E. Geertjes

Maken een groot verschil bij onderhandelingen

Uw beoordeling

Ze zijn meedenkend, doortastend en professioneel. Ik beveel Juristen Arbeidsrecht Nederland sterk aan bij onderhandelingen over transitievergoedingen.

Peeters

Zeer goed geholpen

Theo

Zeer vakkundige en snelle dienstverlening.

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden met de serviceverlening van Juristen ArbeidsRecht Nederland. Zij hebben mij uitstekend geholpen, zowel de intake als de opvolgende contacten zijn uitstekend verlopen. Ik ben... Ik ben zeer tevreden met de serviceverlening van Juristen ArbeidsRecht Nederland. Zij hebben mij uitstekend geholpen, zowel de intake als de opvolgende contacten zijn uitstekend verlopen. Ik ben onder de indruk van de kundigheid van de medewerkers.

N. Teunissen

Snelle, deskundige hulp bij het onderhandelen van een beëindigingsovereenkomst.

Uw beoordeling

Bas Wielink heeft me deskundig, snel en adequaat geholpen bij het onderhandelen en afhandelen van een beëindigingsovereenkomst.
Bas gaf duidelijke informatie en adviezen. Mijn eigen wensen...
Bas gaf duidelijke informatie en adviezen. Mijn eigen wensen betreft de onderhandeling werden vooraf besproken. Bas Wielink heeft mij ontzorgd door de onderhandeling op zich te nemen. Daarnaast heeft Bas de overeenkomst gecontroleerd en waar wenselijk aanpassing verzocht. Bas was goed te bereiken, zowel per mail als telefoon.

Robert

Prima geholpen

Uw beoordeling

Mijn vaststellingsovereenkomst laten controleren en onderhandelingen zijn door Tara de Rijke heel goed opgepakt. Dit heeft voor mij tot een betere overeenkomst geleid.

Gerda

Adequate dienstverlening

Uw beoordeling

Ik heb de hulp van de jurist, Bas Wielink, als zeer prettig ervaren. Snel antwoord en een prima bemiddeling!

C.P

Goed geholpen

Uw beoordeling

Ze hebben alles geregeld met werkgever had nergens omkijken naar .
Vragen via mail werden snel en goed beantwoord .
Dank je wel .

Wouter

Goed snel en duidelijk

Yvonne van Lieshout

Professioneel en snel!

Uw beoordeling

Ik ben buitengewoon tevreden over Bas Wielink van Juristen ArbeidsRecht Nederland. Bas is supersnel en heeft gezorgd voor de de juiste inhoudelijke aanscherping op mijn... Ik ben buitengewoon tevreden over Bas Wielink van Juristen ArbeidsRecht Nederland. Bas is supersnel en heeft gezorgd voor de de juiste inhoudelijke aanscherping op mijn conceptvaststellingsovereenkomst. Plus nog wat handige tips gegeven voor de next steps. Dank je wel, Bas!

Marjan Drost

Professionele, vriendelijke medewerkers

Uw beoordeling

Ik werd vriendelijk ontvangen, goed en snel geholpen.