Tamkin Neshat/Juristen Arbeidsrecht Nederland

Zeer vakkundig geholpen door Tamkin Neshat!

Uw beoordeling

Een lang traject gelopen en elke keer vakkundig en helder te woord gestaan door Mevrouw Tamkin Neshat. Met een lange adem is alles zo goed geregeld dat mijn bedrijf en ik netjes uit elkaar konden... Een lang traject gelopen en elke keer vakkundig en helder te woord gestaan door Mevrouw Tamkin Neshat. Met een lange adem is alles zo goed geregeld dat mijn bedrijf en ik netjes uit elkaar konden gaan. Op elk bericht is heel snel en vakkundig gereageerd. Ik voelde me goed gehoord en gezien. Ik ben zeer tevreden met de uitkomst!

IL

Kundig en professioneel geholpen met raad en daad

Uw beoordeling

Ik ben fantastisch geholpen door Bas Wielink, die mij met raad en daad bij heeft gestaan in een voor mij emotioneel moeilijke tijd bij het afscheid nemen van mijn, inmiddels ex-, werkgever. Het... Ik ben fantastisch geholpen door Bas Wielink, die mij met raad en daad bij heeft gestaan in een voor mij emotioneel moeilijke tijd bij het afscheid nemen van mijn, inmiddels ex-, werkgever. Het uiteindelijk resultaat had ik zelf nooit kunnen uitonderhandelen en zelfs de juridische kosten zijn verhaald op de werkgever. Ik raad Juristen Arbeidsrecht Nederland van harte aan!

Reinier

Juristen Arbeidsrecht Nederland heeft toegevoegde waarde in een vervelend proces!

Uw beoordeling

Bas Wielink was een uitstekend adviseur die me goed geholpen heeft.

John

Professionele hulp: snel, effectief en meelevend

Uw beoordeling

Bij een onverwacht ontslag ivm overtolligheid kreeg ik van mijn werkgever een 'vaststellingsovereenkomst' overigens met het advies een advocaat te raadplegen. Mijn initiële twijfel of ik 'zo maar'... Bij een onverwacht ontslag ivm overtolligheid kreeg ik van mijn werkgever een 'vaststellingsovereenkomst' overigens met het advies een advocaat te raadplegen. Mijn initiële twijfel of ik 'zo maar' een advocaat via internet zonder f2f contact moest vragen, kon na eerste contact al over boord. Een snelle reactie op de door mij aangeleverde info, een telefonisch gesprek om eea te verhelderen en richting te bepalen en vervolgens kort daarop een goed concept tegenvoorstel. Daarin toch een aantal punten waaraan ik zelf niet had gedacht. Ook wist Tara mij in de toch even onzekere tijd gerust te stellen. Gelukkig bleek de werkgever ook meewerkend en was eea snel rond. TX

henk leber

Duidelijk, snel en deskundig.

Goed bijgestaan door Bas Wielink, thanks

Kennemer Golf & Country Club

Een goed en eerlijk bedrijf met hele kundige mensen die je stuk voor stuk uitstekend zullen helpen

Uw beoordeling

Ik raad je aan om gebruik te maken van dit bedrijf. Ik
Ben geweldige geholpen en met een zeer persoonlijke begeleiding.

Nathan

Ontzettend goed, fijn en professioneel geholpen door Floor Tamis. Zij verdiend een promotie én een opslag!

Uw beoordeling

Je hebt geen ander bedrijf nodig!

ADM

Klantvriendelijk, snelle respons

Uw beoordeling

Goed geholpen door Mvr. Neshat. Wel een tip voor de klant, zorg dat u altijd alle documenten goed naleest op inhoud en typefouten. Ook altijd goed om zelf met ideeën en initiatieven te komen... Goed geholpen door Mvr. Neshat. Wel een tip voor de klant, zorg dat u altijd alle documenten goed naleest op inhoud en typefouten. Ook altijd goed om zelf met ideeën en initiatieven te komen richting de Jurist(e), dit heeft mij namelijk extra geholpen om dichter bij mijn doel te komen.

Leffert Heida/ Rabobank

Zeer goede afwikkeling van mijn VSO

Uw beoordeling

De juridische behandeling van mijn VSO was prima, het werd gedaan door Bas Wieling, tot grote tevredenheid, ik heb inmiddels op de zaak de VSO ondertekend

Bernadett

Zeer professioneel

Uw beoordeling

Jurist Floor Tamis heeft mij bijgestaan, alles zeer professioneel afgehandeld. Vanaf het moment dat ik in contact kwam met haar, had ik geen contact meer met mijn werk, alles verliep via haar. De... Jurist Floor Tamis heeft mij bijgestaan, alles zeer professioneel afgehandeld. Vanaf het moment dat ik in contact kwam met haar, had ik geen contact meer met mijn werk, alles verliep via haar. De punten die niet op de juiste manier in de vaststellingsovereenkomst stonden werd dankzij haar aangepast precies zoals ze dat heeft aangegeven. Ook heeft ze iets meer geld eruit kunnen halen. Ik ben heel tevreden en blij met de professionele afhandeling. Nogmaals heel erg bedankt voor jullie hulp, zonder jullie had ik dit zelf nooit voor elkaar gekreken! Ik ga jullie van harta aanbevelen aan anderen!