Ik ben snel en vakkundig geholpen door mw. mr. E. Dunbar.

Uw beoordeling

Na aanmelding is gelijk werk gemaakt van mijn dossier.
Na aanmelding is gelijk werk gemaakt van mijn dossier.
Details waar je zelf niet op let zijn aangedragen en opgenomen in mijn beëindigingsvoorstel. Hierdoor is het voorstel juridisch getoetst en waren de voorwaarden voor mij aanvaardbaar. Dit gaf veel vertrouwen.

E. koenhen-de Wild

We hebben goed contact gehad over en weer.

Uw beoordeling

Dit was ons zeker niet gelukt. Wij zijn A. van Kerkhof zeer dankbaar voor haar hulp.

De heer Veenstra heeft mij zeer goed geholpen

Uw beoordeling

Goede uitleg wat er moest gebeuren en veranderd goed contact gehouden heb dit als zeer prettig ervaren

Vind dat ik correct, op vriendelijke manier geholpen ben

Geweldig, goed

W.de Vries

Zeer betrokken en behulpzaam

De 10% meer dan waard

M. Chamla

Een snel en efficiënt afhandeling van mijn dossier.

Uw beoordeling

Ik heb de ondersteuning van Mevrouw mr. Raterink ervaren als zeer persoonlijk en het heeft mij veel vertrouwen gegeven dat het goed en vooral binnen de gestelde termijnen afgehandeld zou worden. Ik heb de ondersteuning van Mevrouw mr. Raterink ervaren als zeer persoonlijk en het heeft mij veel vertrouwen gegeven dat het goed en vooral binnen de gestelde termijnen afgehandeld zou worden.
In de korte tijdsbestek waar mijn ontslag (te) snel maar ook deskundig behandeld moest worden, vertrouwde ik erop, mede door haar, dat het goed zou komen.
Daarvoor wil ik hier mijn waardering en dank voor haar diensten uitspreken.
Mocht ik in de toekomst (maar hopelijk niet) juridische hulp nodig hebben zal ik opnieuw met haar bureau, Juristen ArbeidsRecht Nederland contact opnemen.

Joost

Zeer adequaat bijgestaan door mevrouw Raterink

Uw beoordeling

Zeer adequaat en snel bijgestaan door mevrouw Raterink in het geschil met mijn werkgever. In mijn geval was dat binnen een week. Ik kan iedereen Juristen Arbeidsrecht Nederland aanbevelen als je je... Zeer adequaat en snel bijgestaan door mevrouw Raterink in het geschil met mijn werkgever. In mijn geval was dat binnen een week. Ik kan iedereen Juristen Arbeidsrecht Nederland aanbevelen als je je vaststellingsovereenkomst wilt laten controleren en aanpassen.

Carintreggeland

We zijn goed en zorgvuldig en professioneel geholpen maar de aanloop was rommelig.

Uw beoordeling

Heel in het begin werden we drie keer doorgeschoven naar een andere jurist. Daardoor was het onduidelijk wie onze zaak behartigde en werden we niet terug gebeld op afgesproken tijdstippen. Dit gaf... Heel in het begin werden we drie keer doorgeschoven naar een andere jurist. Daardoor was het onduidelijk wie onze zaak behartigde en werden we niet terug gebeld op afgesproken tijdstippen. Dit gaf wat irritatie aan onze kant. Maar vanaf het moment dat mevr Dunbar het overnam, kwam alles goed. Vanaf dat moment niets dan lof.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Bedankt voor uw review. We hebben elkaar inmiddels ook gesproken. In december 2019 was het zeer druk bij ons, veel drukker dan normaal. Dat had te maken met een uitspraak van de Hoge Raad over... Bedankt voor uw review. We hebben elkaar inmiddels ook gesproken. In december 2019 was het zeer druk bij ons, veel drukker dan normaal. Dat had te maken met een uitspraak van de Hoge Raad over ontslag en slapende dienstverbanden, waardoor wij zeer veel klanten tegelijkertijd aan het helpen waren. Daarom is de intake bij u niet goed verlopen. Onze les is dat wij in de toekomst beter moeten anticiperen op grote piekdrukte. Wij zijn blij dat de behandeling van uw zaak goed verlopen is en u tevreden bent over onze jurist mevrouw Dunbar.

Z. Louis

Resultaat: Zeer tevreden.

Uw beoordeling

Heel toevallig kwam ik via internet de reclame tegen van Juristen Arbeidsrecht Nederland.
Ik dacht doe eens gek en reageer.
Een paar uur later had ik iemand aan de lijn die mij adviseerde...
Ik dacht doe eens gek en reageer.
Een paar uur later had ik iemand aan de lijn die mij adviseerde om de benodigde stukken toe te zenden zodat er een eerste scan gedaan kon worden.
Daarna heb ik opnieuw contact gehad en hebben we e.e.a. doorgenomen.
Gezien de snelheid van reageren en de uitgebreide mail met informatie, tips en trucs ben ik blij van deze optie en de kennis van Mevrouw M.L. Boks gebruik te hebben kunnen maken.
Het geeft mij een extra stukje vertrouwen in het juridisch proces wat gaande is.
Ik wil Mevrouw Boks dan ook danken voor de hulp en advies.

Ramesh Askar

Zeer professioneel, deskundig en rekening houdend met de wensen van de client!

Uw beoordeling

Ik beoordeel de dienstverlening met een dikke 10, simpelweg omdat ik niets aan te merken heb op de zeer deskundige en professionele inzet van de voor mij ingezette jurist Anne van Kerkhof. Ik ben... Ik beoordeel de dienstverlening met een dikke 10, simpelweg omdat ik niets aan te merken heb op de zeer deskundige en professionele inzet van de voor mij ingezette jurist Anne van Kerkhof. Ik ben zeer te spreken over de dienstverlening, na een eerste telefoongesprek met Anne over de gehele situatie kreeg ik vrij snel een vertrouwd en gerustgesteld gevoel. Ik kon duidelijk waarnemen dat Anne de situatie heel goed wist te analyseren, en veel kennis in huis heeft. Wat ik ook als zeer prettig heb ervaren zijn de snelle acties die ondernomen werden. De hele procedure is met succes afgerond, en ik ben ook zeer tevreden met het eindresultaat. Ik raad Juristen ArbeidsRecht Nederland sterk aan, en weet in de toekomst waar ik moet zijn in geval van weer een soortgelijke situatie!