Calco

Fantastische, professionele en snelle hulpverlening.

Uw beoordeling

Ik ben door Bas Wielink geholpen, hij heeft mijn case opgepakt, informatie op gedaan en is vrij snel met indicaties gekomen over wat ik zou kunnen verwachten qua transitievergoeding etc. Als ik... Ik ben door Bas Wielink geholpen, hij heeft mijn case opgepakt, informatie op gedaan en is vrij snel met indicaties gekomen over wat ik zou kunnen verwachten qua transitievergoeding etc. Als ik tussendoor vragen had zijn deze zeer volledig door hem beantwoord, wat uiteraard waanzinnig op prijs wordt gesteld!
Al vrij snel was er reactie van mijn (ex-) werkgever waardoor de case was opgelost en ik een hoop meer tegemoet ben gekomen dan in eerste instantie het geval zou zijn geweest. Duizendmaal dank Bas!

Jacqueline v.d Bunt-Brandsen

Topervaring, jurist met vakkennis!

Beste Tamkin-Neshat,

Ter afsluiting wil ik je nog even enorm bedanken voor je bijstand inzake de VSO.
Dank voor het snelle over en weer contact, via zowel email als wel telefoon Beste Tamkin-Neshat,

Dank voor het snelle over en weer contact, via zowel email als wel telefoon
De begeleiding/uitleg bij vragen was op elk moment helder!

Ik heb dit als zeer prettig mogen ervaren,Top!!

H van Baarle

Ik voel mij zeer vakkundig geholpen

Uw beoordeling

Beste Bas Wielink, ik ben u erg dankbaar voor de manier waarop u mijn opdracht begeleid heeft.
Niet alleen heeft u deze met alle zorgvuldigheid behandeld, maar mij vooral persoonlijk vertrouwen bezorgd. Dat in een situatie die ik als zeer onzeker en kwetsbaar ervaar. Ik heb mijn kwetsbaarheid naar u getoond en u bent daar met alle respect mee omgegaan.
Door uw zakelijkheid, rust en respectvolle manier van handelen, was ik in staat helder te blijven kijken naar mijn eigen situatie. Hoe vreemd wellicht soms ook, het zijn juist deze korte momenten van bevestiging die ontzettend belangrijk zijn.
Dit geldt overigens niet alleen voor u: al vanaf het eerste telefonische contact met de aanvraag heb ik eenzelfde houding van personeel ervaren!
In mijn ogen hoort dit zo, maar het blijkt niet altijd haalbaar.
Nogmaals hartelijk dank en ik wens u in het bijzonder heel vel werkplezier en geluk toe.
Met vriendelijke groet, Hanne van Baarle

LJ&R

Helemaal super

Uw beoordeling

Als je om juridische bijstand verlegen zit bij het vaststellen van een Vaststellingsovereenkomst kan ik je Bas Wielink aanbevelen van Juristen Arbeidsrecht Nederland. Direct, zakelijk en verbonden.

Mustafa Nassr

Uitstekende dienstverlening die de cliënten op een zo goed mogelijke manier helpen

Uw beoordeling

Ik ben geholpen door de heer Bas Wielink. Die heeft voor mij het uiterste uit mijn transitievergoeding gehaald en dit goed gecommuniceerd naar de werkgever toe. Zeker een aanrader!

Marinka Beurskens

Snel en correct handelen

Vincotte nederland bv

Snel effectief en klantvriendelijk.

Beste JAN,
Bedankt voor de adviezen, de snelle respons en uw hulp bij mijn zaak.
Vriendelijke groeten.
Ron de Breij.

CURA XL

Professioneel, snel en menselijk.

Uw beoordeling

Prettig contact met de betrokken jurist (Marc v Snippenburg). Casus wordt snel opgepakt en het tempo blijft er vanuit hem ook inzitten. Mijn werkgever was helaas niet vlot maar de jurist nam hierin... Prettig contact met de betrokken jurist (Marc v Snippenburg). Casus wordt snel opgepakt en het tempo blijft er vanuit hem ook inzitten. Mijn werkgever was helaas niet vlot maar de jurist nam hierin continue zelf initiatief om de voortgang erin te houden. Alles wordt eerst overlegt voordat het naar mijn werkgever ging en bij alles was persoonlijk contact ook steeds mogelijk. Een belletje vanuit mij als ik vragen had werd altijd snel beantwoord. Een belletje op initiatief van de jurist als dit nodig was. Jammer dat ik ze nodig had, maar het contact en de hulverlening heb ik als zeer prettig ervaren.

N.Mees

Ontzorgend, rustgevend en duidelijk tot alles geregeld en getekend is!

Uw beoordeling

Ik ben goed en vriendelijk geholpen door Marc van Snippenburg! En zou hem zeker aanraden aan een ieder in soort gelijke situatie!

Maykel van der pennen

Goede hulp en meedenkend en behulpzaam en klantgericht werken

Uw beoordeling

Duidelijke en goede communicatie , en fijn om steun te hebben in zo een situatie , ben zeer tevreden