Ik heb de dienstverlening/hulp als zeer fijn ervaren!

Uw beoordeling

Ik heb de hulp/dienstverlening als zeer fijn ervaren. Anne van Kerkhof was scherp, duidelijk en vooral zeer snel met reageren/actie ondernemen. Ze zat er bovenop!

M Groen

Houden zich aan afspraken en zijn betrokken

Uw beoordeling

Als je met een probleem zit mbt ontslag zou ik eens bellen met JAN

Professionele en snelle service

Uw beoordeling

Deze juriste was zeer betrokken , kundig en adviseerde ons waar wij de bomen door het bos niet meer zagen. Het dossier werd ook meteen opgepakt, geen wachttijden!

Een goede jurist en de rest

Beste Julia,

Uw dienstverlening heb ik als heel professioneel en prettig mogen ervaren. Ik had al bij het allereerste gesprek het gevoel dat er serieus naar mij werd geluisterd en dat heb ik ook steeds weer in uw terugkoppeling mogen ervaren. Ook punten/onderwerpen waar ik eerst mijn vraagtekens bij had, werden mij duidelijk nadat ik u had gesproken.

U komt beheerst over,… in mijn ogen heeft u meer dan voldoende expertise, maar ook bij derden die mij hebben bij gestaan. Uw stem brengt eveneens rust en vertrouwen bij mij op.

Nogmaals bedankt, en heel veel succes in alles wat u graag zou willen ondernemen.

Peter Zuiverloon

Ik heb aan een woord genoeg; TOP

Uw beoordeling

Ik heb uw dienstverlening als zeer prettig ervaren, eerst in een telefonisch gesprek en daarna per email. De snelheid waarmee u mails beantwoord is uitzonderlijk, veelal per omgaande en inhoudelijk van een goed advies voorzien, waaruit blijkt dat u zich goed heeft ingelezen in de materie.

Zeer waarschijnlijk zal ons bedrijf per 1 januari 2019 nog verder afslanken en ik zal mijn collega's zeker adviseren met U in zee te gaan.

P.P.F. Tossaint

Wat betreft jouw ondersteuning ben ik uitermate tevreden, zowel over de schriftelijke en mondelinge ondersteuning. De wijze waarop wordt gecommuniceerd vond ik zeer prettig en in een zeer duidelijke...

Uw beoordeling

De ondersteuning , zowel schriftelijk als mondeling is in een heldere, duidelijke en begrijpelijke taal. De wijze waarop wordt gecommuniceerd vond ik zeer prettig.

De snelheid waarop alles geregeld is en de korte en directe lijnen heb ik als zeer prettig ervaren.

Uw beoordeling

De dienstverlening van Wendela was zeer goed.

Toppi geholpen

Richard Wesseling

Ik heb geen zin nodig om me hierover uit te drukken. Het was van A tot Z tot in de puntjes goed geregeld

Rene

Prima geholpen door Julia Groen

Uw beoordeling

Snelle respons en goede bereikbaarheid als pluspunten