Mehdi

Goed, nauwkeurig, snel en vooral responsief advocatenbureau, die als goede sparringpartner dient.

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit en vooral dienstverlening van Juristen Arbeidsrecht Nederland, het begon al met een warm ontvangst van Marc, die samen met mij de casus en mijn bevindingen goed... Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit en vooral dienstverlening van Juristen Arbeidsrecht Nederland, het begon al met een warm ontvangst van Marc, die samen met mij de casus en mijn bevindingen goed geanalyseerd heeft.

Daarna heb ik de afwikkeling en het ontslagproces (bedrijfseconomisch ontslag) samen met Floor afgerond en samen hebben we het maximale uitgekregen. Ook fair dat de advocaatkosten door de werkgever gedekt worden.

Kortom, Juristen Arbeidsrecht Nederland is naar mijn mening echt een bureau wat de moeite waard is en no-nonsense te werk gaat, wat er voor zorgt dat je min mogelijk (waardevolle) tijd verliest. Mocht je ook te maken hebben met (bedrijfseconomische) ontslag en je zoekt een sparringspartner, dan raad ik Juristen Arbeidsrecht Nederland zeker aan, ze scoren niet voor niks gemiddeld een 9,4! Kortom, dit is hoe een bedrijf eigenlijk hoort te zijn en wat klantvriendelijk en "going the extra mile" betekent.

Tot slot, ga vóóral zo door en dan verwacht ik niets anders dan succes!

Arnold

Door Daniel zeer correct en professioneel geholpen.

Uw beoordeling

Door up-to-date kennis en kunde een duidelijk voorstel ontvangen.

Viktorien Demmenie

Duidelijk, snel en zeer klantvriendelijk geholpen

Uw beoordeling

In het conflict met de werkgever ben ik zeer goed geholpen door Bas Wielink. Ik kon altijd bij hem terecht met vragen en kreeg ook altijd snel en duidelijk antwoord. Hij heeft het proces in goede... In het conflict met de werkgever ben ik zeer goed geholpen door Bas Wielink. Ik kon altijd bij hem terecht met vragen en kreeg ook altijd snel en duidelijk antwoord. Hij heeft het proces in goede banen kunnen leiden met een prima resultaat!

Bella de Gruijter

Professioneel, deskundig en empathies geholpen

Goed en betrokken

R van Dam

Snel en accuraat geholpen

Uw beoordeling

Snelle reactie na het opsturen van de benodigde gegevens, na een intake gesprek werd er gelijk actie ondernomen en mijn zaak bemiddeld.

Ronald H

Dhr. Wielink heeft mij snel en vakkundig geholpen.

Peter

Erg goed.

Uw beoordeling

De dienstverlening door Marc van Snippenburg heb ik als zeer prettig ervaren; snel en makkelijk contact, transparant en betrouwbaar advies, kundig en ondersteunend.

Carlijn Tunnissen

Ik vind dat een en ander respectvol is behandeld door mevrouw Neshat.

Björn van der Meer

Ben fantastisch en zeer professioneel geholpen door Marc van Snippenburg!

Maria S

Great service!

Uw beoordeling

My lawyer Bas Wielink was amazing! A great mediator that put my interests first, always stayed on top of things and explained everything law related to me clearly!