Klomp

Snelle, kundige en keurige dienstverlening

Uw beoordeling

De snelheid waarmee wordt gereageerd is heel prettig. De jurist kwam op mij zeer kundig over en ik kreeg echt het gevoel dat hij zijn best deed om mij zo goed mogelijk bij te staan. Ik zou deze... De snelheid waarmee wordt gereageerd is heel prettig. De jurist kwam op mij zeer kundig over en ik kreeg echt het gevoel dat hij zijn best deed om mij zo goed mogelijk bij te staan. Ik zou deze partij zeker aanraden.

Mevr.E.Willemse/Compass Groep Eurest

Ik ben van mening dat ik professioneel geholpen ben en uitleg heb gekregen over mijn ontslag

Uw beoordeling

Mijn beoordeling is dat ik heel blij was met de hulp van MR.D.T.TOAI.PHAM ik had totaal geen verstand van mn papieren was ook boos en verdrietig van t ontslag en was heel blij dat ik t uit handen... Mijn beoordeling is dat ik heel blij was met de hulp van MR.D.T.TOAI.PHAM ik had totaal geen verstand van mn papieren was ook boos en verdrietig van t ontslag en was heel blij dat ik t uit handen kon geven en dat t geregeld is.
Het was een zorg minder en de uitleg was in normaal nederlands niet te ingewikkeld bij deze nog mijn dank.
Vriendelijke gr. Mevr.E. Willemse

Leon Meuris

Professioneel, snel en daadkrachtig!

Uw beoordeling

Zeer goede hulp, snel geholpen en deskundig advies

Jolien Kroes

Goede hulp gehad.

Uw beoordeling

Ik ben super fijn geholpen door mevr. Boks. Legde me alles stap voor stap uit, gaf me de mogelijkheid haar te contacteren wanneer ik dat nodig had, en liet mij alles weten in haar proces. Ze heeft... Ik ben super fijn geholpen door mevr. Boks. Legde me alles stap voor stap uit, gaf me de mogelijkheid haar te contacteren wanneer ik dat nodig had, en liet mij alles weten in haar proces. Ze heeft naar mijn wensen geluisterd, en is daar dan ook mee aan de slag gegaan. Ze gaf me een gerustellend gevoel in een stressvolle situatie.

Mevrouw Anoniem

Heel goed geholpen door mevrouw V. Raterink.

Uw beoordeling

De hele ontslagsituatie was heel spannend voor mij. ik stelde vele vragen, maar met geduld werden mijn vragen beantwoord en ze heeft adequaat en gericht de stukken bestudeerd. Met een bevredigend... De hele ontslagsituatie was heel spannend voor mij. ik stelde vele vragen, maar met geduld werden mijn vragen beantwoord en ze heeft adequaat en gericht de stukken bestudeerd. Met een bevredigend resultaat.

M. Kuiper

Goede professionele hulp, zeer doel gericht en behulpzaam

Uw beoordeling

Mevr. Raterink heeft ons vriendelijk en zeer snel en professioneel geholpen en hiermee een hoop zorgen weg genomen.

Valentina Koleva

Mevrouw V.Raterink fantastisch jurist !

Uw beoordeling

Uitstekend werk, snel,accuraat, behulpzaam! Ik wens U veel gezondheid!

Erik

Complimenten voor de snelheid, goede adviezen en aangename manier van communiceren

Uw beoordeling

Op een stressvol moment na ontslag aanzegging was het contact met de juristen van JAN een aangename verrassing. De snelheid van handelen en de prettige manier van communiceren en advies geven van de... Op een stressvol moment na ontslag aanzegging was het contact met de juristen van JAN een aangename verrassing. De snelheid van handelen en de prettige manier van communiceren en advies geven van de mr. Toai Pham was uitstekend. Samen met hem een zeer goed resultaat bereikt. Nogmaals bedankt.

Tiurlan

Ontzettend vriendelijke jurist, genaamd Toai Pham, die me heeft geholpen.

Uw beoordeling

De jurist van Juristen Arbeidsrecht Nederland heeft me zeer goed bijgestaan en was altijd heel goed bereikbaar. Ik ben zeer tevreden over hun service.

I van de Poel

Professioneel, accuraat en prettige begeleiding

Uw beoordeling

Vanaf het eerste contact met Juristen ArbeidsRecht Nederland heb ik het contact en het accuraat handelen als zeer professioneel ervaren.

Aangezien er op zo’n moment veel op je af komt,...

Aangezien er op zo’n moment veel op je af komt, is het erg prettig dat zaken, zoals direct contact met de werkgever, meteen door, in mijn situatie mevrouw Raterink, werden opgepakt.

Ik hoop het niet meer mee te hoeven maken maar ik zou zeker weer van uw diensten en expertise gebruik maken, mocht dit aan de orde zijn.