Marcel Heemskerk

Snel, direct en succesvolle dienstverlening!

Uw beoordeling

Bas Wielink van Juristen Arbeidsrecht Nederland heeft mij uitstekend geholpen bij de onderhandelingen voor een VSO. Would recommend!

Hannah

Zeer fijn, goed en snel geholpen door Tara!

Uw beoordeling

Het contact met Tara verliep heel makkelijk. Ik kon haar bellen en via de mail reageerde ze snel. Ze heeft me goed en fijn geholpen, ik ben zeer tevreden!

Willem Suitela/TNO (De Nederlandse Organisatie voor toegepast-natuurwetenschappelijk onderzoek.

Goede feedback van Bas Wielink

Uw beoordeling

Bas en zijn collega's hebben mij goed geholpen met het doornemen van mijn vaststellingsovereenkomst. Heb dit met een gerust hart getekend.

Ronald

Uw beoordeling

Bij het zoeken van juridische ondersteuning voor de VSO die ik had gekregen ben ik via Google bij transitievergoeding.nl gekomen.
Ik heb mijn VSO ge-upload en binnen het uur werd ik al...
Ik heb mijn VSO ge-upload en binnen het uur werd ik al teruggebeld. Ik kreeg toen al te horen dat er nog wel een aantal verbeteringen mogelijk waren, en dat een jurist met mij contact zou opnemen.
Nadat ik een paar dagen niets had gehoord heb ik zelf even contact opgenomen en kreeg ik even later het verzoek van de jurist Bas Wielink voor aanvullende gegevens.
Vanaf dat moment zowel via de mail als telefonisch een prettig contact gehad met Bas. Er bleken in mijn VSO nog een aantal belangrijke zaken te ontbreken, en ook is de transitievergoeding nog een stuk verhoogd.

Laura Koster

Kundig en vriendelijk geholpen

Uw beoordeling

Bas Wielink heeft mij op een heel prettige manier bijgestaan. Hij was scherp op de details en reageerde altijd snel. Een heel goede ervaring!

CJG

Begripvol, zorgvuldig en meedenkend!

Uw beoordeling

Het traject heb ik samen met Bas Wielink afgelegd. Ik voelde mij gesteund en vond zijn manier van meedenken erg prettig. Ik vind het een fijne samenwerking met Juristen Arbeidsrecht Nederland.

Vincent Frehe

Vriendelijk, begripvol en super in haar vak!

Uw beoordeling

Beste Floor, het is al weer even geleden maar wil jou graag via deze weg bedanken voor jouw hulp in de wereld waar ik maar velen met mijn onbekend zijn. Jij hebt mij vertrouwen gegeven in een... Beste Floor, het is al weer even geleden maar wil jou graag via deze weg bedanken voor jouw hulp in de wereld waar ik maar velen met mijn onbekend zijn. Jij hebt mij vertrouwen gegeven in een stressvolle periode! Geweldig hoe jij moeilijke taal kunt vereenvoudigen zodat het weer begrijpelijke taal is.
En bovendien waardevolle tips gegeven.
Ik geef zelden 5 sterren omdat ik van mening ben dat er altijd ruimte is voor verbetering. Echter kan ik die bij jou niet opnoemen. Misschien toch, denk je ook wel genoeg aan je zelf;-)

S.remond

Super,zeer snelle en correcte afhandeling

Rabobank Nederland

Bas Wielink heeft mij fijn bijgestaan bij mijn arbeidsrechtelijke kwestie.

Uw beoordeling

Zie boven, met als aanvulling dat het wel sneller had gekund als hij telefonisch had geschakeld met Rabo Juridische zaken i.p.v. per mail.

Tanja Blok

Fantastisch geholpen

Uw beoordeling

Na het versturen van een mail werd er binnen een kwartier contact opgenomen, ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg na het opsturen van de documenten snel weer een telefoontje dat ze voor me... Na het versturen van een mail werd er binnen een kwartier contact opgenomen, ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg na het opsturen van de documenten snel weer een telefoontje dat ze voor me aan het werk gingen. Al ik een vraag stelde per mail of telefoon reageerde jurist Bas Wielink snel. Beloftes kwam hij na en gaf duidelijkheid en wist verwachtingen te managen.
Dankzij hem is er bij mij een hoop zorg en stress weggevallen en is de beƫindiging van de arbeidsovereenkomst goed verlopen.