Juristen ArbeidsRecht Nederland

Juristen ArbeidsRecht Nederland Ook benieuwd naar feedback over de webshop Juristen ArbeidsRecht Nederland? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company199
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Juristen ArbeidsRecht Nederland met 9.5/10. Gebaseerd op 199 ervaringen.

Uw beoordeling

Voor mij was het heel geruststellend dat mijn zaak goed behartigd zou worden door een expert. Bovendien gaf het veel rust dat de communicatie met de werkgever overgenomen werd. Ik heb de juriste, mw. Boks, als een plezierige en ervaren partner ervaren.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een goed advies is 'goud' waard.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb jullie dienstverlening als zeer snel en adequaat ervaren, ook jullie website is zeer informatief, en dat is ook in eerste instantie de reden dat ik jullie hulp heb ingeschakeld..

Ozdemir
Ozdemir

Uw beoordeling

Heel erg bedankt voor de effectieve en vriendelijke manier waarop u mij geholpen heeft mevrouw Van Kerkhof!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer tevreden met de dienstverlening!.

Uw beoordeling

Geholpen door Anne van Kerkhof, zij is juriste. Ze heeft me prima geholpen bij het afhandelen van mijn ontslag.
De toegevoegde waarde van Anne was dat ze met extra punten kwam die zeker de moeite waard zijn; mijn vaststellingsovereenkomst is nu perfect qua opzet.
Anne laat met recht de jurist in haar naar boven komen; alle details zijn aangetikt. Ik heb het met een gerust hart aan haar overgelaten.
Helaas ben ik mijn baan kwijt. Gelukkig ben ik beter dan verwacht uit de strijd gekomen.
Anne, nogmaals mijn hartelijke dank!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Gewoon in één keer meer dan goed.

Goed (8/10)

Uw beoordeling

Ik heb contact gehad met Anne van Kerkhof. Ik heb haar tips en advies meegenomen in de onderhandelingen met mijn werkgever en deze zijn keurig verwerkt in mijn vaststellingsovereenkomst . De toelichting op verschillende punten was ook erg duidelijk.

Score voor Juristen ArbeidsRecht Nederland:4/5

Snelle duidelijke afviezen.

Goed (8/10)

Uw beoordeling

Snelle reacties, duidelijkheid over wanneer je een reactie kunt verwachten. Wel een flink bedrag maar dan weet je ook dat het geregeld wordt. Punt van aandacht. Direct bij aanvang de mogelijkheid/kosten noemen om via een financieel adviseur de boel te regelen. Je blijft zitten met de vraag hoe de transitie kan worden uitgekeerd. Duidelijk het bedrag inclusief de btw noemen en niet exclusief. Dan weet de cliënt waar hij voor kiest. Verder goede hulp en communicatie gehad.

Score voor Juristen ArbeidsRecht Nederland:4/5

Duidelijk en direct.

Conny
Conny

Uw beoordeling

Ik ben uistekend door het team geholpen. Ik was laat met aanmelden maar ze belden me zelfs 's avonds om e.e.a. te versnellen. Het advies scheelde een paar duizend euro en ik werd ook geholpen met de wijze van aanpakken naar de werkgever. Was helemaal top!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekende hulp! snel, goed & vriendelijk!.

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden over het verloop en het uiteindelijke resultaat. Het ging snel, altijd in overleg, zeer degelijk en nauwkeurig.

Hoge kwaliteit dienstverlening en klantvriendelijk. Ik heb het idee dat we het maximale er uit hebben gehaald.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De juriste mevrouw van kerkhof heeft mij ontzettend goed geholpen.

Andre
Zeer goed (9/10)
Andre

Uw beoordeling

Ik ben bijgestaan door Mevrouw mr. Boks die mij goed geholpen heeft.
Ik heb de dienstverlening en communicatie als goed ervaren.
Het resultaat is gelukkig een stuk hoger dan ik had verwacht.
Communicatie verliep vlot en was duidelijk
Bovendien nemen ze een groot deel van je zorgen weg door alles te regelen voor je.
Tevens is het fijn dat ze informatie over de WW sturen om je op weg te helpen mocht het nodig zijn.

Score voor Juristen ArbeidsRecht Nederland:4.5/5

Goede en snelle service.

NEC
Zeer goed (9/10)
NEC

Uw beoordeling

Ik geef een Cijfer 9 voor het geheel voor wat u mij had geholpen !!

Score voor Juristen ArbeidsRecht Nederland:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik waardeer heel erg uw professionele en loyaliteit.

Bedrijfsinformatie

Juristen ArbeidsRecht adviseert en ondersteunt u bij -dreigend- ontslag. Onze juristen controleren uw vaststellingsovereenkomst en onderhandelen met uw werkgever over een betere ontslagregeling.

Doe de Gratis controle ontslagvoorstel
Adres