R van Dam

Snel en accuraat geholpen

Uw beoordeling

Snelle reactie na het opsturen van de benodigde gegevens, na een intake gesprek werd er gelijk actie ondernomen en mijn zaak bemiddeld.

Ronald H

Dhr. Wielink heeft mij snel en vakkundig geholpen.

Peter

Erg goed.

Uw beoordeling

De dienstverlening door Marc van Snippenburg heb ik als zeer prettig ervaren; snel en makkelijk contact, transparant en betrouwbaar advies, kundig en ondersteunend.

Carlijn Tunnissen

Ik vind dat een en ander respectvol is behandeld door mevrouw Neshat.

Björn van der Meer

Ben fantastisch en zeer professioneel geholpen door Marc van Snippenburg!

Maria S

Great service!

Uw beoordeling

My lawyer Bas Wielink was amazing! A great mediator that put my interests first, always stayed on top of things and explained everything law related to me clearly!

Ron

Professionele afhandeling, zeker een meerwaarde!

Uw beoordeling

Zeer professionele begeleiding van Mw. Neshat bij de afhandeling van een vaststellingsovereenkomst. Ik ben hier zeer tevreden over. Heb er meer uit kunnen halen dan in eerste instantie geboden... Zeer professionele begeleiding van Mw. Neshat bij de afhandeling van een vaststellingsovereenkomst. Ik ben hier zeer tevreden over. Heb er meer uit kunnen halen dan in eerste instantie geboden werd.
Absoluut een aanrader wanneer je ook in een dergelijk traject terechtkomt!

Kees

Goed, duidelijk geholpen in een sneltreinvaart.

Uw beoordeling

Snel, kordaat en duidelijk geholpen zodat ik verder kon betreft mijn situatie in het ontslag. Bas Wielink heeft mij zeer goed geholpen en was duidelijk over hoe er nog aanpassingen moesten komen in... Snel, kordaat en duidelijk geholpen zodat ik verder kon betreft mijn situatie in het ontslag. Bas Wielink heeft mij zeer goed geholpen en was duidelijk over hoe er nog aanpassingen moesten komen in mijn vaststellingsovereenkomst.

Edith

Prima! Ik werd direct teruggebeld, goede communicatie, snelle actie. Top!

Uw beoordeling

Prima beoordeling en raad het iedereen aan die in zo'n situatie zit. Je kunt alles loslaten en aan hen overdragen.

N. Boers-Lubbers

Heel prettig en snel geholpen

Uw beoordeling

De gesprekken waren fijn en duidelijk. Jullie hebben alles gedaan om mij zo goed mogelijk juridisch te ondersteunen bij de VSO die er lag. Er werd snel en adequaat gehandeld waardoor ik er vlot uit... De gesprekken waren fijn en duidelijk. Jullie hebben alles gedaan om mij zo goed mogelijk juridisch te ondersteunen bij de VSO die er lag. Er werd snel en adequaat gehandeld waardoor ik er vlot uit ben gekomen met mijn werkgever en zeker wist dat de VSO juridisch correct was.