KHD Zwennicker

Uitstekend geholpen door Wendela Melenhorst!

Uw beoordeling

Mijn feedback; u bent zeer accuraat, praat in "gewone mensentaal"; heel fijn als je niet uit de juridische wereld komt! U heeft mij alles duidelijk uitgelegd, en verteld wat mijn rechten en plichten zijn. Door het mailverkeer met mijn werkgever, zag ik dat u het proces ook nauwlettend in de gaten hield, als een antwoord te lang op zich liet wachten.

Heel erg bedankt voor uw hulp en advies!

R. Weijers

Als je er zelf geen verstand van hebt, laat je het over aan professionals

Uw beoordeling

Julia, je hulp(verlening) heb ik als zeer prettig (communicatief), professioneel (vak-inhoudelijk) en constructief (resultaat) ervaren. Indien er zich in de toekomst zaken voordoen (bij mij of familie/vrienden/bekenden) waarbij juridische ondersteuning op gebied van arbeidsrecht nodig is zal ik ze naar jou verwijzen.

Zeer goed en vlot geholpen!

Bedankt voor uw hulp.
U heeft me erg goed geholpen.
En als het weer een keer nodig is, dan kom ik zeker bij u terug!

Makkelijk toegankelijk en zeer behulpzaam.

Uw beoordeling

Ik had een juridisch probleem waar ik op korte termijn een oplossing voor moest vinden. Daar ik hiertoe gedwongen werd door mijn oude werkgever voelde ik er absoluut niets voor hier veel kosten voor te moeten maken. De financiële kant van deze constructie maakte het mogelijk om dit in te zetten. Daar ben ik erg blij mee. Er wordt goed geluisterd en secuur gehandeld. Mijn complimenten. Ik heb een zeer goed gevoel bij de tot stand gekomen overeenkomst.

Vlot deskundig goed advies

Uw beoordeling

Ik ben keurig geholpen door Mirjam Boks met een vastellingsovereenkomst. Mijn werkgever zat ver onder het bedrag en wou mijn vakantiedagen ook niet uitbetalen. Mirjam Boks heeft met hun onderhandeld,en ik heb hier een hoger bedrag aan overgehouden. Ook mijn opgebouwde vakantie dagen worden uitbetaald . Ik ben haar heel dankbaar,ze geeft goed advies en verstaat haar vak,een dikke pluim.

Juristen zijn adequate professionals die deskundig adviseren en snel acteren.

Uw beoordeling

Prettig samengewerkt in een onprettige situatie. Ik kreeg adequate adviezen, een snelle opvolging op telefoontjes en mails en voelde me serieus genomen in wat ik wel en niet wilde. Erg fijn! Ik zou ze iedereen aanraden.

Reinier

Prettig, duidelijk en snel.

Uw beoordeling

Heel erg bedankt voor de hulp en begeleiding, ik heb het als erg prettig ervaren.

Zeer fijne dienstverlening.

Zeer fijne dienstverlening

Goede begeleiding

Netjes en erg zorgvuldig

Uw beoordeling

Wij hebben de dienstverlening als heel prettig, rustig, vriendelijk en accuraat ervaren.👍🏻😃

Misschien hebben ze voor sommige advocaten nog een stageplek
Voor heropvoeding 😉