Anna

Niet aan te raden!

Uw beoordeling

Mijn partner heeft zijn vaststellingsovereenkomst laten controleren door Juristen Arbeidsrecht Nederland en gevraagd of zij hem konden ondersteunen met de onderhandeling. Dit werd opgepakt door... Mijn partner heeft zijn vaststellingsovereenkomst laten controleren door Juristen Arbeidsrecht Nederland en gevraagd of zij hem konden ondersteunen met de onderhandeling. Dit werd opgepakt door Tara.
De enige eis die mijn partner had was vrijstelling van werkzaamheden voor de laatste twee maanden voor beëindiging van zijn overeenkomst, omdat zijn vaste standplaats opgeheven werd en hij niet dagelijks ruim 3 uur in de auto wilde zitten naar een andere vestiging voor een werkgever waar hij ontslagen was. Hij hoefde geen hogere transitievergoeding en had geen andere eisen. Eerder werd aangegeven dat dit goed zou komen, omdat de meeste werkgevers hun medewerkers vrijstelling geven zodat ze zich niet ziekmelden.
Tara heeft eenmalig contact gehad met de advocaat van de werkgever en gaf toen aan dat zij niet openstonden voor onderhandeling, een tegenvoorstel had volgens Tara geen zin. Wel mocht mijn partner €500 van zijn tekenvergoeding inleveren om de juridische kosten te dekken, volgens Tara was dit zo bedoeld door de werkgever terwijl dit in geen één document staat vastgelegd en terwijl eerder werd aangegeven dat deze kosten op de werkgever verhaald zouden worden obv goed werkgeverschap.
Al met al is hij er dus slechter uitgekomen in plaats van beter. Hij had beter direct de vaststellingsovereenkomst kunnen tekenen ipv Juristen Arbeidsrecht Nederland in te schakelen.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Geachte mevrouw van der Velden, wij vinden het jammer dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij streven naar 100 % tevreden klanten en dat is bij u helaas niet gelukt. Wij kunnen vooraf... Geachte mevrouw van der Velden, wij vinden het jammer dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij streven naar 100 % tevreden klanten en dat is bij u helaas niet gelukt. Wij kunnen vooraf nooit toezeggingen doen met welke eisen een werkgever akkoord gaat. Blijkbaar hebben wij de indruk gewekt dat “vrijstelling van werkzaamheden” zeker zou lukken. Die verwachting hadden we niet mogen wekken. Wel hebben we dit punt als eis ingebracht in de onderhandelingen met de werkgever. De advocaat van de werkgever gaf inderdaad aan dat zij niet openstonden voor onderhandeling. Toch zijn we de onderhandeling aangegaan, omdat de vaststellingsovereenkomst op een aantal punten tekort schoot. Dat gaf ons de kans om het gesprek aan te gaan en te proberen alsnog de vrijstelling van werkzaamheden binnen te halen. Het klopt dat er in eerste instantie verwarring was over de tekenbonus die gebruikt zou worden als vergoeding voor onze juridische kosten. We hebben dit gecorrigeerd. Het is dus onjuist dat uw partner 500,- van zijn tekenvergoeding aan ons moest inleveren. We hebben in onze concept mail naar de werkgever gevraagd om een bijdrage in onze kosten, betaald door de werkgever van uw partner. Uw partner heeft deze concept mail van ons ontvangen waarin dit letterlijk staat. Deze concept mail hebben we nooit gestuurd omdat u de samenwerking met ons verbroken heeft. Wij krijgen geen contact meer met u. Als u wilt, zijn we u nog graag van dienst.
Met vriendelijke groeten,
Het team van Juristen Arbeidsrecht Nederland

Peer

Zeer goed geholpen

Uw beoordeling

Dhr. Marc van Snippenburg heeft mij uitstekend geholpen, doormiddel van zijn sterke woorden heb ik uiteindelijk gelijk gekregen, dus ik ben zeer tevreden over het resultaat en de fijne... Dhr. Marc van Snippenburg heeft mij uitstekend geholpen, doormiddel van zijn sterke woorden heb ik uiteindelijk gelijk gekregen, dus ik ben zeer tevreden over het resultaat en de fijne samenwerking

Zonder zijn hulp was dit niet gelukt dus daarvoor wil ik Marc van Snippenburg erg bedanken!

Regina Krikke

Uitstekend! Ben erg goed geholpen door mw Tamkin Neshat

Uitstekend!

E.

Uitstekende hulp gekregen.

Uw beoordeling

Uitstekende hulp gekregen van Bas. vragen zijn beantwoord en alles is snel en netjes afgehandeld.

Jafeth

Zeer tevreden over de hulpverlening van Bas Wielink.

Uw beoordeling

Ik ben heel dankbaar voor de fantastische hulp die ik gekregen heb van Bas Wielink. Communicatie verliep heel soepel, er werd goed rekening gehouden met mijn wensen en het resultaat heeft mijn... Ik ben heel dankbaar voor de fantastische hulp die ik gekregen heb van Bas Wielink. Communicatie verliep heel soepel, er werd goed rekening gehouden met mijn wensen en het resultaat heeft mijn verwachtingen overtroffen. Een aanrader als je opzoek bent naar juridisch advies en hulp!

Tamkin Neshat/Juristen ArbeidsRecht Nederland

Since day one Tamkin was very kind and embraced my case as true professional. Very encouraging and polite.

WELL DONE!

Mehdi

Goed, nauwkeurig, snel en vooral responsief advocatenbureau, die als goede sparringpartner dient.

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit en vooral dienstverlening van Juristen Arbeidsrecht Nederland, het begon al met een warm ontvangst van Marc, die samen met mij de casus en mijn bevindingen goed... Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit en vooral dienstverlening van Juristen Arbeidsrecht Nederland, het begon al met een warm ontvangst van Marc, die samen met mij de casus en mijn bevindingen goed geanalyseerd heeft.

Daarna heb ik de afwikkeling en het ontslagproces (bedrijfseconomisch ontslag) samen met Floor afgerond en samen hebben we het maximale uitgekregen. Ook fair dat de advocaatkosten door de werkgever gedekt worden.

Kortom, Juristen Arbeidsrecht Nederland is naar mijn mening echt een bureau wat de moeite waard is en no-nonsense te werk gaat, wat er voor zorgt dat je min mogelijk (waardevolle) tijd verliest. Mocht je ook te maken hebben met (bedrijfseconomische) ontslag en je zoekt een sparringspartner, dan raad ik Juristen Arbeidsrecht Nederland zeker aan, ze scoren niet voor niks gemiddeld een 9,4! Kortom, dit is hoe een bedrijf eigenlijk hoort te zijn en wat klantvriendelijk en "going the extra mile" betekent.

Tot slot, ga vóóral zo door en dan verwacht ik niets anders dan succes!

Arnold

Door Daniel zeer correct en professioneel geholpen.

Uw beoordeling

Door up-to-date kennis en kunde een duidelijk voorstel ontvangen.

Viktorien Demmenie

Duidelijk, snel en zeer klantvriendelijk geholpen

Uw beoordeling

In het conflict met de werkgever ben ik zeer goed geholpen door Bas Wielink. Ik kon altijd bij hem terecht met vragen en kreeg ook altijd snel en duidelijk antwoord. Hij heeft het proces in goede... In het conflict met de werkgever ben ik zeer goed geholpen door Bas Wielink. Ik kon altijd bij hem terecht met vragen en kreeg ook altijd snel en duidelijk antwoord. Hij heeft het proces in goede banen kunnen leiden met een prima resultaat!

Bella de Gruijter

Professioneel, deskundig en empathies geholpen

Goed en betrokken