J.A. Verhagen

Mr. T de Rijke heeft binnen een week het gewenste resultaat behaald

Prima, snel en doeltreffend

Ronald Akkies

Zeer goed geholpen , zowel via e-mail als telefonisch erg prettig .

Goedemorgen Tara,
Hartelijk dank voor je advies en steun als je in zi’n nare situatie terecht komt.
Goedemorgen Tara,
Het is na de eerste dreun , dan ook het onbekende waarin je terecht komt allemaal tekst waar je eigenlijk niets vanaf weet.
Dan geeft het een goed gevoel als je bij iemand terecht kan die je daarin kan helpen.

Dank nogmaals en een warme groet
Ronald & Bianca Akkies

Nienke

Fijne samenwerking

Uw beoordeling

De samenwerking met Tara de Rijke heb ik als erg prettig ervaren. Het was een fijne en persoonlijke begeleiding omtrent mijn VSO. Tara reageert snel op emails.

Irene

Ronduit top!

Uw beoordeling

Mijn vraag over de transitievergoeding bij een uitzendbureau werd door een van de medewerkers helder en duidelijk beantwoord.
Mijn zorgen zijn weggenomen, dankjewel!

Bojan Janssen

Als je een VSO voorgelegd krijgt raad ik je aan om dit een jurist na te laten kijken.

Uw beoordeling

Ik ben heel goed geholpen door Tara de Rijke. Ze heeft me alles goed en duidelijk uitgelegd wat betreft de VSO.

Ellen

Fijne begeleiding en meedenken in het proces

Uw beoordeling

Dank je wel voor de fijne begeleiding en het meedenken met mijn proces Bas Wielink.

Ruud

Deskundig en betrouwbaar

Uw beoordeling

In een lastige situatie hebben zij de communicatie snel en deskundig overgenomen. Je merkt dat ze dit vaak doen en weten er het beste resultaat uit te halen.
Bas bedankt voor je ondersteuning...
Bas bedankt voor je ondersteuning en rust.

Jairam

Bas Wielink heeft mij snel en goed geholpen in de onderhandelingen voor een hoger vaststellingsovereenkomst, zeker een aanrader!

Uw beoordeling

Laat je VSO nachecken bij Bas Wielink, dat heeft mij meer opgeleverd dan eerst geboden was.

Juristen arbeidsrecht Nederland

Snel werkend bedrijf, erg fijn in de benadering en het meedenken

Uw beoordeling

Deskundig personeel en werken snel

Mawahib Tagod

Klantgericht opstelling, uitstekende service en snelle hulp!

Uw beoordeling

Ik ben gelukkig met DHr Bas Wielink in contact gekomen. bij het kennismakingsgesprek met Bas ervoer ik
Zijn luisterende oor, aandacht voor mijn situatie. Ik ben snel en goed geholpendoor Bas. Er zijn nog weinig mensen die echt vanuit hun hart werken en waarbij je niet gezien wordt als een nummer.

Ik ben werkelijk dankbaar voor zijn inzet voor mijn zaak.