Brenda van der Ree

Tav mevr A Bekkering en de heer R Sieverdink
Chapeau Geweldig staan je bij met raad tijd en daad!

Heeeeel erg goed Chapeau

Betreft mevr A. Bekkeringen de heer R Sieverdink in een woord geweldig ze nemen alle tijd beantwoorden al je vragen of twijfels ze staan echt in voor de klant CHAPEAU!!!!

Chapeau geweldig!!!

Zeer tevreden

Uw beoordeling

Ik heb iedere keer vrij snel reactie ontvangen. Wat beloofd werd is ook allemaal nagekomen, dit komt niet overal voor. Daar ben ik dus ook erg blij om. Verder was de communicatie ook helder en duidelijk en vind ik dat er ook goed overleg is geweest iedere keer. Nogmaals, ik kan alleen maar tevreden zijn. Als mijn werkgever dezelfde manier van communiceren hanteerde dan was ik waarschijnlijk nooit bij jullie terecht gekomen.

Vakkundig en accuraat

Uw beoordeling

Ik zou je deze juristen aanrader als je een goed objectief advies wilt hebben. Bovendien handelen zij op een vakkundige manier jouw zaak af. Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van elke stap in het proces.

Vriendelijk mensen die heel goed hun best doen

Uw beoordeling

alles wordt duidelijk uitgelegd tot vervelens toe

Anne Hoekstra

Ik ben erg tevreden met de dienstverlening.

Uw beoordeling

Ik was heel blij met de ondersteuning van de juriste. Het mailcontact was prettig, helder en duidelijk. Vooral de snelheid van reageren, vaak nog dezelfde dag en anders wel de volgende ochtend, was voor mij erg prettig. De telefonische contacten verliepen ook plezierig. Het was allemaal correct, professioneel en toch ook persoonlijk. De schriftelijke informatie vooraf was ook helder.

Dick de Kam

De juridische arbeidsrecht dienstverlening zoals hij bedoelt is en ook moet zijn.

Uw beoordeling

Ik heb onze samenwerking als bijzonder prettig ervaren, zeker de mix tussen sociaal en zakelijk is in de juiste verhouding.
Vanaf het eerste tot het laatste gesprek / contact gaf je mij een goed gevoel.
Belangrijk is ook de kennis van het arbeidsrecht en de manier zoals jij hem hebt toegepast, mijn complimenten hiervoor.
Ik ga je zeker aanbevelen mocht dit ter sprake komen.
Nogmaals Bedankt Wendela.

Zeer professioneel geholpen

Uw beoordeling

Ik heb uw dienstverlening als zeer prettig en duidelijk ervaren. Zonder jullie professionele hulp was het nog niet afgerond.

Met plezier kijk ik terug op onze samenwerking bij deze , voor mij lastige casus.
Ik raad iedereen jullie aan.

Laurie

Deskundige begeleiding

Uw beoordeling

De begeleiding vond ik top. Hele rustige en to the point benadering van de zaken, die toch onder enige tijdsdruk stonden. Het kalmeerde mij en ik kreeg er meer vertrouwen door dat de zaak goed zou eindigen. En dat deed het ook.

Ilona

Zeer tevreden!

Uw beoordeling

Mevr. Mr. Wendela Melenhorst heeft mij uitstekend geholpen. Prettige en duidelijke communicatie, ze reageert snel, deskundig en adequaat. De onderhandelingen neemt ze van je over. Alles gaat in overleg waardoor je precies weet waar je aan toe bent. Ik ben zeer tevreden!