Ik heb Juristen Arbeidsrecht NL als heel goed ervaren!

Beste Anne,

Ik wil je graag bedanken voor alle hulp die je mij geboden hebt in de afgelopen periode.
Doordat ik er zelf te emotioneel bij betrokken was, heb jij het zakelijke stuk op een heel prettige wijze van mij overgenomen. Nogmaals hartelijk dank hiervoor

Anneliese

Een organisatie die met je meedenkt en zijn afspraken nakomt.

Uw beoordeling

Met betrekking tot de dienstverlening kan ik alleen maar zeggen GEWELDIG. Het allereerste contact met Robin was helder. Duidelijke antwoorden en snelle reacties. Vervolgens heb jij ( Anne ) mijn dossier toegewezen gekregen. Ook nu kan ik alleen maar zeggen TOP. IK ben heel blij met de manier waarop jullie werken. Jullie houden je aan de afspraken, reageren snel en vriendelijk, voor zover ik kan beoordelen zeer kundig op jullie vakgebied. Als iemand juridische hulp nodig heeft zal ik jullie organisatie zeer zeker aanbevelen en ook jouw naam vermelden.

Mijn dank is heel erg groot !!

Kennis van zaken

Uw beoordeling

De wijze van accuraat handelen, correctheid en kennis spreekt mij dan ook zeer aan.

Monisme Pandelaar

Prima en snelle dienstverlening, zeer prettig en efficiënt contact, uitstekende kennis van zaken.

Uw beoordeling

Ik kan Juristen ArbeidsRecht Nederland van harte aanbevelen. Zelf heb ik te maken gehad met Julia Groen van de locatie in Soest en ik heb het contact met haar als buitengewoon prettig en kundig ervaren. Een dikke tien wat mij betreft en alle lof voor Julia!

Senlle service, professioneel, duidelijk, vriendelijk en behulzaam!

Uw beoordeling

Ik kreeg super snel een reactie na mijn online formulier, binnen een paar uur. Alles werd duidelijk uitgelegd in makkelijke taal. We moesten snel schakelen voor het einde van de maand, maar dit was geen probleem. Heel fijn gevoel dat alles nu gecheckt is en ik het contract kan tekenen.

Danny Sanders

Duidelijke begeleiding in een spannend onbekend veld.

Uw beoordeling

Door Julia Groen ben ik uitzonderlijk goed bijgestaan in een situatie die voor mij spannend was. Als werknemer sta je altijd met minder informatie in een onzekere positie. Je wil niet op een vervelende manier weg gaan bij je werkgever maar je wil jezelf ook niet in de vingers snijden met een deal die slecht voor je is. Ik ben érg dankbaar en tevreden over de manier waarop ik ben bijgestaan in dit proces.

Thérèse van der Lans

Een zeer goede dienstverlening

Uw beoordeling

Ik kan Juristen Arbeidsrecht Nederland aanraden vanwege de zeer goede dienstverlening die ik als zeer prettig ervaren heb.
Ze zaten er boven op en reageerde snel.

Jantina Halma

Zeer prettig, vriendelijk en vlotte hulp.

Uw beoordeling

Dit arbeidsjuristen kantoor zou ik zeker adviseren mocht ik mensen kennen die ook in deze situatie terecht komen.
Ook al is het met wederzijds goedvinden, niemand wil expres op deze manier afscheid nemen van een werkgever. Voor een arbeidsjurist is het dagelijks werk maar voor mij een hele strijd en gebeurtenis. Ik heb bij dit arbeidsjuristen kantoor een zeer vriendelijke, heldere en vlotte hulp mogen ervaren, zonder de hulp van (voor mij in dit geval Mw. Mr. W. Melenhorst) had ik dit niet op een goede manier kunnen afsluiten.
Mijn dank is groot!

Elly Spronk

Super.

Beste mevrouw Van Kerkhof,

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik u dienstverlening als heel goed heb ervaren.

Snel en goed advies. Mijn complimenten.

Elly Spronk

Thérèse van der Lans

Een zeer goede dienstverlening

Uw beoordeling

Ik raad u aan te kiezen voor Juristen Arbeidsrecht Nederland omdat ik het een zeer goede dienstverlening vind. Ze zitten er
bovenop en reageren ook snel weer terug. Ik heb het als zeer prettig ervaren.