Gert leeuw

Uitstekende behartiging en zeer fijn contact

Een dikke 10

Frank Boer

Professioneel en persoonlijk

Uw beoordeling

Ik heb de online VSO check laten doen, en ben daarna geholpen door Marc van Snippenburg. Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Marc, zijn advies heeft een stressvolle periode aanzienlijk... Ik heb de online VSO check laten doen, en ben daarna geholpen door Marc van Snippenburg. Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Marc, zijn advies heeft een stressvolle periode aanzienlijk makkelijker gemaakt.

Ik wil Marc nogmaals bedanken voor zijn hulp, en wens jullie het beste in de toekomst.

Frank Boer

Niels Haas

Zeer goedngeholpen!!

Uw beoordeling

Eerst een korte intake gehad. Daarna aan een jurist gekoppeld( Bas Wielink). Daarmee heb ik alles besproken en een doel gesteld.
Na wat extra informatie te hebben gestuurd heeft Bas alles...
Na wat extra informatie te hebben gestuurd heeft Bas alles voor mij uit handen genomen. Het enige wat ik nog hoefde te doen was een overeenkomst doorlezen en aangeven of ik het eens was.
Echt super gedaan!

Wilfried Spekhorst

Snel en doeltreffend geholpen

Uw beoordeling

Goed en adequaat bijgestaan. Kennis van de materie.

Vincent

Uitstekend geholpen met VSO

Uw beoordeling

Nadat mijn werkgever het voornemen had om mijn contract met wederzijds goedvinden te beëindigen, heb ik contact gezocht met Juristen Arbeidsrecht Nederland. Uitstekend geholpen met het onderhandelen... Nadat mijn werkgever het voornemen had om mijn contract met wederzijds goedvinden te beëindigen, heb ik contact gezocht met Juristen Arbeidsrecht Nederland. Uitstekend geholpen met het onderhandelen van mijn VSO door mevrouw Tamis, waardoor ik nu een hogere transitievergoeding heb. Zeer tevreden. Mocht je ook in een vergelijkbare situatie terecht komen, geef ze dan even een belletje om te bespreken wat de mogelijkheden zijn! :)

M Driessen

Zeer goede hulpverlening

Uitstekent

Denise

Top advies

9.5

J. W. Gout

Snelle, duidelijke en effectieve juridische dienstverlening.

Uw beoordeling

Ik kreeg op de meldingsdatum al een eerste telefonische reactie. De dag erna de naam en een eerste bericht van de behandelaar. Prettig en informatief intakegesprek. Nadat ik de nodige... Ik kreeg op de meldingsdatum al een eerste telefonische reactie. De dag erna de naam en een eerste bericht van de behandelaar. Prettig en informatief intakegesprek. Nadat ik de nodige correspondentie had toegestuurd volgde nog een gesprek (allen telefonisch) waarin vragen werden beantwoord, achtergronden werden toegelicht en een advies werd voorbereid. Voor en na ieder contact met de werkgever werden voorstellen en bevindingen aan mij voorgelegd met schriftelijke onderbouwing. Deskundige en vriendelijke behandelaar die goed luistert en direct bereikbaar is of snel terugbelde. Ben tevreden over de behaalde resultaten en hun werkwijze.

anoniem

Super

Uw beoordeling

luisteren goed naar je en helpen je

Bettina Stappers

Goed en snel geholpen door Bas Wielink.

Uw beoordeling

Na het versturen van mjjn VSO kreeg ik al snel een telefoontje. Alle documenten doorgestuurd en ik kreeg al heel snel antwoorden op mijn vragen. Hebben me zeer goed geholpen met ook een heel goed... Na het versturen van mjjn VSO kreeg ik al snel een telefoontje. Alle documenten doorgestuurd en ik kreeg al heel snel antwoorden op mijn vragen. Hebben me zeer goed geholpen met ook een heel goed eindresultaat!