Henny van den Hurk

Tara heeft mij goed geholpen bij het ontslag met wederzijds goedvinden.

Uw beoordeling

Goed, ze is vriendelijk, geduldig en goed bereikbaar

Rachella Griffith

Super fijne service

Uw beoordeling

Ik ben hier terecht gekomen via Google. Ik was in onderhandeling met mijn werkgever over een vastellingsovereenkomt. Graag wilde ik een jurist die deze overeenkomst deed nakijken. De... Ik ben hier terecht gekomen via Google. Ik was in onderhandeling met mijn werkgever over een vastellingsovereenkomt. Graag wilde ik een jurist die deze overeenkomst deed nakijken. De onderhandelingen met mijn werkgever heb ik zelf gedaan, maar ook hier hebben ze hulp in aangeboden. Uiteindelijk precies dat eruit gehaald en gekregen wat ik wilde. Top service en vriendelijke en kundige Juristen.

Rik Seesink

Prima jurist om je bij te staan

Uw beoordeling

Voor het vertalen van jouw mening naar een juridisch stuk voor de onderhandelingen is dit een uitstekende partij. Wil je het maximale eruit halen en op onderhandelingen inzetten twijfel ik of dit de... Voor het vertalen van jouw mening naar een juridisch stuk voor de onderhandelingen is dit een uitstekende partij. Wil je het maximale eruit halen en op onderhandelingen inzetten twijfel ik of dit de juiste partij is.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over de juridische bijdrage van onze juristen. U bent minder tevreden over ons onderhandel resultaat. Wij zetten bij onderhandelingen altijd in... Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over de juridische bijdrage van onze juristen. U bent minder tevreden over ons onderhandel resultaat. Wij zetten bij onderhandelingen altijd in op het maximaal haalbare. Voor u was belangrijk om uw aandelenopties volledig te verzilveren bij ontslag. Daarmee kon u namelijk een fiscaal voordeel behalen, omdat u de aandelen belastingvrij zou ontvangen. Door het ontslag zou u uw aandelenopties kwijt raken. Dit was dus een van de onderhandelpunten. Op dat punt hebben we ons gelijk gekregen, zodat u uw aandelen volledig en belastingvrij heeft ontvangen. Het klopt inderdaad dat we wat betreft de ontslagvergoeding niet helemaal het beoogde onderhandel resultaat hebben behaald. Uw ex-werkgever weigerde daarin mee te gaan omdat de compensatie in aandelenopties (veel) hoger was. Wij betreuren het dat we op dat punt uw verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken.
Met vriendelijke groeten, Juristen Arbeidsrecht NL

Pieter Dirk Blom

Accurate en punctuele begeleiding en gedetailleerd juridisch advies.

Uw beoordeling

Ik ben bij de vaststelling VSO juridisch begeleid door Bas Wielink van Juristen Arbeidsrecht Nederland. Hij communiceerde steeds snel en voorzag me van gedetailleerd advies, waarbij de eerste versie... Ik ben bij de vaststelling VSO juridisch begeleid door Bas Wielink van Juristen Arbeidsrecht Nederland. Hij communiceerde steeds snel en voorzag me van gedetailleerd advies, waarbij de eerste versie van de VSO op onderdelen sterk is aangepast. Dit advies was gebaseerd op de wet- en regelgeving, waarbij Bas ook mijn mening en gevoel betrok. Hij heeft ook de verdere schriftelijke communicatie met mijn werkgever verzorgd. In het contact met Bas ervaarde ik een goede combi van persoonlijk en professionaliteit.

Saskia Rietdijk / CED-Groep

Goed geholpen door vriendelijke jurist.

Shahad Rahimo

Zeer snel en goed geholpen, waardoor mijn werkgever snelle reactie gaf.

Peter van den Burg

Goede, snelle hulp die mijn rechten vertegenwoordigd en juridisch vakjargon inzichtelijk maakt.

Uw beoordeling

Mijn (oud) werkgever wilde dat ik de zelfde dag nog even snel een eindovereenkomst zou tekenen toen mijn dienstverband daar beëindigd werd. Na transitievergoeding.nl te hebben benaderd, werd ik snel... Mijn (oud) werkgever wilde dat ik de zelfde dag nog even snel een eindovereenkomst zou tekenen toen mijn dienstverband daar beëindigd werd. Na transitievergoeding.nl te hebben benaderd, werd ik snel geholpen en gekoppeld aan een jurist die mijn rechten kon vertegenwoordigen en mijn belangen behartigde. Ik kreeg snel inzichtelijk wat mijn rechten zijn en wat verbeterd kon worden aan de eindovereenkomst, er werd mij een last uit handen genomen en al snel erna heb ik een gewijzigde eindovereenkomst kunnen tekenen. Dankzij hun expertise scheelde dit mij een hoop tijd en moeite en is het beëindigen van mijn dienstverband vlekkeloos verlopen.

Marjon

Fantastische advies en resultaat

Uw beoordeling

Bas Wielink heeft mij uitstekend bijgestaan tijdens de onderhandelingen met mijn werkgever en alle zorgen uit handen genomen. Het resultaat was fantastisch. Bas is zeer accuraat, vriendelijk en... Bas Wielink heeft mij uitstekend bijgestaan tijdens de onderhandelingen met mijn werkgever en alle zorgen uit handen genomen. Het resultaat was fantastisch. Bas is zeer accuraat, vriendelijk en heeft veel kennis van het arbeidsrecht.

Anja Hes-Opstroom

Zeer goed geholpen en de zaak uitstekend behandeld

Zeer goed

Wim Molendijk

Netjes geholpen bij afhandelen VSO, helaas zonder uitbetaling maar i.i.g. met recht op w.w.

Uw beoordeling

Goed naar me geluisterd wat ik graag wilde