rob

Zeer fijn en goed geholpen door Tara met uiteindelijk een positief eindresultaat.

Uw beoordeling

zeer tevreden ,uitstekende hulp en snelle reacties qua mail en telefonisch overleg

Hannah Lehmann

Professionele hulp bij mijn vso

Uw beoordeling

Bas Wielink heeft mij vakkundig bijgestaan toen ik met mijn werkgever tot een vso wilde komen. Prima resultaat kunnen bereiken, dus tot volle tevredenheid!

Stefan Lemm

Goed advies en fijne benadering

Uitstekend

C. Ham

Efficiënt en uiterst kundig geholpen door Mr. Tara de Rijke

Uitstekend

W. van Velzen

Goed en deskundig geholpen met een positief eindresultaat.

Uw beoordeling

Fijn samengewerkt met Tara de Rijke. Tara, dank voor je inzet, professionaliteit en bekwaamheid. Ik voelde me gehoord en goed gesteund en ben zeer tevreden met de uitkomst. Je was makkelijk... Fijn samengewerkt met Tara de Rijke. Tara, dank voor je inzet, professionaliteit en bekwaamheid. Ik voelde me gehoord en goed gesteund en ben zeer tevreden met de uitkomst. Je was makkelijk bereikbaar, antwoordde snel en nam altijd de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Kortom, een top service!

Janine

Kundig en vriendelijk geholpen

Uw beoordeling

Tara heeft mij goed geholpen met mijn VSO. Het contact verliep heel makkelijk via mail of telefoon en ik kreeg snel een duidelijke reactie.

Martine

Snel en accuraat

Uw beoordeling

Wat fijn dat er zo snel actie wordt ondernomen als je wordt geconfronteerd met een vaststellingsovereenkomst. Tara heeft prima werk verricht om tot een deal te komen waar ik vrede mee had. Ze... Wat fijn dat er zo snel actie wordt ondernomen als je wordt geconfronteerd met een vaststellingsovereenkomst. Tara heeft prima werk verricht om tot een deal te komen waar ik vrede mee had. Ze reageert snel en denkt goed met je mee. Mijn dank is groot!

Frans Pakvis / Royal FloraHolland

Prima geholpen

Uw beoordeling

Geweldig geholpen in een periode met onzekerheid en waar opeens heel veel op je afkomt

Johan Bierkens

Zeer deskundige partner die me geweldig met raad en daad terzijde heeft gestaan

Uw beoordeling

Mr. Tara de Rijke heeft mij zeer snel en deskundige geholpen. Tara was uitstekend bereikbaar voor al mijn vragen. Ik kreeg realistisch advies en ze had aandacht en begrip voor mijn persoonlijke... Mr. Tara de Rijke heeft mij zeer snel en deskundige geholpen. Tara was uitstekend bereikbaar voor al mijn vragen. Ik kreeg realistisch advies en ze had aandacht en begrip voor mijn persoonlijke vragen en wensen. Het is fijn om te weten dat je zo'n professional naast je hebt staan tijdens zo'n ingrijpende procedure. Dat geeft rust en vertrouwen en ontzorgt je gedurende het traject.

Monic van Batum

Geweldig!

Uw beoordeling

Ben supergoed geholpen en voorbereid door Daniel Rademaker.