Wim Buiten

IK ben door Bas Wielink goed/adequaat en vakkundig geholpen, goed advies tijdens onderhandelingen over VSO gekregen, heeft voor mij veel druk weggenomen.

Murat Tolu

Deskundig en adequaat

Dag Marc,

Dag Marc,

Het was mijn wens dat er namens mij op een schappelijke manier werd onderhandeld met mijn werkgever. En binnen de grenzen van schappelijk mijn interesses goed werden vertegenwoordigd.

Je hebt zeer zeker voldaan aan bovenstaande. En ook je uitleg en je werktempo was zeer fijn.

Bedankt voor je inzet.

Mvg

Murat

Jurist Arbeidsrecht nederland

Snel en goed geholpen

Hele fijne samenwerking

John Engelen

Ik ben erg tevreden over de afhandeling van mijn zaak.

Uw beoordeling

Jurist Bas Wielink heeft mijn zaak snel en met een mooi eindresultaat afgehandeld. Hij heeft geen onrealistische verwachtingen geschept dus ik ben erg tevreden hoe hij alles heeft geregeld. De... Jurist Bas Wielink heeft mijn zaak snel en met een mooi eindresultaat afgehandeld. Hij heeft geen onrealistische verwachtingen geschept dus ik ben erg tevreden hoe hij alles heeft geregeld. De communicatie was prettig en op mijn vragen kreeg ik snel antwoord. Top!

Saïd

Marc is zeer deskundig, prettig in contact, doel- en klantgericht

Uw beoordeling

Marc heb ik leren kennen als een deskundige professional. Hij is klantvriendelijk en doelgericht. Ik heb het contact als zeer prettig ervaren. Hij werkt flexibel, meedenkend ennis rustgevend!... Marc heb ik leren kennen als een deskundige professional. Hij is klantvriendelijk en doelgericht. Ik heb het contact als zeer prettig ervaren. Hij werkt flexibel, meedenkend ennis rustgevend! Kortom, alles wat je nodig hebt als klant.

zeg ik liever niet

Prima geholpen

M.N. Bierkens

Snel, betrokken en hulpvaardig

fantastisch

Simone

Geweldig geholpen. Snelle reactie en netjes te woord gestaan door Tamkin. Ik raad deze juristen zeker aan!

Uw beoordeling

Bij hulp als er bemiddeld moet worden, beveel ik deze partij zeer aan. Top!

Sandra Huvelin

Ik ben goed geholpen

Uw beoordeling

Ik ben blij dat Floor Tamis me hielp want zo heb ik toch meer kunnen krijgen van mijn ex baas dat die wilde betalen.

Aniek

Vlotte fijne juridische hulp bij een arbeidsconflict