J.H.M. Schrijvers

Zeer adequate en correcte bemiddeling.

Uw beoordeling

In de prettige contacten met mevrouw Neshat heb ik haar ervaren als een professionele intermediar tussen mij en mijn werkgever. Ook stond zij open voor aanvullende vragen en feedback. De, in... In de prettige contacten met mevrouw Neshat heb ik haar ervaren als een professionele intermediar tussen mij en mijn werkgever. Ook stond zij open voor aanvullende vragen en feedback. De, in samenwerking met haar en mijn werkgever tot stand gekomen, overeenkomst dekte alle aspecten.

Timmers

J.A.R. neemt de grootste zorgen weg 💪🏼

Uw beoordeling

In 3 woorden: Gedegen, juridisch sterk, geduldig.
De grootste zorgen worden veelal weggenomen in een periode waarin je veel aan je hoofd hebt, met dank aan Jurist Bas Wielink, topper is het!

Annette Kooijman

Snel en concreet

Uw beoordeling

Ik ben geholpen door Bas Wielink, hij heeft mij duidelijk uitgelegd hoe het een en ander in zijn werk gaat. Heeft contact met mijn werkgever onderhouden en de zaak snel en duidelijk afgewikkeld.... Ik ben geholpen door Bas Wielink, hij heeft mij duidelijk uitgelegd hoe het een en ander in zijn werk gaat. Heeft contact met mijn werkgever onderhouden en de zaak snel en duidelijk afgewikkeld. Mijn wensen heeft hij gerespecteerd.

Fátima Monteiro

Helemaal Tevreden!

Uw beoordeling

Na 17 jaar een vast contract, en nog onterecht ontslagen, ben ik heel goed geholpen door mv: Floor Tamis. Ik had helemaal geen ervaring, maar het is heel goed uitgelecht hoe het gaat. Ik moest wel... Na 17 jaar een vast contract, en nog onterecht ontslagen, ben ik heel goed geholpen door mv: Floor Tamis. Ik had helemaal geen ervaring, maar het is heel goed uitgelecht hoe het gaat. Ik moest wel heel veel mailtjes en brieven (bewijs) verzamelen zodat zij mij beter kunnen helpen, dus bereid je voor!
Ik had goed contact met de Juristen, telefonisch en mailtjes of ik werd trug gebeld. Na een hele Drama met mijn vorige werkgever ben ik Opgelucht en goed geholpen. Dankjewel. Gr. Fátima

Loek Haegens

TOP Goede Hulp, Advies en eerlijk en oprecht

9,9

Kruithof

Snelle en vriendelijke hulp, goede uitleg en prima resultaat!

Uw beoordeling

Heel tevreden over mevrouw Tamkin Neshat, snelle communicatie en geeft goede adviezen.

Rading

Duidelijke en snelle communicatie.

W.J. Velthuijsen-Wever

Fantastisch

Uw beoordeling

Prettige en behulpzame werknemer. Ik ben heel tevreden over Marc van Snippenburg

Esther Scholten

Goede service en vriendelijke hulp, professionele aanpak.

Uw beoordeling

Zeer positief. Tot een goede afronding van zaken gekomen dus tevreden

Menno Geurts

Goed en snel geholpen!

Uw beoordeling

Heel fijn dat er snel met mij contact op werd genomen na het invullen van het formulier op de website. Ik moest binnen een week tekenen en met hulp van Bas Wielink is dit ook gelukt!
Bas heeft...
Bas heeft de vaststellingsovereenkomst gecontroleerd, aanpassingen gedaan en het contact met mijn HR afdeling gedaan.
Uiteindelijk hebben we in overleg nog een tegenbod gedaan, die geaccepteerd is.

Heel erg tevreden met het snelle handelen en het contact met Bas! Echte aanrader!!!