Sven Schuur

Erg goed en duidelijke dienstverlenign

Uw beoordeling

Goede verstand van zake en mijn belangen zijn goed behartigd. Geholpen door Bas Wielink.

m Sintnicolaas

Proffesioneel en snel

prima , helder en duidelijk

Tina van Valen/ FNsteel

Professionele mensen.

Uw beoordeling

Geweldig geholpen en geadviseerd door Bas Wielink.

Janneke

Deskundig

Uw beoordeling

Deskundig en betrokken begeleid door Bas Wielink.

R. de Jong

Bas is vrij direct gaan bemiddelen met mijn werkgever wat daarna snel een positief resultaat opleverde.

Zeer snel en accuraat.

Ellen Spaargaren

Uitzonderlijke hulp bij contract voor vervroegde uittreding

Uw beoordeling

Ik had het genoegen om geholpen te worden door Tamkin Neshat van Juristen Arbeidsrecht Nederland te Soest om mijn contract voor vervroegde uittreding af te ronden, en de ervaring was werkelijk... Ik had het genoegen om geholpen te worden door Tamkin Neshat van Juristen Arbeidsrecht Nederland te Soest om mijn contract voor vervroegde uittreding af te ronden, en de ervaring was werkelijk uitmuntend.
Vanaf ons eerste gesprek toonde Tamkin begrip en kennis van dergelijke contracten. Haar expertise professionaliteit, toewijding en betrokkenheid met daarbovenop uiterst vlotte (re)acties richting mij en mijn werkgever heeft mij aangenaam verrast en veel steun gegeven. Ze nam de tijd om naar mijn doelen en zorgen te luisteren en zorgde ervoor dat het proces dat voorheen stroperig verliep, vlot werd getrokken door haar duidelijke communicatie.
Doordat zij mijn belangen uitstekend heeft behartigd sluit het contract volledig aan bij mijn behoeften.
Hartelijk dank Tamkin!

Roald van Borselen

Prima service geleverd door Bas - professioneel en doordacht

Gijben

Duidelijkheid en goede steun!

Prettige samenwerking!

Judith

Goede afhandeling

Uw beoordeling

Geweldig snelle, goede en pragmatische afhandeling, ik had een zaak met spoed en werd supersnel gecontacteerd, Bas Wielink heeft mij enorm snel en goed geholpen, hij luisterde goed naar mijn wensen... Geweldig snelle, goede en pragmatische afhandeling, ik had een zaak met spoed en werd supersnel gecontacteerd, Bas Wielink heeft mij enorm snel en goed geholpen, hij luisterde goed naar mijn wensen en heeft ook in goed contact met mijn werkgever de VSO nog nauwkeurig aangepast en ervoor gezorgd dat mijn werkgever alle kosten voor zijn rekening heeft genomen waardoor voor mij helemaal gratis. Ben zeer blij met zijn hulp, Bas Wielink is een aanrader!

Floor

Professionals met de juiste kennis

Uw beoordeling

Marc van Snippenburg was sinds het eerste contactmoment ontzettend behulpzaam. Mede door zijn ervaring en vele kennis heb ik uiteindelijk gekregen waar ik recht op had. De zaak is door hem van begin... Marc van Snippenburg was sinds het eerste contactmoment ontzettend behulpzaam. Mede door zijn ervaring en vele kennis heb ik uiteindelijk gekregen waar ik recht op had. De zaak is door hem van begin tot eind professioneel uitgevoerd - ga zo door!