Wim Molendijk

Netjes geholpen bij afhandelen VSO, helaas zonder uitbetaling maar i.i.g. met recht op w.w.

Uw beoordeling

Goed naar me geluisterd wat ik graag wilde

Marco

Heel tevreden

Vaststellingsovereenkomst laten controleren
Snel telefonisch contact kunnen leggen , daarna alles op de mail gezet
Dag erna werd ik al terug gebeld met alle informatie over de vso Vaststellingsovereenkomst laten controleren
Snel telefonisch contact kunnen leggen , daarna alles op de mail gezet
Dag erna werd ik al terug gebeld met alle informatie over de vso
Duidelijke uitleg , perfecte service
Aanrader *****

Jeroen Meijer.

Mevrouw Tamkin Neshat heeft mij op een uitstekende wijze geholpen door duidelijke adviezen en mij de soms onduidelijke taal zeer helder uitgelegd.

Uw beoordeling

Mijn oordeel is dan ook dat ik Mevrouw Tamkin Neshat aan iedereen kan adviseren als Jurist om je bij te staan bij een conflict met de werkgever.

Dennis Badaltjawdharie

Perfect geholpen. Super.

Uw beoordeling

Erg goed geholpen met veel geduld en goede uitleg van zaken. En binnen enkele dagen al concrete antwoord op mijn zaak.

voorheen HPE

Heel goed, kundig, directe en duidelijke communicatie

beste Daniel,
na aanbeveling door diverse collega´s ben ik bij jou terecht gekomen.
beste Daniel,
na aanbeveling door diverse collega´s ben ik bij jou terecht gekomen.
Je hebt mij perfect geholpen met financiele zaken waar ik zelf niet uitgekomen zou zijn, met een mooi resultaat.
Door jouw ervaring met het sociaal plan van mijn toenmalige werkgever is alles vlot verlopen.
Je communicatie is direct, begrijpelijk, en laat nooit lang op zich wachten.
Mocht ik nog eens financieel of juridisch advies nodig hebben, dan kom ik zeker bij je terug.

R. Hartog

Ter zake kundig

Uw beoordeling

prettig gesprek gehad, voortvarend opgepakt, helaas niet helemaal het gewenste resultaat.
Maar al met al prima geregeld.

Doorn

Geweldig sommige feiten lees je zelf anders dan jurist dus zeker aan te raden.

Uw beoordeling

Als je met juridische zaken te maken krijg zijn deze echt goed .

Gerda

Super goed en fijn geholpen.

Uw beoordeling

Netjes en goed geholpen. Goed advies gekregen en de zaak tot tevredenheid geregeld.

Sylvia Schretzmeijer

Snelle actie en goede terugkoppeling.

Zeer tevreden!

Mathilde

Topwerk: Ik heb een twee keer zo hoog eindbedrag gekregen door de goede onderhandelingen van de juriste Floor Tamis van ArbeidsRecht Nederland.

Uw beoordeling

Ik heb alleen maar goede woorden voor het werk van juriste Floor Tamis van Arbeidsrecht Nederland: naast empathie voor mijn verhaal en het met goede argumenten verwoorden daarvan naar mijn werkgever... Ik heb alleen maar goede woorden voor het werk van juriste Floor Tamis van Arbeidsrecht Nederland: naast empathie voor mijn verhaal en het met goede argumenten verwoorden daarvan naar mijn werkgever heeft zij voor elkaar gekregen dat al mijn belangrijke wensen gehonoreerd zijn door de werkgever. Een twee keer zo hoog eindbedrag, drie maanden vrijgesteld van werk met doorbetaald salaris, de vergoeding van een loopbaan/coachingstraject naar keuze en het betalen van haar honorarium, waardoor het mij niets gekost heeft. Zij heeft mij ontlast en voor elkaar gekregen dat alle zorgen over mijn werk professioneel en daadkrachtig zijn opgelost. Haar bereikbaarheid was optimaal: ik kreeg steeds een snelle reactie op mijn emails of telefoontjes. Top werk en een aanrader!