hiervoor.

Mandy

Mijn dossier is snel en adequaat opgepakt en naar tevredenheid afgehandeld.

Uw beoordeling

Door de adequate aanpak van mevrouw Van Kerkhof is er tijdig een mooie overeenstemming bereikt. Ik vond het erg prettig dat zij mijn dossier in behandeling had en ben erg tevreden met de vaststellingsovereenkomst en haar begeleiding naar deze.

Schot

Ik ben heel snel en goed door jullie geholpen het was allemaal duidelijk

Beste Wendela
Hartelijk bedankt voor de snelle en goede afhandeling van mijn vso waar de bond CNV drie maanden voor nodig had om niets te bereiken heeft u met een brief bereikt en er meer dan verwacht uitgehaald ik vind dit top zal zeker reclame over jullie maken. Als het nodig is ga ik u zeker bellen maar zo als het er naar uitziet denk ik dat het wel goed komt.
Met vriendelijke groet Jos schot

Een luisterend oor , professioneel en snel handelend.

Uw beoordeling

Het zijn professionals die je bijstaan en je adviseren over de te nemen stappen. Ze communiceren uitstekend en hebben oog voor details en zijn heel scherp in hun bewoordingen.

Wij hebben uw bijstand als zeer prettig en deskundig ervaren

Uw beoordeling

Geachte mevrouw Groen, hartelijk dank voor uw prettige en deskundige ondersteuning

Geweldig geholpen door Julia Groen. En eerder ook door Steven. Een zorg minder voor mij.

Uw beoordeling

Allereerst mijn hartelijke dank voor al uw prima hulp.

Ik hoef mij nu geen zorgen te maken.

Alles is perfect verlopen.

Ook UWV al gebeld en hoef nu nog niets te doen.

Ga welk binnenkort naar de inloopmiddag.

Rest mij u een mooie toekomst te wensen en hoop dat u nog vele mensen blij kan maken met uw advies.

Paula Hout