Luuk

Vakkundige (juridische) begeleiding en afstemming van het traject rondom de vaststellingsovereenkomst.

Uw beoordeling

Graag wil ik Emerald Dunbar hartelijk bedankt voor de genomen moeite en het op vakkundige (juridische) wijze begeleiden en afstemmen van het traject rondom de vaststellingsovereenkomst. Ik kan nu... Graag wil ik Emerald Dunbar hartelijk bedankt voor de genomen moeite en het op vakkundige (juridische) wijze begeleiden en afstemmen van het traject rondom de vaststellingsovereenkomst. Ik kan nu met een goed gevoel afscheid nemen van mijn werkgever, en weer positief aan de slag met de toekomst.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Bedankt voor uw reactie over de goede afwikkeling -en de hulp van Emerald Dunbar daarbij- van uw vaststellingsovereenkomst met uw werkgever. U staat er positief in. Ik wens u veel succes in de... Bedankt voor uw reactie over de goede afwikkeling -en de hulp van Emerald Dunbar daarbij- van uw vaststellingsovereenkomst met uw werkgever. U staat er positief in. Ik wens u veel succes in de toekomst.
Vriendelijke groeten, Juristen Arbeidsrecht Nederland

J.J.Eijzinga

Vakkundig geholpen en goed overwogen keuze kunnen maken.

Uw beoordeling

Dankzij de vakkundige hulp van Vivian Raterink en het bedingen van goede voorwaarden heb ik een wel overwogen keuze kunnen maken.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Fijn om te horen dat u blij bent met onze hulp en mede daardoor de juiste keuze heeft kunnen maken. Veel succes.
Met vriendelijke groeten, Juristen Arbeidsrecht Nederland

Fam. Jongejan

In 1 woord prima!

Uw beoordeling

Hulp hehad van mevr. Raterink. We hadden niet dit resultaat verwacht, dus erg blij mee.
Het gesprek aan de telefoon was vriendelijk, duidelijk en deskundig, net als alle mails. Het ging vlot, en ze hield ons goed op de hoogte van al het mailverkeer.
Ook toen de werkgever met vakantie was, en weer terug, hield ze zelf in de gaten of er een bericht van m kwam. Al met al zijn we heel erg tevreden!

A

Professionele, snelle hulp!

Zeer tevreden

Linda Janssen

Hele goede samenwerking, begrip en meedenken!

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Hartelijk bedankt voor uw compliment. Goed om te horen dat u tevreden bent.
Met vriendelijke groeten, Juristen Arbeidsrecht Nederland

Zeer goede professionals

Uw beoordeling

Ondanks dat mijn oude werkgever niet mee wilde werken aan de vergoeding van de jurist, bleven ze mij proffesioneel begeleiden tot alles was afgehandeld. Ze nemen echt de tijd voor je en begeleiden... Ondanks dat mijn oude werkgever niet mee wilde werken aan de vergoeding van de jurist, bleven ze mij proffesioneel begeleiden tot alles was afgehandeld. Ze nemen echt de tijd voor je en begeleiden je zeer kundig door het hele traject. ( wat voor veel mensen abracadabra is)

Y.Dardour

Behulpzaam,

Is goed

Juristen arbeidsrecht Nederland Dhr d.t.toai pham.

Geweldig

Dikke 10

M. Commadeur

Het contact met Vivièn Raterink was bijzonder prettig, helder, snel en resulteerde in een goede VSO. Mijn dank voor haar meedenken en juiste verwoording om tot een goed besluit te komen.

Uitstekend

Jan Verstraeten

Komen afspraken niet na

Geachte heer Verstraeten,
Geachte heer Verstraeten,
U heeft onze telefonische helpdesk gebeld met een aantal vragen. Op 1 vraag hadden we niet direct antwoord en beloofden wij u 1 werkdag later terug te bellen. Er is iets niet helemaal goed gegaan waardoor wij inderdaad verzuimd hebben u op die dag terug te bellen. Onze excuses daarvoor. Later heb ik u nog een aantal maal proberen te bellen om uw vraag te beantwoorden en te kijken of wij u nog op andere wijze konden helpen. Helaas heeft u onze telefoontjes niet beantwoord. Mocht u hierop terug willen komen, dan zijn wij graag bereid uw vragen te beantwoorden en u te helpen. Voor contact kunt u ons altijd bellen op 088 20 50 899 of mailen naar info@transitievergoeding.nl.
Met vriendelijke groeten,
Marius Winter/ Juristen Arbeidsrecht Nederland