Gabriela Kusnierz / Funxtion

I was pleased with your service.

Uw beoordeling

Mr Bas Wielink has helped me solve a problem to my benefit in a fast and professional manner. I would reach out to him again if I had another legal problem or needed an opinion.

Trudy Bansberg

Geweldig geholpen

Uw beoordeling

Door Bas Wielink heel fijn geholpen en zaken uit handen genomen, goed advies en prettig contact gehad.

Sa

Vakkundig en bekwaam

Uw beoordeling

Ik ben heel goed geadviseerd en geholpen door de jurist. Iemand die weet waar hij het over heeft en wat voor mij het beste is.

Carola

Enorm goed en snel geholpen door Jurist Bas Wielink van ArbeidsRecht Nederland.

Uw beoordeling

Ik ben heel goed geholpen door Jurist Bas Wielink met het opstellen/controleren van de vaststellingsovereenkomst(VSO) tussen mij en mijn werkgever.

Ik voelde mij gehoord en geholpen door...

Ik voelde mij gehoord en geholpen door dat ik terecht kon bij hem. Als leek weet je niet waar je allemaal op moet letten en aan welke regeltjes je allemaal moet denken. Hij gaf mij het juiste advies, tips en hulp die ik nodig had tijdens dit hele proces en zelfs nog na de afronding hier van. Ik heb dit als een stukje verlichting ervaren. Ik raad iedereen aan als je in een conflict komt met je werkgever contact op te nemen met Arbeidsrecht Nederland. In één woord geweldig hoe ze zich kosteloos inzetten voor je.

Bas Wielink

Goed, vlot en duidelijk overleg en advies!

Heel goed!

Monique Koelstra

Snel en goed geholpen

Zeer tevreden

Zeer zeker aan te raden!

Uw beoordeling

Zeer prettig contact gehad. Goed en professioneel advies, nemen snel contact op en zijn goed bereikbaar. Ze bieden de ondersteuning die je nodig hebt tijdens een juridisch proces.

Jolanda Runhart

Prima bedrijf, met deskundig advies en uitvoering.

Uw beoordeling

Zeer prettige en duidelijke communicatie, met prima resultaat! Ik ben netjes en correct geholpen door Bas Wielink. Top!

Leander van den IJssel

Professionele hulp met een persoonlijke benadering die ik in een dergelijke situatie met mijn werkgever als erg fijn heb ervaren.

Uw beoordeling

Jurist Bas heeft mij goed geholpen en begeleid in het onderhandelingstraject met mijn werkgever. Er is goed geluisterd naar mijn wensen maar ook de toon waarop ik wilde blijven communiceren met mijn... Jurist Bas heeft mij goed geholpen en begeleid in het onderhandelingstraject met mijn werkgever. Er is goed geluisterd naar mijn wensen maar ook de toon waarop ik wilde blijven communiceren met mijn werkgever, heeft jurist Bas goed aangehouden. Overall ben ik erg tevreden over de diensten van Juristen ArbeidsRecht Nederland.

anoniem

Snel en vakkundige.

Uw beoordeling

Het contact heb ik als heel fijn ervaren. Goede communicatie en overleg. En een snelle vakkundige afhandeling.