Harald

Zeer Tevreden!

Uw beoordeling

Bas Wielink heeft mij goed geholpen! :)

Rosi Witjes

Ben geweldig geholpen, alles werd heel goed uitgelegd en er werd echt naar mij geluisterd.

Mandy eggenhuizen

Een hele fijne hulp en fijne geruststelling.

Uw beoordeling

Ik ben heel goed geholpen, Bas wielink stelde me snel gerust en had een concreet plan.

Huub H

Zeer snelle en correcte service

gewoon goed

Theo de Waal

Top kan niet beter

Uw beoordeling

Aangenaam verrast met alle hulp die ik heb gekregen van Bas Wielink, niets was teveel. luisterde naar je, kwam zijn afspraken na gewoon ronduit perfect kunnen andere juristen een voorbeeld aan nemen

Nisha Aarnoutse

Goede hulp gekregen, vanaf begin tot het einde, bij de intake, tot en met de afhandeling.

Fantastisch en goede fijn geholpen door Bas Wielink

Ans Deunk

Vlot en prettig geholpen door Bas Wielink. Heel tevreden

Uw beoordeling

Zeer tevreden over de prettige, deskundige hulp.

Zeer goed

Snelle en professionele afhandeling.

Uw beoordeling

Bijgestaan door Bas Wielink, er is snel, correct en professioneel gehandeld waardoor ik op een goede manier afscheid heb kunnen nemen van mijn huidige werkgever en tevens ook heb gekregen waar ik... Bijgestaan door Bas Wielink, er is snel, correct en professioneel gehandeld waardoor ik op een goede manier afscheid heb kunnen nemen van mijn huidige werkgever en tevens ook heb gekregen waar ik wettelijk recht op heb.

S.B.

Heel goed, snel en deskundig geholpen!

Uw beoordeling

Ben heel goed geholpen. Marc van Snippenburg heeft mijn onderhandelingstraject snel, zeer deskundig en op een prettige manier begeleid. Marc heeft ervoor gezorgd dat ik kon vertrekken met een... Ben heel goed geholpen. Marc van Snippenburg heeft mijn onderhandelingstraject snel, zeer deskundig en op een prettige manier begeleid. Marc heeft ervoor gezorgd dat ik kon vertrekken met een gunstigere beeindgingsovereenkomst dan wat mijn werkgever mij eerst voorstelde. Bedankt Marc!