Zeer betrokken, empatisch en proffessioneel

Uw beoordeling

Als je ooit in een situatie terecht komt die te maken heeft met een (dreigend) arbeidsconflict, dan raad ik je aan contact op te nemen met Juristen Arbeidsrecht Nederland. Daar word je snel, betrokken, empatisch en professioneel geholpen.

Met vriendelijke groeten,

Marion Engelman

In een woord: Professioneel

Uw beoordeling

Mochten juridische arbeids problemen op je weg komen dan is hier het juiste adres.

Ik vind dat ik erg vakkundig geholpen ben met de juiste informatie.

Uw beoordeling

Onlangs heb ik een jurist moeten inschakelen voor het nalopen van een vastellingovereenkomst overeenkomst. De jurist van Arbeidsrecht Nederland heeft mij erg goed geholpen en wees mij op belangrijke zaken, waar ik geen weet van had. Dankzij de jurist is alles netjes geregeld, ik hoef me geen zorgen te maken en dat geeft een fijn gevoel.

Deventer

Ik heb jullie dienstverlening zowel als de communicatie onderling als zeer positief en prettig ervaren .

Een dikke tien !

Jan Schrijver

Zeer tevreden

Beste Anne,
Zeer tevreden hoe je mijn zaak heb behandeld.
Mede door U zijn er een antal punten aangebracht in mijn voordeel
Het was goed en duidelijk verwoord tegen mij.
Mvgr Jan

GIVHR

Zeer professioneel.

Uw beoordeling

Ik heb uw dienstverlening als zeer prettig ervaren mevrouw van Kerkhof, ik dank u voor het bijstaan, uw advies en de altijd snelle reacties naar mij en de werkgever toe en de altijd vriendelijke stem als we telefonisch contact hadden.

Sandra

Merci

Uw beoordeling

Geen rechtsbijstand verzekering voor werk, zelf ook geen verstand van arbeidsrecht, wat nu .....
Via internet kwam ik op deze site terecht en heb gelijk geĆÆnformeerd of ze mij konden helpen. Natuurlijk konden ze dat en dat hebben zo ook zeker gedaan. Goed advies gekregen, snelle antwoorden en goede bemiddeling.
Een pluim voor mevr. Bekkering, ik kon met al mijn vragen bij haar terecht.

Ik ben zeer tevreden over de hulp die ik gekregen heb

Uw beoordeling

dank U wel voor Uw bemiddeling bij het aanpassen van mijn vaststellingsovereenkomst. Ik heb Uw dienstverlening als zeer positief ervaren.

Super

Uw beoordeling

Juristen Arbeidsrecht Nederland heeft mij al 2x bijgestaan bij een arbeidsconflict. Hun dienstverlening is echt geweldig. Ze doen uiterst hun best om je bij te staan in vervelende situaties met je werkgever. Mocht ik in de toekomst weer in een soortgelijke situatie belanden, dan ga ik ze zeker weer inschakelen. Bij deze wil ik ze dan ook nogmaals bedanken en iedereen van harten aanbevelen.

Annelies Pijnenborg

Top geholpen, experts op het gebied van arbeidsrecht!

Uw beoordeling

De juiste keuze gemaakt door deze experts in te schakelen. Ik beveel hen aan iedereen aan. Experts op dit gebied. Nogmaals dank.