Veerle Egberd

Snel en vakkundig geholpen

Uw beoordeling

Het contact met Tara de Rijke verliep heel gemakkelijk en vlot. Zij heeft mij snel geholpen en was altijd bereikbaar voor vragen. Ik zou zeker aanraden een VSO door haar te laten checken, niet... Het contact met Tara de Rijke verliep heel gemakkelijk en vlot. Zij heeft mij snel geholpen en was altijd bereikbaar voor vragen. Ik zou zeker aanraden een VSO door haar te laten checken, niet zelden staan er onjuistheden in, of heb je recht op meer dan je in eerste instantie wordt aangeboden. Daarnaast worden de juridische kosten bij je bedrijf neergelegd en blijft het voor jou als werknemer dus kosteloos. Zeker de moeite waard dus!

Maikel

Meedenkend en oprecht

Uw beoordeling

Altijd bereikbaar. In het begin was er even een miscommunicatie intern, maar dat is vervolgens door Marc van Snippenburg snel opgepakt. Vervolgens goede wisselwerking en communicatie. Merkte ook... Altijd bereikbaar. In het begin was er even een miscommunicatie intern, maar dat is vervolgens door Marc van Snippenburg snel opgepakt. Vervolgens goede wisselwerking en communicatie. Merkte ook oprechte betrokkenheid en meedenken. Een aanrader dus.

E.G.J. Kloes

Snelle en adequate hulp

Uw beoordeling

Na ontslag en een slechte ontslagregeling heeft Tara de Rijke de bemiddeling met mijn werkgever gedaan en er een veel betere overeenkomst uitgehaald.

Henk Nauta

Zeer tevreden!

Uw beoordeling

Tamkin Neshat heeft vanaf het eerste contact mijn belangen goed behartigt en door de kennis en ervaring die zij heeft een sluitende overeenkomst kunnen maken.
Kan iedereen aanbevelen als je in...
Kan iedereen aanbevelen als je in zo'n situatie terecht komt om contact met Tamkin Neshat op te nemen!

J Simons

Super geholpen

Uw beoordeling

Ik ben erg goed geholpen door Bas waardoor er zorgen bij mij zijn weg genomen .

Rob v.d. Pols

***** (5) sterren support!

Uw beoordeling

Uitermate fijn geholpen door Bas Wielink en Daniel Rademakers. Zeer menselijke en bovenal deskundige medewerkers van Juristen Arbeidsrecht Nederland . Voor mij 5 sterren !

DHL Express

Uitstekend geholpen en altijd duidelijk geweest naar mij.

Uw beoordeling

De overeenkomst was niet volledig correct. Dankzij de hulp van Bas Wielink heb ik dat weten te corrigeren en verbeteren.

Juristen arbeidsrecht

Zeer tevreden

Uw beoordeling

Door de beste goed uit het nest geholpen.
Zeer dankbaar.

Hans

Samen met Marc van Snippenburg een fantastisch resultaat geboekt!

Uw beoordeling

In een best wel lange, ietwat slepende, procedure toch samen tot een goed eindresultaat gekomen, waar ik zeer tevreden over ben. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen bij kennissen en collega's die in... In een best wel lange, ietwat slepende, procedure toch samen tot een goed eindresultaat gekomen, waar ik zeer tevreden over ben. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen bij kennissen en collega's die in een vergelijkbare situatie terechtkomen, omdat ze veel kennis van zaken hebben en mij telkens weer het juiste advies hebben gegeven.

Chasin bv

Super snel alles netjes afgehandeld.

Uw beoordeling

Uitstekende hulp snelle reacties qua mail of telefonisch overleg. Heel tevreden over de afhandelingen door mijn contact persoon Bas Wielink.